Šta je novo?

Orion Telekom (nije tema za Orion TV aplikaciju)

Uspeo sam da uključim family protection sa 94.140.14.15 i 94.140.15.16
probao sa više povezanih uređaja na WiFi, reklame-neprikladan sadržaj blokirani. To je prava stvar.
Podesio sam opciju u system toolsu za vreme kako je i kod tebe. Na neku foru je proradilo na mom boksu, tačno je vreme. Dok na druga dva i dalje zeza. Moraću još malo da istražim.
Hvala ti
 
Поздрав свима,
Једно глупо питање, да ли је изводљиво да се Орионов рутер(Optistar HN8546X6) користи као додатни рутер, тј. појачивач сигнала у другој просторији?
Конкретно, занима ме да ли су сви његови портови ЛАН, или неки од њих има и WAN функцију, или можда сам рутер има бриџ мод?
Могу да набавим јако повољно један такав рутер, али пошто се не налази баш близу мене, да знам да ли уопште вреди да се цимам.
 
Na mom HN8145X6 sam jednom kada je bio prekid optike u LAN1 ubacio SBBov LAN kabl i dobio internet konekciju sa njega, tako da provereno ima WAN funkciju. Ne vidim zašto i taj koji navodiš ne bi imao, pošto mi deluje da je po oznaci, jači model od mog.
 
Došao red izgleda da malo kod mene ZLOrion net bude u prekidu. Nisu odavno pa da se ne razmazim previše?
Ne radi već 10-15 minuta. Ima optički signal a nema WAN konekcije.
 
Došao red izgleda da malo kod mene ZLOrion net bude u prekidu. Nisu odavno pa da se ne razmazim previše?
Ne radi već 10-15 minuta. Ima optički signal a nema WAN konekcije.
I u mirijevu je down kao zbog struje posto nisam na lokaciji a vidim da mi ne radi pristup mrezi od spolja koja je na toj lokaciji
 
Nemam živaca ni da zovem podršku telefonom jer mi svakako ništa pametno neće reći niti će zbog toga i posle toga brže da proradi net 😂
Mada posle sat vremena prekida već me malo ozbiljnije nerviraju 🤬
 
Jedino ako dobiješ obaveštenje da ti je dostupna onda možeš da preuzmeš. Ja imam dva uredjaja na jednom sam dobio na drugom nisam...
 
Ali ovo je moj neki android, zato i pitam... Odakle da preuzmem, dobio sam obavestenje
 
Moja greška - ja mislio pitaš za Laki Box (tamo je u delu "moje aplikacije")
 
Imam orion optiku sonik do 1.5gb. Generalno internet koristim isključiovo za igranje igrica online pa me interesuje zbog čega me posle odredjenog vremena baca na poljski server,ni jedan drugi evropski. Kao da imam embargo pa samo sa rusima igram. Ako neko zna molim pomoć
 
Imam orion optiku sonik do 1.5gb. Generalno internet koristim isključiovo za igranje igrica online pa me interesuje zbog čega me posle odredjenog vremena baca na poljski server,ni jedan drugi evropski. Kao da imam embargo pa samo sa rusima igram. Ako neko zna molim pomoć
zaista ti tesko moze odgovorit sa tim informacijama (bez naziva igre i kako znas da si na poljskom serveru, ili nekako dobijes poljski ip ?) sem da to nema veze sa Orionom niti koliko ti je brz internet, sve zavisi koja igra i koji ti je server najblizi pa verovatno sama igra zbog pinga te ubaci u poljsku posto verovatno u srbiji nemaju server.
 
Imam orion optiku sonik do 1.5gb. Generalno internet koristim isključiovo za igranje igrica online pa me interesuje zbog čega me posle odredjenog vremena baca na poljski server,ni jedan drugi evropski. Kao da imam embargo pa samo sa rusima igram. Ako neko zna molim pomoć
preko steama trazi najblizu lokaciju de je Ping mali itd
cs 2 je najvise fokusiran na poljske servere zbog pinga

steam > settings > download > i stavis koji mislis , ja drzim na rumuniju stvarno imaju savrsen download ,
 
zaista ti tesko moze odgovorit sa tim informacijama (bez naziva igre i kako znas da si na poljskom serveru, ili nekako dobijes poljski ip ?) sem da to nema veze sa Orionom niti koliko ti je brz internet, sve zavisi koja igra i koji ti je server najblizi pa verovatno sama igra zbog pinga te ubaci u poljsku posto verovatno u srbiji nemaju server.
Najbliži server je u milanu a drugi po udaljenosti u študgartu. Zaključio sam po tome što me non stop spaja sa rusima i okolnim zemljama. Efootball je u pitanju
preko steama trazi najblizu lokaciju de je Ping mali itd
cs 2 je najvise fokusiran na poljske servere zbog pinga

steam > settings > download > i stavis koji mislis , ja drzim na rumuniju stvarno imaju savrsen download ,
Efootball je u pitanju,preko sonija igram.
 
Definitivno imaju neke čudne rute servera.... Ja na EA FC obicno ping imam oko 35-45, nikad ispod toga... Dok drugar na Mts bude 22-30...
 
Da li su ovi normalni iz Oriona? Bio sam u plusu (pretplata od par hiljada) koji se juce potrosio, poslali su mi racun sa novom cenom (umesto 750din -> 1000din). O poskupljenju nisam bio obavesten uopste. Zvao sam podrsku, zena mi prica kako su obavestili preko web portala i kako sam ja u obavezi to da pratim. Kada sam hteo da je snimim rekla je da se ne slaze sa tim i prekinula mi razgovor. Sada sam zvao opet i lik mi posle duzeg razgovora salje ovo:

1725556999359.png

Ovo znaci da operator moze da stavi poskupljene u brosuri na prodajnom mestu i da samo poskupi? Zbunjen sam
 
Ne može samo brosurom mora direktno da te obavesti.
Obicno se dobije e-mail ili obaveštenje na računu to si morao dobiti
 
Normalni nisu svakako :ROFLMAO:

Ali to sto pise u ugovoru nije u skladu sa novim Zakonom o el. komunikacijama gde jasno pise:

Članom 131. stav 1. novog zakona je predviđena dužnost operatora da „krajnjeg korisnika najmanje 30 dana unapred, na jasan i razumljiv način, na trajnom nosaču podataka ili drugi odgovarajući način koji omogućava krajnjem korisniku da sačuva obaveštenje na trajnom nosaču podataka, obavesti o nameri jednostrane izmene uslova ugovora, kao i pravu krajnjeg korisnika na raskid ugovora pre isteka perioda na koji je zaključen, bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom.“ Zakon definiše trajni nosač podataka kao sredstvo koje krajnjem korisniku omogućava čuvanje informacija koje su mu lično upućene i kojima može naknadno pristupati tokom odgovarajućeg vremena u svrhe za koje su te informacije namenjene“

Dakle, po stoti put, moraju vas licno obavestiti a to sto pise u ugovoru nikako ne moze biti jace od zakona...
 
Da li su ovi normalni iz Oriona? Bio sam u plusu (pretplata od par hiljada) koji se juce potrosio, poslali su mi racun sa novom cenom (umesto 750din -> 1000din). O poskupljenju nisam bio obavesten uopste. Zvao sam podrsku, zena mi prica kako su obavestili preko web portala i kako sam ja u obavezi to da pratim. Kada sam hteo da je snimim rekla je da se ne slaze sa tim i prekinula mi razgovor. Sada sam zvao opet i lik mi posle duzeg razgovora salje ovo:

Pogledajte prilog 456812

Ovo znaci da operator moze da stavi poskupljene u brosuri na prodajnom mestu i da samo poskupi? Zbunjen sam
Od telefonske podrske nema nista, ovo se jedino resava preko emaila, tako da preporuka da posaljes reklamaciju na racun preko emiala, dobijes br tiketa i sacekas da ti odgovore ili kontaktiraju.
 
Jel neko dobio ovu novu Orion tv aplikaciju? Ili to tek treba da bude u septembru?
 
Normalni nisu svakako :ROFLMAO:

Ali to sto pise u ugovoru nije u skladu sa novim Zakonom o el. komunikacijama gde jasno pise:

Članom 131. stav 1. novog zakona je predviđena dužnost operatora da „krajnjeg korisnika najmanje 30 dana unapred, na jasan i razumljiv način, na trajnom nosaču podataka ili drugi odgovarajući način koji omogućava krajnjem korisniku da sačuva obaveštenje na trajnom nosaču podataka, obavesti o nameri jednostrane izmene uslova ugovora, kao i pravu krajnjeg korisnika na raskid ugovora pre isteka perioda na koji je zaključen, bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom.“ Zakon definiše trajni nosač podataka kao sredstvo koje krajnjem korisniku omogućava čuvanje informacija koje su mu lično upućene i kojima može naknadno pristupati tokom odgovarajućeg vremena u svrhe za koje su te informacije namenjene“

Dakle, po stoti put, moraju vas licno obavestiti a to sto pise u ugovoru nikako ne moze biti jace od zakona...

Od telefonske podrske nema nista, ovo se jedino resava preko emaila, tako da preporuka da posaljes reklamaciju na racun preko emiala, dobijes br tiketa i sacekas da ti odgovore ili kontaktiraju.
Kontaktirao sam ih i nisam dobio nista specijalno, i preko tiketa vrte jedno te isto, ne zele da mi odgovore na pitanje.
Moje zadnje pitanje:
Ja taj mail nisam dobio, ponavljam, ovo je vasa greska ako vi ne saljete racune korisnicima koji avansno placaju jer verovatno nema dugovanja. Mail NIJE stigao u moj Inbox i ja nisam nikako mogao da znam da sledi poskupljenje.
Zasto sam ja u obavezi da pratim stvari na eRacun? Ja o ovome prvi put cujem. Meni nikakav mail nije stigao. Ako vi tvrdite da jeste, ja zelim da mi posaljete potvrdu da je poslat a o dalje analize cu da prepustim Ratel-u. Ovo nema nikakvog smisla
Njihov odgovor:
Poštovani,

U vezi sa Vašim emailom upućenim dana 6.9.2024. godine, evidentiran pod br. CRX-801-38479/24, obaveštavamo Vas o sledećem:

Kao što ste u prethodnoj prepisci upućeni počev od 1.7.2024. godine su cene pojedinih internet i IPTV paketa uvećane. Obaveštenje o ovome je sastavni deo računa kod svih korisnika koji su obuhvaćeni ovom promenom, dok je detaljnija informacija ovim korisnicima dodatno prosleđena i na registrovanu e-mail adresu ili adresu prebivališta (korisnici koji su odabrali da račune primaju u papirnoj formi) kao poseban dokument u prilogu računa za maj mesec. Povećanje je posledica povećanja opštih troškova poslovanja a korisnici koji nisu saglasni sa ovom promenom, u skladu sa članom 131 Zakona o elektronskim komunikacijama, imali su mogućnost da raskinu pretplatnički ugovor bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom, zaključno sa 5. julom 2024. godine.
Takođe, koristimo priliku da istaknemo i činjenicu da je obaveštenje o povećanju cene posebno bilo istaknuto i na web strani Orion telekoma kao i na korisničkom portalu eracun.rs.

Koristimo priliku da Vam ukažemo na to da Vam je u svakom momentu na raspolaganju pregled računa na korisničkom portalu Orion telekoma. Logujući se sa odgovorajućim parametrima na portalu http://eracun.rs/ Orion telekoma, možete pogledati, odosno preuzeti, sve Vaše račune za pružene usluge Orion telekoma. U navedeno ste upućeni u prepisci sa operaterom kontakt centra po mailu evidentiranom pod br.PYL-346-92757/23. Dodatno Vas podsećamo da se računi za postpaid korisnike kreiraju poslednjeg dana u mesecu za tekući mesec, te da je lična odluka korisnika da uplatu izvrši po dobijenom računu ili avansno.

Shodno tome da niste iskoristili mogućnost raskida pretplatnički ugovor bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom u skladu sa zakonskim rokom odnosno zaključno sa 5. julom 2024. godine, koristimo priliku da Vas ujedno obavestimo da je Opštim uslovima pružanja i korišćenja elektronskih komunikacionih usluga Orion telekoma definisano da ugovor zaključen na određeno vreme podrazumeva obavezu da operator pruža usluge, a da korisnik plaća naknadu za pružene usluge u toku ugovorenog perioda trajanja ugovora, na bazi čega su formirani komercijalni uslovi ugovora, a iz kog razloga operator raskidom istog pre isteka ugovorenog trajanja ugovora trpi štetu. Dodatno, korisnicima se, pod uslovom ugovorenog trajanja pretplatničkog ugovora, mogu odobriti pogodnosti kao što su oslobođenje od naknade za uspostavu usluge, popusti i druge pogodnosti. Stoga će, u slučaju raskida ugovora pre isteka ugovorenog perioda njegovog trajanja, na zahtev korisnika, a bez postojanja razloga predviđenih važećim propisima, ugovorom ili Opštim uslovima, kao i u slučaju raskida ugovora od strane operatora iz razloga koje je skrivio korisnik, korisnik biti u obavezi da operatoru nadoknadi troškove u vezi sa raskidom koji uključuju:
• mesečne naknade za preostali period važenja ugovora, odnosno period od podnošenja zahteva za raskid do isteka ugovorenog perioda važenja ugovora (kao i preostale neplaćene mesečne rate za robu kupljenu uz uslugu) ili
• naknadu u visini svih pogodnosti koje su odobrene korisniku pod uslovom da ostane u ugovornoj obavezi tokom ugovorenog perioda trajanja ugovora (naknada za uspostavu usluge, odobreni popust u odnosu na standardnu cenu paketa i sl.), ukoliko je to povoljnije za korisnika. U slučaju da je u ovu naknadu uključena i naknada za uspostavu usluge, ista će biti umanjena srazmerno periodu faktičkog trajanja pretplatničkog ugovora. Umanjivanje će se vršiti na tromesečnom nivou, odnosno za svaki tromesečni period trajanja pretplatničkog ugovora.

Ukoliko donesete odluku o prekidu saradnje sa Orion telekomom, po prijemu Vašeg zahteva na definisani način, isti će biti obrađen od strane nadležne službe a u skladu sa odredbama Opštih uslova i potpisanog ugovora.

Zahvaljujemo Vam na ukaznom poverenju.

Za sve dodatne informacije, uključujući i informacije vezano za proceduru raskida ugovora, budite slobodni da kontaktirate kontakt centar email-om na adresu [email protected], putem online pomoći na web strani Orion telekoma ili na broj telefona 018/3100-100.

Da kontaktiram Ratel? Kako da dokazem da nisam dobio mail tj kako oni mogu da su mi ga poslali?:) Kako Ratel moze da proveri te stvari? Jako su bezobrazni, uopste mi ne znace nista 300din mesecno ali sam se sada zainatio jer su neverovatni.
 
Kontaktirao sam ih i nisam dobio nista specijalno, i preko tiketa vrte jedno te isto, ne zele da mi odgovore na pitanje.
Moje zadnje pitanje:

Njihov odgovor:


Da kontaktiram Ratel? Kako da dokazem da nisam dobio mail tj kako oni mogu da su mi ga poslali?:) Kako Ratel moze da proveri te stvari? Jako su bezobrazni, uopste mi ne znace nista 300din mesecno ali sam se sada zainatio jer su neverovatni.
Dal ratel dal drustvo za zastitu potrosaca, stim da napomenem da se u poslednjih 10g tu dosta promenilo na negativno i veliko je pitanje kako ce ti pomoci, pravno svakako treba da potenciras da te nisu na adekvatan nacin obavestili, jer se to tumaci dvojako pa ce oni reci da je to mail ili sajt jer u zakonu pise bas rec licno i adekvatno sto se za mail i sajt moze osporiti da tu spada.

Sve u svemu puno cimanja ne bih preporucio vec da ne radis nista iz inata vec lepo raskines ugovor i potpises za nekog drugog bice poskupljenja opet verovatno za 6m pa tad raskini.
 
Nazad
Vrh Dno