Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Izgleda podatak trajanja UO ne stoji vise na istom mestu ili cak ne postoji vise u aplilaciji :)
Кад се улогујеш на портал, идеш на свој профил па онда бираш подеси налог и ту је сада "скривена" та информација...
 
Jel dobio neko nazad popust od 50% kroz app? Kazu mi da resetujem uredjaj kako bi se resio problem. 🤣 Nije ni cudo sto se raspadaju od kako su Yettel kad probleme resavaju resetovanjem. 🤦
 
Кад се улогујеш на портал, идеш на свој профил па онда бираш подеси налог и ту је сада "скривена" та информација...
Hvala za info.
Bilo je i na android aplikaciji ali izgleda sklonise.
 
Da li svima aplikacija radi? Nama pokazuje samo TV paket a kućnog interneta nema nigde,... Ne pokazuje ni ime ni prezime ni onaj padajući meni usluga koji se koriste.
 
Evo sveže informacije od danas i jedno pitanje za sve. Kevu zvali posle podnošenja zahteva u a1. Ona ne zna sta da im kaže, reko daj je meni. Nudi klasika ono sto se vrtelo po forumu, omu tarifu sao neo minutima i porukama i 6 gb neta za 1300 dinara i 6m za dinar. Ja sufliram kevi, ona kaže hoće...i taman da zaustim da pristaje, kad va kaže eto išao bi i ovaj decembar mesec za 1 dinar, a ovako biste morali da platite 3300-3400 nisam je dobro ni čuo. Reko molim? Ugovor je bio do 27.12. Po UO mesečna nadoknada je 1550 dinara. Možete da naplatite 1550 do 27.12 i proporcijonslno za ova 3 dans po toj punoj ceni. Ona kaže ne, vi ste ušli u 25 mesec, a uo važi 24, vi plaćate punu cenu pretplate za ovaj mesec. Reko ja ne znam da li mi pričamo istim jezikom uo je do 27.12. po toj logici ja sam mogao da raskinem uo 1.12 i tjt? Ona poče nešto da se gubi i uglavnom mi reče vi ste ušli u 25 mesec (čuj ušao sam u 25 mesec???) i za decembar placate punu cenu paketa. E sad dal je mislila da ce time da me privoli da produzim ou ili je samo glupa ili je samo bezobrazna ili je i glupa i bezobrazna...ili pak ovi novopečeni bugari, česi...sta li su imaju neku totalno polupanu poritiku i sistem računanja i brojanja meseci ja stvarno ne znam. Koristim postpaid skoro 25 godina i uvek je bilo ako uo traje do npr 27. u mesecu, a po uo je bila jedna cena paketa ta cena se racuna do isteka uo, a onda broj dana do prelaska u drugu mrežu proporcionalno broju dana po punoj ceni. Jel imao neko sličnog iskustva sa njima?
Uglavnom je verovatno htela da me time ubedi da pristanem na ovu ponudu, a uradila je sasvim suprotno. Taman da izustim pristajemo i ona krenu sa tom pričom...reko ne znam javićemo vam, pozovite za sat vremena opet.
 
Ako sam dobro skapirao start paket 1500din sa 50% / 750din minus 100din e racun izadje 650din paket? Da li moze da se izkuka i neki mesec po dinar?
 
Tako je, oni ti iako je 27. dec krenuo ugovor računaju unazad, kao da si imao od 1. dec. Meni je tako bilo prošle godine. Potpisao sam 25. dec i ceo decembar mi se računao kao da imam popust, iako nisam imao.
 
@mihajlosd
Tako je kod njih, nije te ništa slagala, nije ona kriva za to.
Bilo je dosta priče o tome na ovom forumu u temema o yetelu
Znači po toj njihovoj logici ja mogu da podnesem zahtev za prelazak u Yettel već u Maju jer mi ugovorna obaveza ističe 02.06.,dok mi je obračunski period 25.
Ako je tako još bolje i ovako ne vidim svoje potrebe u ovim ultra, mega, giga tarifama.
 
Znači po toj njihovoj logici ja mogu da podnesem zahtev za prelazak u Yettel već u Maju jer mi ugovorna obaveza ističe 02.06.,dok mi je obračunski period 25.
Ako je tako još bolje i ovako ne vidim svoje potrebe u ovim ultra, mega, giga tarifama.
Sad više ne znam ni ja, ali sumnjam. Na kraju ispade da su ovi hohstapleri parekselans. Sad mi krivo sto nisam odgovorio kevu da produži pa da su dali ne znam šta od benefita.
Izgleda to tumače kako njima ide u korist, neće da gledaju proporcionalno od datuma potpisa ugovora, nego prave preseke na kraju meseca i onda su u plusu bar na dva načina:
1. Potpišeš npr ugovor 28. u medecu, a dali su ti neke mesece za dinar...oni ti ta dva/tri dana računaju kao prvi mesec za dinar
2. Pošto su ti ta tri dana računali kao prvi mesec, onda po njihovoj polupanoj filozofiji ako si potpisao uo 28. decembra 2024., tebi 24 meseca ističe zaključno sa novembrom 2026. godine, što im daje za pravo da ti poslednji mesec naplate paket po punoj ceni, a ne po ceni koja stoji u ugovoru.
3. I kompletna ta polupana filozofija bi još i imala pravnog osnova da si ti zaključno sa novembrom 2026. slobodan čovek. Neeee ti si dužan da njima plaćaš uredno do datuma potpisa uo, a to je u ovom fiktivnom slučaju 28. decembar.
Pošto nisam pravnik, moje pitanje za nekog ko se bavi ili se samo više razume u problematiku...kako njima prolazi to dvojako tumačenje ugovora i kako do sad nisu popili ozbiljnu tužbu od nekog ili kako jednostavno država ne stane na put takvom ponašanju, znajući da se druga dva operatera ponasaju po tom pitanju korektno prema korisnicima.
Ja sam još uvek po utiskom cele priče...znači kad njima odgovara uo je na 24 meseca, i onda broje mesece i poslednji naplaćuju po punoj ceni kao da nije pod uo. A kad ja kažem ok, značu ako ga naplaćujete po punoj ceni, znači da je uo istekla i da sam ja faktički slobodan slobodan već 1.12. Dobijem odgovor da nisam i da sam vezan ugovorom do odredjenog datuma. U prevodu mi svi potpisujemo uo na 24 meseca koja ustvari nije 24 meseca, nego 25. Sacuvaj Bože. Ajde da ne spamujem vise kao onaj trol od malo pre, samo sam pod utiskom.
Ne bi bilo loše da ovi jetelovci koji sve ovo prate i čitaju izadju za trenutak iz misije rupe i objasne ovu zavrzlamu. Hvala
 
Sad više ne znam ni ja, ali sumnjam. Na kraju ispade da su ovi hohstapleri parekselans. Sad mi krivo sto nisam odgovorio kevu da produži pa da su dali ne znam šta od benefita.
Izgleda to tumače kako njima ide u korist, neće da gledaju proporcionalno od datuma potpisa ugovora, nego prave preseke na kraju meseca i onda su u plusu bar na dva načina:
1. Potpišeš npr ugovor 28. u medecu, a dali su ti neke mesece za dinar...oni ti ta dva/tri dana računaju kao prvi mesec za dinar
2. Pošto su ti ta tri dana računali kao prvi mesec, onda po njihovoj polupanoj filozofiji ako si potpisao uo 28. decembra 2024., tebi 24 meseca ističe zaključno sa novembrom 2026. godine, što im daje za pravo da ti poslednji mesec naplate paket po punoj ceni, a ne po ceni koja stoji u ugovoru.
3. I kompletna ta polupana filozofija bi još i imala pravnog osnova da si ti zaključno sa novembrom 2026. slobodan čovek. Neeee ti si dužan da njima plaćaš uredno do datuma potpisa uo, a to je u ovom fiktivnom slučaju 28. decembar.
Pošto nisam pravnik, moje pitanje za nekog ko se bavi ili se samo više razume u problematiku...kako njima prolazi to dvojako tumačenje ugovora i kako do sad nisu popili ozbiljnu tužbu od nekog ili kako jednostavno država ne stane na put takvom ponašanju, znajući da se druga dva operatera ponasaju po tom pitanju korektno prema korisnicima.
Ja sam još uvek po utiskom cele priče...znači kad njima odgovara uo je na 24 meseca, i onda broje mesece i poslednji naplaćuju po punoj ceni kao da nije pod uo. A kad ja kažem ok, značu ako ga naplaćujete po punoj ceni, znači da je uo istekla i da sam ja faktički slobodan slobodan već 1.12. Dobijem odgovor da nisam i da sam vezan ugovorom do odredjenog datuma. U prevodu mi svi potpisujemo uo na 24 meseca koja ustvari nije 24 meseca, nego 25. Sacuvaj Bože. Ajde da ne spamujem vise kao onaj trol od malo pre, samo sam pod utiskom.
Ne bi bilo loše da ovi jetelovci koji sve ovo prate i čitaju izadju za trenutak iz misije rupe i objasne ovu zavrzlamu. Hvala
Mislim da i za ovo vazi onaj rok od 14 dana za odustajanje od sklapanja ugovora jer je isti odradjen na daljinu.
 
Meni nude taj isti paket za 1899 din. Zato ću i da pređem u a1, vidim da nude mega plan 12 meseci besplatno.
Kako je to moguće da ti taj paket nude za taj novac kada je redovna cena sa ugovornom obavezom 1800din?
Tebi nude skuplje nego što je redovna cena sa UO? :D
Potpuno besmislena priča
 
Buraz bi da predje iz A1 u Yettel. Da li ima još ponuda u aplikaciji za pripeid broj ponuda od 50%.
 
  • Like
Reagovanja: fiy
Htedoh prepaid broj da prebacim na post uz onu ponudu iz aplikacije 50% popusta, ali kad otvorim ponudu izadje mi prazno polje nista ne pise... Jel im to neki bag? I moze li to isto u poslovnici da se zavrsi zna li neko? Ili preko call centra?
 
Danima je vec tako... Zvao call centar oni rekose da kao misli da u poslovnici ne vide te ponude... Ali pokusacu
 
… ja sam u poslovvnici završio, pre dve godine… videli da imam popust, odabrao tarifu i to je to…
 
Gde mogu da vidim trajanje ugovorne obaveze? Pošto u aplikaciji ne prikazuje,...
 
Trebalo bi da se vidi klikom na "Trenutno stanje xxxx dinara".

Sad sam pogledao, ali nemam važeću UO od pre neki dan, pa piše baš tako, nemam važeću UO.
 
Ideš na "ostalo" pa na "profil" i tu ti piše sve.
 
Trebalo bi da se vidi klikom na "Trenutno stanje xxxx dinara".

Sad sam pogledao, ali nemam važeću UO od pre neki dan, pa piše baš tako, nemam važeću UO.
Početna strana Yettel aplikacije --> pritisne se na : Trenutno stanje [ cena ] ➡️ --> Tarifni paket [ cena ] ⬇️ --> [ naziv paketa ] mesečna pretplata [ cena bez ugovorne obaveze ] --> Popust na pretplatu : [ dobijeni popust sa E-Račun ] --> Ukupno : [ cena ] .

Ovako treba, zar ne ?
Ideš na "ostalo" pa na "profil" i tu ti piše sve.
Uklonili su opciju da se u tom odeljku vidi.
 
Њему треба до када траје УО а не цена...
 
Vrh Dno