Šta je novo?

Usluga pomoći na putu

Ja sam uzeo pomoc , jer auto je od decembra u mom vlasnistvu, iako je odrzavan od strane predhodnog vlasnika nemam poverenja u auto, jos ga nisam upoznao, plus dva mala deteta a idem samo do Zlatibora iz Nisa.
Neko od kolega napisa za turbinu i da se auto ne gasi nikako odmah, to je i meni receno, da uvek dal vozio 1000km ili 10-15 uvek ostavim auto par minuta u mestu da radi.
 

Ljulje

свака част на пренетом искуству, наравоученије и нови ауто може да изда, никад не знаш кад шта може отказати.
људи на смештај оставе 1000е и више, на клопу и остале зезанције 1000е, пут 200е а неће да уплате помоћ на путу од 80е која важи годину дана а кад им се нешто деси кукају, е па тако им и треба.
 
Ko je rekao tek tako otici kupiti lek? Podrazumeva se da ti propise zdravstvena ustanova. Ja sam rekao sam biras gde kupujes...al da ne skrecemo sa teme pomoc na putu... Inace dva puta sam izmao prilike Ddor zdravstveno da koristim, i svaka preporuka za njih sto se tice zdravstvenog osiguranja.
OK, nisam te onda razumeo u prvom postu.
 
Koristan savet: ako vozite 120+ pa stanete na odmorište, NIKAKO NE GASITE motor odmah, neka radi na leru 5-10 minuta pa onda jer ako ga odmah ugasite, može temperatura u turbini da ode na 900C i kraj.
Da, ali ovo ne važi samo za 120km/h+ brzine, već za sve iole duže vožnje pri visokim temperaturama vazduha, posebno ako ima dosta uspona u toku puta.
Isto tako, posle dužeg puta ne treba odmah prati auto, jer je hladna voda smrt za zagrejane diskove i ostatak kočionog sistema.

Ne vozim dizela i neću nikada, nema turbo, nema gomilu (ne)potrebnih gluposti i neću ga menjati. Ne da ne mogu da priuštim nego neću. U mom vlasništvu 15 god. Prethodni auto bio je kod mene 12 god. Manje poverenja bih imao u nov sa obzirom kako ih danas prave i šta je sve u njima. Održavam ih kao retko ko, materiju pozanjem bolje od 90% vozača.
Da, ali ti voziš auto sa starim, provereno dobrim benzincem, koji je verovatno 1.8-2.0, i nije imao više vlasnika. Tu i možeš da se uzdaš u to da poznaješ taj motor, i da se prepustiš sreći.
Noviji benzinci su senka nekadašnjeg kvaliteta, sa sve smešno smanjenim zapreminama i turbom, i generalno slabijim kvalitetom, pa je veliko pitanje da li imaju ikakvu prednost u odnosu na dizele.

A na kraju dosta zavisi i od brenda i pouzdanosti samog modela, a svi znamo kakvi su (niskobudžetni) ''Francuzi, Italijani'' na tom polju (to što je vozilo SUV/Crossover i nije bilo baš jeftino ne znači da je i kvalitetno).
 
Poslednja izmena:
Ne samo u motor - u kompletan auto. Sreći se ne prepuštam, nisam je imao u životu.
Iskusio sam za ovo malo godina crkavanje ležećiih ležajeva, letve volana, bobina, poluge menjača, brizgaljke, raspala mi se Pireli guma u Grčkoj (nekada davno platine su bile redovna pojava, svećice, problemi sa karburatorima itd) ... ali ne na aktuelnom automobilu.

Opet idemo u off :)
 
Poslednja izmena:
Ja sam uzeo pomoc , jer auto je od decembra u mom vlasnistvu, iako je odrzavan od strane predhodnog vlasnika nemam poverenja u auto, jos ga nisam upoznao, plus dva mala deteta a idem samo do Zlatibora iz Nisa.
Neko od kolega napisa za turbinu i da se auto ne gasi nikako odmah, to je i meni receno, da uvek dal vozio 1000km ili 10-15 uvek ostavim auto par minuta u mestu da radi.
U scenariju kako je on opisao, može da bude, a ne mora da znači. Malolitražni turbo motori svakako, ali od 2.0 pa naviše, teško da će mu trebati bilo kakvo hlađenje pri vožnji od 120 km/h.
 
Najbitnije je da se ne žuri, polako i opušteno, niste pošli na trke, neće more ni giros da pobegne :cool:
Ja sad oko 22h krećem u Grčku, imam ono Sava osiguranje i doplatio asistenciju na putu, valjda neće trebati. Mali servis odrađen početkom jula, nove gume početkom avgusta pa sad kako nam bude.
 
Upravo hteo da uzmem Teslu jer me kod Atlasa Intern+ nervira što bih u inostranstvu imao samo 1 asistenciju i ako je iskoristim npr za gumu ili struju ostajem prepušten sam sebi u slučaju većeg kvara. Takođe me nervira što u slučaju odlaska kod majstora imam šlep samo 500km ako odlučim da auto vraćam nazad, a dijagnostiku itd pokrivam sam. Pored toga nervira me i veliki broj bot profila koji pišu jedne iste tekstove po raznim društvenim mrežama u korist Atlasa i blate sve druge.
Ali, pogledam poslovanja Tesle vidim prijavljen debeli minus prošle godine...
 
Sećam se pre par godina stane mi auto malo pre Zabljaka. Imao sam Vozzi, sve regularno, poslali slep. Odvezao nas do hotela da sačekamo neki posao koji je imao da završi pa da nas slepa do majstora. Pišem ovo jer ste napisali da ovi iz Atlasa traže da sam platiš pa da ti refundiraju. Nama je ovaj iz slepa rekao da jedemo, pijemo, odmorimo se i samo da mu sačuvam račune. Pošto smo čekali jedno sat ipo, ručali slon ,popili po kafu i neki sok za klinku. Ceh bio oko 25e. Ovaj sa slepom je došao, uzeo te račune, ja dinar nisam platio, odvezao nas do slepa, i tu platio nekih 200e popravku. Dinar nisam dao. Možda su zato i propali. Reče mi da njemu osiguranje sve plaća nazad.
 
Ali kakva im je politika/logika da oni placaju popravku i delove??
'ajde da dodju, odslepaju, nadju majstora, smestaj obezbede i sve oko toga, ali da placaju na sve to i popravke na autima, ne ide.
Onda kasko i ne treba...
 
Ali kakva im je politika/logika da oni placaju popravku i delove??
'ajde da dodju, odslepaju, nadju majstora, smestaj obezbede i sve oko toga, ali da placaju na sve to i popravke na autima, ne ide.
Onda kasko i ne treba...
Kasko ne popravlja auto. Ako imas kasko i auto ti se pokvari nista kasko ne znaci. Ako pomoc na putu pokriva do 500eur majstora, po meni to znaci i ruke i delove. Sve preko sami placamo.
 
Pa ne plaća ti ni kasko delove u slučaju kvara. Ovo je varijanta nekog osiguranja i pomoći na putu u slučaju kvara/nezgode.
 
Da, permutovao sam osiguranja.
Da vidim sta mi onda ovaj ADAC nudi u tim, ne daj Boze, slucajevima.

EDIT: pise im na sajtu ovo:
  • We take care of the organization and implementation of the return transport of your vehicle to a workshop at your place of residence and fully cover the costs. We also cover necessary towing and adjustment costs for you.
 
1000022080.jpg
Sto se grčke tice.. Zar nije ovo najbolja varijanta?

Osiguranje + šlep sa juga srbije.
 
Pa samo ako imas srece da u tom trenutku vec nisu zauzeti, jer sami kazu da im je vozni park 1 KAMION i 1 KOMBI.
 
A to neverovatno povoljna cena 😅
Otac je od raznja kod sokobanje do vrsca platio slep skoro 300e pa ti vidi to njihovo povoljno. Pa onda skupa pomoc na putu... Skupa je kad ti se nista ne desi a jeftina kad je potreban slep
 
Tržišna cena šlepanja je 1eur/km, kilometraža se računa dvosmerno. Sve ostalo je stvar dogovora i kompromisa, zato postoji "pomoć na putu"
 
Tržišna cena šlepanja je 1eur/km, kilometraža se računa dvosmerno. Sve ostalo je stvar dogovora i kompromisa, zato postoji "pomoć na putu"
Plus noćni rad 20% plus vikend 30%, plus ako je više putnika i veći i teži auto cena varira. Pritom verujem kad preko vide tuđe tablice ( srpske ) sigurno ne ide popust. Prosto i amss nemcima i turcima ovde dere kožu sa ledja. Nemac isto tako balkancu i ostalima. I tako u krug
 
A to neverovatno povoljna cena 😅
Otac je od raznja kod sokobanje do vrsca platio slep skoro 300e pa ti vidi to njihovo povoljno. Pa onda skupa pomoc na putu... Skupa je kad ti se nista ne desi a jeftina kad je potreban slep
ima 260 km, koliko bi trebalo da bude para?

1723840119296.png

Menja se skodno godini auta. Dunav.

Ovaj najmanji paket je stvarno smesno para za neki mali gradski auto
 
Situacija od jutros tj malopre. Došli na plažu oko 8 ali nije nam se svidela, krenuli nazad kad cvrc otišao akumulator, neće da upali. Šta ću zovem atlas imam onaj paket koji pokriva celu Evropu. Žena me kontaktira posle par minuta kaže nema nijedan servis da radi nedeljom možemo poslati šlep službu da sklonite kola do mesta gde ste odseli. Pritom kaže da šlep službe ne silaze sa glavnog puta i da ne zna hoće hteti sići do plaže zbog bezbednosti i pita jel možemo tu kola da ostavimo do sutra. Kažem da nisam siguran prvi put sam na ovoj plaži (plaža Grifolini-Tasos 9km od Limenasa). Rekla mi da će me šlep služba zvati zbog lokacije, prošlo dobrih sat vremena ništa, u međuvremenu nadjem nekako kablove na parkingu preko naših ljudi i uspem da upalim kola. Ovih putem ih pozdravljam. Došao u Limenas na parking, 2 puta ugasio kola i upalio rade sve normalno. Javim Atlasu da smo se snašli i da nas i dalje niko nije zvao iz šlep službe i da ćemo se sutra čuti oko intervencije. Moje pitanje je hoće li uopšte hteti zameniti akumulator tj staviti novi iako auto uredno pali makar je tako bilo kad sam parkirao, ne znam kakva će situacija biti sutra. Treba za 3 dana da krenem nazad tako da mi nije baš sigurno da idem sa ovim istim akumulatorom.
P.S. u trenutku dok ovo pišem zvala me šlep služba, dakle posle nekih 2 i po sata.
 
Kako to mislis hoce li uopste hteti zameniti akumulator? Tvoje pare, zamenice sta god kazes. Ako mislis da ce ti akumulator zameniti Atlas - nece, Akumulator je potrosni deo i njegovu zamenu ti ne pokriva osiguranje. Tvoja je krivica sto ga nisi zamenio na vreme, ukoliko mu je istekla garancija.

Ljudi pogresno misle da akumulator crkava samo zimi. Ne, podjednako ga unistava i vrucina. Ako vam je akumulator star, zamenite ga, bez obzira sto pali. Crkavanje akumulatora moze sa sobom da povuce i neke druge delove u automobilu, slicno kao i crkavanje napajanja na kompjuteru.
 
Moje pitanje je hoće li uopšte hteti zameniti akumulator tj staviti novi iako auto uredno pali makar je tako bilo kad sam parkirao, ne znam kakva će situacija biti sutra. Treba za 3 dana da krenem nazad tako da mi nije baš sigurno da idem sa ovim istim akumulatorom.
Ако ти буду заменили акумулатор (а то ће вероватно урадити на лицу места), мислим да ће ти га наплатити. Провери у условима шта пише, или их питај када се будеш чуо са њима. И при томе ћеш искористити право на интервенцију.
Ако већ треба да га мењаш можда ти је боље да га сам купиш и замениш (у Лименасу сигурно имаш где да купиш).

ПС
(офтопик) Плажа се зове Глифонери (ако је у питању она мала плажа поред Пахиса).
 
Kao sto rece kolega bolje ga sam kupi i promeni nego da iskoristis intervenciju ili kupi kablove a akumulator uzmi u srbiji. Kablovi ce ti pomoći da ga upališ
 
Mislim, nisam siguran, da akumulator, novu gumu isl, ne pokriva osiguranje.
 
Ако ти буду заменили акумулатор (а то ће вероватно урадити на лицу места), мислим да ће ти га наплатити. Провери у условима шта пише, или их питај када се будеш чуо са њима. И при томе ћеш искористити право на интервенцију.
Ако већ треба да га мењаш можда ти је боље да га сам купиш и замениш (у Лименасу сигурно имаш где да купиш).

ПС
(офтопик) Плажа се зове Глифонери (ако је у питању она мала плажа поред Пахиса).
Pa to i mislim da li kupovina novog akumulatora ulazi tj pokriva Atlas osiguranje i da li će oni hteti uopšte priznati to kao kvar ako auto pali redovno tj ispravan je trenutno, ako ne svakako da mi je bolje sam da ga uzmem i zamenim nego da trošim intervenciju. Svakako videću sutra kako bude, ako upali lepo,bez verglanja i trzanja, kupicu samo kablove za svaki slučaj. Nisam siguran ali mislim da je neko pre par strana pisao kako se desila ista situacija i da je atlas to pokrio. U pravu si za plažu.
 
Iskustvo kolege sa posla, drugi dan mu crkne akumulutaor u Grckoj, imao Atlas, zvao ih, poslali Grka sa starterom i novim akumulatorom, proverio Grk, kad je utvrdio da je akumulator crko, izneo novi akumulator, trazio da plati, kolega nije hteo, rekao to je popravka do 500 evra, ovaj upisao i otisao.
Tako da ne znam zasto mi placamo, reko bih nemam para imam pomoc na putu, oni nek vam plate.
Mrzi me ponovo da kucam pa cu prekopirati iskustvo kolege.
 
Stvarno bi bilo ekstra da pokrivaju zamenu potrosnih delova.. Krenes sa akumulatorom starim 10 godina, istrosenim kocnicama, pa ti to sve lepo oni zamene usput :) Pa prosli bi ko vozzzi u roku od 6 meseci :)
 
Nazad
Vrh Dno