Šta je novo?

Usluga pomoći na putu

Upade mi u oci clan 14. da pomoc na putu ne vazi za elektricna vozila!? Kakva je situacija kod ostalih osiguranja?
 
Ako sam dobro razumeo ove što vide sebe u aplikaciji, aktuelni ugovor sa vozilom se pojavi sam o sebe u aplikaciji. Valjda prepozna korisnika preko maila ili broja telefona.

Nama što se ne vidimo u aplikaciji, nema spasa dok ne povežu tamo neke baze podataka što bi "...trebalo da bude od septembra..."
 
U aplikaciji za Atlas postoje dve interesantne opcije:
1. Dodaj vozilo
2. Izmeni vozilo
Nisam probao, ali mi nisu jasni, jer ako postoji opcija dodaj vozilo, da li to znači da ako dodam još jedno vozilo, polisa postaje deljiva za oba vozila? Ili ako promenim vozilo, da li to znači da mogu da uzmem za jedno vozilo, a po potrebi aktiviram polisu za neko drugo kad bude bilo potrebe?
Da budem jasan, nikad to ne bih zloupotrebio, ali ne znam zašto uopšte postoje ove opcije, jer tako postoji i mogućnost zloupotrebe.
 
Pretpostavljam da možeš samo da dodas vozilo, ali da ono ima svoj odvojeni paket. Takodje kontam da je to dodatno vozilo ima smisla i kad plaćaš parking preko aplikacije.
 
Bas je juce bio neki update Atlas aplikacije, reko' evo sad ce se videti, kad opet nista...
Vec druga godina kako mi je osiguran isti auto, i ne vidi se u app, nije se videlo ni na prethodnom vozilu...
 
Isto i kod mene, 2 godine isti auto, ali se uopšte ne vidi u aplikaciji. Oh, well.
 
Bas je juce bio neki update Atlas aplikacije, reko' evo sad ce se videti, kad opet nista...
Vec druga godina kako mi je osiguran isti auto, i ne vidi se u app, nije se videlo ni na prethodnom vozilu...

Isto i kod mene, 2 godine isti auto, ali se uopšte ne vidi u aplikaciji. Oh, well.

Imao sam razgovor sa podrškom u Atlas timu i uglavnom se prave mutavi i neobavešteni, ali obrni okreni na kraju koliko sam poslagao deliće informacija dobijene od više njih, imaju više baza korisnika, a nisu im sve povezane u jednu jedinstvenu. U jednom trenutku mi je jedna iz podrške rekla da su prerano pustili aplikaciju, i da zapravo nije bila spremna da puštanje u promet.

Obećavaju da bi najkasnije u septembru trebalo da se sve baze objedine u jednu, i da će tada svi korisnici moći da vide svoj paket u aplikaciji.
Nadam se da zaista bude do kraja septembra, da se to ne otegne na oktobar, godine 202x.

Za ostale koji bi da uplate za pomoć i da je imaju u aplikaciju, neka je i kupuju odmah iz aplikacije.
Takva se odmah vidi i koristi iz aplikacije.
 
Vrh Dno