Šta je novo?

Yettel Hipernet

Yettel risiver za tv softverski pakao.
Dok ga ukljucis prodje vecnost...5 puta stiskas da se ukljuci na daljincu,svako malo ga moras restartovati...tiha jeza...ovaj PFF je unakazio nacisto sve
 
Yettel risiver za tv softverski pakao.
Dok ga ukljucis prodje vecnost...5 puta stiskas da se ukljuci na daljincu,svako malo ga moras restartovati...tiha jeza...ovaj PFF je unakazio nacisto sve
Ako zakuca reset preko portala ili cupanje iz struje resava problem
 
@CarnX
Kako si dobio 12m po 1 rsd za yettel net +tv?
Juce drugar zvao akvizitera...novi korisnik...daje mu 9m po 1 rsd za net i tv i 50% popusta na total 10 paket
 
Ja obnovio yettel tv pre nedelju-dve, 12m za 1rsd, ostatak full cena (3300). Obzirom da su prvo nudili po 9meseci za dinar, cenkao sam se malo. Deluje da je to recept.
 
Obnoviti znači da si "stari" korisnik. Za nove korisnike "čudne" promocije od 6,9,12 meseci po dinar i 18 meseci puna cena.
Koliko vidim Yettel je jedini koji koliko-toliko ceni svoje stare korisnike, drugi ih prosto teraju od sebe.
 
Ja obnovio yettel tv pre nedelju-dve, 12m za 1rsd, ostatak full cena (3300). Obzirom da su prvo nudili po 9meseci za dinar, cenkao sam se malo. Deluje da je to recept.
upravo tako... ponudili 9m, rekao sam da necu 9m jer mi mts daje 12m i onda su i oni dali 12m...
 
Moze li neko da preporuci neki ruter ili wi-fi extender koji bi se prikljucio na Yettelov ruter a cilj je da se pojaca wi-fi signal u drugom delu kuce. U principu nisam siguran da bi ruter zavrsio posao posto mi treba nesto bez kablova ali sam otvoren za predloge.
U sustini treba mi to kao privremeno resenje dok se ne razvuku lepo kablovi po celoj kuci.
 
Imam rezervni ruter koji želim da iskoristim kao AP za drugi deo stana (već sam razvukao LAN kabl od yettel-ovog ZTE glavnog rutera do njega).
Šta od settingsa treba sad da se odradi na glavnom ZTE ruteru?
 
Nista.
Za stavljanje dodatnih AP-ova samo oni se konfigurisu (stave se ili u AP mod ako ima ta opcija ili im se menja LAN ip adresa i gasi DHCP i UPNP server)
 
ne pristaj na te ucene, po zakonu, ako na novoj adresi nema uslova za instalaciju, raskidas ugovor bez penala

Moze li malo vise detalja u vezi ovoga, da li moram da angazujem nekog pravnika ili moze da se zavrsi u poslovnici? U istoj sam situaciji (ako je vec bilo na nekoj od prednodnih stranica, moze link - hvala)
 
Ako nema optika na novoj adresi, onda ne prihvatas nikakve zamene koje ce ti biti ponudjene (4g internet), jer to nije ista usluga i nisi duzan da placas za losiji servis.
 
Moze li malo vise detalja u vezi ovoga, da li moram da angazujem nekog pravnika ili moze da se zavrsi u poslovnici? U istoj sam situaciji (ako je vec bilo na nekoj od prednodnih stranica, moze link - hvala)
Ovo nije tačno. U Ugovoru ti lepo piše da ti uslugu daju za lokaciju na koju si prijavljen, ukoliko se seliš i ima uslova preneće ti uslugu. Ukoliko nema uslova ti snosiš posledice jer oni ti nisu garantovali da imaju uslugu na celoj teritoriji srbije. Tu onda može samo da se desi "dobra volja" operatera da ti izađe u susret.

Ukoliko želiš da raskineš uvek možeš da platiš benefit za mesece za koje si koristio i da raskineš.
Zato operateri uvek i definišu u ugovoru adresu gde se usluga pruža i rade se provere Tehničkh mogućnosti jer samo za tu adresu mogu da garantuju usluge
 
Moze li neko da preporuci neki ruter ili wi-fi extender koji bi se prikljucio na Yettelov ruter a cilj je da se pojaca wi-fi signal u drugom delu kuce. U principu nisam siguran da bi ruter zavrsio posao posto mi treba nesto bez kablova ali sam otvoren za predloge.
U sustini treba mi to kao privremeno resenje dok se ne razvuku lepo kablovi po celoj kuci.
WiFi mesh sistem bilo koji.....
 
Ovo nije tačno. U Ugovoru ti lepo piše da ti uslugu daju za lokaciju na koju si prijavljen, ukoliko se seliš i ima uslova preneće ti uslugu. Ukoliko nema uslova ti snosiš posledice jer oni ti nisu garantovali da imaju uslugu na celoj teritoriji srbije. Tu onda može samo da se desi "dobra volja" operatera da ti izađe u susret.

Ukoliko želiš da raskineš uvek možeš da platiš benefit za mesece za koje si koristio i da raskineš.
Zato operateri uvek i definišu u ugovoru adresu gde se usluga pruža i rade se provere Tehničkh mogućnosti jer samo za tu adresu mogu da garantuju usluge
Znači ako yettel nema uslove na drugoj adresi nikako se ne seliti dok ne istekne uo? I korisnik je kriv ako yettel nema na drugoj adresi priključak? Svašta ću da pročitam ovde.
 
Znači ako yettel nema uslove na drugoj adresi nikako se ne seliti dok ne istekne uo? I korisnik je kriv ako yettel nema na drugoj adresi priključak? Svašta ću da pročitam ovde.
Ne nego ako znate da ćete se seliti dobro se raspitajte šta su vaša prava i obaveze. To je po Zakonu a ne po nečijoj volji
Znači ako yettel nema uslove na drugoj adresi nikako se ne seliti dok ne istekne uo? I korisnik je kriv ako yettel nema na drugoj adresi priključak? Svašta ću da pročitam ovde.
Jer Selidbom vi menjate uslove ugovora sa kojima druga strana nije saglasna jer ne može da vam pruži usluge i samim time nije ona odgovorna nego vi jer menjate uslove ugovora.
 
Znači ako yettel nema uslove na drugoj adresi nikako se ne seliti dok ne istekne uo? I korisnik je kriv ako yettel nema na drugoj adresi priključak? Svašta ću da pročitam ovde.
Pa najbolje bi bilo da su oni krivi što se ja selim.
Ugovor je potpisan, jasna su prava i obaveze obe strane i naravno da se mogu preseliti pre isteka uo ali moram da platim sve benefite koje sam do tada dobio. Nije provajder kriv što se ja selim u deo Srbije koji nema njihovu infrastrukturu.
Nijednog trenutka oni nisu garantovali da ću dobiti njihovu uslugu bez obzira na adresu, već naprotiv, ugovor su vezali za tu adresu za koju su sigurni da mogu da pruže uslugu.
 
Moze li malo vise detalja u vezi ovoga, da li moram da angazujem nekog pravnika ili moze da se zavrsi u poslovnici? U istoj sam situaciji (ako je vec bilo na nekoj od prednodnih stranica, moze link - hvala)
Ako ne može da se završi u poslovnici, odnosno dobiješ pismeni odgovor da na novoj adresi nemaju tehničkih mogućnosti (mejlom, sms-om, poštom, odnosno odštampan na papiru) i da će doći do naplate penala za raskid, podneseš prijavu Ratelu i isti mora da naloži raskid bez naknade štete (zbog nemogućnosti da na novoj lokaciji nastavi svoje usluge da pruža). Međutim, tu postoji začkoljica, da uz zahtev za raskid moraš da priložiš poslednji račun za komunalije i overenu izjavu kod notara onog na koga se stan vodi da ćeš živeti kod njega na toj adresi, u slučaju da prijava nove adrese u ličnoj karti nije opcija. Postoje neke odredbe zakona o obligacionim odnosima ili tako nešto, ali da ne grešim dušu, to prepuštam drugima da izguglaju, mada i Ratelov direktorat i pravnici sve detaljno pokrivaju, čak i zakonske odredbe na koje se niste pozvali, a koje je operator povredio.
 
Stani, hoćeš da kažes da po zakonu imam pravo da otkažem uo ako se selim?
Super onda, uzimam benfit 12 meseci po dinar, kad to istekne ja lepo vidim gde oni nemaju infrastrukuru (neko selo) overim kod notara tu izjavu vlasnika kuće i ne platim ništa. Onda uzmem kod drugog operatera isto 12 meseci po dinar, kad istekne, opet ista procedura i ja do kraja života ne plaćam nikome ništa
Edit: Naravno da karikiram ali cela poenta je da nije operater kriv ako se ja selim. On je meni dao neki benefit da bih bio puna 24 meseca. Ako ja to ranije prekidam fer bi bilo da platim benefite koje sam uživao
 
  • Like
Reagovanja: Ira
Ma jasno. Veće su šanse da ih se otkačiš ako upišeš novu adresu u lk i uzmeš uverenje o prebivalištu koje nije starije od 3 meseca ako dobiješ potvrdu da na novoj adresi nemaju tehničkih mogućnosti da ti pruže istu specifikaciju usluga, ali i što kažeš, situaciju dodatno otežava ako si imao benefite. To bez daljeg natezanja preko institucija ne može ništa.
 
Ne nego ako znate da ćete se seliti dobro se raspitajte šta su vaša prava i obaveze. To je po Zakonu a ne po nečijoj volji

Jer Selidbom vi menjate uslove ugovora sa kojima druga strana nije saglasna jer ne može da vam pruži usluge i samim time nije ona odgovorna nego vi jer menjate uslove ugovora.
Pa priča ti neko ko je upućen. Zakon o prebivalištu i boravištu jasno definiše prijavljivanje i odjavljivanje prebivališta i boravišta. Selidbom korisnik ne menja uslove ugovora jer ih on i ne definiše, već ih je definisao operater. U ugovoru nigde ne stoji ništa vezano za promenu prebivališta, to bliže određuju Opšti uslovi koji su sastavni deo ugovora. Dakle korisnik pre promene treba pročitati opšte uslove i obavestiti operatera o nameri promene mesta prebivališta.
Stani, hoćeš da kažes da po zakonu imam pravo da otkažem uo ako se selim?
Super onda, uzimam benfit 12 meseci po dinar, kad to istekne ja lepo vidim gde oni nemaju infrastrukuru (neko selo) overim kod notara tu izjavu vlasnika kuće i ne platim ništa. Onda uzmem kod drugog operatera isto 12 meseci po dinar, kad istekne, opet ista procedura i ja do kraja života ne plaćam nikome ništa
Edit: Naravno da karikiram ali cela poenta je da nije operater kriv ako se ja selim. On je meni dao neki benefit da bih bio puna 24 meseca. Ako ja to ranije prekidam fer bi bilo da platim benefite koje sam uživao
Imaš pravo da otkažeš ugovor i 10 minuta nakon potpisivanja, 7 sati nakon potpisivanja, mesec dana, 7 meseci i 19 dana. Uvek možeš otkazati ugovor :)
Svaki operater u Opštim uslobima bliže definiše šta korisnik treba da plati selidbom priključka u slučaju (ne) mogućnosti selidbe. Raspitaj se o promeni prebivališta, možeš i da popiješ finu prijavu ako te organi javnog reda više puta uzastopno ne nađu na prijavljenoj adresi, onda sledi pasivizacija itd.. Da ne idemo mnogo van teme. Operater nije kriv ako se ti seliš ali da li je korisnik kriv što operater nema na drugoj adresi priključak? On je uredno plaćao do tada ugovorom definisano, pa očekuje da nastavi da koristi usluge pod istim potpisanim uslovima na drugoj adresi. Ukoliko je operater u nemogućnosti da mu to odobri ili se korisnik ne slaže sa drugom uslugom koja je bi bila drugačijeg kvaliteta na drugoj adresi (npr imao je optiku nudi mu se adsl, ili imao je kablovsku nudi mu se satelitska a on u zgradi gde nema mogućnosti da postavi antenu itd), onda može i da usledi sporazumni raskid ugovora. Ukoliko pak jeste u mogućnosti ili korisnik prihvati neku sličnu uslugu onda mora da se odradi novi aneks ugovora ili potpiše nov. Mogućnosti koje Zakon o zaštiti potrošača predviđa su velike, samo treba biti upoznat sa njima. Imamo i posebnu temu o tome na forumu, svrati ako te zanima.

Da rezimiramo za kraj samo činjenicu da je ovaj operater pre par godina govorio korisnicima koji su hteli da raskinu uo usled povećanja cene, da će im ugasiti broj, nudio lažne informacije putem društvenih mreža u vezi raskida, pokušavao da naplati sve što nije trebalo i što nije po Zakonu o zaštiti potrošača i što nije po Opštim uslovima i dovodio korisnike u zabludu. Očekujem da makar članovi ovog foruma budu upoznati sa svojim pravima i da ne dozvole da ih bilo ko dovodi u zabludu po pitanju njihovih prava u vezi sa ugovorima.
 
  • Like
Reagovanja: uji
A kakve veze ima prebivalište sa ugovorom sa operaterom? Apsolutno nikakve!
Ja evo imam ugovor na vikendici gde ne živim. Imam i ugovor u stanu koji izdajem i ne živim u njemi. Sa druge strane moj komšija podstanar ima ugovor za stan u kojem živi a nije tu prijavljen.
Ukratko, apsolutno nema veze gde ti je prebivalište i šta ti piše u ličnoj karti sa time što si ti sklopio ugovor sa operaterom o usluzi na bilo kojoj adresi. Ugivor se sklapa za određenu adresu i apsolutno je nebitno da li nosilac ugovora tu ima prebivalište ili ne.
Poenta je da je ugovor vezan za konkretnu adresu, a ne za prebivalište jedne od ugovornih strana.
 
A kakve veze ima prebivalište sa ugovorom sa operaterom? Apsolutno nikakve!
Ja evo imam ugovor na vikendici gde ne živim. Imam i ugovor u stanu koji izdajem i ne živim u njemi. Sa druge strane moj komšija podstanar ima ugovor za stan u kojem živi a nije tu prijavljen.
Ukratko, apsolutno nema veze gde ti je prebivalište i šta ti piše u ličnoj karti sa time što si ti sklopio ugovor sa operaterom o usluzi na bilo kojoj adresi. Ugivor se sklapa za određenu adresu i apsolutno je nebitno da li nosilac ugovora tu ima prebivalište ili ne.
Poenta je da je ugovor vezan za konkretnu adresu, a ne za prebivalište jedne od ugovornih strana.
Ima veze, na primer ako ti je adresa prebivališta na Kosovu ne možeš da sklopiš ugovor. Takođe ako u ličnoj karti piše da imaš manje od 18 godina takođe ništa od ugovora. Sklapanje ugovora je pravni posao pa priča da "apsolutno nema veze šta piše u ličnoj karti" može ovde nekog dovesti do nekog pogrešnog zaključka.
Ti imaš dobru nameru da objasniš neke stvari i ja te razumem, ali mešaš pravne i tehničke stvari. Ugovore sastavljaju operateri koji postavljaju i opšte uslove gde preciznije definišu pravni posao - sklapanje ugovora, obaveze korisnika i operatera, odricanje od odgovornosti, raskid ugovora itd.
Tvoj drugar može biti u potencijalnom problemu ako nije prijavljen na adresi gde stanuje, ali to nije tema.
Ugovor se ne sklapa sa adresom već sa korisnikom, odatle potreba za ličnim podacima korisnika koji se iščitavaju iz lične karte a sam priključak se realizuje na adresi gde se korisnik nalazi. Ukoliko korisnik menja adresu stanovanja (prebivalište) ili adresu gde privremeno boravi (boravište) ugovorna obaveza se neće isplatiti sama od sebe na staroj adresi, niti onaj ko ostane na staroj adresi ima pravnu obavezu da nastavi da plaća račune (što bi po tvom objašnjenju bilo logično s obzirom da tvrdiš da se ugovor vezuje za adresu), dok sa druge strane ugovor obavezuje osobu koja se seli da nastavi da plaća obaveze. Samim tim, neće se ni priključak preneti na novu adresu sam od sebe, dok korisnik i tome ne obavesti operatera i ne pokrene proces selidbe. To sve definišu opšti uslovi operatera. Takođe, selidba priključka ne mora da implicira i promenu adrese prebivališta korisnika, on može imati istu adresu prebivališta a razlog selidbe može biti i prenos ugovora na neko treće lice, ili promena adrese boravišta (npr. posao u drugom gradu).

Poenta je da je priključak vezan za adresu, ugovor je vezan za osobu (korisnika) a jedna od ugovorenih strana (operater) nema prebivalište jer je pravno a ne fizičko lice. Može imati sedište firme i registrovanu adresu za prijem pošte, kao i izdvojene poslovne prostorije i magacinski prostor u drugom gradu u odnosu na sedište firme za obavljanje privredne aktivnosti odnosno za sopstvene potrebe ali ne može imati prebivalište.
A koji to propis regulise konkretnu situaciju? Odgovor je nijedan. Samim tim promena adrese ne znaci pravo korisnika na raskid ugovora bez penala. Da skratimo pricu:
Citirao si tekst u kome je sve objašnjeno, ne znam da li si ga pažljivo pročitao?
Da jesi, video bi i zaključio da promena adrese ne znači ni pravo operatera za automatsku nadoknadu štete, jer se ona vezuje za činjenicu da je korisnikovom krivicom došlo do raskida ugovora, što u slučaju promene adrese nije krivica korisnika ali ni operatera,već o istoj odlučuje sud, ako to toga dođe.
 
Poslednja izmena:
  • Like
Reagovanja: uji
Ima veze, na primer ako ti je adresa prebivališta na Kosovu ne možeš da sklopiš ugovor. Takođe ako u ličnoj karti piše da imaš manje od 18 godina takođe ništa od ugovora. Sklapanje ugovora je pravni posao pa priča da "apsolutno nema veze šta piše u ličnoj karti" može ovde nekog dovesti do nekog pogrešnog zaključka.
Ti imaš dobru nameru da objasniš neke stvari i ja te razumem, ali mešaš pravne i tehničke stvari. Ugovore sastavljaju operateri koji postavljaju i opšte uslove gde preciznije definišu pravni posao - sklapanje ugovora, obaveze korisnika i operatera, odricanje od odgovornosti, raskid ugovora itd.
Tvoj drugar može biti u potencijalnom problemu ako nije prijavljen na adresi gde stanuje, ali to nije tema.
Ugovor se ne sklapa sa adresom već sa korisnikom, odatle potreba za ličnim podacima korisnika koji se iščitavaju iz lične karte a sam priključak se realizuje na adresi gde se korisnik nalazi. Ukoliko korisnik menja adresu stanovanja (prebivalište) ili adresu gde privremeno boravi (boravište) ugovorna obaveza se neće isplatiti sama od sebe na staroj adresi, niti onaj ko ostane na staroj adresi ima pravnu obavezu da nastavi da plaća račune (što bi po tvom objašnjenju bilo logično s obzirom da tvrdiš da se ugovor vezuje za adresu), dok sa druge strane ugovor obavezuje osobu koja se seli da nastavi da plaća obaveze. Samim tim, neće se ni priključak preneti na novu adresu sam od sebe, dok korisnik i tome ne obavesti operatera i ne pokrene proces selidbe. To sve definišu opšti uslovi operatera. Takođe, selidba priključka ne mora da implicira i promenu adrese prebivališta korisnika, on može imati istu adresu prebivališta a razlog selidbe može biti i prenos ugovora na neko treće lice, ili promena adrese boravišta (npr. posao u drugom gradu).

Poenta je da je priključak vezan za adresu, ugovor je vezan za osobu (korisnika) a jedna od ugovorenih strana (operater) nema prebivalište jer je pravno a ne fizičko lice. Može imati sedište firme i registrovanu adresu za prijem pošte, kao i izdvojene poslovne prostorije i magacinski prostor u drugom gradu u odnosu na sedište firme za obavljanje privredne aktivnosti odnosno za sopstvene potrebe ali ne može imati prebivalište.

Citirao si tekst u kome je sve objašnjeno, ne znam da li si ga pažljivo pročitao?
Da jesi, video bi i zaključio da promena adrese ne znači ni pravo operatera za automatsku nadoknadu štete, jer se ona vezuje za činjenicu da je korisnikovom krivicom došlo do raskida ugovora, što u slučaju promene adrese nije krivica korisnika ali ni operatera,već o istoj odlučuje sud, ako to toga dođe.
Malo si se previše raspisao da bi pokušao da odbraniš nešto što ne važi.
Poenta je da ja potpisujem ugovor sa operaterom da mi isporuči uslugu na konkrenoj adresi. Nebitno da li ja tu živim, da li se selim i slično. Ja sam potpisao ugovor s njim i moram da ga ispoštujem nevezano za moje privatne stvari. To što sam se ja preselio, nije nikakav osnov da se ugovor raskine u moju korist a na štetu provajdera.
 
Poslednja izmena:
Malo si se previše raspisao da bi pokušao da odbraniš nešto što ne važi.
Poenta je da ja potpisujem ugovor sa operaterom da mi isporuči uslugu na konkrenoj adresi. Nebitno da li ja tu živim, da li se selim i slično. Ja sam potpisao ugovor s njim i moram da ga ispoštujem nevezano za moje privatne stvari. To što sam se ja preselio, nije nikakav osnov da se ugovor raskine u moju korist a na štetu provajdera.
ti se druze opasno angazovao da odbranis operatera. Licno sam pre 7-8 godina raskinuo ugovor za SBB-om jer na adresi na kojim sam se selio nisu imali svoju infrastrukturu. Tada su kupili Ikom, i probali su da uvale novi ugovor sa Ikomom na 2 godine ikao je aktuelni sa njims isticao za 10 meseci.
 
Ima veze, na primer ako ti je adresa prebivališta na Kosovu ne možeš da sklopiš ugovor. Takođe ako u ličnoj karti piše da imaš manje od 18 godina takođe ništa od ugovora. Sklapanje ugovora je pravni posao pa priča da "apsolutno nema veze šta piše u ličnoj karti" može ovde nekog dovesti do nekog pogrešnog zaključka.
Ti imaš dobru nameru da objasniš neke stvari i ja te razumem, ali mešaš pravne i tehničke stvari. Ugovore sastavljaju operateri koji postavljaju i opšte uslove gde preciznije definišu pravni posao - sklapanje ugovora, obaveze korisnika i operatera, odricanje od odgovornosti, raskid ugovora itd.
Tvoj drugar može biti u potencijalnom problemu ako nije prijavljen na adresi gde stanuje, ali to nije tema.
Ugovor se ne sklapa sa adresom već sa korisnikom, odatle potreba za ličnim podacima korisnika koji se iščitavaju iz lične karte a sam priključak se realizuje na adresi gde se korisnik nalazi. Ukoliko korisnik menja adresu stanovanja (prebivalište) ili adresu gde privremeno boravi (boravište) ugovorna obaveza se neće isplatiti sama od sebe na staroj adresi, niti onaj ko ostane na staroj adresi ima pravnu obavezu da nastavi da plaća račune (što bi po tvom objašnjenju bilo logično s obzirom da tvrdiš da se ugovor vezuje za adresu), dok sa druge strane ugovor obavezuje osobu koja se seli da nastavi da plaća obaveze. Samim tim, neće se ni priključak preneti na novu adresu sam od sebe, dok korisnik i tome ne obavesti operatera i ne pokrene proces selidbe. To sve definišu opšti uslovi operatera. Takođe, selidba priključka ne mora da implicira i promenu adrese prebivališta korisnika, on može imati istu adresu prebivališta a razlog selidbe može biti i prenos ugovora na neko treće lice, ili promena adrese boravišta (npr. posao u drugom gradu).

Poenta je da je priključak vezan za adresu, ugovor je vezan za osobu (korisnika) a jedna od ugovorenih strana (operater) nema prebivalište jer je pravno a ne fizičko lice. Može imati sedište firme i registrovanu adresu za prijem pošte, kao i izdvojene poslovne prostorije i magacinski prostor u drugom gradu u odnosu na sedište firme za obavljanje privredne aktivnosti odnosno za sopstvene potrebe ali ne može imati prebivalište.

Citirao si tekst u kome je sve objašnjeno, ne znam da li si ga pažljivo pročitao?
Da jesi, video bi i zaključio da promena adrese ne znači ni pravo operatera za automatsku nadoknadu štete, jer se ona vezuje za činjenicu da je korisnikovom krivicom došlo do raskida ugovora, što u slučaju promene adrese nije krivica korisnika ali ni operatera,već o istoj odlučuje sud, ako to toga dođe.
Nema potrebe da citam kada mi je materija poznata, a sustina komentara su netacne tvrdnje da promenom adrese pretplatnik ima pravo na raskid ugovora bez penala. Ukoliko dodje do raskida, pravo na naknadu stete ima druga strana a ne korisnik usluge, pa zaista ne vidim cemu vodi pokretanje postupka za raskid ugovora, jer ce na kraju sa troskovima, naknada biti daleko veca nego da je placana cena za uslugu koja nije pruzena. Suma sumarum jeste da sve zavisi od dobre volje operatera.
 
Malo si se previše raspisao da bi pokušao da odbraniš nešto što ne važi.
Poenta je da ja potpisujem ugovor sa operaterom da mi isporuči uslugu na konkrenoj adresi. Nebitno da li ja tu živim, da li se selim i slično. Ja sam potpisao ugovor s njim i moram da ga ispoštujem nevezano za moje privatne stvari. To što sam se ja preselio, nije nikakav osnov da se ugovor raskine u moju korist a na štetu provajdera.
Probao sam da ti objasnim neke stavri, ne ide. Evo još jednom, to što si se ti preselio nije osnov ni da se ugovor raskine u štetu korisnika a u korist provajdera. Možemo ovako do prekosutra. Obe tvrdnje su tačne, samo što ovo što sam ja napisao ti nisi ni pročitao pa ću se ovde zaustaviti

sustina komentara su netacne tvrdnje da promenom adrese pretplatnik ima pravo na raskid ugovora bez penala. Ukoliko dodje do raskida, pravo na naknadu stete ima druga strana a ne korisnik usluge, pa zaista ne vidim cemu vodi pokretanje postupka za raskid ugovora, jer ce na kraju sa troskovima, naknada biti daleko veca nego da je placana cena za uslugu koja nije pruzena. Suma sumarum jeste da sve zavisi od dobre volje operatera.
Ja nisam tvrdio da korisnik promenom adrese ima automatsko pravo na raskid ugovora, već da to pravo može da iskoristi bilo kada nevezano za situaciju. Dakle posle 1 dan od potpisivanja ugovora ili godinu dana posle toga, svejedno,uvek ima pravo.
U konkretnom slučaju promene adrese se obraća operateru koji dalje odlučuje o promeni adrese priključka što dalje implicira raskid ukoliko nema usluge na novoj adresi. Da li se nekom raskid isplati ili ne zavisi od konkretne situacije.
Pravo na nadoknadu štete druge strane (operatera) u konkretnom slučaju određuje sud, ono nije unapred određeno zakonom ni opštim uslovima, pa otuda proizilazi da se unapred o tome ne može izvesti zaključak šta je bolje po korisnika.
 
Promenom adrese pretplatnik NEMA pravo na raskid ugovora, ni danas, ni za dve, ni za dvesta dve godine, sve dok su na snazi vazeci propisi. Samim tim operater NEMA obavezu da bilo kakav zahtev o tome tretira kao obavestenje o raskidu ugovora, posto nisu ispunjeni uslovi za raskid koje propisuju Zakon o el.komun. i Zakon o zast.potr., vec moze nastaviti sa pruzanjem usluge i za iste izdavati racun, odnosno odrzati na snazi ugovor. Prestanak vazenja ugovora shodno navedenim zakonima je u datoj situaciji moguc iskljucivo uz placanje penala zbog jednostranog raskida. Sasvim je druga situcija raskida sudskom odlukom, a koji postupak se pokrece bas zato sto pretplatnik NEMA pravo na raskid ugovora tzv. vansudskim putem u skladu sa ova dva zakona. Neispunjenje ugovorne obaveze pretplatnika (prestanak placanja naknade po slanju obavestenja o raskidu) povlaci mogucnost pokretanja izvrsnog postupka za ispostavljene racune, kao i postupak naknade stete.
 
Lepo si sve objasnio samo bih dodao reč automatski "nema pravo" a sve pod uslovom da operater nema mogućnost da preseli priključka.
Jer korisnik uvek ima pravo na raskid iz bilo kog razloga što dalje povlači ovo napisano iz zakona i opštih uslova.

U datoj situaciji iz ličnog iskustva korisnik i operater je najbolje da se dogovore o koracima ukoliko nema mogućnosti za selidbu, ja imam dobro iskustvo i sa mts-om i sa sbb-om i ranije sa wifi orionom u vezi selidbe, raskida i nastavka korišćenja usluga. Ne vidim razlog da kod yettel-a bude toliko drugačije jer oni makar imaju dobre zamenske usluge da ponude ako već ne mogu da presele optički priključak.
 
Vrh Dno