Martin Mystere
Čuven
- Učlanjen(a)
- 04.02.2007
- Poruke
- 6,203
- Poena
- 935
I ja sam uradio isto kao ti - sada ćemo videti da li sistemski rešavaju probleme ili sve zavisi od toga kome dopadne.
Poslednja izmena:
Ja sam mislim za januarski racun platio vise, i te razlike nije bilo u sledecem racunu, pa sam morao da saljem prigovor koji su resili vrlo brzo i jos su i zvali da pitaju "dal je sad sve ok?"
Ja sam u za martovski račun podneo prigovor jer su mi neosnovano naplatili jedan dodatni paket, a račun sam platio. Prihvatili mi prigovor i sledeći (aprliski) umanjili za taj iznos automatski
BIo sam u zurbi, pa nisam ni stigo sve da je pitam i da cujem, rekla je teta da se sutra cujemo, pa onda tad da vidim sta kaze da li je sve po 1din ili ostaje 659 za fiksni. U svakom slucaju sve se to do sad placalo, i nije strasno i da je 659.Jesi li siguran da su ponudili baš za jedan dinar? Nude valjda BOX 3 po ceni fiksnog, što je ipak 659 mesečno. Znači cena ostaje nepromenjena, nemaš neki dodatni benefit po tom pitanju, dok TV i internet dobijaš besplatno za vreme trajanja ugovorne obaveze. To nude već duže vreme, a čuo sam da su skorije intenzivno zvali i nudili to komšijama koje imaju samo fiksni.
Šifra korisnika je vezana za JMBG, tako da je nepromenljiva, ostala bi ista nakon potpisivanja novog ugovora. Mnoge stvari mogu da se odrade/aktiviraju i preko kontakt centra, čet-bota, četa sa agentom, mejla ili u poslovnici, dok neki TV dodaci mogu i preko STB-a, ali svakako je Moj Mts najkomforniji i najbrži način, a ima i mnogih drugih prednosti, poput praćenja računa. Mada i tu ima fora da neke stvari ne mogu preko portala, kao npr. promena kombo paketa, koja može preko bilo koje druge opcije.
Edit: zaboravih da prokomentarišem za raskid. Pitanje je da li će za dve godine biti isti uslovi, ali trenutna je situacija da ne treba nikakva najava, a tako je i godinama unazad. Drugim rečima, dovoljno je da se vlasnik ugovora pojavi sa opremom u poslovnici nakon isteka ugovorne obaveze i to je to. Tu, međutim, ostaje pitanje tehničke realizacije fiksnog. Pošto i on u BOX-u ide preko modema/rutera/ONT-a, situacija se komplikuje, ali to već nisam stručan da detaljnije prokomentarišem.
Naravno da ne mogu, uvek može da se traži demontiranje IPTV i DSL usluge a da POTS linija ostaneMože da kaže kad mu istekne ugovorna obaveza "Hvala puno ali nisam zadovoljan vašom uslugom interneta i ne želim više da koristim ništa više osim fiksnog" i vrati opremu.
Jedino ako ga nekim trikom ne bi obavezali da nakon te dve godine mora da produži UO a stvarno ne vidim način na koji bi to učinili...
Mislim da postoji mogućnost da ostane POTS (analogna) linijaAko sam ja to dobro ukapirao, i fiksni bi trebalo preko optickog da ide jel da? Znaci jedan taj njihov modem u njemu opticki i iz njega izlazi za fiksnu tv i net?
Sto znaci da ako ja vratim tamo nekad opremu da bi jelte raskinuo za net i tv, fon bi il morao da se nakaci ko do sad preko ove neke stare linije ili da se dobije neki uredjaj koji ce da sluzi umesto dotadasnjeg modema...
Nisam do sada imao sa mts-om problem, ni sad kad je bilo ovo povecanje i ovi famozni razliciti racuni(kod mene kuci imam box4 ali ne preko opticke veze), ali videcemo![]()
Pitacu sutra bas ako ova teta i zna nesto oko toga, jer verv je ona zaduzena samo za promocijeMislim da postoji mogućnost da ostane POTS (analogna) linija
Ne znam ni da li je uopste moguće prebacivanje broja na BBTF bez promene broja, prednost BBTF je sto imas sve dodatne usluge besplatno osim govorne pošte a prednost POTS što radi i kad nemaš struje i podržava pulsno biranje (telefone sa okruglim brojčanikom)Pitacu sutra bas ako ova teta i zna nesto oko toga, jer verv je ona zaduzena samo za promocijeverv ce biti ne brinite nista
al eto ajde
BBTF na VDSL? Zar ne mora na VDSL osnovni broj na kojem je realizovan VDSL da bude POTS a svi dodatni BBTF? Prvi put čujem da je osnovni broj BBTF, šta se dešava onda kada povežeš telefon na paricu?Ja iz ličnog iskustva kažem da su ranije sklapanjem BOX-a po automatizmu prebacivali na BBTF (uz VDSL). Nije ni nuđena alternativa, makar meni, a broj je, naravno, ostao isti. Tako je ostalo i kad sam prešao na optiku, a onda sam prešao u SBB, što je sa sobom povuklo i fiksni. Ne znam šta bi se desilo da sam ostavio samo fiksni broj kod njih. Zapravo, privremeno je i bilo tako, imao sam kao fiksni dok je trajao prenos, ali on mi, očekivano, bez ONT-a nije radio. Možda je kod mene to nekako ispalo kako ne treba (ili ih prosto nije bilo briga jer se znalo se da ću preneti broj), ali tako je bilo, u praksi nekoliko dana nisam imao fiksni. Zato i pitam zna li neko kako bi se to tehnički realizovalo.
U mojoj mrežnoj grupi znam da su svima menjali šestocifrene i petocifrene brojeve prilikom prelaska na optiku ili kad su stavljali MSAN ili neke nove centrale tako što su dodavali cifru 7 ispred postojećeg šestocifrenog broja ili cifre 74 ispred petocifrenog, kasnije su svim petocifrenim brojevima na digitalnim centralama dodali cifru 4 ispred tako da budu šestocifreni, u jednom selu je čak i ostala analogna centrala pa i dan danas imaju petocifrene brojeveZaboravi da napisem, ipak je kolega odozgo u pravu..fikani se placa 659din a ovo ide kao promocija...plus mora promena broja...u vezi raskida kasnije pricao sa 3 razlicita coveka na 0800 i svi kao rekli da mogu kasnije samo fiksni da zadrzim, ioako mislim da uopste nisu ni skapirali sta sam pitao![]()
Tako da uzedju to pa videcemo nakon 2god..za poslednjih 12m na fiksni je ukupno utroseno 18min pozivatako da se bukvalno i ne koristi nego stari ne daju, oni su platili "milione" da ga prikljuce...
Ovako ako nista drugo komsiji cu da kazem, posto znam da se muci sa netom, da sprovede lan kabli ili nekim ruterom da fata wifi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari