Šta je novo?

GLOBALTEL - virtuelni mobilni operator

Morali su da te pismeno obaveste o jednostranim izmenama. Ne mogu bez predloga da ti skraćuju važenje ugovora (jeste pripejd, ali u ovom slučaju se situacija menja). Naravno, pošto nisi saglasan sa sprovedenom izmenom, a imaš napismeno poslato sms-om da do prvobitnog krajnjeg datuma moraju da ti je isporuče, imaš osnova za prijavu nepravilnosti u radu Globaltela Ratelu, nakon što ti budu odgovorili na taj mejl (a ići će verovatno linijom manjeg otpora uz odricanje od odgovornosti).
Druže nisam hteo da se Ganjam sa njima nemam živaca za to, lepo sam prebacijo broj kod Yettel-A, 370 mesečno imam neograničeno minuta u Yettelu 140 minuta ka svim mrežama 1000 sms ka svima mrežama i 1.75Gb neta plus za 69 dinara mesečno dve aplikacije sa po 10Gb mesečno, plus VOLTE, za mene trenutno fenomenalna Promocija i što se tiče signala gde god da se nalazim do sada signala je jako dobar, sve u svemu za sada pre zadovoljan!
@Stevan Z

Nisi jedini.
Evo i ja imam problem

Isto sam produzio paket ( u maju ) par meseci unapred i sada kao vazi do 23.07.


Javljam se kasnije popodne sa novim detaljima...….
Moj ti je savet Druže mani se od njih!
 
Rekao bih da oni definitivno nešto čačkaju sa njihove strane. Takođe imam uplaćeno nekoliko Freepaid paketa unapred i to mi za sada nisu dirali, stoji i dalje trajanje koliko bi trebalo, ali do juče mi je kada uđem na pregled stanja na sajtu pisalo da mi je broj registrovan (što i jeste), a evo sad vidim stoji link "Registruj se".
 
Rekao bih da oni definitivno nešto čačkaju sa njihove strane. Takođe imam uplaćeno nekoliko Freepaid paketa unapred i to mi za sada nisu dirali, stoji i dalje trajanje koliko bi trebalo, ali do juče mi je kada uđem na pregled stanja na sajtu pisalo da mi je broj registrovan (što i jeste), a evo sad vidim stoji link "Registruj se".
Druže sve to namerno rade, nije to Slučajnost!
 
Uništiće globaltel, ja kada Vam kazem
 
Ja uplaćivao kredit preko moje platne kartice, više paketa aktivirao nekad i skupio na mi važi do 24.01.26 Godine, kad ono pre neki dan da proverim ono važi do 24.07.24, zovem da pitam call centar kaže sistem ne dozvoljava više paketa pisite na imeil ja pisao i njima reko a dozvoljeno vam je bilo da uzimate pare kad sam aktivirao pakete odgovor nisam dobio, eto toliko o Globaltelu
Nisi trebao da prebacujes u Yettel dok ne dobijes neki odgovor na mail.Mozda im je bug u sistemu (nameran ili slucajan) i nakon sto ti vrate sve u predjasnje stanje (ako idemo linijom da je nesporazum),nema na sta da ti vrate to jer si prebacio vec broj.
Umesto oni da idu linijom manjeg otopora zbog svoje greske,straha od tuzbi,zalbi Ratelu..ovaj put si ti ustuknuo:)Nisi onda ni trebao da im se zaliz a da ne cekas neki zvanican odgovor na taj poslednji mail
 
Nisi trebao da prebacujes u Yettel dok ne dobijes neki odgovor na mail.Mozda im je bug u sistemu (nameran ili slucajan) i nakon sto ti vrate sve u predjasnje stanje (ako idemo linijom da je nesporazum),nema na sta da ti vrate to jer si prebacio vec broj.
Umesto oni da idu linijom manjeg otopora zbog svoje greske,straha od tuzbi,zalbi Ratelu..ovaj put si ti ustuknuo:)Nisi onda ni trebao da im se zaliz a da ne cekas neki zvanican odgovor na taj poslednji mail
Nisi razumeo žalio se i na broj 06771234 i na meiil suport kako već ide i na meil isti odgovor mi je stigo kao i usmeno što su mi rekli i nije mi padalo na pamet da se Ganjam sa njima ja sam kriv niko mene nije silom terao da uplaćujem više paketa!!!!!
A kako nije bio bag u sistemu kada sam uplaćivao više Paketa odjednom, pusti filozofiju u Bagovima to rade sa nemerom!
 
Druže nisam hteo da se Ganjam sa njima nemam živaca za to, lepo sam prebacijo broj kod Yettel-A, 370 mesečno imam neograničeno minuta u Yettelu 140 minuta ka svim mrežama 1000 sms ka svima mrežama i 1.75Gb neta plus za 69 dinara mesečno dve aplikacije sa po 10Gb mesečno, plus VOLTE, za mene trenutno fenomenalna Promocija i što se tiče signala gde god da se nalazim do sada signala je jako dobar, sve u svemu za sada pre zadovoljan!
Gde si našao tu promociju ?
 
Nisi trebao da prebacujes u Yettel dok ne dobijes neki odgovor na mail.Mozda im je bug u sistemu (nameran ili slucajan) i nakon sto ti vrate sve u predjasnje stanje (ako idemo linijom da je nesporazum),nema na sta da ti vrate to jer si prebacio vec broj.
Umesto oni da idu linijom manjeg otopora zbog svoje greske,straha od tuzbi,zalbi Ratelu..ovaj put si ti ustuknuo:)Nisi onda ni trebao da im se zaliz a da ne cekas neki zvanican odgovor na taj poslednji mail
I Pusti tu filozofiju o bagu sistema kako nije zabagovao kad su trebali da uzu pare, bili su ok dok mts ih nije kupio i nema tu šta da se priča dalje!
Gde si našao tu promociju ?
Pa na pripejd Yettel kad sam prebacio broj posle 72 sata dosle su mi promocije ne samo ta već i druge razne!
 
Poslednja izmena:
Isto tako su poceli da naplacuju pozive ka besplatnim 0800 brojevima , pa su posle prituzbi
to povukli.

Trenutno nije jasno da li su ukinuli paket Jaka Osmica za korisnike kod kojih
je ta promocija bila aktivna.

Omogucavali su aktivaciju paketa par meseci unapred , sada i tu postoji neki problem...

Iako je broj registrovan , jutros je bio prikaz da nije , pa su to ispravili.


Navkli smo na njihove gluposti :) Ceracemo se jos….

@Stevan Z

Dok god mogu da budem bez ugovorne obaveze , bicu…

Kod Yettela su te promocije na 7 dana i nema automatske obnove - to je za mene maltretiranje.
 
Nisi razumeo žalio se i na broj 06771234 i na meiil suport kako već ide i na meil isti odgovor mi je stigo kao i usmeno što su mi rekli i nije mi padalo na pamet da se Ganjam sa njima ja sam kriv niko mene nije silom terao da uplaćujem više paketa!!!!!
A kako nije bio bag u sistemu kada sam uplaćivao više Paketa odjednom, pusti filozofiju u Bagovima to rade sa nemerom!
Pokušavam da razumem tvoj rezon ovde, ali mi nikako ne ide. Imao si uplaćene pakete na Globaltelu do januara 2026. za šta si dao bar nekoliko hiljada dinara (mada po ciframa sa skrinšotova koje si postavio, verovatno i više desetina hiljada), a onda si čim su ti smanjili trajanje otišao i prebacio broj u Yettel na pripejd i praktično bacio sve te pare koje si potrošio unapred zato što nisi hteo da se cimaš?! Sve to iako su ti iz Globaltela rekli da se obratiš podršci i da bi se situacija verovatno rešila, možda ne istog trena, ali u dogledno vreme? Takođe, sve to uz znanje da je Globaltel poznat po raznim bagovima i problemima?
 
Nisam na viko da nikog molim za ono što je moje pokušao sam na Ljudski način ali ne vredi sa njima, ovako rešio da se maknem i miran sam!
 
Podrzavam, ako nisu u stanju da rese problem bolje je otici. Zivci nemaju cenu, to mladi ne znaju a mi matori smo apsolvirali. Uostalom, Globaltel i nije za ozbiljne stvari, nikada ne bih prebacio glavni broj u tu mrezu, uzmes kao drugu karticu zbog minuta, neta, rominga i to je to. I onako ce to MTS uskoro usrati nacisto ili ce ih ukinuti.
 
Isto tako su poceli da naplacuju pozive ka besplatnim 0800 brojevima , pa su posle prituzbi
to povukli.

Trenutno nije jasno da li su ukinuli paket Jaka Osmica za korisnike kod kojih
je ta promocija bila aktivna.

Omogucavali su aktivaciju paketa par meseci unapred , sada i tu postoji neki problem...

Iako je broj registrovan , jutros je bio prikaz da nije , pa su to ispravili.


Navkli smo na njihove gluposti :) Ceracemo se jos….

@Stevan Z

Dok god mogu da budem bez ugovorne obaveze , bicu…

Kod Yettela su te promocije na 7 dana i nema automatske obnove - to je za mene maltretiranje.
Iskreno,
Ne volim te promocije na nedelju dana.
Em što ti nema prenosa, em je nedelju dana podpuno bzvz.
Jest da u mts-u ima kombo mix, koji se prenosi.
Juče sam se baš ulogovo na sajt, piše i meni da je broj registrovan.
 
Otkad to ima Yettela na Kosovu?
 
Rekao bih da oni definitivno nešto čačkaju sa njihove strane. Takođe imam uplaćeno nekoliko Freepaid paketa unapred i to mi za sada nisu dirali, stoji i dalje trajanje koliko bi trebalo, ali do juče mi je kada uđem na pregled stanja na sajtu pisalo da mi je broj registrovan (što i jeste), a evo sad vidim stoji link "Registruj se".
Isto, pozvao ih i posle toga ispravili bag. Na sajtu se pojavljuje da je broj registrovan, sto je normalno jer je prenet iz druge mreze. I ja sam kupio skoro 2 fripejda, nekih 50ak dana vaznost paketa. Nisu dirali za sada nista.

P.S. Bio je neki bag u sistemu. Svi koji su imali problem sa smanjenjem trajanja paketa ili registracijom koja se ne pojavljuje na portalu, trebalo bi da prijave problem.

@Stevan Z mislim da si prenaglio, ipak je to bilo 1600 gb neta na broju.
 
Poslednja izmena:
Како могу да проверим колико ми је остало интернет саобраћаја за регион Западни Балкан?
 
Pa nije ti ostalo ništa, vidiš da ti piše 0 GB, Global Summer i Global Explore podrazumeva neke zemlje Evrope i Zapadnog Balkana i tebi tu stoji 0GB.
 
Samo da potvrdim, nešto su definitivno čeprkali oko registracije brojeva. Broj koji koristim je bio registrovan. Malopre sam se ulogovao na sajt i stoji link Registruj se.
 
Како могу да проверим колико ми је остало интернет саобраћаја за регион Западни Балкан?
Poz!
Lepo piše,
freepaid taj i taj paket ističe za toliko i tiloko i zadnja stavka piše roming global travel i global explore.
U global travel spada i zapadni balkan, a video sam tamo u roming dodacima da ima zb.
Ovo summer 5 gb za deset dana je odlična stvar.
 
Istice mi paket kombinacija 30 dana , pre nekoliko dana sam uplatio freepaid paket , da li ce i freepaid gigabajti da budu obrisani? Ova sms poruka me buni Screenshot_2024-07-06-13-10-41-332_com.google.android.apps.messaging-edit.jpg
 
Pozdrav,
Ako se nekome desilo ovaj problem molim vas na pomocu kako ste resili.
Pre 3 dana sam preneo broj iz Yettela na Globaltel.
Svje je proslo kako treba dobijem pozive, mogu da zovem brojeve svih ostalih operatera OSIM Yettela. Znaci ne mogu da zovem brojeve 063, 062, 069, pokazuje user busy ili javi se automatska glasovna ne-jasna poruka cini mi da kaze 'Your call is restricted'. Situacija je slicna kad te neki broj blokira ali nemoguce (ili jest) da te cela mreza operatera blokira.
Svasta sam probao, resetovanje telefona, instalacija deinstalacija eSim kartice, cak sam probao i na drugom telefonu, opet isto, sve radi, internet, ulazni pozivi, odlazni pozivi do svih operatera osim Yettel-a.
Zvao sam tri puta korisnicki servis Globaltela 06771234, objasnim problem, samo mi kazu da su napisali reklamaciju i traje 8 dana da se odgovori, i nista drugo mi ne odgovaraju. Mislim to je tehnicki problem ne bi trebalo 8 dana za resavanje reklamacije ako nije neki spor u pitanju. Ali eto nista cekam od dana kad sam preneo broj kao da sam bez telefona jer vecina mojih kontakta je na yettel mrezi.
Molim za pomoc ako je neko imao slican problem , ili ako globaltel suport cita ovu poruku.

POzdrav
 
Vrh Dno