Šta je novo?

SBB - generalna diskusija (2025) [nije tema za EON box/aplikacije, Total TV/EON sat]

Ovo sam ja imao, ali sasvim slučajno. Kad sam potpisao ugovor i došao dečko da poveže sve, još uvek mi je TV bio u kutiji pa sam mu rekao da mi ostavi Eon Box i da ću da završim sve sam. Pošto sam uzeo Android TV, odlučio sam da ću da koristim smart tv app, pa Eon Box nisam ni aktivirao u narednih nekoliko meseci. Sve dok ga nisam aktivirao, u SBB aplikaciji sam imao 2 slota za smart tv app. Jedan zauzet mojim TV-om, drugi slobodan koji sam aktivirao na Mi TV Sticku i nosio sa sobom kad negde odem. Onda kad sam prvi put aktivirao Eon Box, broj slotova za smart tv app se spustio na 1, a ovaj jedan otišao u kategoriju za Eon Box 😄
To i ja imam. 2 smart tv aplikacije, obe u funkciji i EON OTT box u ormaru, nikad aktiviran. Sluzi mi za rezervu ako ukinu neku od smart tv. Inače, dovoljna su mi dva tv u kući.
 
Zato što ako ti napišu mailom, to moraju da ispoštuju od reči do reči, jer ih dobijaš na sudu.
Ovako, rekla kazala.
Svi su semenkari...zato što nam je i država semenkarnica.
Da se razumemo samo, to sto su nudili telefon se i obistinilo, nije bilo rekla-kazala. Ali imaju neki problem da to obave pismeno, pitaj boga zasto :)
 
Sta je najbolja ponuda koja se moze izmuzeti kod akvizitera za nove korisnike, jel dobio neko npr. 12 meseci -50%?
 
Cetiri godine sa SBBom (optika). Uvek bio zadovoljan, konekcija stabilna.

Pre 3 dana sam potpisao novi ugovor za novi plan.

Rezultat:

1. Zadnja 24 časa nemam interneta. Nešto ruter ne dobija IP adresu. Opticki tim se trudi da resi. Ne moze da mi kaze kad ce biti reseno. Ne znam sta da radim vise.
2. Posle 3 dana i dalje na EONu nisu otkljucani novi kanali.
 
Sta je najbolja ponuda koja se moze izmuzeti kod akvizitera za nove korisnike, jel dobio neko npr. 12 meseci -50%?
Podneo zahtev za raskid ugovora, ističe za par dana. Već su me zvali sa ponudom 6m/1din ili 12 po 50% ali mi ne odgovara.

Mislim, ne odgovara mojim potrebama tel ne koristim, tv gotovo i da ne gledam, treba mi samo net, ali sa baš dobrom ponudom bih produžio. Iskreno, ne verujem da će dati.
 
Pa ne verujem ni ja, ali videćemo. Bile su takve ponude u opticaju do pre par nedelja. Novi paketi su sve promenili. Na jetel temi za isti paket pominju neke cifre 2100-2500 mesečno... Nije sporno da platim ako koristim, ali realno mi ne treba. A ništa između ne postoji tako da ću verovatno samo net uzeti negde ili lokalno ili a1.
 
Za produzetak 6 meseci po staroj ceni i 18 meseci po novoj tarifi naravno basic ili ovaj premium koji izaberem i onda odlucim da ostajem na sbb samo prelazim na neodredjeno i platicu im dodtanih 300 din
 
Biće boljih ponuda i septembru i do NGod siguran sam. Šteta što meni treba sad novi ugovor pa moram na drugom mestu da potpišem. Sad su odmori, novi paketi dok ne prođe taj period ništa..

Edit: imao sam za stari paket ponudu 10x1din pre par nedelja dok nisu krenuli novi..
Pišem jer je neko pitao šta daju. U mom slučaju n aisteku ugovora i sa zahtevom za otkaz
 
Kako meni reče lik iz SBBa, strpi se malo da prođe svo ovo tumbanje.
 
Cetiri godine sa SBBom (optika). Uvek bio zadovoljan, konekcija stabilna.

Pre 3 dana sam potpisao novi ugovor za novi plan.

Rezultat:

1. Zadnja 24 časa nemam interneta. Nešto ruter ne dobija IP adresu. Opticki tim se trudi da resi. Ne moze da mi kaze kad ce biti reseno. Ne znam sta da radim vise.
2. Posle 3 dana i dalje na EONu nisu otkljucani novi kanali.
48 časa bez interneta. Niko ne može da mi kaže kada će proraditi. Agonija.
 
Dva dana bez neta je stvarno bezobrazno od njih. Nekad davno je i meni nestajao net, ali su odmah dolazili, čak jednom i nedeljom. Zovi ih, cimaj, nije to bezobrazno, oni su dužni da ti problem što pre reše.
 
Dva dana bez neta je stvarno bezobrazno od njih. Nekad davno je i meni nestajao net, ali su odmah dolazili, čak jednom i nedeljom. Zovi ih, cimaj, nije to bezobrazno, oni su dužni da ti problem što pre reše.
Dosli su prekljuce, t.j. istog dana kad sam prijavio. Nije problem kod mene. Imam signal ali ruter mi ne dobija IP adresu.

Zvao sam sigurno 10 puta. To je prosledjeno optickom timu. Ali oni nisu dostpunti telefonom. Ovi u kol centru samo kazu da je otvoren nalog i sigurno se radi na tome.

Stvarno ne znam sta da radim.
 
Hm... zeznuto... Nadam se da će ti rešiti problem što pre.
 
Po zakonu u slučaju prekida dužeg od 48h imaš pravo na proporcionalno umanjenje mesečnog računa za broj dana/sati koliko nisi imao uslugu.
 
Sta je najbolja ponuda koja se moze izmuzeti kod akvizitera za nove korisnike, jel dobio neko npr. 12 meseci -50%?
Мени, неки дан пре нових пакета, нуђено 9 месеци по динар а потом 15 по цени од 5400 за нови Премијум пакет...
Не свидело ми се мада је била симпатична прича да ће ми дати и Пинкове канале😁.
Чекам 16. и мигрирам... Тешко да ће понудити нешто што мени одговара.
 
Мени, неки дан пре нових пакета, нуђено 9 месеци по динар а потом 15 по цени од 5400 за нови Премијум пакет...
Не свидело ми се мада је била симпатична прича да ће ми дати и Пинкове канале😁.
Чекам 16. и мигрирам... Тешко да ће понудити нешто што мени одговара.
Meni je bilo ponudjeno ili 6 mes po 1 din ili 12 meseci 50% posle toga 12 mes puna cena paket tv net premium +. Prihvatio sam 12 mes 50% popust.
Ugovor na 24 meseci.
 
Nazad
Vrh Dno