Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Meni početkom septembra ističe box3 optika na vikendici. Tačno ne znam šta da radim. Ne ostavlja mi se bez net-a, a ne potpisuje mi se novi ugovor po ovim uslovima na lokaciji na kojoj ne boravim više od par meseci godišnje.
Da pali još uvek ona fora sa idp-om i 24x50%, potpisap bih novi ugovor. Ovako verovatno neću
 
Meni naplatili fiksnu ip adresu, a uslugu nisam tražio, probao restart rutera, svaki put dobijam drugu ip adresu. Podneo prigovor, pa čekam odgovor, da vidim kada sam ja to tražio fiksnu ip adresu 😆
 
Upravo tako, nisu godinama pokušali da mi uzmu neki dinar viška, ali im se valjda osladilo u poslednje vreme, pa gde prođe prođe.
 
Mene upravo zvali i ponudili box 3, maksimalno sve, svi paketi, net 600/600. Prvih 6 meseci 2800, narednih 18, 5600. Uključena 3 boksa i smart aplikacija. Rekoh im da zovu sutra, da razmislim...

Inače imam Box 3 start, 200/200 i trenutno plaćam 3800.

Vaše mišljenje?

Hvala
 
Isto to sam dobio sa 14m besplatno, pa 10m 5600. Jasno da nije isti trenutak, ali je razlika nebo i zemlja. U najgoru ruku, tražio bih 24x50% popusta, ili razmišljaj o promeni operatora...
 
Ajd mala pomoc dal imam neka prava da maltretiram telekom da mi rese na vikendici internet box4 crveni. Stoji da kao placam 10/1 medjutim to je 2/0.3 :)

Generalno ne zelim vise da im za tu uslugu mesecno placam 5800 din, hocu da vidim jel imam prava da se zalim, i da ako ne mogu da tehnicki naprave da to radi kako treba da raskinem ugovor ili da mi samo ugase net i prebace na tv i fiksni box2. A za mob cu vidim :)
 
Pa, teoretski da, mozes.
Znam iz iskustva dvoje ljudi koji su imali slicnu brzinu kao ti, jedan koliko se secam i malo vecu.
Fora je sto te nece pustiti tek tako jer im ipak dajes ok svotu novca za nista maltene.
Morao bi da ih cimas svaka 2-3 dana kako ti ne radi net, kako je neupotrebljiv itd pa da izlaze tehnicari na teren, nakon neka 3-4 izlaska kada ti kazu da ne moze nista da se uradi odes u poslovnicu i podneses molbu za raskid ugovora.
Molba u 99% slucajeva prolazi ukoliko nemas alternativu sto se neta tice (npr ako moze supernova na lokaciji onda ce te samo prebaciti na nju).
Svakako se sistemski vidi pre toga da si podnosio prigovor 3-4-5 puta i vide se odgovori tehnicara, samim tim ce ti izaci u susret jer je “Telekom kompanija koja brine o svojim korisnicima” 😅
 
Meni početkom septembra ističe box3 optika na vikendici. Tačno ne znam šta da radim. Ne ostavlja mi se bez net-a, a ne potpisuje mi se novi ugovor po ovim uslovima na lokaciji na kojoj ne boravim više od par meseci godišnje.
Da pali još uvek ona fora sa idp-om i 24x50%, potpisap bih novi ugovor. Ovako verovatno neću
Imaš kod yuneta net bez UO.

Meni ističe box4 u oktobru.
Ako budem mogao uzeću samo net kod yuneta.

Tv mi ne treba ionako ga ne gledam a mobilni prebacujem u a1.
 
Mene upravo zvali i ponudili box 3, maksimalno sve, svi paketi, net 600/600. Prvih 6 meseci 2800, narednih 18, 5600. Uključena 3 boksa i smart aplikacija. Rekoh im da zovu sutra, da razmislim...

Inače imam Box 3 start, 200/200 i trenutno plaćam 3800.

Vaše mišljenje?

Hvala
Ako je mts - ne nasedaj. To ce ti biti 5600din + porez, sto lako ispadne oko 7000 mesecno.
Osim ako bas ne zivis od interneta i ukucani ne zavise od televizije, ne bih ti preporucio i iz dodatnog razloga sto mts svakog januara povecava cene za po 1000 din.
Meni ugovor sa njima istice u novembru i iskreno jedva cekam da ih odje*em.

@NightCrawler kakav im je net, tj optika na yunetu?
 
Poslednja izmena:
Imaš kod yuneta net bez UO.

Meni ističe box4 u oktobru.
Ako budem mogao uzeću samo net kod yuneta.

Tv mi ne treba ionako ga ne gledam a mobilni prebacujem u a1.
Ovo mi je za sada zanimljivo...
Meni ugovor ističe u decembru, nego oni požurili da me vežu ponovo...

Hvala svakako svima na iskustvima, ako neko ima jos neko, neka slobodno pise...
 
Poslao sam im zahtev da provere dostupnost za moj grad. Da se otarasim ove bede...
Ako je vec cerka firma i koriste istu infrastrukturu onda ne bi trebalo da bude nikakvih problema.
Hvala ti na preporuci. Dvoumio se izmedju yettela i A1 al mi oba neubedljiva nekako...
 
Uzeo komšija kod mene Yunet, idu preko Mts-a. Za sada je zadovoljan. Dobio i tv promo 6 meseci i odlični Xiaomi box 2 generacije.
Inače i njihova tv aplikacija se zove Move, ali ne verujem da ima veze sa Supernovinom.
 
Poslao sam im zahtev da provere dostupnost za moj grad. Da se otarasim ove bede...
Ako je vec cerka firma i koriste istu infrastrukturu onda ne bi trebalo da bude nikakvih problema.
Hvala ti na preporuci. Dvoumio se izmedju yettela i A1 al mi oba neubedljiva nekako...
Nisam siguran ali proveri kad ti se jave mislim da kod njih možda možeš i prepaid net uzeti. Kad nisi na vikendici ne plaćaš, kad ideš platiš i imaš net.
 
Ajd mala pomoc dal imam neka prava da maltretiram telekom da mi rese na vikendici internet box4 crveni. Stoji da kao placam 10/1 medjutim to je 2/0.3 :)

Generalno ne zelim vise da im za tu uslugu mesecno placam 5800 din, hocu da vidim jel imam prava da se zalim, i da ako ne mogu da tehnicki naprave da to radi kako treba da raskinem ugovor ili da mi samo ugase net i prebace na tv i fiksni box2. A za mob cu vidim :)
U ugovoru su se verovatno zastitili dodatkom "do" 10/1
 
Ma samo sto dalje od sugavog MTS-a. Leglo bahatosti i arogancije su postali, i tako ce verovatno dok ne pogube sve korisnike, propadnu i budu prodati arapima ili nekim sumnjivim biznismenima za saku kikirikija, kao sto i biva sa nasim iole nekad uspesnim javnim firmama.
 
Pa, teoretski da, mozes.
Znam iz iskustva dvoje ljudi koji su imali slicnu brzinu kao ti, jedan koliko se secam i malo vecu.
Fora je sto te nece pustiti tek tako jer im ipak dajes ok svotu novca za nista maltene.
Morao bi da ih cimas svaka 2-3 dana kako ti ne radi net, kako je neupotrebljiv itd pa da izlaze tehnicari na teren, nakon neka 3-4 izlaska kada ti kazu da ne moze nista da se uradi odes u poslovnicu i podneses molbu za raskid ugovora.
Molba u 99% slucajeva prolazi ukoliko nemas alternativu sto se neta tice (npr ako moze supernova na lokaciji onda ce te samo prebaciti na nju).
Svakako se sistemski vidi pre toga da si podnosio prigovor 3-4-5 puta i vide se odgovori tehnicara, samim tim ce ti izaci u susret jer je “Telekom kompanija koja brine o svojim korisnicima” 😅
Meni su nudili jednom kad sam uporno prijavljivao smetnju da ne mogu da rese problem i da mogu da raskinem ili da predjem na supernovu, (ali je samo trebalo da se stavi veci profil🤣), kad sam ih pitao kako sam do pre nedelju dana mogao da imam profil 54mbps a sad imam 20 oni su rekli ahaa znaci samo profil treba da se poveca, ok nema problema izvinite
Ne znam sta su oni mislili da je problem pa da ne moze da se resi
 
Pozdrav, imam box 4 beli paket, sinoc mi je operater rekao da je HBO u sklopu paketa i slobodno da ga otkljucam, otkljucao sam ali je pisala cena 850 dinara, medjutim rekao mi je da se to nece naplacivati, jel to tacno, nesto sam nepoverljiv? :)
 
Prešao iz MTSa u Yunet 15. jula, vratio ruter u poslovnicu 17. jula i poslali su dva računa. Za period do 15. jula poslali račun na mail u iznosu od 1028 dinara, a za period od 15. do 17. poslali u papirnoj formi na kućnu adresu odvojene usluge fiksni i internet u iznosu od 429 dinara. :) Naravoučenije: vratite ruter istog dana, nemojte kao ja.
 
Poštovani,
Reklamirao sam račun za 07/2025 za BOX 3 paket i uvažili mi reklamaciju.
Pa me zanima da li da čekam novi račun da mi stigne na adresu da bih platio,a da mi ne isključe ili sta da radim po tom pitanju molim za odgovor ko zna?
Koliko vremena treba da prođe da bih mi stigao novi račun i da li će biti isti postavljen na moj.mts nalogu?

Hvala!
 
Prešao iz MTSa u Yunet 15. jula, vratio ruter u poslovnicu 17. jula i poslali su dva računa. Za period do 15. jula poslali račun na mail u iznosu od 1028 dinara, a za period od 15. do 17. poslali u papirnoj formi na kućnu adresu odvojene usluge fiksni i internet u iznosu od 429 dinara. :) Naravoučenije: vratite ruter istog dana, nemojte kao ja.
Ali, verovatno si Yunet uslugu već imao od 15 jula? Odnosno, nisi imao prekid interneta? A mts ti naplatio 2 dana iako u tom periodu nisi koristio njihove usluge i nisi imao njihov signal?
 
Poštovani,
Reklamirao sam račun za 07/2025 za BOX 3 paket i uvažili mi reklamaciju.
Pa me zanima da li da čekam novi račun da mi stigne na adresu da bih platio,a da mi ne isključe ili sta da radim po tom pitanju molim za odgovor ko zna?
Koliko vremena treba da prođe da bih mi stigao novi račun i da li će biti isti postavljen na moj.mts nalogu?

Hvala!
Čekaj novi račun i ne brini, niti će ti isključiti usluge niti će ti računati kamatu. Ne plaćaj ništa do novog računa. Na novom računu će ti pisati novi roku plaćanja. Neki okvirni rokza dobijanje korigovanog računa je dve do tri nedelje. Meni je prošli put stigao na mail, u aplikaciji se takođe pojavio a stari bio storniran.
 
Čekaj novi račun i ne brini, niti će ti isključiti usluge niti će ti računati kamatu. Ne plaćaj ništa do novog računa. Na novom računu će ti pisati novi roku plaćanja. Neki okvirni rokza dobijanje korigovanog računa je dve do tri nedelje. Meni je prošli put stigao na mail, u aplikaciji se takođe pojavio a stari bio storniran.
Takodje potvrdjujem sa većim uzorkom, zbog njihove neažurnsti, svaki mesec od potpisivanja novog ugovora tj. u 2025. uporno su mi naplaćivali pozive sa fiksnog ka mts mobilnoj mreži, novi račun je uvek stizao posle sledećeg najnovijeg i imao je razuman rok za plaćanje. Od prošlog meseca je najzad ok, tako da imam apsurd da mi je račun za jul plaćen i ispravan, a još uvek čekam ispravljeni za jun.
 
Poslali mi sad iz yutela cenovnik i ponudu za moju adresu i paketi su skoro potpuno isti kao i cena sa ovim mts paketom koji imam vec...
Jedino sto eto ima malo vise fleksibilnosti u smislu ne mora na ugovor, moze na 6m ili 12 i slicno.
 
Nazad
Vrh Dno