Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024)

Ja sam prebacio pre dve nedelje sa Lite na Progresiv. Meni u staroj app ne piše u katalogu ponuda ništa u vezi toga da sam podneo zahtev za novi paket. Nema ni na mejlu nikakva poruka. Sutra je prvi , pa ću da vidim da li ću dobiti neko obaveštenje.
 
Kao što sam i pretpostavio, beskontaktno plaćanje na Ingenico ICT 220 i 250 je odbijeno. U oba slučajeva čip transakcija prolazi. Za IWL 220/250 nemam dostupna prodajna mesta.
 
Koliko je lepo videti karticu na kojoj je jedna strana skroz čista a podaci su ištampani (ne ebrosirani) na poleđini.

Bila bi fora da je fluorescentna pa da zabljesti u mraku

Meni su na primer embosovane uvek ulivale kvalitet izrade i estetski bile lepse (stvar ukusa,naravno).
Jeste li ozbiljni, ili...? Bukvalno ne mogu da zamislim nebitniju stvar na svetu od vizuelnog dizajna platne kartice. Narocito u doba digitalnih novcanika. :) A i pre njih mi je primarna kartica stajala izmedju telefona i maske.

Da nisu embossed slova, to i mogu da razumem jer je tanja u novcaniku.

Bukvalno se vraćam u Mobi-Yettel samo zbog kartice. Ovo kad otvoriš novčanik pa dobiješ boost vitamina D kad te obasja, prelepo.
Sarkazam, nadam se?

Dajte da diskutujemo o prakticnim stvarima. Sta vam se ne svidja u novoj aplikaciji itd. Mozda neko i cita, pa i hoce da popravi.

Mnogo vise od boje kartice mi smeta sto je polje za unos iznosa tokom internog prenosa inicijalno popunjeno sa 0,00 i te nule moraju da se ekplicitno obrisu umesto da se samo kuca iznos.
 
I ja sam to primetio, ne mogu odmah da pocnem da kucam iznos. A sto se tice dizajna kartice - vlasnik ove banke se toliko cesto menja, da je nemoguce ispratiti i uvek imati karticu sa aktuelnim logom.
 
Jeste li ozbiljni, ili...? Bukvalno ne mogu da zamislim nebitniju stvar na svetu od vizuelnog dizajna platne kartice. Narocito u doba digitalnih novcanika. :) A i pre njih mi je primarna kartica stajala izmedju telefona i maske.

Da nisu embossed slova, to i mogu da razumem jer je tanja u novcaniku.


Sarkazam, nadam se?

Dajte da diskutujemo o prakticnim stvarima. Sta vam se ne svidja u novoj aplikaciji itd. Mozda neko i cita, pa i hoce da popravi.

Mnogo vise od boje kartice mi smeta sto je polje za unos iznosa tokom internog prenosa inicijalno popunjeno sa 0,00 i te nule moraju da se ekplicitno obrisu umesto da se samo kuca iznos.
Ne znam, meni je to lepa sitnica. Ali i dalje stoji da im je aplikacija poluproizvod, a i cene im opasno skaču od 1.09. tako da mi i dalje nisu primamljiva banka ni u kom slučaju. Kartica možda simpatično izgleda, ali mi ne vredi 350din održavanja kad u banci u kojoj sam ne plaćam omladinski paket (a uz to ne plaćam ni transakcije koje u Yettelu koštaju 20din).

Ne vidim problem da se po koja reč kaže i o tome, ništa ne fali.
 
Nikad mi ranije nisu poslali mejl o naknadi računa. Znam da se ona uvek naplaćuje na kraju meseca, ali taj mejl stigne između trećeg i sedmog, kako kad. Kako popravljaju nebitne stvari. Taj mejl nema svrhu. Zato obaveštenja u aplikaciji deset godina ne rade, a preostaje još trideset dana do početka naplate SMS-a.
U novoj aplikaciji mi se jedino trenutno sviđa to što se odjavljujem protresanjem telefona i bukvalno ništa više. Web i dalje naravno nije postalvjen čak ni na testiranje.
A što se dizajna kartica tiče, baš me briga. Sećam se samo da se sa starih kartica plastika ljuštila kao da su za njihovu izradu platili pet dinara. Odkad koristim beskontaktno plaćanje a pogotovo GPay, ova poslednja mi se dobro drži već dve godine. Zamišljam tek kako će da se ljušte te nove od eko materijala. JOš malo će ih praviti od toalet papira, sa istekom roka od tri meseca.
 
Hm... sto se tice promene cena, da li se nesto menja i za koriscenje onog paketa koji je besplatan ako se prenese plata?
 
Zamišljam tek kako će da se ljušte te nove od eko materijala. JOš malo će ih praviti od toalet papira, sa istekom roka od tri meseca.
Ne ljušte se, jer je magnetna traka odštampana na plastici, a kartice su mat (kao kod Inteze, Addiko Master i bivše CA).
 
Hm... sto se tice promene cena, da li se nesto menja i za koriscenje onog paketa koji je besplatan ako se prenese plata?
Ne menja se. Samo se Progresiv i Progresiv Plus, odnosno 5+ objedinjuju u Max sa i bez prenosa zarade (besplatan i sa održavanjem od 595 dinara ako nema plate).
 
Al će da se namlate para od septembra, jer jadan i glup, neobavešten narod neće da zna za SMS naplate i neće to da isključi. Neki neće znati kako da isključe. Pošteno bi bilo da svima isključe automatski i pošalju SMS obaveštenje o tome, al jok. Oni okačili na sajt, poslali samo mejl i to je to. Ali da, gde banka i poštenje idu zajedno.
 
Prvo, ne znaš kako će to da obave, možda baš kako si ti i predložio, ima još mesec dana do tada. A drugo, njhovi klijenti nisu baš neobavešten narod, naprotiv, uglavnom su mladi i digitalno pismeni jer od samog početka rada imaju samo online bankarstvo bez šaltera. Ja nemam utisak da su pilićari koji gledaju da ućare na svakom koraku i vrlo su transparentni sa svim provizijama.
Ne znam što imaš takav stav, ja sam prezadovoljan Yettelom za ovih par meseci kako sam preneo platu iz Inteze, uopšte nije zanemarljivo koliko mi više ostane para koje sam trošio tamo (em mesečno održavanje, em provizija za svaki prenos, nemaju kamatu po viđenju...)
 
Al će da se namlate para od septembra, jer jadan i glup, neobavešten narod neće da zna za SMS naplate i neće to da isključi. Neki neće znati kako da isključe. Pošteno bi bilo da svima isključe automatski i pošalju SMS obaveštenje o tome, al jok. Oni okačili na sajt, poslali samo mejl i to je to. Ali da, gde banka i poštenje idu zajedno.
Tako je NLB, dan pre nego što su prestali da šalju SMS-ove svima su poslali obaveštenje o prekidu pa sutradan isključili sami, a i pre toga su svuda obaveštavali o tome. Pritom se te SMS notifikacije nisu ni naplaćivale kao u ovom slučaju
 
Ja sam u ovoj banci od samog početka i nije mi potrebna nijedna druga. Volim je više nego bilo koju drugu banku i nikad nisam imao sa njima ozbiljnijih problema. Zato mi i jeste stalo da se urade kako treba, ali poučen nekim iskustvima, bojim se da to neće ići tako slatko. Misao koju imaju je oduvek dobra, samo oni koji rade softver izgleda nisu baš sposobni da to isprate.
 
Slažem se, upravo je i to moj utisak. Softver ima dosta manjkavosti, a s obzirom da je banka u pitanju tu ne bi smelo ništa da štuca. Ali im gledam kroz prste za to zbog ovih drugih stvari koje sam naveo :)
 
  • Like
Reagovanja: uji
Njhovi klijenti nisu baš neobavešten narod, naprotiv, uglavnom su mladi i digitalno pismeni
Čine značajan udeo, ali isto tako su mnogima uvalili račune zbog rate za telefone uz Yettel postpaid i treći deo čine oni koji hoće da primaju platu bez troškova ili poput moje majke, da im drugi sve sažvaću, a ona samo došla da potpiše papire i ima otvoren bilo kakav tekući.
 
Uspeo sam da ucitam qr kod preko stare aplikacije za placenje poreza(hvala forumasima koji ukazase da tako moze).
Za ovu godinu sam zavrsio, nadam se da ce resiti problem na novoj apk do iduce godine kad opet stigne na naplatu 😅
 
Jeste li ozbiljni, ili...? Bukvalno ne mogu da zamislim nebitniju stvar na svetu od vizuelnog dizajna platne kartice. Narocito u doba digitalnih novcanika. :) A i pre njih mi je primarna kartica stajala izmedju telefona i maske.

Da nisu embossed slova, to i mogu da razumem jer je tanja u novcaniku.

Sarkazam, nadam se?
Nije sarkazam, na sreću ili žalost. U četiri sam banke, možda i pet, prestao sam da brojim. Imam fetiš na kartice, sakupljam ih kao da su Yu-Gi-Oh.

 
Al će da se namlate para od septembra, jer jadan i glup, neobavešten narod neće da zna za SMS naplate i neće to da isključi. Neki neće znati kako da isključe. Pošteno bi bilo da svima isključe automatski i pošalju SMS obaveštenje o tome, al jok. Oni okačili na sajt, poslali samo mejl i to je to. Ali da, gde banka i poštenje idu zajedno.
Danas sve banke obavestavaju klijente na isti nacin (osim mozda Postanska ako salje neka pisma i sl...ali i to je srazmerno starosnoj populaciji korisnika).To sto gomila korisnika dobije mail od banke,pa i obavestenje kroz aplikaciju,ali ih ne zanima da procitaju jer nije priliv novca- to banka nije kriva.Ovo sada zameram malo sto ovako u etapama i traljavo prelaze na nove aplikacije,ali sveobuhvatni utisak do sada i nekoliko godina koriscenja je vise nego dobar.Samo da krenemo od toga da 99% stvari mozete da zavrsite kroz aplikaciju (promena pina kartice, mCache, dostave podataka prilikom promene dokumenata i razne druge stvari) pa i same kartice vam isporucuju na kucnu adresu.Kod 99% banaka i dalje morate da cekate red kao za pasos da bi podigli novu karticu,a o banalnim stvarima kao sto je promena pina i da ne govorim- na najblizi bankomat i u poslovnicu
 
Apsolutno, ja deset godina nisam posetio šalter i kao što sam više puta rekao, koncept je jedinstven. Ali postoje neke traljavosti kao npr, izdavanje kartica, kašnjenja... Evo imam RF kao rezervni račun za svaki slučaj. KArtica ističe ovog meseca, danas stigla nova. Prvog. Znači može i tako, ako se hoće.
 
Vec trecu godinu pred put u Grcku probam online da dopunim kredit za Cosmote karticu. Nikad nisam uspeo, i upravo sam shcatio da Intezina viza prolazi a da je problem sa Y master cardom koja iz nekog razlioga ne prolazi. Prvi put mi se to desava za sve ove godine...
 
Apsolutno, ja deset godina nisam posetio šalter i kao što sam više puta rekao, koncept je jedinstven. Ali postoje neke traljavosti kao npr, izdavanje kartica, kašnjenja... Evo imam RF kao rezervni račun za svaki slučaj. KArtica ističe ovog meseca, danas stigla nova. Prvog. Znači može i tako, ako se hoće.
Postoje i mane kojih se nisam setio.Toliko reklamiranje banke,Progresiv paketa,a banku sa gorom kursnom listom nisam video.Da ne kazem,totalna prevara.
 
Nova app , primio e-mail i reko da se ulogujem.

Neće, otp kod ukucam i dalje je sivo.
 
Ne znam jel izuzetak ili planiraju da menjaju sve, danas primetih da je zamenjen bankomat u Kralja Milana u Beogradu, ovaj novi ima dosta veći ekran, rekao bih da je model DN Series 200, mada moguće i da je Series 400, svakako je dosta brži od starih.

dn-series-200.png
 
Vec trecu godinu pred put u Grcku probam online da dopunim kredit za Cosmote karticu. Nikad nisam uspeo, i upravo sam shcatio da Intezina viza prolazi a da je problem sa Y master cardom koja iz nekog razlioga ne prolazi. Prvi put mi se to desava za sve ove godine...
ja pre neki dan stavio kredit na Cosmote broj bez problema sa bivsom MTS bankom sad Postanskom Stedionicom master karticom
 
E a jesi to obavio iz srbije ili si bio u grckoj? Mozda je do toga sto sam u srbiji, jer ni inteza kartica nije prosla na kraju
 
Nazad
Vrh Dno