Šta je novo?

SBB - generalna diskusija (2025) [nije tema za EON box/aplikacije, Total TV/EON sat]

Zvao sam korisnički servis SBB da mi daju objašnjenje, bilo kakvo , zašto ne mogu da raskinem UO ako su promenili programsku šemu na kanalima koje sam potpisao prilikom zaključivanja UO. Realno, nije znala, tuc ,muc, ovo, ono, čqk sam.joj rekao da sam potpisqo SK kanale a ne arenu itd....i onda je ona opet tuc muc, a završili smo mojim putanjem dal znači da od sutra na svim Arena besplatnim kanalima mogu početi da puštaju crtane filmove a na kanale koji se doplaćuju da prebace sport?
"Poštovani gospodine, proslediću vaše kritike i sugestije službi za brigu o korisnicima, budite strpljivi, kontaktiraće vas neko od kolega".

E Sad epilog.
Zvali me danas iz SBBa. Pri potpisivanju UO u ugovoru piše broj kanala koji su dužni da isporuče korisniku, od toga je navedeno koju vrstu sadržaja i na koliko kanala, dokumentatni, sportski, dečiji, filmski....
Ali oni ne utiču na sadržaj kanala, tj onog što će se na njima emitovati ni kao na to koji kanali će se doplaćivati. Dakle na sportskim Arena kanalima će biti sport, a koji, na to ne utiče SBB već Arena Sport.
To što u je u trenutku mog potpisivanja UO bio SK i F1 nigde u ugovoru ne piše da su dužni da mi omoguće gledanje F1 besplatno do kraja moje UO. Piše samo da su dužni da mi isporuče potpisan broj kanala i vrstu kanala a ne i sadržaj.
Pri potpisivanju UO, sadržaj na kanalima je trenutan i čisto je informativnog karektera.
Dakle, jedna vrsta obmane.


PS trenutno je moguće uzeti Adrenalin Arena kanal samo uz promenu paketa i produžavanje UO, kao doplata samo za taj kanal trenutno nije moguće, jer tek su ubačeni novi kanali i treba sačekati par nedelja da i oni vide šta će i kako će biti.

Eto toliko. Tačno sam znao čemu će ove "integracije" provajdera da vode, jednom klasičnom monopolu na tržištu.
 
Dakle i svi novi kanali koji budu ubacivali u budućnosti,biće dostupni isključivo u tim novim paketima.
 
Zvao sam korisnički servis SBB da mi daju objašnjenje, bilo kakvo , zašto ne mogu da raskinem UO ako su promenili programsku šemu na kanalima koje sam potpisao prilikom zaključivanja UO. Realno, nije znala, tuc ,muc, ovo, ono, čqk sam.joj rekao da sam potpisqo SK kanale a ne arenu itd....i onda je ona opet tuc muc, a završili smo mojim putanjem dal znači da od sutra na svim Arena besplatnim kanalima mogu početi da puštaju crtane filmove a na kanale koji se doplaćuju da prebace sport?
"Poštovani gospodine, proslediću vaše kritike i sugestije službi za brigu o korisnicima, budite strpljivi, kontaktiraće vas neko od kolega".

E Sad epilog.
Zvali me danas iz SBBa. Pri potpisivanju UO u ugovoru piše broj kanala koji su dužni da isporuče korisniku, od toga je navedeno koju vrstu sadržaja i na koliko kanala, dokumentatni, sportski, dečiji, filmski....
Ali oni ne utiču na sadržaj kanala, tj onog što će se na njima emitovati ni kao na to koji kanali će se doplaćivati. Dakle na sportskim Arena kanalima će biti sport, a koji, na to ne utiče SBB već Arena Sport.
To što u je u trenutku mog potpisivanja UO bio SK i F1 nigde u ugovoru ne piše da su dužni da mi omoguće gledanje F1 besplatno do kraja moje UO. Piše samo da su dužni da mi isporuče potpisan broj kanala i vrstu kanala a ne i sadržaj.
Pri potpisivanju UO, sadržaj na kanalima je trenutan i čisto je informativnog karektera.
Dakle, jedna vrsta obmane.


PS trenutno je moguće uzeti Adrenalin Arena kanal samo uz promenu paketa i produžavanje UO, kao doplata samo za taj kanal trenutno nije moguće, jer tek su ubačeni novi kanali i treba sačekati par nedelja da i oni vide šta će i kako će biti.

Eto toliko. Tačno sam znao čemu će ove "integracije" provajdera da vode, jednom klasičnom monopolu na tržištu.
Nemoj da mislis da su u pravu samo zato sto su ti oni to napisali :)
 
Kako to da je baš koincidiralo uvođenje novih paketa na SBB/Yettel i uvođenje dodatnih kanala na Areni? I sad kao ne mogu da se doplate kanali?
 
pa, nije obmana. retko ko čita ugovor/aneks detaljno. al' da ne širimo priču opet, već smo je vrteli, poslednji put pre oko 25h. u temi za pravna pitanja je dat interesantan odgovor
Ugovor retko ko i pročita... Posle nađu na internetu nešto nevažeće i to je to...
Kako to da je baš koincidiralo uvođenje novih paketa na SBB/Yettel i uvođenje dodatnih kanala na Areni? I sad kao ne mogu da se doplate kanali?
Na SBB ti aktiviraju ukoliko potpišeš novi ugovor na dve godine. Kod Yettela ti aktiviraju nakon prelaska na novi paket i dobiješ aneks ugovora zbog veće cene paketa, ugovorna obaveza kod yettela ostaje ista.
 
pa, nije obmana. retko ko čita ugovor/aneks detaljno. al' da ne širimo priču opet, već smo je vrteli, poslednji put pre oko 25h. u temi za pravna pitanja je dat interesantan odgovor
Pa jeste obmana. Mene, kao korisnika, ne zanima dil koji ima provajder sa distributerima programa. Provajder treba da omogući premijum korisniku da ovaj ima premijum uslugu, a ne da uvodi razrede premijum paketa, kako bi opravdao mešetarenje distributera programa. Lepo je neko od kolega rekao, tako na svaka dva meseca mogu da menjaju programske šeme i pakete i da korisnike teraju u nove obnove UO. Čak se ne radi ni o parama. Radi se o činjenici da ne postoji garancija nečije premijum usluge. Isto je i sa Yettel-om i njihovim paketima. To potvrđuje činjenica da su pojedini stariji paketi bolji od trenutno najboljih i najskupljih. Zapravo, premijum korisnici su kolateral i služe za kreditiranje novih korisnika, posebno onih koji su ulovili kampanju za po dinar.

Kako drugačije nazvati situaciju nego obmanom, ako te neko zivka i jaše nedeljama da obnoviš UO kao premijum korisnik, a onda napravi promenu u programskoj šemi i paketima, smanji brzinu Interneta, smanji broj uređaja preko EON aplikacije i oduzme ti eventualni popust koji je korisnik imao ili kreće da naplaćuje rentu dodanih EON boksova ili Mesh uređaja što su bili "free of charge"? I to sve nakon dva, tri, pet meseci. A to čitanje ugovora, floskula i sl, 90% starih korisnika nakuca "DA" i to bude to.

To je, po meni, stihijski rad, nebriga o klijentima, neplaniranje ili, pak, jaka planska priča - ali ja do toga ne mogu da dobacim.

P. S. Polemika se rasplamsala ovde, očigledno dosta kolega slično razmišlja i mnogi su rezignirani, niko nikoga ne vređa - ne vidim u čemu je problem da se održava komunikacija i pospešuje saradnja i uporno upućuje na prave teme; osim ako tehnički aspekti foruma ne dozvoljavaju sofisticiraniju moderaciju. Svima smeta "cancel" politika, nema potrebe za tim. Ovde se bar svi razumemo. 🙏
 
E Sad epilog.
Zvali me danas iz SBBa. Pri potpisivanju UO u ugovoru piše broj kanala koji su dužni da isporuče korisniku, od toga je navedeno koju vrstu sadržaja i na koliko kanala, dokumentatni, sportski, dečiji, filmski....

To znaci da ako sam potpisao na tipa 260 kanala i sada imam 259 mogu da raskinem ugovor. Hmm. Ok prebrojacu, ako se poklapa sacekam da ukinu bilo koji, ako cemo da se igramo, nije problem.

Edit: ne pise u ugovoru broj kanala. Samo ime paketa. Ok, digitalni eon premium.. Samo treba da nadjem koliko su kanala reklamirali u paketu..
Edit2: nasao sam ✓ 274 TV kanala (160 HD) Lista kanala
Edit3: mislim da sam izbrojao 271 (ukljucujuci i ap 4, 5, adrenalin i tenis koji ne rade)
 
Poslednja izmena:
Imam EON Premium i ističe mi UO u novembru. Kada istekne, ako želim da obnovim ugovor, da li može da se obnovi ova UO obaveza kao EON Premium, ili ako on ne postoji više, obnavljaju ugovor kao taj novi paket NET Premium? A on košta 5400 dinara, sa manjom brzinom, sa manje EON uređaja (Sada je 5, a tamo ima 3). Pa onda ako baš hoću, bolje preći u Yetel jer imaju optiku i onaj Skyshowtime, jeftiniji su i to sve košta 5000. A možda kao i novi korisnik bih imao nove popuste. Ne znam, opcije su i MTS, Orion...
 
Brate, to nas sve muči.
 
Imam EON Premium i ističe mi UO u novembru. Kada istekne, ako želim da obnovim ugovor, da li može da se obnovi ova UO obaveza kao EON Premium, ili ako on ne postoji više, obnavljaju ugovor kao taj novi paket NET Premium? A on košta 5400 dinara, sa manjom brzinom, sa manje EON uređaja (Sada je 5, a tamo ima 3). Pa onda ako baš hoću, bolje preći u Yetel jer imaju optiku i onaj Skyshowtime, jeftiniji su i to sve košta 5000. A možda kao i novi korisnik bih imao nove popuste. Ne znam, opcije su i MTS, Orion...
Postoji opcija dodavanja eon uredjaja na tv net premium + paket za 0 din ja sam aktivirao i mogu da deaktiviram na kraju meseca
Postoji opcija dodavanja eon uredjaja na tv net premium + paket za 0 din ja sam aktivirao i mogu da deaktiviram na kraju meseca
 

Prilozi

  • Screenshot_20250804_170000_SBB.jpg
    Screenshot_20250804_170000_SBB.jpg
    40.7 KB · Pregleda: 116
  • Screenshot_20250804_165858_SBB.jpg
    Screenshot_20250804_165858_SBB.jpg
    48.9 KB · Pregleda: 112
  • Screenshot_20250804_170000_SBB.jpg
    Screenshot_20250804_170000_SBB.jpg
    40.7 KB · Pregleda: 108
  • Screenshot_20250804_170333_SBB.jpg
    Screenshot_20250804_170333_SBB.jpg
    78.9 KB · Pregleda: 115
Baš me zanima ovaj deo "EON mobilna aplikacija i na kakav paket za 0 dinara misliš?

Pretpostavljam da je ovo neki novi limit za dodavanje i brisanje 2 uređaja po mesecu koji nigde ne stoji zvanično, ali bitnije ova brojka od 8 uređaja - na šta se konkretno odnosi? Najveći problem oko prelaska na novi paket su upravo ove gluposti oko smanjivanja broja uređaja i smanjenje brzine interneta.
 
Polemika se rasplamsala ovde, očigledno dosta kolega slično razmišlja i mnogi su rezignirani, niko nikoga ne vređa - ne vidim u čemu je problem da se održava komunikacija i pospešuje saradnja i uporno upućuje na prave teme
priča se vrti u krug. nema jedinstvenog stava, osim da se ova situacija nikome ne dopada. svi i jesu i nisu u pravu. a dosta toga prevazilazi okvire ove teme i više spada u pravnu problematiku u odnosima između telekomunikacionih provajdera i njihovih korisnika
Pa onda ako baš hoću, bolje preći u Yetel jer imaju optiku i onaj Skyshowtime, jeftiniji su i to sve košta 5000. A možda kao i novi korisnik bih imao nove popuste. Ne znam, opcije su i MTS, Orion...
nije tema na šta preći sa SBB-a, kao ni drugi provajderi. a i red je da se lepo isprati tema jer o tome polemišemo od kraja prošlog meseca
 
Imam EON Premium i ističe mi UO u novembru. Kada istekne, ako želim da obnovim ugovor, da li može da se obnovi ova UO obaveza kao EON Premium, ili ako on ne postoji više, obnavljaju ugovor kao taj novi paket NET Premium? A on košta 5400 dinara, sa manjom brzinom, sa manje EON uređaja (Sada je 5, a tamo ima 3). Pa onda ako baš hoću, bolje preći u Yetel jer imaju optiku i onaj Skyshowtime, jeftiniji su i to sve košta 5000. A možda kao i novi korisnik bih imao nove popuste. Ne znam, opcije su i MTS, Orion...
Ne nego im kažeš ja želim da obnovom ugovor za najskuplji paket, koliki popust imam? Ako ti daju za 4000- 4400 ( a iz iskustva verujem da hoće) onda obnovi.
 
priča se vrti u krug. nema jedinstvenog stava, osim da se ova situacija nikome ne dopada. svi i jesu i nisu u pravu. a dosta toga prevazilazi okvire ove teme i više spada u pravnu problematiku u odnosima između telekomunikacionih provajdera i njihovih korisnika

nije tema na šta preći sa SBB-a, kao ni drugi provajderi. a i red je da se lepo isprati tema jer o tome polemišemo od kraja prošlog meseca
Dogvovoreno i izvinjavam se ;)
 
Baš me zanima ovaj deo "EON mobilna aplikacija i na kakav paket za 0 dinara misliš?

Pretpostavljam da je ovo neki novi limit za dodavanje i brisanje 2 uređaja po mesecu koji nigde ne stoji zvanično, ali bitnije ova brojka od 8 uređaja - na šta se konkretno odnosi? Najveći problem oko prelaska na novi paket su upravo ove gluposti oko smanjivanja broja uređaja i smanjenje brzine interneta.
Dodao sam za 0 din posto su po ugovoru dozvoljena 3 uredjaja verovatno sam dodao jos 5 uredjaja . Samo 2 uredjaja mogu da se brisu mesecno kao i ranije. Internet je 500/60, a bio je 600/60.
I dalje je ostala jedna smart aplikacija po ugovoru.
 
Takva ponuda bi meni odgovarala jer je meni bitan broj uređaja. Internet koji je smanjen malo nije u redu sa njihove strane, ali može se "progutati" tih 100 mbps.

Reci mi samo da li ugovor plaćaš po punoj ceni ili si tražio možda neke pogodnosti, ja sam neki dan pre promene paketa obnovio EON PREMIUM na dve godine sa 20%, pa bih video da li mogu da se sa njima dogovorim za nešto ovako. Naravno, ukoliko bi tražili punu cenu i samo 3 uređaja, ostaću na ovom trenutno.
 
Takva ponuda bi meni odgovarala jer je meni bitan broj uređaja. Internet koji je smanjen malo nije u redu sa njihove strane, ali može se "progutati" tih 100 mbps.

Reci mi samo da li ugovor plaćaš po punoj ceni ili si tražio možda neke pogodnosti, ja sam neki dan pre promene paketa obnovio EON PREMIUM na dve godine sa 20%, pa bih video da li mogu da se sa njima dogovorim za nešto ovako. Naravno, ukoliko bi tražili punu cenu i samo 3 uređaja, ostaću na ovom trenutno.
Ja sam dobio 12 meseci 50%,a 12 meseci punu cenu inace ugovor se vodi na oca koji je penzioner pa i tu imam popust.
 
priča se vrti u krug. nema jedinstvenog stava, osim da se ova situacija nikome ne dopada. svi i jesu i nisu u pravu. a dosta toga prevazilazi okvire ove teme i više spada u pravnu problematiku u odnosima između telekomunikacionih provajdera i njihovih korisnika

nije tema na šta preći sa SBB-a, kao ni drugi provajderi. a i red je da se lepo isprati tema jer o tome polemišemo od kraja prošlog meseca
Mislim da bi bilo korektno da dopustis da se pise o ovome, jer realno do sad nigde nije bilo ovakvog specificnog slucaja, u vezi sadrzaja kanala, novih kanala, premiuma itd…

Dosta pratim ovu temu, i realno samo onaj “Zabavni” je bio protiv zdravog razuma i kvario celu temu tj energiju
 
pa, nije obmana...
Barem ne biste trebali da iznosite takve tvrdnje jer da je sve i legalno o čemu se debatuje, nesporno je nelegitimno tj. vrsta obmane, pogotovo ako Vam je cilj da se fokusiramo na pravne detalje na drugom thread-u ovalvim izjavama ćete samo isprovocirati nove kontra-tvrdnje ozlojeđenih korisnika koji se osećaju obmanuti.
Čak i da su ljudi površni, čak i da nisu sve pročitali i razumeli, čak i da je sve legalno i dalje je faktički obmana.
 
Dobro ljudi, ja sam napisao da mi sva ta priča "deluje" kao obmana iz prostog razloga jer se lično osećam obmanutim. Zašto? Pa zato što mi je jedini uslov bio da potpišem UO da taj provajder ima F1 i MotoGP. I SBB je imao i eto. Iskreno ni je ni milion drugih korisnika ne čita sitna slova u ugovorima i ne ide u sitna crevca jer godinama u nazad niko nije pribegavao takvim trikovima izmene programske šeme, SBB pogotovo i Sport Klub.
Sad znamo za caku, jer očigledno su dosla takva vremena da se pribegava svemu i svačemu da se uzme još koji dinar od korisnika, pogotovo što , na žalost, monopol je uzeo svoj danak kod kablovskih operatera.
Kao i mobilni operateri koji su podigli cene u toku UO na kvar, kao APP, ali se narod pobunio i dozvolili su prevremene raskide ugovora.
Kao što rekoh, sad mogu da uzmem paket sa Arena Adrenalin kanalom sa F1 i za 6 meseci da prebace F1 na neki drugi novi kanal a na Adrenalinu da ostave MotoGP i šta onda?
Ono što me najviše iritira da u trenutnoj situaciji, krajnji korisnik usluga nije nikako zaštićen od takvih vrsta malverzacija.

Moja jedna od solucija je , vezanih za Moto Sport je , kad mi istekne UO je da nađem samo neki net za što manje novca i platim F1TV i MotoGP tv, oko 140€ godišnje i a ostali kanali što nude trenutni provajderi me realno nit me zanimaju nit ih gledam a plaćam 500€ SBBu godišnje pretplatu i ne dobijam ono što želim, sem interneta
Dotle ću sa nekim da napravim grupu, podelimo troškove i uzmem F1TV.

Eto, to je moje lično, laičko, mišljenje.
 
Na SBB ti aktiviraju ukoliko potpišeš novi ugovor na dve godine. Kod Yettela ti aktiviraju nakon prelaska na novi paket i dobiješ aneks ugovora zbog veće cene paketa, ugovorna obaveza kod yettela ostaje ista.

Po meni ovo je samo potvrda da iza kupovine SBB stoji Telekom, jer na Iris platformu su ubačeni novi kanali besplatno koliko vidim (AP4 i 5, A Tenis i Adrenalin), tamo nema doplate.
 
Da li neko zna zbog cega kada se udje na sbb aplikaciju pise nemas aktivne ugovore na svom profilu Ako zelis da obrises svoju prijavnu email adresu to mozes uraditi na stranici za brisanje profila a imam digitalni eon premium koji mi vazi do 2026 godine
 
Vrh Dno