Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

Kako se diže dispute?
Jel se ide na "Returns/refunds"?

Uzeo sam neke torbe uz koje treba da dođu šipke (kako bi se zakačila na kolica iz supermarketa). Naručio 2 seta, i ni u jednom nisu stigle šipke. Bez njih su torbe kao obični cegeri i nemaju svrhu za ono što su kupljeni).

Išao sam na Returns/refunds i ne znam da se nisam zenzjo, jer u koracima ima vraćanje paketa, a u opisu sam napisao i slikao šta nedostaje, i pitao da mi pošalju te šipke koje nedostaju. Imam i dugme da kotanktiram prodavca. Da li i njemu da pišem?
Samo da javim ishod i postupak vraćanja robe sa Aliexpress-a iz Nemačke.

Kada se ode na refund/return, odmah se dobije kod za vraćanje, koji se odštampa i nosi u poštu (u ovom slučaju je bio Hermes). Vraćanje nazad je besplatno!
Tačnije, kako gugl kaže, za sve gde piše da je besplatno vraćanje (a ja se ne sećam da sam video proizvod bez te oznake). Čim se odnese paket u poštu, odmah je krenuo proces vraćanja novca, gde piše da traje 3-6 radna dana.

Dakle, iako je za Nemačku uračunat porez, pa budu nešto skuplji proizvodi, ovo se definitivno isplati. Nikakvo cimanje za vraćanje. Isto kao kad se vraća paket Amazonu.
A paketi stižu za 2 nedelje maksimalno (obično za nedelju dana).

P.S. Mislio sam da će bitinogo muka oko ovoga. Na prvom mestu zbog slikanja nečeg što nije bilo u paketu (a nisam snimao otvaranje), a ispalo skroz kulturno.
 
Da na kod nas se prave blesavi, kao nikad čuli za to. Ne može za džabe slanje, pa se ti sad objasni sa šalterskim radnikom.
 
Ja sam trenutno u proceduri vracanja Redmi Buds 5 Pro jer su poslali Redmi Buds 4 Active. Snimio sam otvaranje paketa, pa nije bilo problema da prihvate reklamaciju. Ponudili su mi da zadržim slušalice i da mi vrate 15$ ili da im vratim paket za full refund. Odabrao sam da im vratim slušalice, a oni meni pare. Problem je što je rok za vraćanje relativno kratak i paket je trebalo da bude vraćen do 12.9. Adresa na koju se vraća je duža nego sastav prosečnog učenika 5. razreda osnovne škole. Službenica u pošti je jedva nekako unela sve to u onaj njihov program. Popunjavala je kako je šta mogla. Avionska pošiljka, sa praćenjem, je izašla 846 dinara za 107g.
Pracenje.jpg
Aliexpress uopšte nije prikazivao praćenje pošiljke. Pošto se ništa nije promenilo kada je pošiljka isporučena cimao sam podršku i dobio obaveštenje da su primili pošiljku, ali da se sada čeka 20tak dana da oni to pogledaju i provere. Naručio sam sa Cutesliving store. Videćemo koliko će se sve odužiti.
 
Meni su ovamo u pošti rekli da je "return" tj. vraćanje pošiljke nazad besplatno, a "slanje" se plaća. Taj "return" je označen i na etiketi koju sam štampao.
Malopre videh i da za povraćaj novca koji su odmah započeli je zbog "Based on your regular shopping habits, you are entitled to an earlier refund". A ne naručujem mnogo. Neko vreme, možda par godina nisam naručivao ništa, a uglavnom naručujem sitnice, maksimalno do 20 evra po proizvodu, a obično bude po 1-5€.
 
Postoje ponude sa free return, bilo ih je u choice i valjda super deals i uvek je označeno ispod shippinga, sad ne obraćam pažnju jer retko uzimam u choice. To su pošiljke za koje je već plaćen povrat a tamo gde nema free return plaćaj poštarinu pa se juri za pare.
Imaju oni kartoteku lepo sredjenu pa znaju ko se buni zbog gluposti i eto muke oko refunda, i dan danas pada refund za neregistrovane pošiljke :ROFLMAO:
 
Cutesliving store ima sigurno choice oznaku što bi značilo da imaš free return. To tumačenje po poštama znači da službenici nemaju pojma šta rade. Trebao si im pokazati sliku iz aplikacije gde lepo piše free return pa neka ti prevede.1000001476.png
 
Jel postoji mogućnost da izbrišem ovu stvar iz to pay, nigde ne vidim delete ili kanticu? Ili moram da čekam 20 dana koliko piše
 

Prilozi

  • IMG_4066.png
    IMG_4066.png
    265.1 KB · Pregleda: 106
Ja nikada nisam bio u situaciji da imam ovakvu poruku. To nisi imao dovoljno sredstava na kartici?
 
@zezam krizu

Uvek mozes umesto broja svoje da ubacis broj platne kartice iz nekog od generatora i dobijas opciju To Pay

npr.

 
To ti nekad traže kad hoće da spuste cenu samo za tebe. Kaže stavi pogrešan cvc kod ili tako nešto kao što Saša predlaže, onda mogu da ti koriguju cenu i smanje, al da bude važeća samo za tebe.
 
Ne mora čak ni to. Ja ne čuvam podatke kartice na aliju, pa nakon buy kad se pojavi stranica za unos podataka kartice, samo se vratim nazad i porudžbina stoji u "to pay".

Na ovaj način sam x puta platio najmanju cenu za neki artikal, jer ako poskupi u međuvremenu, imaš 20 dana ili 24h da je platiš, ako pojeftini, pustiš ova da istekne ili otkažeš.
 
To ti nekad traže kad hoće da spuste cenu samo za tebe. Kaže stavi pogrešan cvc kod ili tako nešto kao što Saša predlaže, onda mogu da ti koriguju cenu i smanje, al da bude važeća samo za tebe.
Samo da znate da samo pogresan CVC nije siguran nacin.

Pre mesec dana sam probao i prosla je naplata pa komplikacije tipa otkazivanje ordera itd. Uspelo je sa isteklom karticom koja je jos uvek bila na profilu. Ili ovo sto kaze optical.
 
Pitanje jedno. Kad narucujem nesto sa Alija i zelim da ima kod za praćenje, da li za shiping method biram nesto gde ima opcija Tracking Available? Cini mi se da sam par puta imao samo opcije gde traking nije bio dostupan a na kraju sam dobio kod za praćenje paketa i u Srbiji.
 
Biras to gde pise AliExpress Standard Shipping ili AliExpress Select
 
E vidis to je onda to. Za AliExpress Standard Shipping pise Tracking Unavailable a u stvari ti imas traking i u Srbiji. Zato se uvek pitam koji shipping method da izaberem a da imam tracking jer ocigledno ne pise dobro prilikom selekcije.

image_2024-09-25_125553535.png
 
A sta tacno nije garancija? Da ako pise da ima tracking pa ga na kraju nema zato sto je posiljka male vrednosti ili da se selektuje AliExpress Standard shipping pa da se ipak dobije posiljka koja nema pracenje?
 
@Pegazbre

Distributeri te najjeftinije posiljke najcesce salju kako njima najvise
odgovara bez obzira koju ti opciju izaberes

Nekad i sitnicu od 2-3$ posalju kao registrovanu posiljku , nekad one
od 6-7-8$ posalju kao Ux...xx
 
A sta tacno nije garancija? Da ako pise da ima tracking pa ga na kraju nema zato sto je posiljka male vrednosti ili da se selektuje AliExpress Standard shipping pa da se ipak dobije posiljka koja nema pracenje?
ja sam dosad na svaki proizvod gde je shipping aliexpress standard dobio registered tracking code. ako sumnjas uvek mozes da izaberes fedex ili dhl express (ako ima u ponudi), to em ima pracenje, em mnogo brze stigne
 
Jel su jos nekom popusti u coins sad zute boje i svi oko 2% do 10% ?
Meni se i pre to desavalo pa posle refresha prebaci na crvene vece popuste sad stalno zuti vec par dana.
 

Prilozi

  • Coins.jpg
    Coins.jpg
    128 KB · Pregleda: 39
Ide Choice day od 01og pa su sad sve ponude uzasne svima.

Samo ono sto radnje daju na svoju ruku je sad isplativo, platforma je srezala sve na minimum.
 
Avast ga blokira i kaže da je phishing sajt. Pretpostavljam da sadržaj ima neke veze sa AliExpressom, tj.da je scrape-ovan odatle, jer ne znam što bi inače bilo postavljeno u ovu temu ??
 
Sta da radim i kome da se obratim sto mi posiljke sa brojem za pracenje UC12345678HU ne stizu uopste dok one sa LA1234567HU ili LP12345678HU stizu bez problema. Ili ako neko zna u cemu je problem.
 
Nazad
Vrh Dno