Jedno mozda nekom glupo pitanje razmisljao sam da po isteku UO u Yettelu,prebacim broj u Globaltel i uzmem ovaj Fremium od 8Gb neta i besplatni razgovori i sms ka svima.Jednostavno ove UO a bilo ih je i ima ih jos,mi non-stop dizu pritisak

pozovem sa sadasnjeg broja njihov call centar da pitam jedan detalj.Kad ono ekstremno neljubazna neka operatorka se javi,i na moje pitanje arogantno kaze "Prvo prebacite broj nemam ja vremena,ostali korisnici cekaju" i prekide vezu?To mi se nije desilo nigde otkad je gavran pocrneo,pa bio to A1,Yettel ili daleko bilo MTS.Zato sam prinudjen da pitam ovde ako bih prebaci broj na taj Fremium bez UO,od 8Gb net i besplatno pozivi i sms ka svima kosta 1100RSD...pitanje sta se desava sa brojem ako ne uplatim tih 1100 ili mozda uplatim za na primer 10dana a rok za obnovu istekao.E sta tad biva desava kako-god,to sam hteo da pitam ali ova iz call centra me otkaci samo tako,i kakav je to call centar kad dobijas takve odgovore