Šta je novo?

Supernova (2024)

Koliko ja znam korisnik sam kupuje ruter, nigde im u cenovnicima nije navedena cena rutera
Korisnik može da dobije ruter na revers na koriščenje kao i ostalu opremu, ali retkost je jer ih nemaju tako često na stanju, ako imaš svoj primerak ugovora, na njemu piše cena naknade u slučaju da se ošteti ili izgubi, kao i za ostalu opremu.
Naravno da korisnik može i sam sebi da kupi ruter, po meni bolja varijanta jer mu ostaje sutra dan i za druge operatere.
Preskenirali smo, nece, zvali smo i korisnicki, restart, nista ne pomaze. Zanimljivo je da u aplikaciji moj mts pise da korisnik ima 0 stb uredjaja, a pre updatea je pisalo 1stb uredjaj 🤔
Koji stb uređaj je u pitanju?
 
Korisnik može da dobije ruter na revers na koriščenje kao i ostalu opremu, ali retkost je jer ih nemaju tako često na stanju, ako imaš svoj primerak ugovora, na njemu piše cena naknade u slučaju da se ošteti ili izgubi, kao i za ostalu opremu.
Naravno da korisnik može i sam sebi da kupi ruter, po meni bolja varijanta jer mu ostaje sutra dan i za druge operatere.

Koji stb uređaj je u pitanju?
Na mom ugovoru nema naveden ruter
 
Evo blanko ugovora sa sajta, zaokruženo gde piše bežični ruter.
 

Prilozi

  • ugovorxxddd.JPG
    ugovorxxddd.JPG
    221.3 KB · Pregleda: 94
Preskenirali smo, nece, zvali smo i korisnicki, restart, nista ne pomaze. Zanimljivo je da u aplikaciji moj mts pise da korisnik ima 0 stb uredjaja, a pre updatea je pisalo 1stb uredjaj 🤔
Ако је мув бокс прво га искључи из струје па онда тражи канале. Ако је скајмастер иди на потпуну претрагу, само нисам видео ни да он ни коперникусов бокс губе канале само глупи андроид.
 
Moraju da mi daju neki drugi modem/ruter nadam se da nece da naplate, do njega je 200% 🙄
 
Ако је мув бокс прво га искључи из струје па онда тражи канале. Ако је скајмастер иди на потпуну претрагу, само нисам видео ни да он ни коперникусов бокс губе канале само глупи андроид.
Move box je, vadio i iz struje, sve zivo, prosledjena je reklamacija. Zeznuli su nesto prilikom tog updatea, najčudnije mi je sto pise 0 aktiviranih stb, videcemo za neki dan sta i kako
 
I kod mene piše 0, ali to što je tako napisano mislim da nije od nekog značaja.
Ja sam otkrio da je uzrok lošeg rada move boksa nakon ažuriranja njihov Huawei optički modem, a šta je problem konkretno ne znam.
 
Dobio sam info da je problem u mreži, da je prebacivanjem na novi softver došlo do tih problema, rekonstrukcijom mreze bice resen problem sa nepostojećim kanalima, cisto da neko zna ako ima slican problem
 
Poz!
Nije me dugo bilo jer nisam imao šta da komentarišem.
Pratim redovno šta pišete.
Kad ste kod poruke za move, nisam još nikakvu dobio, ni za migraciju niti išta.
I dalje se borim za move aplikaciju konkretno veb okruženje za pristupačnost za govorne softvere, ali slaba vajda.
Neki dan dobih, kao da move aplikacija nema glasovnu pretragu a ja nikakvu glasovnu pretragu nisam spominjao.
Biću i dalje uporan, dok ne vidim rezultate.
Džaba da me migrijaju na novi move, kad nije pristupačan.
 
I kod mene piše 0, ali to što je tako napisano mislim da nije od nekog značaja.
Ja sam otkrio da je uzrok lošeg rada move boksa nakon ažuriranja njihov Huawei optički modem, a šta je problem konkretno ne znam.
Ja imam ZTE optički modem i isto velike probleme sa move boksom.
 
Stavi iza njega neki svoj ruter pa probaj, ja sam tako uradio i sada move boks radi dosta bolje.
 
Nemem tehničke mogućnosti za te akrobacije, a mislim da je problem do aplikaceje i da će je dorađivati još 10 puta kao i prošlu.
 
*** cimam ih da ne radi wifi a ona napinje za novi ugovor hahaha
 
Tako sam se i ja žalio na Supernova net,operater video da imam u paketu i mobilni pa mi nudio neki Net Boost.
Preporodio sam se otkad sam ih otkačio na svim poljima. :D
 
Tako sam se i ja žalio na Supernova net,operater video da imam u paketu i mobilni pa mi nudio neki Net Boost.
Preporodio sam se otkad sam ih otkačio na svim poljima. :D
Mnogo je bolje da se i neki dinar plati vise konkurencija (cak i bez optike) ali makar dobijamo neku strucnu podrsku i finu uslugu

Da ih ne imenujem, nije njihova tema 🙂
 
Meni isključili Move smart
takodje
Pošto su isključili Move Smart, a glavni televizor mi zauzima jedini TV slot koji imam iako je on preko move box-a, sad ja ne mogu u sobi na android tv da gledam Move jer nema još jedan slot. Jel ima neko ideju kako rešiti to, ili kako napraviti da mi televizor u sobi posmatra kao mobilni uredjaj pošto tu imam još slotova. Koristim Mi TV stick.
 
Poslednja izmena:
Već danas preuzmi MOVE sa Google Play, App Store ili Huawei AppGallery jer u narednih 10 dana prestaje mogućnost korišćenja MOVE N GO aplikacije.
Evo i zvanično
 
takodje
Pošto su isključili Move Smart, a glavni televizor mi zauzima jedini TV slot koji imam iako je on preko move box-a, sad ja ne mogu u sobi na android tv da gledam Move jer nema još jedan slot. Jel ima neko ideju kako rešiti to, ili kako napraviti da mi televizor u sobi posmatra kao mobilni uredjaj pošto tu imam još slotova. Koristim Mi TV stick.
Ne bi trebalo da se move box racuna kao TV uredjaj. Meni nisu jos iskljucili Move Smart, radi i app Move n Go na telefonu. Ali sam majci instalirao novu Move app na move box-u i ne racuna ga kao TV uredjaj. Videcemo za desetak dana...
IMG_20250526_132938.jpg
 
Već danas preuzmi MOVE sa Google Play, App Store ili Huawei AppGallery jer u narednih 10 dana prestaje mogućnost korišćenja MOVE N GO aplikacije.
Evo i zvanično
Meni danas prestalo da radi (nalog od rođaka, imam sve podatke, ja plaćam račune), kako da dođem do pristupa sad? Treba korisničko ime a ja imam samo email (moj) i šifru korisnika.
Skinuo Move ali nemam podatke a ovde ne mogu ništa ni da upišem
 
Rešio, totalna konfuzija, oni već imaju moj mts nalog ali mi umesto korisničkog imena pretraživač stavio i zapamtio mobilni 064 broj koji je povezan bio sa ADSL nalogom pa je prebačen na prepaid. Našao korisničko ime i sad radi aplikacija ali ne mogu da rešim preko pretraživača, na Chrome i Edge ne može ništa da se upiše na gore pomenuti sajt.
 
Nazad
Vrh Dno