Šta je novo?

SBB - generalna diskusija (2025) [nije tema za EON box/aplikacije, Total TV/EON sat]

Imam problem sa SBB STB-om, restartuje se iz čista mira.
Kad se to desi na ekranu TV-a mi se u gornjem desnom uglu pojavi info STB Refsw Design.
Pre restarta se izgubi ton i slika frizuje.
Do skoro sve radilo kako treba, odjednom se ovo dešava više puta u toku dana i smara samo tako.
Šta bi moglo da bude, ima li neko ideju?
 
SBB još ludji, odem u poslovnicu da raskinem ugovor EON full OTT van mreže, kaže devojka aaaaakasno prošao rok, a kad ste mi javili, kaže novembarski račun, pošto sam rodjen i radio u socijalizmu znam da sve papire treba čuvati, pokažem račun nema obaveštenja, kažem 19.12 poslao mejl sa pitanjem nema odgovora a kad sam zvao rekli su ott ne poskupljuje a na sajtu stoji da poskupljuje
Zove žena supervizora, on pojma nema za EON OTT, stalno govori EON Satelit.
Na kraju niko pojma nema ostavio telefon pa će me zvati devojka kad bude provalila sta se desava
Ni kod Kafke ovako nije
 
Sto se mene tice, ne moraju ni da zovu, vec sam dogovorio sa Telekomom 14 meseci za dinar, ali bih pre ostao u SBB-u ako ponude nesto normalno.
Obzirom da prelaziš sa SBB-a, imaš mogućnost da dobiješ 16m za dinar kod MTS-a (uz kopiju SBB računa i pravog akvizitera) ili do 18m za dinar kod budućeg vlasnika SBB-a (Abu Dabijskog Etisalat-a lokalno poznatog kao Yettel).
 
Poslednja izmena:
Srećna Nova godina! Eon sat poskupljuje za 100 dinara takođe, dobio obaveštenje na računu za decembar da se povećava cena od 1.januara 2025. Nešto mi ovo nije baš 30 dana unapred obaveštenje... Svakako ću ih posetiti.
Mi podneli zahtev za raskid 19.12. i mora otkazni rok 30 dana do 19.01. i tada se vraća oprema a istekla je ugovorna obaveza a sad ako ovo poskupljuje znači mi sutra možemo da vratimo opremu i da završavamo?
 
Sad gledam EON FULL stara cena 4549din, a nova isto. Kako to 🤔
 
Mesec dana od povecanja cena za EON Full DUO i EON Full pakete, sledi novo poskupljenje. Od 1. februara, doci ce do povecanja cena za EON Light Duo i EON Light pakete.
Isto se odnosi i na korisnike sa aktivnom ugovornom obavezom.
 
Jel ima neki SBB prodavac za pravna lica?

Koristim SBB kao pravno lice. Istekla UO.
Sada na istoj adresi imam i Orion.

Iz SBB me zvali pred novu godinu i nudili nešto tipa 6 meseci u pola cene (to je 3 meseca za dž). Rekao sam da mi to ne znači i kao zvaće me služba za zadržavanje korisnika (ili tako nekako).
Jel može da se dobije nešto više?

Realno mi ne trebaju obe konekcije, ali ako SBB ponudi nešto bolje, zadržao bih i jedne i druge.
 
¨služba za zadržavanje korisnika¨
Srbija™️ 🤦‍♂️
 
Je l uspeo neko do sada da uputi žalbu i ostane na starim cenam ili su svi raskidali ugovor?
 
Da li korisnici koji imaju ugovor sa 14 meseci za dinar a preostali deo ugovorne obaveze placaju po punoj ceni premium paket mogu da raskinu ugovor zbog povecanja cene bez placanja penala?
 
Je l uspeo neko do sada da uputi žalbu i ostane na starim cenam ili su svi raskidali ugovor?
Mislim da ovo nisu nikome ponudili, to može kod mts-a. Broj nas koji uopšte znamo za poskupljenje i da na osnovu toga možemo da raskinemo UO jednak je statističkoj grešci.
 
Mi podneli zahtev za raskid 19.12. i mora otkazni rok 30 dana do 19.01. i tada se vraća oprema a istekla je ugovorna obaveza a sad ako ovo poskupljuje znači mi sutra možemo da vratimo opremu i da završavamo?
Može što da ne. Nema otkaznog roka po ZEK-u kada oni menjaju uslove bez saglasnosti
 
Bio ponudili tri meseca po dinar, zahvalio vratio dobio potvrdu o raskidu super efikasno
 
Ja sam na SBB bas dugo godina, maltene od kad su poceli u BG. Nisam nikad raskidao. Recimo 7-8 meseci nisam bio pod ugovorom u nekom periodu. Zadnjih 5-6 godina me uvek nazovu 2-3 meseca pred kraj ugovora i "uvale" onu foru sledecih 12 meseci skuplji paket za iste pare. Posto sam vec na premium u zadnja 2-3 ugovora, zadnji put su mi uvalil za iste pare 700mbit net i jos jedan EON box. Sad mogu 3 smart uredjaja sto mi je realno i OK. I sto se tice info TV programa gledam samo N1 i Nova tako da sam tu gde sam. Zadovoljan sam uslugom.
 
Poslednja izmena:
Bio ponudili tri meseca po dinar, zahvalio vratio dobio potvrdu o raskidu super efikasno

To je ponuda kao što su meni nudili, kao pravno licu. Šest meseci pola cene.
Verovatno šalter i call centar i ne mogu da ponude više 🫤
 
Cek, cek, cek pa oni mi nisu poslali nista na mejl sto se povecanja tice. Gde oni pisu ta obavestenja ako mogu na mejl da posalju racun zasto ne salju i ta uvecanja cene?
 
Пише у дну рачуна.

1736105024044.png
 
Niti u racunu za oktobar, ni u racunu za novembar ni u racunu za decembar ne pise nigde nista. Dobijam racun u elektronskom obliku. Cek malo jel to vazi za Digital Eon Premium paket?
 
Ne važi,zasad. Dižu po grupama paketa, svaki mesec po jedna.
 
Primam e-račun, i pošto je on napravljen danas i stigao danas na mail, da li to znači da me nisu obavestili na vreme po zakonu, tj. najmanje 30 dana pre poskupljenja?
Date: Sun, 05 Jan 2025 09:07:06 +0000 (UTC)
From: SBB <[email protected]>
 
Narode nije tesko ispratiti, ovo poskupljenje (i pravo na raskid ugovora) se odnosi na Eon light i Eon light duo. Promena cena Full i Premium paketa se vec dogodila sredinom i krajem prosle godine.
 
Obzirom da prelaziš sa SBB-a, imaš mogućnost da dobiješ 16m za dinar kod MTS-a (uz kopiju SBB računa i pravog akvizitera) ili do 18m za dinar kod budućeg vlasnika SBB-a (Abu Dabijskog Etisalat-a lokalno poznatog kao Yettel).
Da li znaš nekog agenta koji daje tako? Mogu da raskinem ugovor sa SBBom zbog ovog poskupljenja, pa da iskoristim kad već može..
 
Sa računa za decembar koji je poslat na mail 05.01.2025

Od 1. februara 2025. godine cena EON Premium TV OTT paketa će biti uvećana za 150 dinara usled
značajnog povećanja troškova poslovanja. Sva korisnička prava u skladu sa odredbama Zakona o
elektronskim komunikacijama su važeća.
 
Moje pitanje se odnosi na Eon light, a važi i za ovo što je napisao misko1965
 
Nazad
Vrh Dno