Šta je novo?

Hisense televizori [stara tema]

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.

momsab

Moderator
Urednik
Super Moderator
Učlanjen(a)
15.02.2003
Poruke
6,220
Poena
1,235
Moja oprema  
Pristup internetu
  1. Kablovski internet
NOVA TEMA

na tržištu Srbije je od 2018. (ponovo) Hisense

za one koji prvi put čuju za ovu marku, Hisense postoji oko 50 godina (osnovan 1969.), više o tome na wikipediji
2017. je bio 4. na svetu sa 6% udela https://www.statista.com/statistics/267095/global-market-share-of-lcd-tv-manufacturers/
jedan je od zvaničnih sponzora Svetskog prvensta u fudbalu 2018.

oznake modela su zbunjujuće. smatra se da je N bolje od A, a u stvari izgleda da to ne važi od 2018., pošto za tu godinu ne postoji N za dijagonale ispod 75" https://www.displayspecifications.com/en/brand/446e16
objašnjenje oznaka se može videti na http://en.tab-tv.com/?p=14190

hisense oznake modela.png

ULED je trenutno najbolje u ponudi ovog brenda. ULED modeli serija 8 i 9, iz 2018. godine, su QLED (piše u ovoj poruci u temi "Koji LCD TV?")


generalno, članovi ovog foruma su zadovoljni Hisense, tj. odnosom cena/kvalitet. takođe su zadovoljni i brzinom rada korisničkog interfejsa.

korisnički utisak H55N6600
test na benchmark za H55N5700 i H55N6600
 
Poslednja izmena:
Mehaničko oštećenje mora da se vidi spolja (napukao ekran, kućište, izgorelo, prosuto i sl.) što ja na slikama ne vidim. Ovo su simptomi crknutog panela, ne mora biti fizičko oštećenje.
Ne može od pretezanja šrafova otići panel ako ih nije stezao sa pneumatskim čekićem i proterao sa druge strane :p
 
Nije panel crkao sam od sebe kad je TV nov a posle montaze su nastali problemi.
Pogledaj pazljivo slike i jasno se vidi da je ostecen panel, nije razbijeno staklo sa prednje strane ali je sa zadnje strane doslo do neke havarije.
Ja bih ga rastavio pazljivo i video sta se tu desilo.
 
Mehaničko oštećenje mora da se vidi spolja (napukao ekran, kućište, izgorelo, prosuto i sl.) što ja na slikama ne vidim. Ovo su simptomi crknutog panela, ne mora biti fizičko oštećenje.
Ne može od pretezanja šrafova otići panel ako ih nije stezao sa pneumatskim čekićem i proterao sa druge strane :p
Ovako izgleda kad pukne lcd, on je svakako ispod prednjeg sloja plastike. Ovako često izgledaju ručne konzole ili telefoni kad padnu pa sve spolja ostane čitavo a lcd unutra pukne od udarca ili pritiska.
Nešto je tvoj otac uradio dok je montirao što je dovelo do ovoga, šta to već mi na forumu možemo da nagađamo.
 
Ovako izgleda kad pukne lcd, on je svakako ispod prednjeg sloja plastike. Ovako često izgledaju ručne konzole ili telefoni kad padnu pa sve spolja ostane čitavo a lcd unutra pukne od udarca ili pritiska.
Nešto je tvoj otac uradio dok je montirao što je dovelo do ovoga, šta to već mi na forumu možemo da nagađamo.
Ako ga nije "cuknuo" onda su srafovi u pitanju. Uz svaki nosac dolazi gomila raznoraznih sa razlicitim duzinama i debljina. Ima tv_a kojima trebaju duzi, negde kraci i to je sve u paketu. Dovoljno je malo duzi i eto ga belaj.
 
Zdravo,

Vlasnik sam modela 65U7HQ od nove godine i do sada je sve bilo uredu. Međutim, posljednjih 4-5 imam 2 problema sa paljenjem uređaja i sa Bluetooth-om. Naime, TV ne mogu upaliti preko daljinskog, čak ni preko dugmeta direktno na TV-u, iza Hisense loga. Problem privremeno riješim čupanjem napojnog kabla iz struje i ponovnim vraćanjem u utičnicu. Nakon toga TV se uredno pali na daljinski ali kad se ugasi na daljinski problem je opet tu, ne može se upaliti osim i tako u krug. Što se tiče Bluetooth-a, od kako je kupljen TV koristim BT slušalice na njemu, znači već 8 mjeseci bez problema ali sada se te iste slušalice ne mogu povezati na uređaj jer je opcija Bluetooth u meni podešavanjima zatamnjena, ne može uključiti, kao da ne postoji.

Za oba problema sam snimio kratke video snimke i postaviću link.

Bluetooth problem

Paljenje problem

Da li je problem software-ske prirode, da li treba odraditi Factory reset ili reklamirati u radnji gdje je TV kupljen...ne znam.
 
Uh, zeznut problem.
Ovako na prvu bih rekao da je maticna ploca pri kraju.
Ono sto mozes da pokusas je da resetujes na fabricka, izvuces sve kablove i eksterne uredjaje prikljucene na njega i probas opet.
Ako posle toga budes imao problem onda je verovatno vreme da trazis racun i reklamiras :(
 
Hvala kolegi na brzom odgovoru.

Dodao bih još da zbog onemogućenog Bluetooth-a daljinski ima mnogo slabiji odaziv/domet...vjerovatno jer sada radi samo preko IR veze. Inače daljinski je do sada bio povezan sa TV preko Bluetooth-a i reagovao je u bilo kojoj poziciji, lokaciji, iz hodnika, druge sobe. Nešto razmišljam na glas da ova moja dva problema nisu možda povezana, kada bih "popravio" Bluetooth možda bi i daljinac proradio u potpunosti?!

Probam večeras Factory reset na miru kad svi ukućani zaspu, pa javim utiske.
 
Hvala kolegi na brzom odgovoru.

Dodao bih još da zbog onemogućenog Bluetooth-a daljinski ima mnogo slabiji odaziv/domet...vjerovatno jer sada radi samo preko IR veze. Inače daljinski je do sada bio povezan sa TV preko Bluetooth-a i reagovao je u bilo kojoj poziciji, lokaciji, iz hodnika, druge sobe. Nešto razmišljam na glas da ova moja dva problema nisu možda povezana, kada bih "popravio" Bluetooth možda bi i daljinac proradio u potpunosti?!

Probam večeras Factory reset na miru kad svi ukućani zaspu, pa javim utiske.
TV se svakako ukljucuje samo preko IR, blutut nije aktivan pre ukljucivanja TV-a.
Ako zanemiramo to, ti svakako na dugme ne mozes da ga ukljucis tako da ti blutut tu ne igra ulogu.
 
TV se svakako ukljucuje samo preko IR, blutut nije aktivan pre ukljucivanja TV-a.
Ako zanemiramo to, ti svakako na dugme ne mozes da ga ukljucis tako da ti blutut tu ne igra ulogu.
Tačno, ako ga BT ne pali onda nije povezano, možda samo još jedan simptom crkavanja matične! 😵

Nadam se da griješimo obojica u vezi matične jer sam u posljednjih 9 mjeseci promjenio 3 televizora, (1 Philips i 2 Hisense), sve u garanciji...bije me neki maler kad su televizori u pitanju.
 
Bas te bije maler, nemoj nikad nista bez garancije uzimati.
Igrom slucaja imamo isti TV, ista dijagonala cak i meni radi bez problema oko godinu dana.
 
Sinoć sam odradio Factory reset ali nažalost bezuspješno!

Danas sam kontaktirao Gorenje servis, tražili da im pošaljem sliku koja je verzija softvera na televizoru. Kao po njihovom 99% je problem u SW pa će mi poslati stariju verziju da odradim downgrade.

Čekam sad da mi se jave preko maila sa tom verzija SW pa ćemo da vidimo.

P.S. rekao sam im da nisam radio nikakve update još od prvog paljenje TV-a, čak šta više automatski update je isključen u januaru.
Tako da mislim da ovo nije problem software-ske prirode...nadam se da griješim!
 
Cisto sumnjam da je do softvera ali hajde da se nadamo da ce tako lako biti resen problem..
 
Tačno, ako ga BT ne pali onda nije povezano, možda samo još jedan simptom crkavanja matične! 😵

Nadam se da griješimo obojica u vezi matične jer sam u posljednjih 9 mjeseci promjenio 3 televizora, (1 Philips i 2 Hisense), sve u garanciji...bije me neki maler kad su televizori u pitanju.
A da proveris struju u kuci?
 
Misliš da provjerim napon u toj utičnici gdje je TV klasično...multimetrom? Da probam ubosti napojni kabal od TV-a u drugu utičnicu, u drugi zid jer na tom gdje visi TV ima samo jedna!?

U ovom stanu živim 9 punih godina, prije navedena 3 TV-a imao sam Sony kome je panel crkao nakon 7 godina intenzivnog rada. Uslovi u kojima su radili svi uređaji su identični, isti zid, isti kablovi i priključci...
 
Pozdrav svima, da li može mišljenje da li zadržati naručen 50A6K za 36.000 RSD ili uzeti 50E7KQ za 39.000 RSD? Nije neka razlika u ceni, ali razmišljam da li vredi vraćati ovaj pa naručiti ovaj skuplji? Nema nekih preteranih zahteva, ali da ok funkcioniše bez bagova. Prodavac mi je Hisense napljuvao, ali nisam želeo da dajem 12.000 RSD više za LG.
 
E7KQ je bolji i ja bih rekao da itekako vredi uzeti. A6K je osnovni, najslabiji 4K u K generaciji

dovoljno je samo da se uporede karakteristike
 
Misliš da provjerim napon u toj utičnici gdje je TV klasično...multimetrom? Da probam ubosti napojni kabal od TV-a u drugu utičnicu, u drugi zid jer na tom gdje visi TV ima samo jedna!?

U ovom stanu živim 9 punih godina, prije navedena 3 TV-a imao sam Sony kome je panel crkao nakon 7 godina intenzivnog rada. Uslovi u kojima su radili svi uređaji su identični, isti zid, isti kablovi i priključci...
Da odgovorim sam sebi..provjerio sam napon stabilnih 239.
U međuvremenu je TV izgubio vezu sa ruterom, neće da se poveže na net ni preko LAN kabla ni Wi-Fi, ne pronalazi ništa. Takođe primjetio sam da je zvuk počeo kasniti...to je već 4-5 anomalija! Tako da sam ponovo kontaktirao call centar za Gorenje, objasnio situaciju, oni otvorili slučaj, sutradan me kontaktirali iz servisa da donesem uređaj. Što sam i uradio u utorak, da bi me danas zvali i rekli otišla matična ploča, nova naručena i čeka se da dođe!

Nadam se da će se sve završiti na kraju u moju korist ali nešto sumnjam da će uređaj dočekati 60. mjesec produžene garancije, kad nakon 8 mjeseci mjenjam ploču!
 
Aj pitanje, pa ako sam na pogrešnom mestu izvinjavam se i molim admina da prebaci u pravu temu.
Imam problem, na vidaa neće da mi instalira MAX jer browser ne podrzava tj traži mi update. A app za vidaa ne postoji.
E sad na telefonu imam aplikaciju max ali kada pokušam da castujem na tv neće da mi nađe tv. Šta je potrebno da uradim
 
da li ti inače radi cast sa mob na taj tv? mislim na prikazivanje sadržaja sa ekrana mobilnog.
što se browser-a tiče, verovatno mora da ispunjava neke novije (verzije) standarde pa stoga (više) ne može tako
 
Poslednja izmena:
zaboravih da stavim napomenu da je u najavi. dodah upravo
no, ima li još nekih servisa?
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno