Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Budite slobodni da nas kontaktirate putem društvenih mreža, svakako nam i ovde možete proslediti podatke privatnom porukom, rado ćemo proveriti sve dostupne ponude za vas!

Vaš Yettel!
Zamolio bih ovde odgovor da svi mogu videti, a ne da selektivno odgovarate samo kroz reklamne postove.

Kolega Vas je vrlo ljubazno zamolio za odgovor, ja možda malo manje ljubazno 😄 dakle gde se to u RATEL-ovim pravilima vidi da se nakon prelaska sa postpejda na pripejd U OKVIRU JEDNE MREŽE, ne može naredna dva meseca menjati operater? Drugim rečima, da li Vi tumačite pravila onako kako Vam odgovara i time ustvari kršite propise?
 
Ja sam juce prebacio broj iz mts-a u A1, broj je bio postpaid do 31.10,tada sam ga prebacio na pripeid i juce podneo zahtev za prelazak iz mts-a u A1, danas stigla poruka da su prihvatili prenos broja, tako da nije bilo tih famoznih 2 meseca cekanja za prenos u drugu mrežu.
 
U Yettel-u to rade oduvek, kad prebaciš broj sa postpaida na prepaid oni resetuju korisničko trajanje u njihovoj mreži tj sistem te vidi kao novi broj. Nije po zakonu pa ako hoćeš da prebaciš broj u drugu mrežu moraš da ideš preko RATEL-a
 
Meni u app nude za 3499 ali cenim da ce je promeniti pri istek ugovora 07/25 ili ide broj na pripeid. Odličnu su ti ponudu dali od 1950rsd za taj paket.
 
Ono sto je zanimljivo, ovo je ponuda za drugi broj. Meni i dalje nude L za 2900, L mi ne treba, a na ovaj bih odmah presao! Ugovorena obaveza istice pocetkom 2026...

@Yettel Srbija, jel moze preko "veze" da zavrsimo prelazak na ovaj paket, sa istom ponudom sa slike? :cool:
 
Da, na tom broju je isto total 10, verovatno je u tome fora.
 
Meni su to nudili prije mjesec dana, isto sam na Total 10. Još godinu dana ugovorne obaveze.
 
U Yettel-u to rade oduvek, kad prebaciš broj sa postpaida na prepaid oni resetuju korisničko trajanje u njihovoj mreži tj sistem te vidi kao novi broj. Nije po zakonu pa ako hoćeš da prebaciš broj u drugu mrežu moraš da ideš preko RATEL-a
Ne mogu RATEL-u podneti zahtev za prelazak nego drugom operateru. Ako se drznu da odbiju, onda mogu da ih prijavim. Naravno i ovde mudro ćute oko te teme.

Zbog takvog načina poslovanja ću uskoro da raskidam ugovor za njihovu optiku tako da gube korisnika za dve usluge. Mada oni i ne vole korisnike koji bi manje da plaćaju tj koji biraju pakete prema realnim potrebama, iz nekog razloga im se više sviđaju oni koji vole skuplje pakete iako najčešće ne potroše ni pola od onoga što plate 🤔
 
Ne mogu RATEL-u podneti zahtev za prelazak nego drugom operateru. Ako se drznu da odbiju, onda mogu da ih prijavim. Naravno i ovde mudro ćute oko te teme.

Zbog takvog načina poslovanja ću uskoro da raskidam ugovor za njihovu optiku tako da gube korisnika za dve usluge. Mada oni i ne vole korisnike koji bi manje da plaćaju tj koji biraju pakete prema realnim potrebama, iz nekog razloga im se više sviđaju oni koji vole skuplje pakete iako najčešće ne potroše ni pola od onoga što plate 🤔
Nisam bio jasan najverovatnije, podnosi se zahtev za prenos broja kod drugog operatora a ne direktno kod RATEL-a ali sistem će automatski odbiti taj zahtev(barem je tako bilo ranije) zato što u Yettel-u (ranije Telenor) resetuju korisničko trajanje tog broja kad sa postpaida pređe na prepaid. Zato sam napisao da mora posle da se žališ RATEL-u da bi oni "opomenula" Yettel i kasnije odobrili prenos.
A što se plaćanja skupljih paketa koji se ne iskoriste ni pola pa to je već umeće prodavca, to je kod svih operatora moto da ti uzmu novce a ti ne iskoristimo ni pola.
 
Prodati nesto sto ima puno a napltis masno a kupac prezadovoljan, to je umece svaka im cast.
Naravno A1 i MTs samo prepisuju od Yettela.
Kad bi svaki korisnik proverio potrosnju u zadnjih godinu dana i koji paket mu treba, shvatio bi da mu treba manji paket (manje novca). Ali operateri su i tu doskocili korisnicima. Sve ono sto ti treba ima u nekom vecem novom skupljem paketu. I tako nas vrte u krug , eto nas nekolicina sto pratimo i cimamo se.
 
Nakon prelaska sa postpejda na pripejd, koliko je vremena potrebno da se pojavi opcija za Go Extra+ paket u aplikaciji?
 
Meni recimo nude obrnuto od viska.
Ja sam na total 20 sa 50% popusta, ugovor istice u januaru i uporno mi salju poruke da prihvatim Yettel 6 paket za 2000 din.
Sto je nista u odnosu na stari paket.
Cekam istek ugovora pa da jurim yettel M ili L na 50%. Nece me mrzeti.
 
Pozdrav!
Može li neko ko je skoro obnovio ugovor i prešao na Yettel 50 ili Yettel 100 da uđe na Yettel aplikaciju i skrinšotuje po kojoj ceni vam nude da pređete na Yettel Mobile L do kraja ugovora?
 
Ne nude oni to tako brzo. Prosli put su mi nudili negde na polovini UO, sad sam obnovio pre 2 meseca, jos uvek nema, mada mi i ne treba...Na Yettel 100 sam.
 
Dobro veče svima, da li je moguće uzeti novi ( pretplatnički mobilni ) broj telefona u Yettel bez ugovorne obaveze?
Па треба да може само што онда гледај пуне цене пакета, је р било какво умањење добијаш јер потписујеш УО.
 
Možeš da uzmeš broj i da ga koristiš ali ako misliš da uzmeš novi broj i koristiš ga uz neki postpaid paket i želiš da ga koristišuz neke uslove koji važe za one sa UO a da pri tome ti ne zaključiš ugovor za korišćenje tog broja uz paket bojim se da netje da može Djole...
 
@qobrex

Moze , ali je pitanje da li ti se isplati.

Sta ti i koliko treba na mesecnom nivou ( minuti / poruke / net ) ???
 
Aman ljudi, čovek je pitao "da li može?". Odgovor je: da, može.

Sve ostalo je promašena tema.
 
Naravno da može, ako ne žele da ti daju bez ugovorne obaveze na 24m, ti potpišeš to i sutradan odeš i otkupiš ugovornu obavezu, platiš razliku koliko si dobio popusta zbog ugovorne obaveze i to je to. Telefon ostaje na postpaid.
 
Kakvu razliku na "pretplatnički mobilni broj telefona"? Kakvo otkupljivanje?
 
Kakvu razliku na "pretplatnički mobilni broj telefona"? Kakvo otkupljivanje?
Otkupljivanje je kada prevremene platis ugovor za broj i onda si tehnicki otkupio broj i mozes da ga prenosis u druge mreze posto nije pod ugovorom
 
Nazad
Vrh Dno