Yettel ovo pravda preopterećenjem tehničke baze da održi pružanje usluga po osnovu različitosti paketa pa se Telekom verovatno vodi istom logikom. Isplativije im je verovatno da ode šačica jada korisnika, nego da imaju veće gubitke (mada su ih oni fantomskim kupovinama sami prouzrokovali). S tim u vezi, ako matrica migracija kaže da će od 1. marta svi biti prebačeni, tokom februara faktički mogu da se ugovore postojeći paketi, ali automatska promena može od onda da se sprovede na aktuelni skuplji. Exe paketi su trenutno važeći, ali i njih će da eliminišu skremblovanjem kanala, što na nekim područjima već jesu, a za njih ne daju CA module i Connax kartice, odnosno novije resivere, dok dodatno otežava izostanak pismenih obaveštenja o svakoj promeni kod njih i to je rešivo isključivo kroz upravni spor (pretplatnik bi morao da dokaže da mu Telekom nije omogućio zaduživanje dekodera, iako po novom ugovoru sa logotipom mts i Supernova potencijalno ima pravo na to).Da li oni smeju da to urade gde nakon kada si već podneo zahtev za raskid ugovora zbog jednostrane proemene na štetu korisnika, da te jednostavno vrate na istu cenu do kraja UO, i na taj način ponište tvoje pravo iz člana 131. ZEK, ili drugih zakona?
Kod nas se to ne uči, samo motiviše bonusima… ukoliko nisu motivisani, a nemaju normu koliko moraju da zadrže… e, tad sede i čekaju platu…Kod svih ovih naših provajdera postoji jedna sistemska greška a to je obuka onih glavnih menadžera prodaje kojima niko izgleda nije objasnio da je podjednako važno zadržati postojeće korisnike, kao što je važno pridobiti nove. U stvari to se može reći za sve uslužne delatnosti, ali ovde se konkretno odnosi na na NET i tv. Ovim podizanjem cena u toku trajanja UO to svakako nije ispravan put.
Hvala sibasd što deliš sve razgovore sa njima, i čestitke ako su ti prihvatili raskid ugovora (ako sam dobro razumeo taj drugi paragraf)!Zato sam im ja tražio ako hoće da ostanem korisnik da potpišemo novi ugovor na šta su oni odgovorili sledeće.
Zaista se nadam da će ti sve proći bez problema. Nemogu da verujem koliko čovek mora da se zaje'ava u vezi ovoga samo da raskine ugovor@Mission_AD ne znam još uvek da li su prihvatili bez penala, videćemo.
Ovo je šta mene brine. Ako te pokušaju vratiti na staru cenu tokom UO, i ti im kažeš ovako nešto, dal' mogu iskoristiti ovo kao neki izgovor da prevrnu raskid da bude sa penalom, umesto bez?Ne prihvatam opciju da plaćam po staroj ceni...
Ja ne placam penale 😝 nije mi to stiklirano u zahtevu za raskid 🙈Spominju neke kanale komunikacije gde nemaju odgovor ni na jedno postavljeno pitanje (ili im je odgovor obavezno netačan).
Najzanimljivije je da o eventualnim penalima možemo razgovarati tek nakon realizacije raskida ugovora, nikako sad.
Znači, i dalje maštaju o nekim produžecima i penalima.
Tako i meni. E sad ostalo samo da vidimo kako će reagovati.Ja ne placam penale 😝 nije mi to stiklirano u zahtevu za raskid 🙈
ne ne niko me nije zvao jos imam jos fore 26 dana pa se razduzimo izljubimo i tako dalje lolTako i meni. E sad ostalo samo da vidimo kako će reagovati.
@Naci Jel' su tebe možda kontakirali u vezi raskida preko maila, ili telefona?
Znam da si ranije rekao da ti nije ništa stizalo, pa pošto vidim da i meni ne stiže ništa ni na mejl ni na telefon, gledam da li je bolje da ih pozovem ili da nastavim čekati...
zavisi kad si podpisao ugovorA sta je sa nama koji smo potpisali nove ugovore na 24 meseca uz obavezu placanja samo fiksnog telefona i besplatan internet i tv dve godine?
Ako ti fiksni poskupljuje, plaćaćeš fiksni skuplje, dok benefit (internet i TV) ostaje do kraja ugovorne obaveze. 🙄 Internet i TV pojedinačne usluge ti migriraju i posle isteka od dve godine važiće viša cena nego u ugovoru.A sta je sa nama koji smo potpisali nove ugovore na 24 meseca uz obavezu placanja samo fiksnog telefona i besplatan internet i tv dve godine?
Izvini **** lud zbunjenog hahahaha meni uporno govore da trebam da platim penale lol 😂 a od 1 marta poskupljuju 🙈Ljudi ubiste temu sa raskidima, pa raskidajte, kolege su već sve objasnile, sve ista pitanja postavljate, a nimalo da pročitate temu.
Ne plaćaš penale jer oni kvare slovo ugovora, a ne ti. Prošle godine kada sam raskinuo sa SBB-om isto zbog povećanja cene bio je član 107. Sada vidim da je promenjen.Izvini **** lud zbunjenog hahahaha meni uporno govore da trebam da platim penale lol 😂 a od 1 marta poskupljuju 🙈
Da li ovo znači da sve što treba da uradimo kada podnesemo zahtev za raskid ugovora je da vratimo opremu u tih 30 dana od podnošenja zahteva i ništa drugo?Mozes vratiti opremu do poslednjeg dana trajanja usluge, sto je u ovom slucaju 8. Mart. Bitno je da je podnet zahtev za raskid ugovora, od tog trenutka jedina tvoja obaveza prema njima je razduzenje opreme i izmirenje svih racuna.
Hvala na informaciji Muki!Evo i novog člana što znači bez penala jer je na štetu korisnika i lepo kaže i kada se plaćaju penali.
...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari