Поштовани господине Миливојевићу,
Захваљујемо Вам се на поверењу које нам указујете коришћењем наших услуга. Изузетно нам је значајна свака информација од Вас, као нашег корисника, како бисмо
унапредили међусобну сарадњу.
Уз уважавање разлога Вашег незадовољства овом приликом Вас информишемо о активностима које смо предузели у циљу решавања приговора.
Пажљиво смо размотрили све чињенице које сте навели и извршили све потребне провере.
На основу извршене провере у нашој бази података утврђено је да у децембру 2024 и јануару 2025.године нисте пријављивали сметње у коришћењу протока интернета и канала у оквиру пакета услуга GPON Super PLAN 2 L (Net400 + TV Max).
У складу са одредбама Општих услова за пружање услуга у јавној фиксној телекомуникационој мрежи, Ваша је обавеза да нас известите о постојању сметњи у
коришћењу услуге, на основу чега надлежне службе Телеком Србија а.д. исте могу сагледати и отклонити у прописаном року.
Уколико и у будућем периоду будете имали сметње у коришћењу наших услуга, позивамо Вас да исте пријавите на број 0800/100100, након чега ће надлежне службе компаније Телеком Србија а.д. извршити одговарајуће провере функционалности уговорених сервиса и приступити отклањању евентуалних техничких проблема.
За све додатне информације о нашим услугама на располагању Вам je Контакт центар 0800/100-100, мрежа пословница и интернет страна
www.telekom.rs.
Искрено се надамо да ћете уважити наше образложење и да ћемо наставити сарадњу на обострано задовољство.
Срдачан поздрав,
Ваш Teлеком Србија а.д.