Šta je novo?

Digitalna TV: predlozi, sugestije i pitanja

@muzickakultura To nije to. Nigde ne pise da je Yetel "rekao" da ti kanali ne mogu - nece raditi na staroj platformi/

To je bio njihov odgovor zašto ne puste odmah kanale na postojeću platformu: "jer je kompleksan proces"

Svi znamo zašto ih nisu pustili odmah i zašto su dostupni samo uz nove pakete.
Kao i što svi znamo zašto @Yettel Srbija je zadnju poruku (odgovor) napisali pre 18 dana na ovom zvaničnom "Yettel Podrška forumu"
 
Jedna, čini mi se, "anomalija". Kad sam uvodio optiku/tv imao sam dva tv i dobio dva stb, bez rente. U međuvremenu sam nabavio i treći tv (ne-smart) i na njemu sam gledao preko yettel aplikacije na eon box-u (imao sam eon van mreže, zbog n1/sport klub) i to je radilo.

Prešao sam na Net TV Premium i sad to više ne može, bar ne istovremeno. EON box se prepoznaje kao "treći STB" a uz najjači paket koji nude - "imate pravo na dva STB", potvrđeno i preko call centra i u poslovnici. Možete uzeti treći yettel stb ali uz plaćanje rente.

S konja na magarca, za 2000+ dinara skuplji paket.
A da na taj treći "ne-smart" televizor staviš Yettel box a na neki od ta dva prva TV-a umesto tog boxa instaliraš TV aplikaciju?...
I gde se sad nalaze snimljeni programi/emisije?
Nigde, jer trenutno iste ne možeš da snimaš, a izgleda da ono što si u staroj verziji aplikacije ranije snimio je obrisano... Ne mogu da tvrdim jer zadnjih meseci nisam ništa snimao pa da proverim. Jedino da sada snimaš i to kasnije pregledaš preko Web aplikacije (https://www.ytv.rs/page/homepage)
2h mi je trebalo da presložim kanale po željenom rasporedu i samo sekund nepažnje kad sam slučajno prebacio jezik sa srpskog na engleski da mi resetuje celokupni raspored.
Stvarno je težak propust da ti se zbog obične promene jezika dešavaju takve stvari... bilo šta da se prethodno podesio
 
Poslednja izmena:
Mislim da je svejedno da li je smart tv ili eon box. On i eon box gleda kao smarttv operativni sistem
 
Ovo mi zna biti frustrirajuće.
Dobijem obaveštenje o već prijavljenih 10 uređaja, te da uklonim pojedine. Kako da znam koji je koji? Preko telefona, televizora i računara isto. Imao sam nekoliko PC/MAC prijavljenih, ispostavilo se da su različiti browseri u pitanju (morao sam da nagađam i uspevao da obrišem i one koje nisam nameravao). Još veći štos je što je zasebno bio prijavljen Firefox i Firefox otvoren u privatnom prozoru.
A nemam pojma što stoji Android TV i ZTE STB.
 

Prilozi

  • Uredjaji_fon.jpg
    Uredjaji_fon.jpg
    72.8 KB · Pregleda: 108
  • Uredjaji_pc.jpg
    Uredjaji_pc.jpg
    93 KB · Pregleda: 46
  • Uredjaji_tv.jpg
    Uredjaji_tv.jpg
    90.4 KB · Pregleda: 108
Na žalost, pošto je @Yettel Srbija, zvanična "podrška", ili na odmoru ili dobila otkaz a nije podelila lozinku za forum sa kolegama, ne ostaje ti ništa drugo nego da pobrišeš sve uredjaje, pa kreneš redom da se ponovo prijavljuješ. Ako si dokon, posle svakog novog uredjaja, pogledaj listu, pa ćeš možda nekako saznati šta je šta :(
Pozdrav
 
@Yettel Srbija tek sada vidi koliko se prešao kada je otvorio ovde teme. 😀
Očekivali su pitanja na nivo 80% ljudi koji im udju u poslovnicu i onda ih oni "farbaju" da im uvale najveće tarife koje ne koriste da bi cena uredjaja bila manja... Kad ono ovde moša. Ovde svako digitalno pismen, zna šta hoće i zna do detalja da opiše problem sa kakvim se suočio, pa čak ima i ljudi koji bi njima rešili probleme.
Odlučili da tiho nestanu sa foruma.
Pre neki dan meni moja gospoja veli: "Mislim da ovi provajderi slave kada raskinemo ugovor i ne vide više tvoj broj telefona kada im zvoni u Call Centru".
 
Cisto da te podsetim sta si pisao; -
Izgovor Jetela u aprilu, maju i junu je bio da ne mogu da uvedu UM kanale na postojeću platformu...
izgovoru da je UM kanale nemoguće uvesti na staroj platformi

Ja te zamolih da navedes gde to pise. Koliko vidim tog izvora nema, tako da...
 
Očigledno je da su sve planski radili u saradnji sa mts-om(državom) :
Još od valjda marta kada su izbacili onih par kanala kao zbog nove platforme što je u stvari bilo pokriće da ne uvedu N1 i novu u aprilu jer su tada već znali od kada sbb postaje araoski
Pokretanje ovih novih arena se podudarilo sa ubacivanjem i ovih kanala od UM pa su lepo strpali zajednou isti paket i nabili cene da im smanje gledanost koliko mogu pošto su završili sa odugovlačenjem.
Nova platforma je tu poslužila samo kao izgovor pošto se svi novi kanali kao i stari vraćeni i vide se i na staroj.
Sve u svemu, bedni su, a mi ćemo u budućnosti sa mts-om i yettelom biti odrani (nije da sada imam neko divno mišljenje o bivšem sbb-u i ova dva kanala da su bezgrešni ali u odnosu na one druge su nebo i zemlja)
 
Poslednja izmena:
Očigledno je da su sve planski radili u saradnji sa mts-om(državom) :
Još od valjda marta kada su izbacili onih par kanala kao zbog nove platforme što je u stvari bilo pokriće da ne uvedu N1 i novu u aprilu jer su tada već znali od kada sbb postaje vlasnik Arapa.
Pokretanje ovih novih arena se podudarilo sa ubacivanjem i ovih kanala od UM pa su ih lepo strpali zajednou isti paket i nabili cene da im smanje gledanost koliko mogu pošto su završili sa odugovlačenjem.
Nova platforma je tu poslužila samo kao izgovor pošto se svi novi kanali kao i stari vraćeni i vide se i na staroj.
Sve u svemu, bedni su, a mi ćemo u budućnosti sa mts-om i yettelom biti odrani (nije da sada imam neko divno mišljenje o bivšem sbb-u i ova dva kanala da su bezgrešni ali u odnosu na one druge su nebo i zemlja)
U pravu si, odavno je to jasno, čak mislim i da sam im napisao da nas farbaju u nekom postu.
Pazi im foru, kao što si i napisao, pustili su app i nove pakete tek kada je sama Arena ubacila nove premium kanale (koje, btw, korisnici mts imaju sve).
I za druge UM kanale je isti simptom, sve si u pravu.
A nova aplikacija, osim veće brzine šaltanja, i eventualno malo veće stabilnosti od prethodne, ima nedostatke kao i stara, čak ima i neke nove.
Npr. sinoć dok sam gledao Partizan, utakmica uključena od starta, nisam menjao kanal ni na poluvremenu, negde oko 65og minuta mi se javlja pad rezolucije na slici. Promenio kanal, vratio, rezolucija se resetovala. To je bila boljka na staroj app, ali evo sada i na novoj...
Da li premium paket vredi 5100 dinara? - Ne vredi. Nikako.
Ali, da bih gledao ono što inače gledam i zbog čega i imam kablovsku (utakmice), onda moram da plaćam.
Da li ću da produžim ugovor? - pod ovim uslovima sigurno ne, a do tog trenutka se nadam da će da se malo promeni celokupna situacija,
Da li nekome mogu da preporučim YettelTV - Ne, nikako.
 
Bio malo pre dečak iz Yettela da zameni onaj STB što zabode na jednom kanalu kada se isključi pa uključi.
Zamenio isti slučaj. Slikao im greške koje se javljaju poslao i kaže ja ti ovde ne mogu ništa jer to je do njihovih servera i aplikacije...
Eto toliko o toj novoj platformi, stručnjacima koji tamo rade, a o menadžmentu Baronima i njihovim saopštenjima ne treba trošiti reči sve smo već rekli.
 
@Yettel Srbija tek sada vidi koliko se prešao kada je otvorio ovde teme. 😀
Očekivali su pitanja na nivo 80% ljudi koji im udju u poslovnicu i onda ih oni "farbaju" da im uvale najveće tarife koje ne koriste da bi cena uredjaja bila manja... Kad ono ovde moša. Ovde svako digitalno pismen, zna šta hoće i zna do detalja da opiše problem sa kakvim se suočio, pa čak ima i ljudi koji bi njima rešili probleme.
Odlučili da tiho nestanu sa foruma.
Pre neki dan meni moja gospoja veli: "Mislim da ovi provajderi slave kada raskinemo ugovor i ne vide više tvoj broj telefona kada im zvoni u Call Centru".
Leaving Homer Simpson GIF
 
Odem danas do poslovnice da se raspitam o prelasku na novi paket, ugovor sam potpisao pre par meseci, veci paket po ceni manjeg i na to jos 50% na dve godine, kazu nisu sigurni ali misle da ide nov ugovor i gubim popust, ali moraju da provere, ne znam sta su do sada radili ali ok, pitam preko FB chata, tamo mi kazu da preko aplikacije mogu da promenim paket i da mi pogodnosti ostaju i ne menja se trajanje ugovora, znaci placao bi vise oko 500-600 din, e sad kome verovati, poslovnici ili FB... Luda kuca...
Ja sam bio da prebacim, istu promociju imam od februara. Prvo sam procitao ovde na forumu, pa sam zvao call centar da potvrde. Rekki su mi mogu preko aplikacije ako prebacujem traje do 72h ili direktno u poslovnici bude tog dana. Otiso sam u poslovnicu, pola sata nisu znali, ja im objasnjavam sta treba, dvojica bila. Kaze prvi ja ovo nisam radio, drugi isto kaze. Na kraj nasli to izmeni i finaliziraj. I komentar njihov, pa ovo prosto 🤣. Dok sam doso kuci vec mi je bio promenjen paket. Preko tv aplikacije... :)





Radi sve ok, sem aplikacije 🤣 kako je koristim na tv-u cesto kad neko vreme ne gledam pa otvorim, on ne moze da ucita sadrzaj. Pa moram iz podesavanja apps, da je prinudno zaustavi (force stop) ili kad mi izbaci ono pokusaj ponovo i nazad. Izaberem nazad pa dodjem do menija za pretplatu i tu idem na restart aplikacije. Sa nestrpljenjem ocekujem novu 🤣.sto se kanala tice tu sve radi ok. Samo ima novih kanala.
Nije valjda da su džabe krečili? ;)
A sad i pitanje: ima li neko sa starom aplikacijom da je prešao na nove pakete, sa novim kanalima (Nova i dodatne Arene) i da to radi?
Pozdrav
 
Poslednja izmena:
Nova aplikacija je gotovo isto srnj kao i stara. Da ne pričam o monopolu kojim nas j.. u zdrav mozak.
Moguće po nekim zaslugama
 
Evo stigla i meni nova aplikacija.

Mnogo lepša, mnogo brža - te dve stavke su čekirali. Fluidnost je zaista na nivou, samo je EON fluidniji od svega na tržištu...

Meni lično aplikacija radi super, ne baguje, ne brlja - mada je meni i stara u zadnje vreme radila vrlo dobro 90% vremena.

Ono što mi se ne sviđa je što korišćenje OK tastera ne pauzira program, nego samo play taster. Vrlo, vrlo neintuitivno.

Meni lično nedostaju tri stvari:

- snimaj opcija - ovo je baš šteta ako ne vrate. I kad vrate, da je dodaju u levi meni kao posebnu kategoriju za brz pristup.

- renumerisanje kanala kada se odvoje u omiljeni listu - i brz pristup toj listi sa početnog ekrana.

- uživo prikaz na početnom ekranu - baš je bilo cool. Ali verujem da je pravilo puno problema u radu, pa su ga zato sklonili... Ipak - fali.

Sve u svemu, dva koraka napred, jedan nazad...
 
Imam Yettel paket - net i kanalii plaćam za brzinu 300/150.
Jutros bez veze uradim speed test i dobijem rezultat, koji je na slici.
Pitanje.
Jel meni brzina 305/273 ili 198/74?
Test sam radio iz sobe gde nije ruter.
Ili šta pokazuje prvi rezultat, a šta drugi?
 

Prilozi

  • Screenshot_20250816_083524.jpg
    Screenshot_20250816_083524.jpg
    56.5 KB · Pregleda: 76
Ej ljudi jendo pitanje. Jedan sam od lakovernih i prevarenih klijenata koji je presao u yettel zarad n1/nova s. Buduci da vidim da se gubi opcija snimanja dal je to dovoljan razlog kao nesto sto mi je bilo jako znacajno da otkazem ugovor sa hohstaplerima?
 
Možda bi i mogao da proba, ako ima napismeno od agenta.
Ja sam zbog one njihove jajarske fore 12 meseci, što je kod njih ustvari 12 obračunskih perioda, uspeo da dobijem 13.obračunski period isto za dinar jer sam priložio razgovor i dogovaranje sa agentom putem what's up-a gde mi je obećano 12 meseci za dinar ne obračunskih perioda.
Prigovor sam slao putem sajta deo reklamacije-zahtevi.
 
Ej ljudi jendo pitanje. Jedan sam od lakovernih i prevarenih klijenata koji je presao u yettel zarad n1/nova s. Buduci da vidim da se gubi opcija snimanja dal je to dovoljan razlog kao nesto sto mi je bilo jako znacajno da otkazem ugovor sa hohstaplerima?
Meni isto fali opcija snimanja, to sam koristio redovno, jedino stoji još uvek na telefonu, za računar ne znam nisam još proveravao. Samo zbog te opcije da mogu vratio bi staru aplikaciju, čak je i sat vidljiviji nego kod nove. Čak kad se uđe u epg četvrta ikonica dole vodoravno nacrtano play/pause koja ne radi već je na tasteru "ok", al su je sklepali brzinski, ovo treba dati direktoru firme pa neka je koristi kad je toliko vrhunska.
 
Možda bi i mogao da proba, ako ima napismeno od agenta.
Ja sam zbog one njihove jajarske fore 12 meseci, što je kod njih ustvari 12 obračunskih perioda, uspeo da dobijem 13.obračunski period isto za dinar jer sam priložio razgovor i dogovaranje sa agentom putem what's up-a gde mi je obećano 12 meseci za dinar ne obračunskih perioda.
Prigovor sam slao putem sajta deo reklamacije-zahtevi.
Da, to su i meni prihvatili i dali dodatni mesec za dinar.

E sad, da li su bili "pametni" pa pismeno obećavali ljudima Novu / N1 ne znam... Verujem da je sve to bilo usmeno i da su iskoristili loženje ljudi na kvarno, obećavajući usmeno - isto kao što su na sajtu uvili sve to u nekoliko slojeva oblande.


Meni isto fali opcija snimanja, to sam koristio redovno, jedino stoji još uvek na telefonu, za računar ne znam nisam još proveravao. Samo zbog te opcije da mogu vratio bi staru aplikaciju, čak je i sat vidljiviji nego kod nove. Čak kad se uđe u epg četvrta ikonica dole vodoravno nacrtano play/pause koja ne radi već je na tasteru "ok", al su je sklepali brzinski, ovo treba dati direktoru firme pa neka je koristi kad je toliko vrhunska.
Ima opcija snimi i na računaru - web i Android su i dalje na staroj platformi, a koliko sam razumeo i Tizen / WebOS / GoogleTV. Pustili su ažuriranje samo za svoj box.

Ako bude išlo ovim tempom, svi će dobiti novu aplikaciju oko Božića....

Doduše, do tada možda i vrate opciju "Snimi", stvarno je bila korisna.

A i pretragu bi morali da vrate - nerealno je u 2025. imati aplikaciju ovog tipa, a da nema pretragu. Zabrinjavajuće je što kad gledam aplikacije na Play Store-u, deluje da Bugari imaju novu aplikaciju na prodavnici - takođe bez opcije snimi, a da Mađari imaju staru aplikaciju i dalje, sa opcijom snimi, kao i mi. Što znači, možda oko Božića, ali 2027 :)
 
Pa, posle nekoliko dana koriscenja, nova verzija je dosta bolja od stare. Brze otvara, tecnije radi, pardon - fluidnije ;), ali ima dosta bagova. Kao da je beta verzija.

Ono sto sam ja primetio je da kada nocu ugasim tv, boks ne gasim, i ujutru upalim tv, slika - program na boksu nije ona koju ostavim. Ponekad je to zamrznuti neki levi kanal, ili HBO Max koji sam gledao ko zna kada, nekada je naslovna strana...

Ne bi bilo lose kada bi na jednom mestu pisale sve te mane, tako da moze da se dostavi Yetelu i da se insistira na poboljsanju.
 
Ono sto sam ja primetio je da kada nocu ugasim tv, boks ne gasim, i ujutru upalim tv, slika - program na boksu nije ona koju ostavim. Ponekad je to zamrznuti neki levi kanal, ili HBO Max koji sam gledao ko zna kada, nekada je naslovna strana...

Evo to se i meni desilo jutros prvi put od kada je ova nova platforma.
Gledao Dan Nezavisnosti 2 na Una TV sinoć i na pola odem da spavam. Jutros uključujem tv ne i ne kapiram da je nastavio tamo dokle sa gledao već, mislim repriza. Spremam klincima doručak i film ide dobrih pola sata, tek od jednom izbaci plavi ekran i grešku da ova opcija nije moguća na mojoj lokaciji. Prebacim kanal i vratim na Unu ide sasvim nešto drugo što je u stvari "live"
 
Evo poslali mejl kako su mi tokom noći ažurirali aplikaciju i pričaju šta ima novo. Samo, mene baš zabole otpali nokat za njihova trućanja, dok je Eon živ. Još manje za njihov boks. Spram vaših iskustava, ne želim ni da je isprobam.
 
Nazad
Vrh Dno