Šta je novo?

Supernova (2024)

Ja sam skapirao da su oni neformalno produžili taj promo period otključanih novogodišnjih kanala, inače to zavisi od područja i lokaliteta (Niš i Beograd idu po opštinama).
Ma jok to imam u paketu jos iz prvog ugovora devojka u poslovnici je rekla da je neka sistematska greska 🤣
 
Kako se zvanično podnosi zahtev za prevremen raskid? Razlog su promena cena i prog. šeme.
Hteo bih na Orion da pređem.

Ugovor mi je do početka naredne god.
Pises im na mail, nikako u poslovnicu da pokreces to. Pozovi se na izbacene kanale koje si pratio svaki dan a to su npr Animal plane, belami, po zakonu moraju 30 dana unapred da obavestee korisnike o promenama programske seme, bukvalno nigde nisu to napisali. Uz samo obavestenje o promeni kanala tj izbacivanju, treba da napisu da krajnji korisnik ima mogucnost i raskida ugovora bez penala u slucaju da mu se to ne dopada itd, a ponavljam jos jednom - nikakvo licno obavestenje nije stiglo od njih.

U slucaju da su neke administrativne promene, tu ne mozes da se pozoves za raskid, ali to su neke sitnice, u smislu promene formata racuna itd, ali ovo nisu administrativne, vec promene zbog kojih mozes da trazis raskid jer su prekrsili zakon. Nakon takvog napisanog maila ces da ocekujes poziv njihovog agenta sa nekim iracionalnim popustima i pogodnostima, e tu je vec na tebi da li zelis da prihvatis ili ostajes pri stavu za raskid i vracanju opreme :)

EDIT: mislim da mozes da se pozoves i na to sto te nisu licno obavestili (kao nijednog drugog korisnika supernove) u vezi promene cene, ne verujem da samo 30 dana vazi za to. To vec neko ko je duboko u ovim vodama moze da ti potvrdi, ali sumnjam da ima nekog ovde na forumu da zna, daj boze da gresim :)
 
Poslednja izmena:
Prošli su svi vozovi za to, zakasnio si poprilično. krajnja mogućnost za raskid po članu 131 ZEK je bila početak februara po dobijanju računa i to pod velom da sms obaveštenje u decembru nije adekvatno iskomunicirano, niti istaknuto u računu pa si uočio popriličnu razliku u januarskom.
Ne živim u tom stanu pa zato nisam ni prometio. Dakle džabe podnosim zahtev?
 
Ne živim u tom stanu pa zato nisam ni prometio. Dakle džabe podnosim zahtev?
Jedino da, zbog novonastale situacije oko nenajavljenog ukidanja Travel, Food network, Extreme sports, Animal planet, Bloomberg i Belle amie im napišeš prigovor i iznudiš priznanje pa da ti onda odobre raskid bez penala.
 
Pozdrav, malo sam citao i nasao ovaj tekst, da li je neko ovo probao ranije, i da li je uspelo?

  • Članom 89 ZZP, koji potrošači vrlo slabo koriste, propisana je dužnost trgovca da „omogući potrošaču zaključivanje ugovora sa drugim trgovcem koji pruža usluge od opšteg ekonomskog interesa iste vrste bez plaćanja naknade“ i naznačeno je da rok u kome je trgovac dužan da omogući potrošaču zaključivanje takvog ugovora „ne može biti duži od mesec dana od dana kada je potrošač obavestio trgovca o toj nameri, osim ako posebnim zakonom nije drugačije uređeno.“ Primenjeno na elektronske telekomunikacione usluge kao vrstu usluga od opšteg ekonomskog interesa, potrošač na osnovu člana 89 ZZP ima pravo da trenutnog operatora internet usluga zameni drugim operatorom internet usluga bez plaćanja naknade, a isto važi za operatore kablovske televizije i mobilne/fiksne telefonije. Za ostvarenje ovog prava neophodno je da potrošač unapred obavesti trenutnog operatora o svojoj nameri da pređe kod drugog operatora koji pruža istu uslugu, a mi preporučujemo da oba operatora budu obaveštena istovremeno. Stari operator je dužan da u roku ne dužem od mesec dana „omogući potrošaču zaključenje“ ugovora sa drugim operatorom, što suštinski znači – da pristane na raskid ugovora, bez prava na naknadu. Prilikom ostvarivanja prava na promenu operatora valja voditi računa o tehničkoj izvodljivosti te rabote. Verovatno zato je u Zakonu o elektronskim komunikacijama bliže razrađena samo promena pružaoca usluga pristupa internetu (videti član 132 ZEK).
 
Koliko dugo se čeka od ovih da pošalju rešenje za korekciju računa? Podneo sam zahtev još 4. 4, sutradan je bio preuzet, evo već je 12. ne šalju i dalje. Strašni su... Em što ni na društvenim mrežama ne odgovaraju na poruke po dan, dva, pa i tri, dok vidim npr. SBB odgovara svojim korisnicima za svega par minuta.
 
Ma jok to imam u paketu jos iz prvog ugovora devojka u poslovnici je rekla da je neka sistematska greska 🤣
Nije greška, sad je po novom to doplatni Extra paket od 359 dinara mesečno (mimo kombo paketa), a fora je što do migracije su ti kanali bili sastavni deo osnovne ponude.
 
Nije greška, sad je po novom to doplatni Extra paket od 359 dinara mesečno (mimo kombo paketa), a fora je što do migracije su ti kanali bili sastavni deo osnovne ponude.
Pa ok Ali ja Sam potpisao ugovor po starom cenovniku ne novom po novom nisam saglastan standarno.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Razumem ja šta hoćeš ti da kažeš, i ja sam bio potpisao na 2900, migrirali me na 3400 pa hteli 4200, a onda sam rekao: ako, ako, al nemoj mnogo jako!
 
Razumem ja šta hoćeš ti da kažeš, i ja sam bio potpisao na 2900, migrirali me na 3400 pa hteli 4200, a onda sam rekao: ako, ako, al nemoj mnogo jako!
Trebao si da se zalis na povecanje cena ali sad je kasno prosao brzi voz.
 
Trebao si da se zalis na povecanje cena ali sad je kasno prosao brzi voz.
Iskreno, pošto su u prvoj matrici migracije objavili jednu informaciju da prelazim na 100 dinara skuplji paket sa nešto većom upload brzinom, nisam imao nameru da se žalim. Međutim, u međuvremenu su stavili drugu, zatekao promenu na računu i čekao sličnu situaciju za raskid, što se i desilo. Iscimao bih se da nisam bio pod promo periodom. Po n-ti put dokazuju da su neposlovni i netransparentni, a ja taj bezobrazluk da trpim više neću.
 
Bez ikakve namere da branim A1, oni su prosle godine kad su poskupljavali. sve to uredno najavlil. Naveli su da svi koji ne zele promenu cene paketa, po zakonu imaju pravo na raskid ugovora. Za razliku od ostalih, poskupljenje su najavili kako treba.
 
Bez ikakve namere da branim A1, oni su prosle godine kad su poskupljavali. sve to uredno najavlil. Naveli su da svi koji ne zele promenu cene paketa, po zakonu imaju pravo na raskid ugovora. Za razliku od ostalih, poskupljenje su najavili kako treba.
da secam se meni su poslali uredno sms u vecernjim satima a ja bukvalno krenuo da raskinem ugovor.
 
Bez ikakve namere da branim A1, oni su prosle godine kad su poskupljavali. sve to uredno najavlil. Naveli su da svi koji ne zele promenu cene paketa, po zakonu imaju pravo na raskid ugovora. Za razliku od ostalih, poskupljenje su najavili kako treba.
To je i poenta, od supernove mozemo da sanjamo samo
 
Bome zanimljiva situacija kod mene.
Pišem im ja mail ovih dana u vezi move aplikacijeo čemu sam pisao, Mr Cojko mi je skrinšotovao polja za unos podataka na eonu i na novom move kako bi im poslao zbog pristupačnosti, i juče me zovu sa terena kao da sam pisao za move uređaj, reko sam da move uređaj nemam nego sam pisao u vezi move aplikacije.
Vratio sam im mail da su me zvali zbog toga i toga.
 
Onda ovde u Pirotu / Nišu imaju problem sa IPv6. Dobijam adrese i prefikse, ali ni na jednoj lokaciji u Pirotu i Nišu (ex ExeNet optika) nemam IPv6 rute posle prvog HOP-a.

Postoje aplikacije koje nemaju automatski fallback na IPv4 kad v6 ne radi (a uređaj ima konfigurisan v6), Viber neće da pošalje sliku recimo, Google Cloud Messaging radi izuzetno čudno, N1 aplikacija nema šanse da učita podatke itd itd itd.
 
Rešili su problem kod njih, ali ako vam ne radi IPv6 restartujte ruter, tek kad dobijete nov DHCPv6 lease, dobijete i ispravne IPv6 rute ka internetu.
 
Ja im 05.04. pisao prigovor( na uvećan račun i smanjen broj kanala iako smo se dogovorili u januaru da ostanu svi kanali) a oni ga danas tek evidentirali.
Jel uvećan račun da ne plaćam i čekam da ga umanje na koliko treba?
 
Ma ja ga uvek platim pa posle storniraju i smanje višak na sledećem računu, jer oni taj račun mogu tek sledećeg meseca da pošalju. Čitam danas na tviteru nekom čoveku tek danas stigao korigovani račun za februar, oni stvarno nisu normalni. I sledeći put da bi ti brže evidentirali prigovor bolje idi direktno putem MojMts app ili putem kol centra na 064733 jer na mejl dok odgovore...
 
Pa nama sa Supernove ne može iz MojMts a probao sam i taj broj i onda me opet proslede na onu Supernovinu čekalicu, gde čekam sat vremena i pukne veza.
 
Meni brže odgovore jedino kada stavim RATEL u CC, iako znam da i RATEL zabole za korisnike.
 
Nazad
Vrh Dno