Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Pa nisam dobio za ceo januar, aman za aman, nego za pola. Tako bi trebalo da primam 24 plata godišnje, po toj logici. Kao da ne znamo svi šta je mesec dana... Stvarno im je glupa fora.
Dobio si za ceo januar, takav im je sistem, budi siguran u to.
 
Vidim ne zovu,proslo 5 dana..Pomislio da me nece ni zvati..Ovde na temi mi kazu,ma zvace te...I taman se razleteo da nadjem broj i nasao sam od neke devojke sto je menadzer direktno u direkciji Yetela u Bg,zena od mog druga..Da vidim preko nje da zavrsim,kad ono,zove me cova agent..I dogovor kao i uvek,kroz ljubaznost u 5 reci...Steta sto i ove kljusine po poslovnicama nisu tako profesionalno nastrojene i ljubazne..A ne da se ponasaju kao da sam otisao kod njih kuci i da je Yetel njihovog tate,tako se svadjalacki ponasaju.
 
Dobio si za ceo januar, takav im je sistem, budi siguran u to.
Ne razumemo se. Ako sam potpisao 17. januara 2023. godine ugovor, kako sam dobio 50% za ceo januar 2023? :D

Suština je da njima tako odgovara i da taj mesec računaju kao ceo. Da sam potpisao 30. januara, za dva dana bi računali ceo mesec, a onaj tamo bi tvrdili da je 25. iako nije.
 
Upravo sam ja 30. januara 2023. potpisao novu UO na dve godine i odmah mi je uračunat popust od 50% za ceo mesec. Ovaj decembar mi je 24. mesec sa popustom, a UO do 30. januara 2025.
Takav im je sistem za obračunavanje ovakvih popusta, a zašto je takav ne znam , a i ne zanima me.
 
Da li je tacno da paketi GoExtra i GoExtra+ nemaju mogucnost placanja VAS usluga? (parking, itd)
 
Upravo sam ja 30. januara 2023. potpisao novu UO na dve godine i odmah mi je uračunat popust od 50% za ceo mesec. Ovaj decembar mi je 24. mesec sa popustom, a UO do 30. januara 2025.
Takav im je sistem za obračunavanje ovakvih popusta, a zašto je takav ne znam , a i ne zanima me.
Sistem im je takav jer su bezobrazni i hoce da uzmu sto vise novca. Uzmes krajem meseca i racunaju ti to kao ceo mesec pa te tamo na kraju sacekaju po punoj ceni. Bezobrazluk. Isto kao i A1 sa onim njihovim nebuloznim obracunskim periodima. Sto se ne prevare pa da naprave sistem koji ide u korist korisnika. Naravno da nece. Sve je ovo smisljeno napravljeno da gospoda uzmu sto vise novca.
 
Ma u yetelu od 30 dana da ti ugovor važi 29 (od prvog do 29-og u mesecu) i ako ga ne obnoviš, zbog tog jednog dana ima da ti naplate punu cenu.
Bezobrazni i drčni za pare, znamo svi da se za 50% mora preći na pripeid a pripeid se dobija odlaskom na masakar u njihovu poslovnicu. A šta da radi onaj ko iz zdravsvenih problema u tom trenutku ne može otići u poslovnicu, osudjen je na milost i nemilost razgovorom opeatera. Jer online sve može da se završi što ide njima u džep a da korisnik na mišiće dobije neku povoljnost moraš u poslovnicu. Tako ti ja ovaj put nisam bio dobio 50% nego 34%. jer nisam išao na varijantu pripeid, iz zdravstvenih problema nisam mogao otići do poslovnice, slao meil i jedna žena se javila i samnom obavila razgovor kao da je u pitanju život i smrt. Razgovor bio počeo zovem vas sad samo jednom i ako prihvatite to što vam ponudim to vam je, ako ne puna cena pa biraj. 😠
 
Ne razumemo se. Ako sam potpisao 17. januara 2023. godine ugovor, kako sam dobio 50% za ceo januar 2023? :D

Suština je da njima tako odgovara i da taj mesec računaju kao ceo. Da sam potpisao 30. januara, za dva dana bi računali ceo mesec, a onaj tamo bi tvrdili da je 25. iako nije.
Zato što popust ne važi tačno 24 meseca, nego 24 obračunska perioda što su jasno napisali u prilogu 1 ugovora sa 50% popusta. Znači januar 2023 je prvi obračunski period, a decembar 2024 je 24. obračunski period.

Evo i prilog 1:
1734854059809.png
 
Nisam ni sumnjao da su se osigurali u nekom svom dokumentu. Jasno kao dan.
 
Nene naplati se svima srazmerno broju dana -50%. Ali za taj mesec si iskoristio 50%, tj. to se računa kao prvi obračunski period sa 50%.
 
Yettel je menjao opste uslove ugovora za mobilnu i fiksnu mrezu (naravno bez skretanja paznje potrosaca), u aprilu ove godine, pa je otkazni rok sada 30 dana a to je maksimalno trajanje predvidjeno zakonom, a na osnovu prethodnih opstih uslova (2022.) je otkazni rok 15 dana.
 
Pozdrav, ako moze mala pomoc: imam prepaid broj koji je u Yetel mrezi, registrovan na moje ime. Posto mi broj ne treba, i nisam ga ni koristio, dao bih ga drugu koji bi ga preneo u A1 na postpaid... Pretpostavljam da prvo moramo da preregistrujemo u Yetelu na njegovo ime, ali, da li onda moze broj odmah da se prenese u A1 ili ce morati da ceka onih 60 dana ili koliko vec...
 
Pozdrav, ako moze mala pomoc: imam prepaid broj koji je u Yetel mrezi, registrovan na moje ime. Posto mi broj ne treba, i nisam ga ni koristio, dao bih ga drugu koji bi ga preneo u A1 na postpaid... Pretpostavljam da prvo moramo da preregistrujemo u Yetelu na njegovo ime, ali, da li onda moze broj odmah da se prenese u A1 ili ce morati da ceka onih 60 dana ili koliko vec...
Morace da ceka 60 dana e sad treba videti moze li sledeca fora.Prebaciti u a1 na prepaid pa onda tamo izvrsiti prenos vlasnistva
Pozdrav
 
Upravo sam ja 30. januara 2023. potpisao novu UO na dve godine i odmah mi je uračunat popust od 50% za ceo mesec. Ovaj decembar mi je 24. mesec sa popustom, a UO do 30. januara 2025.
Takav im je sistem za obračunavanje ovakvih popusta, a zašto je takav ne znam , a i ne zanima me.
I ja u isti dan potpisao ugovor kad i ti.
 
Kako vam ne smeta polovična usluga a plaćanje isto svih 24 meseca? Prvih 12 meseci duplo neta a drugih meseci pola?
 
Yettel je menjao opste uslove ugovora za mobilnu i fiksnu mrezu (naravno bez skretanja paznje potrosaca), u aprilu ove godine, pa je otkazni rok sada 30 dana a to je maksimalno trajanje predvidjeno zakonom, a na osnovu prethodnih opstih uslova (2022.) je otkazni rok 15 dana.
Samo da napomenem da po zakonu o zaštiti potrošača ne postoji otkazni rok. Otkazni rok postoji po zakonu o obligacionim odnosima koji zapravo nije primenljiv u ovom slučaju jer mi kao potrošači sa pružaocem usluga ne ulazimo u obligacioni, već potrošački odnos.

Drugim rečima, Yettel i drugi pružaoci usluga nemaju pravo na otkazni rok kao takav. Ja sam imao problem sa SBB oko ovoga, ali je jedan mejl sa ovim informacijama usmeren na njih i Ratel u cc rešio problem.

Takođe, svaki put kad provider promeni cenu ili opšte uslove, to suštinski menja ugovor koji je potpisan i potrošač ima pravo da traži raskid ugovora bez nadoknade.
 
Prešao bih na postpejd Yetel Start zbog kupovine telefona. Dali u tom slučaju (u postpejdu) ima opcija za Viber mimo onih 2 GB iz paketa.( u pripejdu postoji mogućnost za aktivaciju 10 GB za Viber za 69 din)
 
Samo da napomenem da po zakonu o zaštiti potrošača ne postoji otkazni rok. Otkazni rok postoji po zakonu o obligacionim odnosima koji zapravo nije primenljiv u ovom slučaju jer mi kao potrošači sa pružaocem usluga ne ulazimo u obligacioni, već potrošački odnos.

Drugim rečima, Yettel i drugi pružaoci usluga nemaju pravo na otkazni rok kao takav. Ja sam imao problem sa SBB oko ovoga, ali je jedan mejl sa ovim informacijama usmeren na njih i Ratel u cc rešio problem.

Takođe, svaki put kad provider promeni cenu ili opšte uslove, to suštinski menja ugovor koji je potpisan i potrošač ima pravo da traži raskid ugovora bez nadoknade.
A da li se to odnosi i na novi zakon o elektronskim komunikacijama od 2023. clan 129. (Vazenje i raskid ugovora) navodi:

Nakon isteka perioda na koji je ugovor na određeno vreme zaključen, ugovor se automatski produžava na neodređeno vreme i krajnji korisnik ima pravo na raskid ugovora u bilo kom momentu uz maksimalni otkazni rok od mesec dana bez plaćanja troškova vezanih za raskid ugovora, uz izuzetak naknade za korišćenje usluge tokom otkaznog roka.
 
Nisam pravnik, ali verujem da ova odredba nije u suprotnosti sa Zakonom o zaštiti potrošača jer nije navedeno da je otkazni rok obavezan, već da maksimalan može biti 30 dana. Tačnije, da ova odredba ne daje blanko potvrdu operaterima da naplaćuju otkazni rok.
 
Taj otkazni rok odnosi se samo na slucaj iz cl. 129, a ne i na situacije iz cl. 131.
 
Hvala obojici na komentarima, zelim sebi da razjasnim stvar, tj. interesuje me vase vidjenje za:

1. Ako je doslo do isteka ugovora na odredjeno i samim tim automatskog produzenja ugovora na neodredjeno vreme, potrosac mora da postuje tkz. otkazni rok, naveden u opstim uslovima ugovora?

2. Ako nije doslo do isteka ugovora na odredjeno, potrosac ima pravo da izjavi da ne zeli produzenje ugovora na neodredjeno vreme, u nekom roku, koji je taj rok?
 
1. Da.
2. Ne postoji mogucnost da potrosac izjavi da ne zeli produzenje ugovora na neodredjeno vreme, vec ugovor na odredjeno vreme prerasta u ugovor na neodredjeno bez njegove saglasnosti saglasno cl. 129. Na taj nacin su operatori dobili jos jedan mesec gratis, jer je otkazni rok kod vecine/svih 30 dana.
 
Dugo nisam posecivao forum, vidim svasta se pise. Pominje se otkazni rok sad i za postpaid...znam da su pre tu foru koristili samo za kablovsku i net. Pitah na temi vezano za a1 mega plan da li moze dan nakon isteka uo u yettelu da se prenese broj u a1 na prepaid. Dobih potvrdan odgovor, bez pominjanja bilo kakvog otkaznog roka. Jel su to u medjuvremenu počeli nesto da zatežu? Stvarno nemam živaca za nove šahovske partije sa prevarantima...
 
A zna li se sta trenutno nude kad se podnese zahtev kod drugog operatera za prenos broja? Svakako cu podneti zahtev u a1...pretpostavljam da ce zvati. Pa čisto da znam šta da očekujem? Trenutni paket Total 20
 
Prebacio sam jedan broj sa a1 na yetel pripejd, verovatno cu jos jedan broj prebaciti.
Sta moze da se izboksuju za prelaz na postpaid?

50% na punu cenu?To mora preko nekog agenta u poslovnici nece da daju 50%?
 
Vrh Dno