Šta je novo?

Supernova (2024)

Drama se nastavlja, odem sa pismom i opremom, Aleksandar u Imocentru krajnje bezobrazan, izgleda da su dobili nalog da takvi budu za raskid, kaže ahaaaa a gde je Movie uredjaj, kao da je otkrio 100 kila kokaina,velim evo potvrde da je zamenjen
E to ne važi morm da pišem službi za opremu pa kad oni odgovore

Ne berujem šta čujm, tražio mu ime i prezime da pišem žalbu, kaže ne dam nisam u obavezi

I sad moram da čekam da mi skinu uredjaj sa naloga, a za to vreme račun otkucava

Pitam ga ja za račun, kaže platite pa se žalite

ElemMTS zatvoriti a ovog Aleksandra najuriti, ne vredi ovako više
Nadam se da neko iz MTSa čita ovo
Brate...Nemoj da placas nista...Pisi im mail ulozi zalbu na racun..Ja ne verujem cccc
 
Drama se nastavlja, odem sa pismom i opremom, Aleksandar u Imocentru krajnje bezobrazan, izgleda da su dobili nalog da takvi budu za raskid, kaže ahaaaa a gde je Movie uredjaj, kao da je otkrio 100 kila kokaina,velim evo potvrde da je zamenjen
E to ne važi morm da pišem službi za opremu pa kad oni odgovore

Ne berujem šta čujm, tražio mu ime i prezime da pišem žalbu, kaže ne dam nisam u obavezi

I sad moram da čekam da mi skinu uredjaj sa naloga, a za to vreme račun otkucava

Pitam ga ja za račun, kaže platite pa se žalite

ElemMTS zatvoriti a ovog Aleksandra najuriti, ne vredi ovako više
Nadam se da neko iz MTSa čita ovo
Pišeš odmah RATEL-u i videćeš kako će da pevaju drugu pesmu.
 
Meni posle 2ipo nedelje poslali sms gde me obavestavaju da mi se nece menjati cena do kraja ugovorne obaveze.

Sta sad, ja i dalje zelim da odem a da ne platim penale zbog prevremenog raskida ugovora.

Jel to to, drugih opcija nema?
 
Ja za ovakav odgovor nemam nikakvo objasnjenje a da nije u domenu psihičkih poremećaja:
Поштовани господине Миливојевићу,

Захваљујемо Вам се на поверењу које нам указујете коришћењем наших услуга. Изузетно нам је значајна свака информација од Вас, као нашег корисника, како бисмо
унапредили међусобну сарадњу.

Уз уважавање разлога Вашег незадовољства овом приликом Вас информишемо о активностима које смо предузели у циљу решавања приговора.

Пажљиво смо размотрили све чињенице које сте навели и извршили све потребне провере.

На основу извршене провере у нашој бази података утврђено је да у децембру 2024 и јануару 2025.године нисте пријављивали сметње у коришћењу протока интернета и канала у оквиру пакета услуга GPON Super PLAN 2 L (Net400 + TV Max).

У складу са одредбама Општих услова за пружање услуга у јавној фиксној телекомуникационој мрежи, Ваша је обавеза да нас известите о постојању сметњи у
коришћењу услуге, на основу чега надлежне службе Телеком Србија а.д. исте могу сагледати и отклонити у прописаном року.

Уколико и у будућем периоду будете имали сметње у коришћењу наших услуга, позивамо Вас да исте пријавите на број 0800/100100, након чега ће надлежне службе компаније Телеком Србија а.д. извршити одговарајуће провере функционалности уговорених сервиса и приступити отклањању евентуалних техничких проблема.

За све додатне информације о нашим услугама на располагању Вам je Контакт центар 0800/100-100, мрежа пословница и интернет страна www.telekom.rs.

Искрено се надамо да ћете уважити наше образложење и да ћемо наставити сарадњу на обострано задовољство.

Срдачан поздрав,
Ваш Teлеком Србија а.д.
Kakve sad tehničke smetnje? O čemu oni ovo pričaju, kakav je ovo odgovor?!
 
Ja za ovakav odgovor nemam nikakvo objasnjenje a da nije u domenu psihičkih poremećaja:

Kakve sad tehničke smetnje? O čemu oni ovo pričaju, kakav je ovo odgovor?!
Hoće da ti kažu da neopravdano tražiš raskid ugovora jer nisi prija io nikad smetnje, što znači da ti radi odlično usluga i da nemaš osnov za raskid.
 
Ja sam se žalio na promenu uslova.
 
Meni posle 2ipo nedelje poslali sms gde me obavestavaju da mi se nece menjati cena do kraja ugovorne obaveze.

Sta sad, ja i dalje zelim da odem a da ne platim penale zbog prevremenog raskida ugovora.

Jel to to, drugih opcija nema?
Nije sam stvar u ceni, nego menjaju elemente paketa znači za iste pare smanjuju proizvod znači po članu 131 zakona korisnik stiče pravo na jednostrani prekid ugovora bez plaćanja penala
 
Ja raskinuo ugovor, potpisao u poslovnici, vratio opremu i posle par dana skontam da mi i dalje MOVE 'N' GO na telefonu radi sasvim normalno :D
 
Ja za ovakav odgovor nemam nikakvo objasnjenje a da nije u domenu psihičkih poremećaja:

Kakve sad tehničke smetnje? O čemu oni ovo pričaju, kakav je ovo odgovor?!
To je njhovo "driblanje" korisnika, meni su to isto poslali, stalno ima trazim i za HBO Max i to spada pod tehnicke smetnje !
u prethodnom mailu su mi samo dogovorili za cenu, a ne i za promene paketa !



ertqw.png
 
Nije sam stvar u ceni, nego menjaju elemente paketa znači za iste pare smanjuju proizvod znači po članu 131 zakona korisnik stiče pravo na jednostrani prekid ugovora bez plaćanja penala
Znaci ipak mogu da odem u poslovnicu 4. put i da kazem hvala vama na odgovoru ali ja i dalje zelim da raskinem ugovor i ako ste mi ostavili istu cenu ali ste mi smanjili broj kanala i to mi ne odgovara? Nece me odbiti?

U stvari glavni razlog je opticki internet koji se pojavio u medjuvremenu i mts mi vise nije potreban. :)
 
Od sutra počinje migracija i kršenje potpisanog ugovora dva-tri puta godišnje kod nekih korisnika... Kad im budu dolazili povećani računi,ima da se hvataju za glavu...
 
U poslovnici mi rekli (a i video sam lično u sistemu) da poslednji priloženi prigovor još stoji kao otvoren - u prevodu, na ko zna koji prigovor su mi odgovorili.

Čekam da se i na portalu taj poslednji reši pa ako mi ne ostave sve kako je bilo vraćam opremu.
 
Od sutra počinje migracija i kršenje potpisanog ugovora dva-tri puta godišnje kod nekih korisnika... Kad im budu dolazili povećani računi,ima da se hvataju za glavu...
Pošto još nisu sve migrirali na nove šifre korisnika, očekujem da će od sutra 80% kanala biti zaključano, a da će izbor paketa koje želimo da nam otključaju biti moguć isključivo preko call centra, koji će naravno biti nemoguće dobiti.

I onda će krenuti višenedeljno, a možda i višemesečno natezanje oko aktiviranja paketa tih TV kanala (šifra HBO Max)
 
Ili nece gasiti nista, pa kad dodju racuni, bice veselo, inace mts to radi godinama sa hbo paketom
 
Pošto još nisu sve migrirali na nove šifre korisnika, očekujem da će od sutra 80% kanala biti zaključano, a da će izbor paketa koje želimo da nam otključaju biti moguć isključivo preko call centra, koji će naravno biti nemoguće dobiti.

I onda će krenuti višenedeljno, a možda i višemesečno natezanje oko aktiviranja paketa tih TV kanala (šifra HBO Max)
Trenutno su svi kanali otključani zbog novogodišnje promocije pa će korisnici tek od februara videti da im nedostaje veliki broj kanala.
 
Najveća tragedija što u ovoj državi nemaš zaštitu od ovih MTS siledžija, pisao Ratelu ništa dali neko saopštenje okruglo pa na ćoše, dva puta se žalio tržišnoj inspekciji, nisu ni odgovorili, društvo za zaštitu potrošača ne sme da takne MTS ovi u poslovnicama poslovično neljubazni, neverovatanslučaj ponižavanja potrošača odnosno gradjana.
 
Pošto još nisu sve migrirali na nove šifre korisnika, očekujem da će od sutra 80% kanala biti zaključano, a da će izbor paketa koje želimo da nam otključaju biti moguć isključivo preko call centra, koji će naravno biti nemoguće dobiti.

I onda će krenuti višenedeljno, a možda i višemesečno natezanje oko aktiviranja paketa tih TV kanala (šifra HBO Max)
Verovatno...
Trenutno su svi kanali otključani zbog novogodišnje promocije pa će korisnici tek od februara videti da im nedostaje veliki broj kanala.
Ni to nije isključeno...
 
U poslovnici mi rekli (a i video sam lično u sistemu) da poslednji priloženi prigovor još stoji kao otvoren - u prevodu, na ko zna koji prigovor su mi odgovorili.

Čekam da se i na portalu taj poslednji reši pa ako mi ne ostave sve kako je bilo vraćam opremu.
Neće Ti primiti opremu, pet puta bio dok ne dobiješ pismo ili sms da je raskid ugovora opravdan, ja i to čak imam,ali me nisu, od jula prošle godine, razdužili od stb uredjaja koji sam menjao za cam, imam papir da sam vratio ali onaj u poslovnici u Imo centru neki Aleksandar užasno bezobrazan ma neće da razgovara, samo viče ne može gde vam je uredjaj, ja kažem pa evo papir da sam vratio a ne u sistemu stoji da je kod vas, zapalio bi ih da sam mogao, toliko su nevaspitani, šta li tek rade jadnim ljudima koji trpe i ćute....
 
Neće Ti primiti opremu, pet puta bio dok ne dobiješ pismo ili sms da je raskid ugovora opravdan, ja i to čak imam,ali me nisu, od jula prošle godine, razdužili od stb uredjaja koji sam menjao za cam, imam papir da sam vratio ali onaj u poslovnici u Imo centru neki Aleksandar užasno bezobrazan ma neće da razgovara, samo viče ne može gde vam je uredjaj, ja kažem pa evo papir da sam vratio a ne u sistemu stoji da je kod vas, zapalio bi ih da sam mogao, toliko su nevaspitani, šta li tek rade jadnim ljudima koji trpe i ćute....
U mom slučaju je šef zvao obezbeđenje iz tržnog centra Roda u Nisu,jedna matora drtina sa zlatnom kajlom oko vrata
 
@jaksa007

Obiđi sutra nekoliko poslovnica s tim papirom o zameni koji poseduješ dok ne naletiš na nekog saradljivog koji će možda pokušati da ti završi stvar ili bar da ubrza.
I ako ti kažu da oni to ne mogu sistemski, kaži im ja sam mušterija i kao takav sam uvek u pravu i uopšte me ne zanima i ne treba da me zanima šta Vi možete ili ne možete sistemski i naglasi im da to nije ništa lično u odnosu na tu konkretnu osobu s kojom pričaš već da ti s njim pričaš kao s predstavnikom firme (ljubazno ali ipak malo povišenim tonom tj. pasivno-agresivno) i daj im dva izbora - ili da ti to odmah odrade pa posle neka rešavaju interno sistemski ako imaju neki problem koji uopšte ti nisi dužan da te se uopšte tiče jer ti samo potražuješ svoja zakonska prava, ili da ti napismeno odgovorna osoba u ekspozituri sa sve njenim/njegovim potpisom i pečatom napiše da datuma tog i tog nisu u stanju da te razduže zbog internog sistemskog problema - nesaglasja podataka u njihovom sistemu sa tvojim takođe zvaničnim papirom.

Neće se verovatno desiti ni jedno ni drugo i verovatno ćeš na kraju morati da sačekaš sistemsku korekciju, ali ako si u stanju da bez preteranog ličnog nerviranja to odradiš u nekoliko ekspozitura možda ipak malo ubrzaš stvari nego da čekaš na famoznog Aleksandra.
 
@jaksa007

Obiđi sutra nekoliko poslovnica s tim papirom o zameni koji poseduješ dok ne naletiš na nekog saradljivog koji će možda pokušati da ti završi stvar ili bar da ubrza.
I ako ti kažu da oni to ne mogu sistemski, kaži im ja sam mušterija i kao takav sam uvek u pravu i uopšte me ne zanima i ne treba da me zanima šta Vi možete ili ne možete sistemski i naglasi im da to nije ništa lično u odnosu na tu konkretnu osobu s kojom pričaš već da ti s njim pričaš kao s predstavnikom firme (ljubazno ali ipak malo povišenim tonom tj. pasivno-agresivno) i daj im dva izbora - ili da ti to odmah odrade pa posle neka rešavaju interno sistemski ako imaju neki problem koji uopšte ti nisi dužan da te se uopšte tiče jer ti samo potražuješ svoja zakonska prava, ili da ti napismeno odgovorna osoba u ekspozituri sa sve njenim/njegovim potpisom i pečatom napiše da datuma tog i tog nisu u stanju da te razduže zbog internog sistemskog problema - nesaglasja podataka u njihovom sistemu sa tvojim takođe zvaničnim papirom.

Neće se verovatno desiti ni jedno ni drugo i verovatno ćeš na kraju morati da sačekaš sistemsku korekciju, ali ako si u stanju da bez preteranog ličnog nerviranja to odradiš u nekoliko ekspozitura možda ipak malo ubrzaš stvari nego da čekaš na famoznog Aleksandra.
Hvala na svim ovim predlozima i sugestijama, ali od momenta kad je famozni Aleksandar otvorio "tiket" započet je Kafkin proces, to je odgovor iz narednih poslovnica, imao sam turneju "pet poslovnica", članovi inventarske komisije su nedodirljivi, sede na planini MTS i gledaju na nas obične smrtnike , i upravljaju našim životima.... Jednostavno te teraju da tražiš kraticu, kontaktirao jednog od direktora u MTS i sad ćemo da vidimo, ali to nije rešenje, to je katastrofa, još jednom hvala na trudu tek sad vidim kako je bilo Davidu, samo da nadjem odgovarajuću praćku
 
Migracija je izgleda izvršena, kod mene koji sam se žalio i izdejstvovao nepromenjenu cenu i usluge do kraja UO, sve je isto kao što je i bilo, a kod komšije koji se nije žalio, piše:
-Osnovni TV paket
-sVod Osnovni TV paket
Nijedan dodatni paket mu nije uključen.
 

Prilozi

  • Portal.jpg
    Portal.jpg
    22.3 KB · Pregleda: 115
Nazad
Vrh Dno