Šta je novo?

[MTS] Postpaid paketi i promocije

"NAPOMENA: Ukoliko želite da broj (mobilni ili fiksni) prenesete u drugu mrežu, ni u kom slučaju ne zahtevajte raskid ugovora, jer to znači gašenje tog broja telefona."

ЛИНК КА ТЕКСТУ

Јесте да је писано 2022, али ми има логике да могу да се направе луди па ако раскинеш уговор да не дозволе прабацивање броја, ипак је то њихово власништво.
 
Au brate mili koja korisnicka podrska, koji krs od sistema ovo nisam ni sanjao... Prvo ne mogu da otvorim nalog na Moj Mts - stalno izbacuje poruku da korisnicko ime nije u odgovarajucem formatu. Pokusavao 10 puta razlicitih varijanti, sa telefona, racunara..ma uvek isto. Onda zovem korisnicki servis pa cekam bukvalno 10 minuta, pa mi se javi lik, pa onda kaze mora da me preusmeri na tehnicku podrsku jer je on prodaja, i evo cekam vec 15 minuta. Ovo je katastrofa sta rade.
 
Izgleda da je MTS ušao u ozbiljan rat sa A1. Pitao sam ih za prelazak sa drugog operatera i prvo njihovo pitanje je bilo kod koga sam trenutno. Kad su čuli A1 odmah nude 50% popusta na bilo koji paket 2 godine. Slično sam od A1 dobio (50% popsta 2 godine) kad sam broj koji klinac koristi pre 2 meseca prebacio iz MTSa kad su digli cene.
 
Evo jos uvek cekam - tacno 34 minuta do sada. na Fejsu naravno ne odgovaraju.

Moj najiskreniji savet je - bezite sto dalje od ove nesposbne caci bagre, bolje je placati i vise nego gubiti zivce sa ovim stranackim parazitima.
 
Sreca pa sam narucio on line. Odoh sutra u poslovnicu da im bacim broj u facu i neka se nose sto dalje od mene.
 

Prilozi

  • 1743420676131.jpg
    1743420676131.jpg
    34.9 KB · Pregleda: 195
Pokusaj sa 064733
Hvala najlepse.
Tu sam ih brzo dobio, i resio sam jedan 'problem' - da mi posalju sms sa podacima za internet i mms. Ali ovaj drugi ne ume, kao da prica sa idiotom koji nikada nije koristio racunar. Lepo mu kazem da sam pokusao 10 varijanti i sa racunara i sa mobilnog i ne vredi, a on ponavlja da mora najmanje 4 znaka, najvise 20 i slicne budalastine koje i tamo pisu i koje samo totalni ***** nece videti... Tako da ne mogu da otvorim nalog na moj mts aplikaciji.

I ako neko mozda zna, taj broj sam kupio odavno, pre nekii dan ga je supruga registrovala, i pokusao sam da joj ukljucim onaj bonus sa ne znam 2000 svega, izabrao opciju bonusa na onom broju 100, i pise bicete obavesteni o aktivaciji ove usluge. I proslo je par sati i nista se ne desava. Jel postoji neki rok koliko se ceka ili jel' ima neko nekakav savet?
 

Prilozi

  • 1743422575025.jpg
    1743422575025.jpg
    174.8 KB · Pregleda: 188
Poslednja izmena:
Izgleda su se dozvali pameti...
 

Prilozi

  • IMG_5373.jpeg
    IMG_5373.jpeg
    161.8 KB · Pregleda: 174
Evo jos uvek cekam - tacno 34 minuta do sada. na Fejsu naravno ne odgovaraju.

Moj najiskreniji savet je - bezite sto dalje od ove nesposbne caci bagre, bolje je placati i vise nego gubiti zivce sa ovim stranackim parazitima.
Ja sam devojku jedva prebacio usled povećanja cena na A1. Nisam poslednji put uradio screenshot, 58 minuta sam čekao javljanje prvog, a onda je pukla veza... Mesec dana skoro sam se vijao sa njima i jedva uspeo. Zakon neki da ih natera ne postoji.
 
Ko ima mts neka mu je Bog u pomoći. Svi njihovi kontakt centri su nedostupni jer neće niko da ima radi po pritiskom i lošim uslovima.
 
"NAPOMENA: Ukoliko želite da broj (mobilni ili fiksni) prenesete u drugu mrežu, ni u kom slučaju ne zahtevajte raskid ugovora, jer to znači gašenje tog broja telefona."

ЛИНК КА ТЕКСТУ

Јесте да је писано 2022, али ми има логике да могу да се направе луди па ако раскинеш уговор да не дозволе прабацивање броја, ипак је то њихово власништво.
Broj telefona je moje vlasništvo, kako tačno mogu oni da mi ugase broj? Nije traženo u žalbi da ugasim broj, već da raskinem ugovor. Mogu da nastavim da koristim neki paket bez ugovora recimo? Uostalom bilo je ljudi na ovoj temi koji su tražili raskid ugovora i uspešno preneli broj.

Ps: stigao mi je papir od RATEL-a da je operator prihvatio moju žalbu, imam 8 dana da se izjasnim. Jel odmah zovem A1 ili nešto još treba da čekam?
 
Broj telefona je moje vlasništvo, kako tačno mogu oni da mi ugase broj? Nije traženo u žalbi da ugasim broj, već da raskinem ugovor. Mogu da nastavim da koristim neki paket bez ugovora recimo? Uostalom bilo je ljudi na ovoj temi koji su tražili raskid ugovora i uspešno preneli broj.
Broj je zapravo vlasništvo operatera, ti ga u neku ruku iznajmljuješ, ali stoji da ne bi bilo u redu da ti ga proizvoljno oduzmu/ugase. Što se tiče raskida ugovora, bilo je ranije situacija u kojima su korisnici praktično ucenjivani da će im broj biti ugašen (princip da kao možeš da raskineš ceo ugovor, tj. ukineš sve, a ne samo da se oslobodiš ugovorne obaveze, što ti daje dalju slobodu da preneseš broj), ali mislim da su takve mahinacije dosad prevaziđene. Svakako ne bi trebalo da bude problema, samo objašnjavam na šta se odnosi pomenuti tekst.

Ps: stigao mi je papir od RATEL-a da je operator prihvatio moju žalbu, imam 8 dana da se izjasnim. Jel odmah zovem A1 ili nešto još treba da čekam?
Prvo treba da utvrdiš detalje sa MTS-om. Malo je nejasno na šta se odnosi prihvatanje žalbe, da ne ispadne da je ostanak stare cene, iako to nije ono što si tražio. Osim toga, da bi A1 mogao da preuzme tvoj broj, on ne sme biti pod ugovornom obavezom. Teško da se ta obaveza automatski prekida prihvatanjem žalbe, verovatno je suština da su ti to omogućili bez penala, a da je na tebi da tu mogućnost iskoristiš: potpisivanjem novog ugovora, ostankom na starom paketu bez obaveze, prelaskom na pripejd...
 
Народе имам једно питање, треба ми пук број од 8 цифара њега сам нашао за свој број телефона, такође ми треба серијски број свог броја телефона мобилног, где њега и како њега да нађем??? Ако неко може да ме упити где се то налази на пример у мој мтс налог апликацију или где могу то да нађем да видим тај серијски број свог мобилног телефона??? Хвала свима на одговору и помоћи!!!
 
Народе имам једно питање, треба ми пук број од 8 цифара њега сам нашао за свој број телефона, такође ми треба серијски број свог броја телефона мобилног, где њега и како њега да нађем??? Ако неко може да ме упити где се то налази на пример у мој мтс налог апликацију или где могу то да нађем да видим тај серијски број свог мобилног телефона??? Хвала свима на одговору и помоћи!!!
Trebalo bi da ima na samoj sim kartici. Ali najbrže je da odes do mtsa da ti zapišu
 
"NAPOMENA: Ukoliko želite da broj (mobilni ili fiksni) prenesete u drugu mrežu, ni u kom slučaju ne zahtevajte raskid ugovora, jer to znači gašenje tog broja telefona."

ЛИНК КА ТЕКСТУ

Јесте да је писано 2022, али ми има логике да могу да се направе луди па ако раскинеш уговор да не дозволе прабацивање броја, ипак је то њихово власништво.

Ovo pišemo godinama i uvek se isključivo traži prekid ugovorne obaveze, a ne ugovora 😃

Broj telefona je moje vlasništvo, kako tačno mogu oni da mi ugase broj? Nije traženo u žalbi da ugasim broj, već da raskinem ugovor. Mogu da nastavim da koristim neki paket bez ugovora recimo? Uostalom bilo je ljudi na ovoj temi koji su tražili raskid ugovora i uspešno preneli broj.

Kao što je napisano iznad, bez ugovorne obaveze, možeš. Oni koji su preneli broj u primeru koji navodiš su tražili prekid ugovorne obaveze. Dva različita termina poistovećuješ, a za opratore je to sasvim drugačije u praksi 😃
 
Ljudi sta moze da se izboksuje? Imam box 4 zlatni i u njemu naravno glavni broj mobilnog i drugi kojeg sam pre 2 god ubacio a sad mu 05.04 istice UO, da pojasnim to je broj koji sam dao tetki zena od 80 god i trenutno je na morava 150 paketu njoj i to mnogo ni to ne trosi nista samo voice nista sms i net.
Trenutno je cena tog paketa 1200, pre 20 dana me zvala iz Mts-a zena nudi 20%, nisam prihvatio rekoh cekam da istekne UO pa cu razmisliti.
Da li da 06.04 idem i trazim prenos broja u recimo A1 posto vidim da "ratuju" sa njima i da trazim 50% ili....
Sta je neki vas predlog. Naravno sve je super sa mrezom i sve je ok al ako ne treba da se daje 1200 da zena ne daje jer ni upola ne potrosi koliko placa.
Prepaid nije opcija...
Hvala.
 
Ljudi sta moze da se izboksuje? Imam box 4 zlatni i u njemu naravno glavni broj mobilnog i drugi kojeg sam pre 2 god ubacio a sad mu 05.04 istice UO, da pojasnim to je broj koji sam dao tetki zena od 80 god i trenutno je na morava 150 paketu njoj i to mnogo ni to ne trosi nista samo voice nista sms i net.
Trenutno je cena tog paketa 1200, pre 20 dana me zvala iz Mts-a zena nudi 20%, nisam prihvatio rekoh cekam da istekne UO pa cu razmisliti.
Da li da 06.04 idem i trazim prenos broja u recimo A1 posto vidim da "ratuju" sa njima i da trazim 50% ili....
Sta je neki vas predlog. Naravno sve je super sa mrezom i sve je ok al ako ne treba da se daje 1200 da zena ne daje jer ni upola ne potrosi koliko placa.
Prepaid nije opcija...
Hvala.
Cekaj da prodje UO i imaj sve placene racune. Onda se cujes sa njima, kazes imas fantasticnu ponudu (ono koliko ti treba u MTSu) i dobijas sve.
 
Ljudi sta moze da se izboksuje? Imam box 4 zlatni i u njemu naravno glavni broj mobilnog i drugi kojeg sam pre 2 god ubacio a sad mu 05.04 istice UO, da pojasnim to je broj koji sam dao tetki zena od 80 god i trenutno je na morava 150 paketu njoj i to mnogo ni to ne trosi nista samo voice nista sms i net.
Trenutno je cena tog paketa 1200, pre 20 dana me zvala iz Mts-a zena nudi 20%, nisam prihvatio rekoh cekam da istekne UO pa cu razmisliti.
Da li da 06.04 idem i trazim prenos broja u recimo A1 posto vidim da "ratuju" sa njima i da trazim 50% ili....
Sta je neki vas predlog. Naravno sve je super sa mrezom i sve je ok al ako ne treba da se daje 1200 da zena ne daje jer ni upola ne potrosi koliko placa.
Prepaid nije opcija...
Hvala.
Ја сам урадио овако, имао сам уговор код мтса који ми је истицао крајем месеца прошлог, ја сам их већ 10 у месецу звао и тражио 24х50 цене то сам и добио, јер ми је јотел нудио исто то за прелазак код њих 24х50, рекао сам ако може под тим условима можемо да сарађујемо ако не онда прелазим на јотел, тако сам и добио то од њих и остао и даље код њих у питању је бокс 3 с, са додатним филмском каналима, истини за вољу мени је ту интернет највише играо улогу, тако сам ја урадио, када позовеш када те пита аутом разлог позива кажеш истек уговора и онда те пребацује на оператера, чекаш, попричаш и то је то!!!
 
Ја сам урадио овако, имао сам уговор код мтса који ми је истицао крајем месеца прошлог, ја сам их већ 10 у месецу звао и тражио 24х50 цене то сам и добио, јер ми је јотел нудио исто то за прелазак код њих 24х50, рекао сам ако може под тим условима можемо да сарађујемо ако не онда прелазим на јотел, тако сам и добио то од њих и остао и даље код њих у питању је бокс 3 с, са додатним филмском каналима, истини за вољу мени је ту интернет највише играо улогу, тако сам ја урадио, када позовеш када те пита аутом разлог позива кажеш истек уговора и онда те пребацује на оператера, чекаш, попричаш и то је то!!!
Ma to bre ja znam kazem ti imam box4 zlatni sa 24x50%, a ovo mi je dodatni broj u boxu, ne glavni, nikad nisam imao sam mobilni broj tj samo tarifu, uvek sam na box4, pa zato pitam da li daju za samu tarifu tj mobilni 24x50%, za box znam da daju imam ga vec 4 godinu unazad.
 
Ma to bre ja znam kazem ti imam box4 zlatni sa 24x50%, a ovo mi je dodatni broj u boxu, ne glavni, nikad nisam imao sam mobilni broj tj samo tarifu, uvek sam na box4, pa zato pitam da li daju za samu tarifu tj mobilni 24x50%, za box znam da daju imam ga vec 4 godinu unazad.
Теби треба 24х50 само за тарифу за мобилни број, да дају и може да се добије та понуда, тражи прелаз у другој компанији да си добио бољу понуду за прелазак код друге компаније, јер си редован платиша, да редовно измирујеш рачуне да је твој кредитни биро одличан и да си контактирао другу компанију рецимо а1 и да су ти дали бољу понуду, такву и такву, да их зовеш да провериш да видиш да ли ће они да ти дају бољу понуду од а1, ако неће ти прелазиш у а1, овде такође имаш и агенте који ти се могу јавити и понудити нешто, ја сам увек више за позив на 0800-100-100 јесте да се чека али увек се добију тако бољи услови када се преговара, само што мора да се чека да се јаве или то или неки агент овде да ти се јави а има их и хоће да помогну да изађу у сусрет!!!
 
Теби треба 24х50 само за тарифу за мобилни број, да дају и може да се добије та понуда, тражи прелаз у другој компанији да си добио бољу понуду за прелазак код друге компаније, јер си редован платиша, да редовно измирујеш рачуне да је твој кредитни биро одличан и да си контактирао другу компанију рецимо а1 и да су ти дали бољу понуду, такву и такву, да их зовеш да провериш да видиш да ли ће они да ти дају бољу понуду од а1, ако неће ти прелазиш у а1, овде такође имаш и агенте који ти се могу јавити и понудити нешто, ја сам увек више за позив на 0800-100-100 јесте да се чека али увек се добију тако бољи услови када се преговара, само што мора да се чека да се јаве или то или неки агент овде да ти се јави а има их и хоће да помогну да изађу у сусрет!!!
Za obnovu najbolje zvati 064733 a novi korisnici 0800 100 150
 
Ovo pišemo godinama i uvek se isključivo traži prekid ugovorne obaveze, a ne ugovora 😃



Kao što je napisano iznad, bez ugovorne obaveze, možeš. Oni koji su preneli broj u primeru koji navodiš su tražili prekid ugovorne obaveze. Dva različita termina poistovećuješ, a za opratore je to sasvim drugačije u praksi 😃

U praksi je dobijeno ono što je traženo, potvrđeno danas u telefonskom razgovoru.
Zbogom zauvek i hvala članovima koji su bili podstrekači da ne treba odustajati.
 
Теби треба 24х50 само за тарифу за мобилни број, да дају и може да се добије та понуда, тражи прелаз у другој компанији да си добио бољу понуду за прелазак код друге компаније, јер си редован платиша, да редовно измирујеш рачуне да је твој кредитни биро одличан и да си контактирао другу компанију рецимо а1 и да су ти дали бољу понуду, такву и такву, да их зовеш да провериш да видиш да ли ће они да ти дају бољу понуду од а1, ако неће ти прелазиш у а1, овде такође имаш и агенте који ти се могу јавити и понудити нешто, ја сам увек више за позив на 0800-100-100 јесте да се чека али увек се добију тако бољи услови када се преговара, само што мора да се чека да се јаве или то или неки агент овде да ти се јави а има их и хоће да помогну да изађу у сусрет!!!
E to mi bitno da moze i za mobilnu tarifu 24x50% to nisam znao, za box znam da moze(imam to) ali ovo nisam bio siguran.
Cekam 06.04 jos 5 dana da mi UO istekne pa cu ici u poslovnicu da im trazim 24x50 za tu moravu 150.
 
@ekoguard
Ako budeš tražio prenos u drugu mrežu sigurnije da tražiš prelaz u A1. Mada za tako mali paket nema nekih iskustava na forumu
 
Izgleda da je MTS ušao u ozbiljan rat sa A1. Pitao sam ih za prelazak sa drugog operatera i prvo njihovo pitanje je bilo kod koga sam trenutno. Kad su čuli A1 odmah nude 50% popusta na bilo koji paket 2 godine. Slično sam od A1 dobio (50% popsta 2 godine) kad sam broj koji klinac koristi pre 2 meseca prebacio iz MTSa kad su digli cene.
Tihi necujan ozbiljan rat. A1 je u 3 kvartalu prosle godine izgubio mali broj korisnika (okon1500 ako se secam. Uveo je promociju godinu dana besplatno mega plan ko predje u A1. Reaguje telekom i daje besolatno godunu dana frepaid plan u globatelu. U A1 prosla promocija stao i telekom. A1 i dalje daje 50% popusta ali na mnogo skuplje cene koje je podigao u avgustu. A1 ide polako lukavo nece da dize frku, imaju sve usluge i samo rafe tiho. Telekom sve nesto glasno nudi svaki dan promocije na sajtu , telefoni na 48 rate, pokloni i cuda.
A1 danas uveo prvi postpejd mobilni intenet totalno neogranicen za nekih 1100 dinara kod telekoma za te pare dobijes smenih 50gb. 😄
A nama ostaje da posmatramo kako se kolju na trzistu cim neko baci masnu ponudu odmah ugrabis tras tras. 😀
 
Mada za tako mali paket nema nekih iskustava na forumu
Mogu da potvrdim da su 50% nudili na sve pakete u januaru i februaru (tad je moje društvo prelazilo), što valjda uključuje Moravu. Nije nikome baš ona naglašena, ali ako su rekli da mogu svi paketi, onda je valjda stvarno mogao bilo koji iz ponude. Nije bilo razlike ni prema paketu koji se raskida. Isto su formulisali ponudu (50% na sve) i onima sa Omorikom, i onima na pripejdu.
 
Nazad
Vrh Dno