Tomiprunet
Slavan
- Učlanjen(a)
- 10.04.2020
- Poruke
- 2,814
- Poena
- 265
Prvo mi nije bilo jasno zasto mi se uvecala cena pretplate, jer znam da nisam nista radio sto ne podpada pod pretplatu. Pa sam postavio pitanje ovde, iako ne bas kako treba jer nisam dao svoje podatkeMMS nema veze sa internetom - ako je odgovoreno MMS-om to je do nekih podešavanja u telefonu i samoj aplikaciji (Facetime), ne do operatera. Operater je samo naplatio ono što je odrađeno a to je poslati MMS.
Zdravo, nažalost, nemamo uvid u detalje potrošnje zbog zaštite podataka.Sve detaljne informacije o potrošnji možeš pronaći putem Yettel aplikacije u odeljku Račun, zatim odabereš opciju „podesi pin“ koji sam kreiraš i zapamtiš, nakon toga listing potrošnje je vidljiv i moći ćeš da biraš datume i poveravaš sve što te zanima. Listing za današnji dan, biće dostupan sutra.Postovani. Da li bi mogao nekako znati zasto mi je uvecan racun za pretplatu? Nisam nista potrosio van svog paketa. Nisam placao parkinge.
Vidi da ti nije istekao ugovor ili si u mesecu isteka.Postovani. Da li bi mogao nekako znati zasto mi je uvecan racun za pretplatu? Nisam nista potrosio van svog paketa. Nisam placao parkinge.
Po Opštim uslovima Yettela (a verujem i ostalih operatera), kupovinom i korišćenjem pripejd kartice automatski pristaješ na iste. Što će reći, ako koristiš karticu, znaš da će ti kredit isteći nakon dva meseca ako ga ne koristiš, u suprotnom samo... baciš karticu?E sad prepaid broj/karticu nisam koristio u ovom milenijumu tako da ne znam da li se prilikom kupovine broja potpisuje nešto čime se saglašava sa ovim uslovima ili ovo samo stoji na sajtu bez da oni upoznaju korisnika sa njihovim uslovima korišćenja.
Koliko je meni poznato - možda grešim, nisam siguran - Efektiva igra na kartu činjenice da ako je Ugovor nejasan ili nekim delom potencijalno u suprotnosti sa Zakonom o obligacionim odnosima, takav ugovor se vrlo lako može oboriti na sudu. I to su već radili, znam za primer Ugovora sa turističkom agencijom gde je to uspešno urađeno, ali ne znam da li je ovde baš taj slučaj...Po Opštim uslovima Yettela (a verujem i ostalih operatera), kupovinom i korišćenjem pripejd kartice automatski pristaješ na iste. Što će reći, ako koristiš karticu, znaš da će ti kredit isteći nakon dva meseca ako ga ne koristiš, u suprotnom samo... baciš karticu?
Ako je ugovor sklopljen na daljinu imate 15 dana a ako ste potpisali u poslovnici mrka kapa 😀Moze li da se raskine ugovor unutar mesec dana od potpisivanja istog bez penala?
Nema niko zvaničnu informaciju, nigde ne piše, kad pitaš call centar, odgovor je nešto trenutno nije u redu, One (bivši Telenor) nam je prvi partner, al' je malo drugačije u praksi 😂Verovatno zato što je istekao ugovor o roamingu izmedju Yettel Srbija i One Crna Gora.
Yettel, prepaid. Da li još neko ima problem sa dopunom kredita? Naime, prilikom pokušaja dopune, dobijam poruku "Došlo je do greške 500".<
Posle 3 mesca kao i kod ostalih...nekad bilo uplatis kredit i vazi bese 9meseci,e onda brisu kredit (ako nisi potrosio),a broj standardno vazi od momenta uplate 365dana.Po Opštim uslovima Yettela (a verujem i ostalih operatera), kupovinom i korišćenjem pripejd kartice automatski pristaješ na iste. Što će reći, ako koristiš karticu, znaš da će ti kredit isteći nakon dva meseca ako ga ne koristiš, u suprotnom samo... baciš karticu?
Koliko para uplacujes?@Yettel Srbija
da probam i ovde:
Nije bitno koliko. Probao sa raznim iznosima i nije htelo. Sinoć posle 21h, proradilo.Koliko para uplacujes?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari