Šta je novo?

BlaBlaCar problem?

vukotastosic

Poznat
Učlanjen(a)
03.02.2023
Poruke
16
Poena
25
Pozdrav.
Da li kod Vas radi registracija novog naloga na BlaBlaCar?
Probao sam preko sajta na PC, i preko aplikacije na android, uvek izbaci ovu gresku:
ova e-mail adresa ne može da se koristi na BlaBlaCar-u.
Nece ni gmail, ni hotmail ni yahoo.
Ako Vas ne mrzi da odvojite 2min da proverite mozete li Vi da se registrujete, da znam da li je samo kod mene problem.
Probao sam i sa drugom IP adresom takodje isti problem.
 
Šta misliš zašto neće ni Yahoo, ni Gmail ni Hotmail a hoće neka druga recimo koju si dobio uz MTS ili SBB ugovor? Ali razmisli malo pre nego što doneseš zaključak i odgovoriš.
 
Imaju problem na mreži
 
Meni nije htelo. Jer sam naveo da sam iz Srbije a ip adresa je bila Francuska. Pa sam morao promenuti u hrvatski i onda sam uspeo. Hotmail
 
Nikad se nisam prijavio na BlaBlaCar, niti sam potvrdio email adresu, a počeli su da mi stižu mejlovi sa zahtevima za vožnju, pa istecima istih i prosto me spamuju.

Kako da se odjavim? Ne vidim opciju u mejlovima ili na sajtu.
 
Moguće da je neko slučajno ili namerno stavio pogrešan meil
Piši njima
 
Kod mene ima problem da kad preko aplikacije blablacar na mobilom trazim neki prevoz, ne izbacuje nista ,Ali ako odem preko browsera ( mobilni/PC ) mi izbaci prevoznike.
 
Koji mob/sistem?
Edit - videh da si se prethodno prijavio preko francuskog ip-a.
Očisti keš aplikacije, resetuj, pa se ponovo prijavi. Ako si u Srbiji.
 

Човеку је одузет аутомобил, водите рачуна.
 
Moguće da su nas izbacili, nemamo veće probleme, pa smo počeli da šaljemo ,,undercover" milicajce da hvataju zle blablacarovce. Još par slučajeva je bilo, nije samo ovaj.
 
Koji mob/sistem?
Edit - videh da si se prethodno prijavio preko francuskog ip-a.
Očisti keš aplikacije, resetuj, pa se ponovo prijavi. Ako si u Srbiji.
Nece ni preko iOs , ni preko android aplikacije. samo preko browsera. Cak i kad sam prijavljen kao korisnik , preko browsera radi a preko aplikacije nece
 
Ne vidim poentu da se nekom oduzme auto ako nema onaj koji vozi nikakvu zaradu.

Koliko sam upoznat, blabla je aplikacija za deljenje troškova.

Nije kao uber nekadašnji.
 
Човеку је одузет аутомобил, водите рачуна.
Ma ta priča prilično smrdi. Nema nikakve zakonske osnove za takav postupak
Pre bih rekao da je neko taksirao na divlje a folirao se da vozi BBC
Nece ni preko iOs , ni preko android aplikacije. samo preko browsera. Cak i kad sam prijavljen kao korisnik , preko browsera radi a preko aplikacije nece
Pa napravi novi nalog, ali na našoj mreži, naša lokacija, bez VPN-a.
Ili piši njihovoj tehničkoj podršci
 
Koliko sam ispratio BlaBla i nije baš po našim zakonima (ne postoji deljenje troškova, pogotovo ako se relacije ponavljaju), a mnogi ga koriste za odlazak na posao.
 
Imamo pravnike među članovima, neko bi mogao da navede koji se to zakon krši :)

Čak se ni troškovi ne dele bukvalno, nego se zapravo učestvuje u troškovima. Da bi ih stvarno podelili trebalo bi da se napravi tačna matematika za određenu relaciju uključujući i amortizaciju vozila pa podeli sa brojem putnika zaključno sa vozačem. Što nikad nije slučaj jer su predložene cifre u softveru dosta niže
 
Ljudi decenijama dele troškove prevoza: jedan vozi, ostali mu daju pare za gorivo. Ima ljudi koji su tako išli na posao celi radni vek.
Pozdrav
 
Da, ali se nisu oglasavali i nudili uslugu. Dele troskove prevoza sa svojim kolegama, komsijama. Ako se oglasavas preko aplikacije i pritom si naveo cenu voznje, to znaci da nudis uslugu prevoza i samim tim krsis zakon.
 
Ma ta priča prilično smrdi. Nema nikakve zakonske osnove za takav postupak
Pre bih rekao da je neko taksirao na divlje a folirao se da vozi BBC
Nema, ali ce ipak da izmaltretiraju coveka da sve objave u medijima da druge ljude odvrate od toga.
Na kraju ce njemu da vrate auto i nikom nista samo sto je izgubio 3 meseca u nepravednom postupku.

a uhvatili su coveka tako sto mu je u auto sela namestena musterija koja je dala izjavu da je voznju "platio" a ne da je ucestvovao u troskovima.

Da, ali se nisu oglasavali i nudili uslugu. Dele troskove prevoza sa svojim kolegama, komsijama. Ako se oglasavas preko aplikacije i pritom si naveo cenu voznje, to znaci da nudis uslugu prevoza i samim tim krsis zakon.
Niko se ne oglasava, aplikacija ne dozvoljava zaradu vec sluzi samo za deljenje troskova, ako neko dobije prijavu da je zaradio oni ga izbace.

Ne krsi se zakon jer zakonom nije ni regulisano na koji nacin mozes da podelis troskove goriva i kako ces da nadjes saputnika.
ali kao sto rekoh saobracajni inspektor ce podneti prijavu oduzeti vozilo izmrcariti ga i pustiti ga, i to je sve po zakonu, ovaj sto su mu uzeli vozilo moze da se zali.
 
Iz linkovanog teksta - "Sistem funkcioniše tako što se vozač prijavi na aplikaciju, ponudi prevoz i navede iznos koji bi trebalo da plati putnik."

Ovo nije deoba troskova vec klasicna naplata prevoza. Znaci covek je upisao destinaciju i odredio cenu. Da li je trazio 1.000 din ili 100.000 din je nebitno. Nigde ne pise da je u pitanju podela troskova, kako se dele troskovi, na koji nacin, ko placa gorivo, ko putarinu i slicno.
 
Nezakonito je. "Deljenje troškova" je prihod onoga čiji je auto, jer se njemu plaća, i taj vlasnik auta obavlja delatnost prevoza putnika.
 
Kako racunas u "prihod" ako su troskovi puta veci od "ucesca" koji je suvozac dao?

cela ideja takvog prevoza je da saputnik placa nizu cenu od stvarnog troska voznje, i na sajtu i ima neka formula koja iznosi 4.32rsd po kilometru
Pomažemo Vam sa određivanjem cene kako biste lakše podelili troškove, ali takođe i kako bismo sprečili vozače da zarade na deljenju prevoza.Prikazani iznos računa se uzimajući u obzir stavke na kojima možete najviše da uštedite (gorivo, amortizacija vozila…). Takođe zavisi i koliko daleko idete, a cena po kilometru je fiksna - 4.32 dinara.
 
Poslednja izmena:
Nezakonito je, budite sigurni u to.
 
Не можеш да возиш друге људе и наплаћујеш им. Без обзира да ли је "цена" само да покријеш трошкове или зарадиш. То је новац који пролази ван система Пореза.

П.С. По нашим законима је и ЦарГо забрањен законом - за ЦарГо раде људи који су рандом возачи. Нити су квалификовани да дају прву помоћ, нити имају испит познавања града (као таксисти), често им аутомобили нису адекватни.
 
Nezakonito je, budite sigurni u to.
Ok, kom članu zakona se ovo protivi? I dalje čekam nekog pravnika da se javi
Kad ideš sa rodbinom u drugi grad npr na svadbu pa stvarno i realno deliite trošak, jel i to protivno zakonu? KOM?

Vožnja na dobrovoljnoj bazi, random, učestvovanje u troškovima nije fiksno. Daleko daleko ispod svake komercijalne vrednosti. Softver predlaže neki opseg cena, ti biraš, neko kaže ej brate nemam 1300 jel može za iljadarku, ovaj mi simpatičan njemu uzmem neki dinar manje, ovaj se vozi već treći put sa mnom, ovaj mi je kolega ... neki put ispadne vožnja i za džabe.
BBC se vozi po celoj Evropi pa ne videh negde da se bune. Možda sam propustio
 
Zakon u vezi linijskog prevoza. ovde se praktično vrši linijski prevoz, a nisu ispunjeni zakonski uslovi i stoga nije u skladu sa zakonom. ovako sam skapirao iz nekih komentara i objašnjenja

ovo se ne izjednačava sa slučajem kada se poznanici/rodbina/kolege dogovore da idu zajedno jednim vozilom nekog od njih i da dele troškove za gorivo

 
Ok, kom članu zakona se ovo protivi? I dalje čekam nekog pravnika da se javi
Kad ideš sa rodbinom u drugi grad npr na svadbu pa stvarno i realno deliite trošak, jel i to protivno zakonu? KOM?

Vožnja na dobrovoljnoj bazi, random, učestvovanje u troškovima nije fiksno. Daleko daleko ispod svake komercijalne vrednosti. Softver predlaže neki opseg cena, ti biraš, neko kaže ej brate nemam 1300 jel može za iljadarku, ovaj mi simpatičan njemu uzmem neki dinar manje, ovaj se vozi već treći put sa mnom, ovaj mi je kolega ... neki put ispadne vožnja i za džabe.
BBC se vozi po celoj Evropi pa ne videh negde da se bune. Možda sam propustio
Zakon o prevozu putnika u drumskom saobraćaju. Npr. član 13.
 
Da, videh link od mome, čitao sam do sada
Konačno nešto konkrretno
Inrteresantno :
...oбавља два или више пута током дана, недеље или месеца ...
što znači da ako ja to činim jednom mesečno ili ređe ne mogu i ne smeju mi ništa
Ali oni koji voze svaki dan itekako jesu u prekršaju
Svakako treba još konsultovati stručnjake
 
Poslednja izmena:

Umešala se konkurencija, naravno da je BBCar preuzeo jedan deo putnika na autobuskim relacijama, i eto, odmah se priziva zakon.

Da li delimo trošak ili zarađujemo, retoričko je pitanje. U nekim zemljama se ovakav vid prevoza podstiče, u nekima uzimanje bilo kakvog novca za bilo kakvu uslugu nije legalno ako nije prijavljeno/oporezovano. Mi ćemo naravno da usvojimo rešenje koje je u interesu onog ko je najglasniji i nabliži vlastima.

Nigde ne piše da je spomenuti baksuz kojme su oduzeli vozilo to radio 2-3x dnevno.
Podmetnuti inspektor se vozio samo jednom,. Poručio je vožnju, vozio se, dao pare, račun nije dobio... ...dajte baklje vile i motike.
BBCar ne mora ni da se spominje u (njegovoj) priči.

A ne sumnjam da ih ima koji uzmu neki krš na plin, otvore 2-3 naloga, lupe max cenu koju BBCar dozvoli, te vrše linijski prevoz.
 
Nigde ne piše da je spomenuti baksuz kojme su oduzeli vozilo to radio 2-3x dnevno.

A ne sumnjam da ih ima koji uzmu neki krš na plin, otvore 2-3 naloga, lupe max cenu koju BBCar dozvoli, te vrše linijski prevoz.
Pa pomenuh da mi ta priča smrdi

Znači da organizujemo kolektivnu peticiju za održanje BBC-a, naravno uz normalnu nekomercijalnu upotrebu :)
 
Na istu foru su u Pancevu unistili divlje,,taksiste'' koji su vozili GODINAMA relaciju Pancevo- Beograd i bili brzi i jeftniji od Pancevackog busa. Usput je stradalo jako puno ljudi koji su putovali zajedno na posao i nisu imali nikakve veze sa divljim taksistima.
Akcija je pocela kada su prodali javno preduzece Autotransport Pancevo privatnicima.
S obzirom da godinama na posao putujem svojim kolima (sam) secam se odlicno patrola policije na izlazima iz Panceva. Zaustavljali su svako vozilo koje ima vise ljudi unutra. Prvi put te puste, uzmu ti podatke a kad te sledeci put ,,uhvate'' sa vise ljudi u autu odmah ti uzimaju vozilo.
Naravno da su divlji taksisti to radili za novac i ziveli od toga. Realno bio je to klan jer to nije mogao svako da radi. MIslim mogao si ako si bio jaci i ludji od njih. Inace ti naprave sacekusu i polupaju auto. Bili su samoorganizovani i znalo se odakle polaze (blizina autobuske stanice). Ljudi su koristili njihove usluge jer do stanice Pancevacki most u Bg (17 km) stignes za 15-20min za 100 rsd a sa busem 30-35min i platis kartu 150 rsd. Dodatna prednost je bila sto krecu kada napune auto. Bukvalno maltene i nije bilo cekanja i vozili su od ujuto do uvece. U pocetku su vozili sta su imali onda su bile extra popularne Fiat Multiple sa 6 sedista a kasnije i kombiji za 8 putnika.
Po nekim neproverenim pricama dozvola za voznju se prodavala.
Zato danas cena karte do Bg-a kosta 300 rsd i kada je neki politicki skup prevoza do Bg nema niti ka i od sela koja gravitiraju ka Pancevu i to bez skrivanja. Jave da taj i taj dan prevoza nema :)
 
Vrh Dno