Der Schnitter
Slavan
- Učlanjen(a)
- 23.07.2021
- Poruke
- 1,679
- Poena
- 275
@muzickakultura To nije to. Nigde ne pise da je Yetel "rekao" da ti kanali ne mogu - nece raditi na staroj platformi/
Ali to nema veze sa tvrdnjom @Tomke85, niti sa mojim pitanjem.To je bio njihov odgovor zašto ne puste odmah kanale na postojeću platformu: "jer je kompleksan proces"
A da na taj treći "ne-smart" televizor staviš Yettel box a na neki od ta dva prva TV-a umesto tog boxa instaliraš TV aplikaciju?...Jedna, čini mi se, "anomalija". Kad sam uvodio optiku/tv imao sam dva tv i dobio dva stb, bez rente. U međuvremenu sam nabavio i treći tv (ne-smart) i na njemu sam gledao preko yettel aplikacije na eon box-u (imao sam eon van mreže, zbog n1/sport klub) i to je radilo.
Prešao sam na Net TV Premium i sad to više ne može, bar ne istovremeno. EON box se prepoznaje kao "treći STB" a uz najjači paket koji nude - "imate pravo na dva STB", potvrđeno i preko call centra i u poslovnici. Možete uzeti treći yettel stb ali uz plaćanje rente.
S konja na magarca, za 2000+ dinara skuplji paket.
Nigde, jer trenutno iste ne možeš da snimaš, a izgleda da ono što si u staroj verziji aplikacije ranije snimio je obrisano... Ne mogu da tvrdim jer zadnjih meseci nisam ništa snimao pa da proverim. Jedino da sada snimaš i to kasnije pregledaš preko Web aplikacije (https://www.ytv.rs/page/homepage)I gde se sad nalaze snimljeni programi/emisije?
Stvarno je težak propust da ti se zbog obične promene jezika dešavaju takve stvari... bilo šta da se prethodno podesio2h mi je trebalo da presložim kanale po željenom rasporedu i samo sekund nepažnje kad sam slučajno prebacio jezik sa srpskog na engleski da mi resetuje celokupni raspored.
Da ne poveruješ, sva tri su "ne-smart".A da na taj treći "ne-smart" televizor staviš Yettel box a na neki od ta dva prva TV-a umesto tog boxa instaliraš TV aplikaciju?...
Ima itekako veze sa mojom tvrdnjom. Kako sada imam te kanale na staroj, ako se čekala nova platforma da bi kanali bili ubačeni?Ali to nema veze sa tvrdnjom @Tomke85, niti sa mojim pitanjem.
Izgovor Jetela u aprilu, maju i junu je bio da ne mogu da uvedu UM kanale na postojeću platformu...
izgovoru da je UM kanale nemoguće uvesti na staroj platformi
U pravu si, odavno je to jasno, čak mislim i da sam im napisao da nas farbaju u nekom postu.Očigledno je da su sve planski radili u saradnji sa mts-om(državom) :
Još od valjda marta kada su izbacili onih par kanala kao zbog nove platforme što je u stvari bilo pokriće da ne uvedu N1 i novu u aprilu jer su tada već znali od kada sbb postaje vlasnik Arapa.
Pokretanje ovih novih arena se podudarilo sa ubacivanjem i ovih kanala od UM pa su ih lepo strpali zajednou isti paket i nabili cene da im smanje gledanost koliko mogu pošto su završili sa odugovlačenjem.
Nova platforma je tu poslužila samo kao izgovor pošto se svi novi kanali kao i stari vraćeni i vide se i na staroj.
Sve u svemu, bedni su, a mi ćemo u budućnosti sa mts-om i yettelom biti odrani (nije da sada imam neko divno mišljenje o bivšem sbb-u i ova dva kanala da su bezgrešni ali u odnosu na one druge su nebo i zemlja)
@Yettel Srbija tek sada vidi koliko se prešao kada je otvorio ovde teme. 😀
Očekivali su pitanja na nivo 80% ljudi koji im udju u poslovnicu i onda ih oni "farbaju" da im uvale najveće tarife koje ne koriste da bi cena uredjaja bila manja... Kad ono ovde moša. Ovde svako digitalno pismen, zna šta hoće i zna do detalja da opiše problem sa kakvim se suočio, pa čak ima i ljudi koji bi njima rešili probleme.
Odlučili da tiho nestanu sa foruma.
Pre neki dan meni moja gospoja veli: "Mislim da ovi provajderi slave kada raskinemo ugovor i ne vide više tvoj broj telefona kada im zvoni u Call Centru".
Ja sam bio da prebacim, istu promociju imam od februara. Prvo sam procitao ovde na forumu, pa sam zvao call centar da potvrde. Rekki su mi mogu preko aplikacije ako prebacujem traje do 72h ili direktno u poslovnici bude tog dana. Otiso sam u poslovnicu, pola sata nisu znali, ja im objasnjavam sta treba, dvojica bila. Kaze prvi ja ovo nisam radio, drugi isto kaze. Na kraj nasli to izmeni i finaliziraj. I komentar njihov, pa ovo prosto 🤣. Dok sam doso kuci vec mi je bio promenjen paket. Preko tv aplikacije...Odem danas do poslovnice da se raspitam o prelasku na novi paket, ugovor sam potpisao pre par meseci, veci paket po ceni manjeg i na to jos 50% na dve godine, kazu nisu sigurni ali misle da ide nov ugovor i gubim popust, ali moraju da provere, ne znam sta su do sada radili ali ok, pitam preko FB chata, tamo mi kazu da preko aplikacije mogu da promenim paket i da mi pogodnosti ostaju i ne menja se trajanje ugovora, znaci placao bi vise oko 500-600 din, e sad kome verovati, poslovnici ili FB... Luda kuca...
Nije valjda da su džabe krečili?
A sad i pitanje: ima li neko sa starom aplikacijom da je prešao na nove pakete, sa novim kanalima (Nova i dodatne Arene) i da to radi?
Pozdrav
Ne, nije ti to u ugovoru svakako.Ej ljudi jendo pitanje. Jedan sam od lakovernih i prevarenih klijenata koji je presao u yettel zarad n1/nova s. Buduci da vidim da se gubi opcija snimanja dal je to dovoljan razlog kao nesto sto mi je bilo jako znacajno da otkazem ugovor sa hohstaplerima?
Meni isto fali opcija snimanja, to sam koristio redovno, jedino stoji još uvek na telefonu, za računar ne znam nisam još proveravao. Samo zbog te opcije da mogu vratio bi staru aplikaciju, čak je i sat vidljiviji nego kod nove. Čak kad se uđe u epg četvrta ikonica dole vodoravno nacrtano play/pause koja ne radi već je na tasteru "ok", al su je sklepali brzinski, ovo treba dati direktoru firme pa neka je koristi kad je toliko vrhunska.Ej ljudi jendo pitanje. Jedan sam od lakovernih i prevarenih klijenata koji je presao u yettel zarad n1/nova s. Buduci da vidim da se gubi opcija snimanja dal je to dovoljan razlog kao nesto sto mi je bilo jako znacajno da otkazem ugovor sa hohstaplerima?
Da, to su i meni prihvatili i dali dodatni mesec za dinar.Možda bi i mogao da proba, ako ima napismeno od agenta.
Ja sam zbog one njihove jajarske fore 12 meseci, što je kod njih ustvari 12 obračunskih perioda, uspeo da dobijem 13.obračunski period isto za dinar jer sam priložio razgovor i dogovaranje sa agentom putem what's up-a gde mi je obećano 12 meseci za dinar ne obračunskih perioda.
Prigovor sam slao putem sajta deo reklamacije-zahtevi.
Ima opcija snimi i na računaru - web i Android su i dalje na staroj platformi, a koliko sam razumeo i Tizen / WebOS / GoogleTV. Pustili su ažuriranje samo za svoj box.Meni isto fali opcija snimanja, to sam koristio redovno, jedino stoji još uvek na telefonu, za računar ne znam nisam još proveravao. Samo zbog te opcije da mogu vratio bi staru aplikaciju, čak je i sat vidljiviji nego kod nove. Čak kad se uđe u epg četvrta ikonica dole vodoravno nacrtano play/pause koja ne radi već je na tasteru "ok", al su je sklepali brzinski, ovo treba dati direktoru firme pa neka je koristi kad je toliko vrhunska.
Ono sto sam ja primetio je da kada nocu ugasim tv, boks ne gasim, i ujutru upalim tv, slika - program na boksu nije ona koju ostavim. Ponekad je to zamrznuti neki levi kanal, ili HBO Max koji sam gledao ko zna kada, nekada je naslovna strana...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari