Šta je novo?

Supernova (2024)

Ja nisam video tu poruku ali vidim da piše u Danas i da je donekle obmanjujuca.
A inače kod mene skoro svaki mesec je faktura bila problematična. Ok, od 6 faktura pre promene cene u bar dve su nešto mašili sa iznosom i HBO dodavali.
 
Poslednja izmena:
mogli su u SMS da napisu i: "udji na link" , to ti je isto kao i sto su oni uradili - nisu napisali da menjaju cenu, koja je najverovatnije najbitniji faktor ugovora kod vecine ljudi
Pa pisalo je za migraciju paketa,ja mislim da mu to dodje na isto,uglavnom ko je siguran da ne vazi obavestenje neka tuzi i to je to.
 
Pa pisalo je za migraciju paketa,ja mislim da mu to dodje na isto,uglavnom ko je siguran da ne vazi obavestenje neka tuzi i to je to.
Dzaba tuzba jer nisu oni naivni, znaju sve sta moze a sta ne tako da tuzbom bi izgubio samo dragoceno vreme i verovatno svoj novac a nista ne bi postigao, to sam danas ustanovio kad sam dobio odgovor na moj prigovor.

Inace, dobra im je to fora, u toj sms poruci gde je "obavestenje" nigde ne navode novu cenu, navode samo vece brzine i poboljsanja a to navode i u odgovoru na prigovor da su SVIM KORISNICIMA obezbedjeni "unapredjeni" paketi :unsure:
 

Prilozi

  • _20250212_185315_Messages.jpg
    _20250212_185315_Messages.jpg
    77.9 KB · Pregleda: 87
  • Screenshot_20250212_190631_Messages.jpg
    Screenshot_20250212_190631_Messages.jpg
    89.8 KB · Pregleda: 112
@Stoka89 sledeća instanca je da Ratelu autorizacijom preko lične karte obaviš podnesak prijave na rad Telekoma Srbija, obrazložiš sve i da oni nalože raskid, odnosno povratak stare cene ako si to prigovorom zatražio.
 
Dzaba tuzba jer nisu oni naivni, znaju sve sta moze a sta ne tako da tuzbom bi izgubio samo dragoceno vreme i verovatno svoj novac a nista ne bi postigao, to sam danas ustanovio kad sam dobio odgovor na moj prigovor.

Inace, dobra im je to fora, u toj sms poruci gde je "obavestenje" nigde ne navode novu cenu, navode samo vece brzine i poboljsanja a to navode i u odgovoru na prigovor da su SVIM KORISNICIMA obezbedjeni "unapredjeni" paketi :unsure:
Koliko dugo si čekao na odgovor?
 
@uji Ne vredi ni to, pitao sam danas drugaricu koja se bavila jedno vreme resavanjem tih sporova za savet, bukvalno je bacanje vremena i lazne nade. Slicna je scena kao strajk Poste, strajk kad su digli cene goriva i tako dalje..

@Deker Tacno 5 dana je proslo od dana slanja prigovora na njihov mail
 
Ja dobio ove SMS poruke.
Izgleda da sam raskinuo ugovor.
Šta li me čeka iza ugla...
 

Prilozi

  • Screenshot_20250212-200412.png
    Screenshot_20250212-200412.png
    156.5 KB · Pregleda: 97
  • Screenshot_20250212-200404.png
    Screenshot_20250212-200404.png
    120.7 KB · Pregleda: 86
@Stoka89 ja sam pre dve godine alarmirao sve od tržišne preko Ratela i inspekcije za telekomunikaciju, ali sreća po mene je što pisani odgovor na zahtev za raskid nije ni dostavljen pa je tržišna mogla to da reguliše. Ratel je ranije bio maksimalno objektivan i njihovo rešenje u tom postupku je bilo korektno. Sada vidim da baronišu, ali jedno je neformalno obraćanje, a drugo podnesak i formiranje predmeta. U suštini te ništa ne koštaju još dva klika ako si već utrošio vreme na taj prigovor.
@Deker meni je rečeno da se istog dana razdužim sa opremom pa kako je do kraja radnog vremena ostalo 40 minuta, nisam želeo da rizikujem naplatu penala na ime nevraćene opreme, iako je ranije bilo to da po prekidu signala znaš da ti je signal ugašen i od tog dana imaš još 7 dana rok za vraćanje opreme.
 
@uji Ne vredi ni to, pitao sam danas drugaricu koja se bavila jedno vreme resavanjem tih sporova za savet, bukvalno je bacanje vremena i lazne nade. Slicna je scena kao strajk Poste, strajk kad su digli cene goriva i tako dalje..

@Deker Tacno 5 dana je proslo od dana slanja prigovora na njihov mail
И код мене је прошло 5 радних дана од подношења приговора. Колико видим сви су добили исти одговор, у слово исту СМС поруку иако сам у приговору ставио да желим одговор на поштанску адресу. Не разумем која је сврха уговора, ако могу самоиницијативно да мењају све одредбе уговора (и цену и трајање/износ попуста). Свуда постоји промена уговора, али мора да се да пристанак на промене, а не: „ми смо окачили обавештење, у подруму наше зграде, могли сте да прочитате”
 
@uji Meni rekoše 8 radnih dana od Zahteva za raskid, ili njihove potvrde da ga prihvataju ne znam ni sam. Vratiću im nego čekam neki normalan odgovor ili neku konačnu fakturu.
Ovo sa SMS porukama je *******cija korisnika.
Ako pogledate jedna kaže plati sad januar pa ćemo odbiti u februaru. Druga kaže korigovali smo račun pa smo ga poslali. A nisu.
A reklamirao sam i decembarski račun nema za sad o tome bilo šta.
 
Jedna poruka kaže plati sad januar pa ćemo odbiti u februaru. Druga kaže korigovali smo račun pa smo ga poslali. A nisu.
A reklamirao sam i decembarski račun nema za sad o tome bilo šta.
Juče su mi mejlom odgovorili da će korigovati januarski račun, a danas sms-om i decembarski, ali sam ponovio prigovor mts-u, Supernova me je samo prošla i onda je mts potvrdio. Na sve to, ja i dalje vidim zaduženja na Moja Supernova i Moj mts, ali koliko me sećanje služi, naknadno će raditi obračun i korekciju kada dođe vreme za to.
 
Dzaba tuzba jer nisu oni naivni, znaju sve sta moze a sta ne tako da tuzbom bi izgubio samo dragoceno vreme i verovatno svoj novac a nista ne bi postigao, to sam danas ustanovio kad sam dobio odgovor na moj prigovor.

Inace, dobra im je to fora, u toj sms poruci gde je "obavestenje" nigde ne navode novu cenu, navode samo vece brzine i poboljsanja a to navode i u odgovoru na prigovor da su SVIM KORISNICIMA obezbedjeni "unapredjeni" paketi :unsure:
fala bogu da ce oni da odgovore da je sve po propisu :) ne zelim da im verujem i to je to, idem dalje sa tuzbom ako i moje bude neosnovano...

sta mislis, da su penzioneri kliknuli na SMS (ako uopste imaju mobilni to je isto dobro pitanje) i shvatili da ce paket da im poskupi? ovo je smejurija :D
 
Meni su sms-om rekli da će mi februarski račun biti umanjen za HBO+ koji su mi obračunali u januaru i da će cena ostati ista kao pre poskupljenja do kraja UO.
 
Dzaba tuzba jer nisu oni naivni, znaju sve sta moze a sta ne tako da tuzbom bi izgubio samo dragoceno vreme i verovatno svoj novac a nista ne bi postigao, to sam danas ustanovio kad sam dobio odgovor na moj prigovor.

Inace, dobra im je to fora, u toj sms poruci gde je "obavestenje" nigde ne navode novu cenu, navode samo vece brzine i poboljsanja a to navode i u odgovoru na prigovor da su SVIM KORISNICIMA obezbedjeni "unapredjeni" paketi :unsure:
Pa o tome i ja pricam ovde,obavestenje je bilo (kakvo god da je) i tu je kraj price🤣
Meni su sms-om rekli da će mi februarski račun biti umanjen za HBO+ koji su mi obračunali u januaru i da će cena ostati ista kao pre poskupljenja do kraja UO.
I meni,ali danas su stornirali taj racun i izdali nov bez hbo😂😂
fala bogu da ce oni da odgovore da je sve po propisu :) ne zelim da im verujem i to je to, idem dalje sa tuzbom ako i moje bude neosnovano...

sta mislis, da su penzioneri kliknuli na SMS (ako uopste imaju mobilni to je isto dobro pitanje) i shvatili da ce paket da im poskupi? ovo je smejurija :D
Koga briga sto penzioner ne zna da klikne,oni su zakonski obavestili.
@uji Meni rekoše 8 radnih dana od Zahteva za raskid, ili njihove potvrde da ga prihvataju ne znam ni sam. Vratiću im nego čekam neki normalan odgovor ili neku konačnu fakturu.
Ovo sa SMS porukama je *******cija korisnika.
Ako pogledate jedna kaže plati sad januar pa ćemo odbiti u februaru. Druga kaže korigovali smo račun pa smo ga poslali. A nisu.
A reklamirao sam i decembarski račun nema za sad o tome bilo šta.
Idi na moj mts racuni,tamo je korigovan racun.
 
Ovo je poruka koju su slali u decembru mesecu, skroz uvijeno i bez nagoveštaja o poskupljenju

1000000844.jpg
 
Pa o tome i ja pricam ovde,obavestenje je bilo (kakvo god da je) i tu je kraj price🤣

I meni,ali danas su stornirali taj racun i izdali nov bez hbo😂😂

Koga briga sto penzioner ne zna da klikne,oni su zakonski obavestili.

Idi na moj mts racuni,tamo je korigovan racun.
Kako da odem tamo? Nemam nalog tamo
 
Uspeo. Al nema računa
I to sam koristio staru šifru korisnika. Nova ne funkcioniše
 

Prilozi

  • Screenshot_20250212-205655.png
    Screenshot_20250212-205655.png
    83.9 KB · Pregleda: 85
Ok ovo je isti račun bez HBO. A treba da bude 1850 dinara.
Bez popusta 3700.
Ali ja imam popust po ugovoru.
Koji izgleda ne poštuju.
Plus digli cene. A verovatno i paket ko zna kakav je sad.
Zato ide raskid.

Dodatak. Meni računi stižu na email. Tako je ugovoreno Ovo sam prvi put uradio preko aplikacije mts-ove.
 

Prilozi

  • Screenshot_20250212-210124~2.jpg
    Screenshot_20250212-210124~2.jpg
    50.3 KB · Pregleda: 51
Ok ovo je isti račun bez HBO. A treba da bude 1850 dinara.
Bez popusta 3700.
Ali ja imam popust po ugovoru.
Koji izgleda ne poštuju.
Plus digli cene. A verovatno i paket ko zna kakav je sad.
Zato ide raskid.
A cekaj nisam upucen,jesi se zalio ko svi na vreme ili si tek saznao kad je stigo racun?
 
A cekaj nisam upucen,jesi se zalio ko svi na vreme ili si tek saznao kad je stigo racun?
Kad je stigao račun. Nisam dobio poruku. Dakle 5. februara čini mi se. Reklamacija na ovaj račun, reklamacija na decembarski koji sam platio. I Zahtev za raskid jer sam insistirao na pisanom tragu. Video sam da je uvećan 2700 i nešto al sam mislio da sam imao popust 6 meseci a ugovor zaključen polovinom meseca pa sam odokativno zaključio da je to to . Deo po punoj ceni a deo sa 50%. I u stvari to bi bilo oko 2900 kad se preracuna. Međutim kad videh ovaj januarski pogledam ja ugovor tamo piše 11 meseci 50% popust i ukapiram da su digli cene. Tj. sretnem poznanika kuka na račun za telefon mts naravno prrođem pored poslovnice stoji 30ak ljudi ispred.
E tako sam ukapirao.
A poruku su po njihovim rečima iz korisničkog centra poslali na pogrešan broj telefona. Ne na onaj iz ugovora na koji dobijam inače poruke.
 
Kad je stigao račun. Nisam dobio poruku. Dakle 5. februara čini mi se. Reklamacija na ovaj račun, reklamacija na decembarski koji sam platio. I Zahtev za raskid jer sam insistirao na pisanom tragu. Video sam da je uvećan 2700 i nešto al sam mislio da sam imao popust 6 meseci a ugovor zaključen polovinom meseca pa sam odokativno zaključio da je to to . Deo po punoj ceni a deo sa 50%. I u stvari to bi bilo oko 2900 kad se preracuna. Međutim kad videh ovaj januarski pogledam ja ugovor tamo piše 11 meseci 50% popust i ukapiram da su digli cene. Tj. sretnem poznanika kuka na račun za telefon mts naravno prrođem pored poslovnice stoji 30ak ljudi ispred.
E tako sam ukapirao.
A poruku su po njihovim rečima iz korisničkog centra poslali na pogrešan broj telefona. Ne na onaj iz ugovora na koji dobijam inače poruke.
Uh tebi je bas zeznuta situacija,pa to je onda njihiva greska sto je pogresan broj,trazi raskid oni ce ti predloze da ostanes na staroj ceni i to je to.
 
Uh tebi je bas zeznuta situacija,pa to je onda njihiva greska sto je pogresan broj,trazi raskid oni ce ti predloze da ostanes na staroj ceni i to je to.
Već uradio. Al traže nazad opremu. Vratiću im do petka ako ne jave ništa preko e-maila
Kao fer osoba, da, oni su uložili neki novac u ugradnju interneta. I ponudio sam im da preispitaju svoju odluku pa da mi jave šta oni žele. Na povećanje cene kao i ukidanje paketa ne pristajem valjda su ukalkulisali troskove inflacija je 4.3% bila prošle godine, stabilno je. Lopta je sad u njihovom dvorištu.
Nije ovo meni prvi rodeo ni sa Telekomom ni ostalim internet provajderima.
Čak sam i od EPS- a naplatio neke pretplate za račune a tvrdi su do bola, nego su se zeznuli pa mi poslali svoje izvode iz knjiga.
 
Već uradio. Al traže nazad opremu. Vratiću im do petka ako ne jave ništa preko e-maila
Kao fer osoba, da, oni su uložili neki novac u ugradnju interneta. I ponudio sam im da preispitaju svoju odluku pa da mi jave šta oni žele. Na povećanje cene kao i ukidanje paketa ne pristajem valjda su ukalkulisali troskove inflacija je 4.3% bila prošle godine, stabilno je. Lopta je sad u njihovom dvorištu.
Nije ovo meni prvi rodeo ni sa Telekomom ni ostalim internet provajderima.
Čak sam i od EPS- a naplatio neke pretplate za račune a tvrdi su do bola, nego su se zeznuli pa mi poslali svoje izvode iz knjiga.
Već uradio. Al traže nazad opremu. Vratiću im do petka ako ne jave ništa preko e-maila
Kao fer osoba, da, oni su uložili neki novac u ugradnju interneta. I ponudio sam im da preispitaju svoju odluku pa da mi jave šta oni žele. Na povećanje cene kao i ukidanje paketa ne pristajem valjda su ukalkulisali troskove inflacija je 4.3% bila prošle godine, stabilno je. Lopta je sad u njihovom dvorištu.
Nije ovo meni prvi rodeo ni sa Telekomom ni ostalim internet provajderima.
Čak sam i od EPS- a naplatio neke pretplate za račune a tvrdi su do bola, nego su se zeznuli pa mi poslali svoje izvode iz knjiga.
Znaci pristali su da raskines,meni zivi nisu hteli da daju 😂
 
@Deker samo odnesi opremu i razduži ako ti je već napismeno odobren raskid pa se snađi. Isto sam i ja mislio da nastavim ako mi nešto ponude, ali slaba vajda. U mts-u su hteli da obnovimo saradnju, ali džabe kad Supernova nije kompletno integrisana. Pošto je takva situacija, razišli smo se pa neka se oni presaberu.
 
Znaci pristali su da raskines,meni zivi nisu hteli da daju 😂
Znaš šta, ne znam da li su pristali. Nego sam ja insistirao da dobijem papir za Zahtev za raskid ugovora. E onda su mi rekli da moraju da mi isključe internet. Ja rekao što se mora nije teško.
Nudili mi neki broj da zapisem pre toga. Kao broj prigovora reklamacije zahteva nemam pojma čega.
To je bilo u četvrtak. Sa ovom porukom o vraćanju opreme verovatno sam raskinuo ugovor.
Sad čekam da li će da me terete za penale ili ne.
A račun ne plaćam dok ne bude u skladu sa ugovorom.
Pa postoji valjda i ZOOO koji je krovni zakon za obligacije. Niko me nije pitao jel hoću ja ovo što bi oni da naplate. A ja neću.
 
Znaš šta, ne znam da li su pristali. Nego sam ja insistirao da dobijem papir za Zahtev za raskid ugovora. E onda su mi rekli da moraju da mi isključe internet. Ja rekao što se mora nije teško.
Nudili mi neki broj da zapisem pre toga. Kao broj prigovora reklamacije zahteva nemam pojma čega.
To je bilo u četvrtak. Sa ovom porukom o vraćanju opreme verovatno sam raskinuo ugovor.
Sad čekam da li će da me terete za penale ili ne.
A račun ne plaćam dok ne bude u skladu sa ugovorom.
Pa postoji valjda i ZOOO koji je krovni zakon za obligacije. Niko me nije pitao jel hoću ja ovo što bi oni da naplate. A ja neću.
Pisali sy ovde da prvo moras da dobijes neki broj u smsu pa tek da razduzis opremu,da ne nosis to uz klinac pa da te vracaju,penale nema sta da placas.
 
Pisali sy ovde da prvo moras da dobijes neki broj u smsu pa tek da razduzis opremu,da ne nosis to uz klinac pa da te vracaju,penale nema sta da placas.
Ma da, juče sam džaba nosio i hipenet opremu e tu je tek šou. Al o tome ću u temi o yetel hipernetu, ako stignem. Neka luda vremena
 
Samo sam naveo da mi je odobrenje stiglo mejlom, momak je rekao da mu ne treba, jer vidi u sistemu, uzeo je i proverio. Potpisah raskid i pri dnu je navedena sva razdužena oprema. U Moj mts je par dana stajalo kao smetnja i posle prebačeno u Rešeno.
 
Vrh Dno