Šta je novo?

Digitalna TV: predlozi, sugestije i pitanja

Ja sam malo neupućen... Kad pričate o aplikaciji baš mislite na Play store aplikaciju?
Ja koristim TV kako su mi oni namestili ono u startu, preko STB sistemski, nema nikakvog logovanja, ništa, samo se direkt uključi... Je l' se unapređenje odnosi i na to? Ili bi trebalo da skinem baš aplikaciju pa da se logujem preko nje? Mada pojma nemam koji su mi kredencijali. Jesu isti kao za Yettel aplikaciju na telefonu? Tu imam sačuvan log in u Google lozinkama.
 
Prica je box .Isti kredencijali na boxu koju su ti i bili sa na staroj verziji..Imas u opcijama fabricki reset uradis to i logujes se na box sa kredncijalima koje si imao na boxu .Kad otvori box povuce i novu verziju. Ocigledno da na play storu i na tizenu nisu apdjetovali staru veriziju jos uvek. Kad ce valjda ce neko ovde reci .
 
Evo izvucen novi apk sa STB, ko hoce "na silu" da instalira i proba google drive download

Racunajte samo da ako instalirate na Chromecast, ili bilo koji ATV uredjaj van STB, da je ime aplikacije rs.tv.kal, a aplikacija sa Play Store je rs.yettel.tv, tako da se nece apdejtovati automatski kasnije
 
Evo izvucen novi apk sa STB, ko hoce "na silu" da instalira i proba google drive download

Racunajte samo da ako instalirate na Chromecast, ili bilo koji ATV uredjaj van STB, da je ime aplikacije rs.tv.kal, a aplikacija sa Play Store je rs.yettel.tv, tako da se nece apdejtovati automatski kasnije

Meni neće da se instalira na Yettel boxu, prijavljuje da neki paket ne može da otvori.

Mrsko mi da radi fabrički, moram sve posle da instaliram od aplikacija ponovo.
 
Meni neće da se instalira na Yettel boxu, prijavljuje da neki paket ne može da otvori.

Mrsko mi da radi fabrički, moram sve posle da instaliram od aplikacija ponovo.
Neće ni meni da se instalira na Xiaomi box S. Instaluram aplikaciju, pojavi se logo i kada pokušam da uđem u aplikaciju jednostavno samo izbaci nazad. Ne znam šta je u pitanju
 
@Yettel Srbija: imate li neku ideju kada će svi korisnici dobiti novu aplikaciju na STB uredjaju? Jasno mi je da idete polako, brzinom ranjenog puža, da ne biste slučajno preopteretili sistem koji je izgleda predvidjen za 5-10 korisnika, ali već je prošlo 10-tak dana od istorijskog dogadjaja, a (dobar) deo korisnika i dalje ne može da uživa u blagodetima nove aplikacije.
Ima li šanse da se tranzicija završi do početka školske godine (2025/2026, da ne bude zabune)?
Pozdrav
 
Definitivno je sad brže, fluidnije... Brže je prebacivanje kanala, navigacija neuporedivo brža. Interfejs za koplje vizuelno definisaniji, jasniji i čitljiviji.

Solidan posao.
 
@Yettel Srbija: imate li neku ideju kada će svi korisnici dobiti novu aplikaciju na STB uredjaju? Jasno mi je da idete polako, brzinom ranjenog puža, da ne biste slučajno preopteretili sistem koji je izgleda predvidjen za 5-10 korisnika, ali već je prošlo 10-tak dana od istorijskog dogadjaja, a (dobar) deo korisnika i dalje ne može da uživa u blagodetima nove aplikacije.
Ima li šanse da se tranzicija završi do početka školske godine (2025/2026, da ne bude zabune)?
Pozdrav
Napisano je kako, unazad par poruka.
Uradi fabrički reset uredaja, i dobiješ novu aplikaciju
 
Jel ima neko ko može da pojasni zašto skinuta najnovija verzija Yettel TV aplikacije sa boksa ne može da radi tj. posle instalacije neće da se pokrene na primer kao kod mene na Xiaomi box S !?
Pozdrav
 
@iceAge: hvala na odgovoru, ali niti je pitanje upućeno tebi, niti je odgovor prihvatljiv.
Ja pitam pružaoca usluge, kome i plaćam za istu, kad i kako ću dobiti novu aplikaciju/funkcionalnost.
Ne pada mi na pamet da resetujem uredjaj na fabrička podešavanja i posle gubim vreme instalirajući i podešavajući aplikacije koje sada imam. Da sam to hteo da radim, imao bih novu aplikaciju još pre 2 meseca, no ne želim, jednostavno.
Pozdrav
 
Da, moraju da se instaliraju aplikacije, moraš opet da se uloguješ na google nalog. Na aplikaciju ne moraš.

Slažem se sa tobom, trebali su da daju obaveštenje o tempu apdejta. Pogotovo ovde na tehničkom forumu, zato i služi.
 
Sta ocekujete, da vam neko kaze, dobices u ponedeljak u 10h i 48min, 25 sek? I jos svakom licno da izracunaju i tada puste? Uvek je neki update, i kod mnogo ozbiljnijih firmi, sistema i softvera isao po segmentima i regionima. Daj ljudi uozbiljite se, kmecite zadnjih deset strana, jer ne mozete 5 dana da se strpite, za realno sve isto sto i sada imate, samo je mrmot malo drugacije upakovao.
 
Ја сам покушао малопре ту фору са ресетом бокса на фабричка да бих добио најновију верзију апликације и статива... Поново имам само 2.43.5 верзију, пробао сам и да га рестарујем после тога, ништа, остаје та верзија. Корисник сам старог М пакета.
 
Dajte, set up TV-a bez obzira na aplikacije je laganica posao, bukvalno celo podešavanje možeš da odradiš preko Google Home na telefonu, uopšte ne moraš manuelno da se loguješ, aplikacije sve "prevučeš" sa telefona na TV...
 
Desava li se jos nekom na stb boxu da pri promeni kanala pojavi se plavi ekran sa kruzicem koji se okrece a zatim izbaci da je doslo do greske i da sadrzaj ne moze biti emitovan, greska P000/001?
Nova verzija aplikacije je u pitanju, zvao sam korisnicki ali osim restarta uredjaja nisu nista drugo ponudili i dalje je isto.
 
Dajte, set up TV-a bez obzira na aplikacije je laganica posao, bukvalno celo podešavanje možeš da odradiš preko Google Home na telefonu, uopšte ne moraš manuelno da se loguješ, aplikacije sve "prevučeš" sa telefona na TV...
Niti koristim isti nalog na STB-u i telefonu, niti imam iste aplikacije, niti je poenta da opravdavaš nesposobnost davaoca plaćene usluge da javno iznese neku informaciju o planiranoj promeni aplikacije. Najavili su radove za kraj prošlog meseca, termin je prošao, neko je dobio aplikaciju, neko nije. Ne očekujem informaciju da će to biti u ponedeljak u 10 i nešto (jer znam da će biti pogrešna), ali očekujem da se zna kojim tempom se planirao update. Da kažu napr: planiran kraj update-a je 18.08.2025. Ili ni to ne znaju? Da im nije taj jedan tehničar koji zna da inicira update u petak otišao na godišnji? Ako jeste, nek kažu, da znamo da ne očekujemo ništa narednih par nedelja...
Pozdrav
 
Generatore i meni zabaguje aplikacija , ja mislim kad sam vracao unazad kanale al mi nije nista pisalo
 
Sta ocekujete, da vam neko kaze, dobices u ponedeljak u 10h i 48min, 25 sek? I jos svakom licno da izracunaju i tada puste? Uvek je neki update, i kod mnogo ozbiljnijih firmi, sistema i softvera isao po segmentima i regionima. Daj ljudi uozbiljite se, kmecite zadnjih deset strana, jer ne mozete 5 dana da se strpite, za realno sve isto sto i sada imate, samo je mrmot malo drugacije upakovao.

Inače ne odgovaram na ovakve poruke, ali ovog puta ću napraviti izuzetak.
Većina nas na Bench forumu tehnički je dobro potkovana i ovde se okupljamo kako bismo razmenili informacije koje se na drugim mestima teško mogu pronaći. Takođe, delimo sopstveno znanje kako bismo pomogli drugima. Upravo zato ova zajednica postoji već dugo i ostaje vrlo aktivna.
Prisutnost Yettel podrške ovde bi trebalo da služi tome da odgovori na pitanja korisnika. Neka od tih pitanja su opšta i banalna – na njih možemo odgovoriti i mi. No, postoje i ona na koja samo Yettel može pružiti relevantan odgovor. Na žalost, čini se da to ne čine kako treba, a i utisak je da osobe zadužene za komunikaciju na ovom forumu nemaju dovoljno tehničkog znanja.
Tvoj komentar deluje izrazito snishodljivo. Ako si korisnik Yettela, kao i većina nas ovde, ne vidim opravdan razlog za takav ton. Ako pak nastupaš u ime Yettela, onda očigledno nisi dorastao zadatku koji obavljaš. O ostalim mogućnostima neću dalje spekulisati.

S obzirom da većinu nas ovde možemo podvesti pod "entuzijasti" (u najmanju ruku), onda je potpuno opravdano da želimo neku novu tehnikaliju da isprobamo što pre, te ne vidim ništa loše u tome što se postavlja pitanje i proziva kompanija koju mi plaćamo i održavamo u životu.
 
Danas na jednom tv-u se pojavila ova nova aplikacija (nisam nista apdejtovao) a na drugom stara i nema apdjeta :D
Prvi utisak da je ova nova app dosta brza.
Izuzetno smara stara app i njeno zaglupljivanje.
 
Hit mi je ovo što čitam ovde... Nije da ikoga branim, ali ovo mi je stvarno smešno... Znači svi imamo pametne telefone koji jednako dobijaju ažuriranja koje proizvođač pušta kako kad, bukvalno samo najave listu uređaja, kvartal, i ažuriranja stižu u batchevima... Pa kako kome. Nijedan proizvođač ne šalje poruku biće tad i tad, budi na internetu fazon... Al' u ovom slučaju ispada da pružalac usluga mora utančano da precizira kad će kome stići update jer je sve suprotno nesavesnost.

E, onda neko lepo kaže pokušajte sa fabričkim, meni je povuklo novu verziju, ali neki neće ni to, oni bi isključivo da ažuriranje stigne preko noći dok spavaju, da sve to prođe nimalo invazivno... Pa brate...
 
E, onda neko lepo kaže pokušajte sa fabričkim, meni je povuklo novu verziju, ali neki neće ni to, oni bi isključivo da ažuriranje stigne preko noći dok spavaju, da sve to prođe nimalo invazivno... Pa brate...

Za ovakvu vrstu usluge i kompaniju ovakvog obima ažuriranje i treba da bude u gluvo doba noći kada se najmanje koristi.
 
Nazad
Vrh Dno