Šta je novo?

Supernova (2024)

Zato sam im ja tražio ako hoće da ostanem korisnik da potpišemo novi ugovor na šta su oni odgovorili sledeće.
 

Prilozi

  • Screenshot_20240210_165243_com.microsoft.office.outlook.jpg
    Screenshot_20240210_165243_com.microsoft.office.outlook.jpg
    102 KB · Pregleda: 178
Da li oni smeju da to urade gde nakon kada si već podneo zahtev za raskid ugovora zbog jednostrane proemene na štetu korisnika, da te jednostavno vrate na istu cenu do kraja UO, i na taj način ponište tvoje pravo iz člana 131. ZEK, ili drugih zakona?
Yettel ovo pravda preopterećenjem tehničke baze da održi pružanje usluga po osnovu različitosti paketa pa se Telekom verovatno vodi istom logikom. Isplativije im je verovatno da ode šačica jada korisnika, nego da imaju veće gubitke (mada su ih oni fantomskim kupovinama sami prouzrokovali). S tim u vezi, ako matrica migracija kaže da će od 1. marta svi biti prebačeni, tokom februara faktički mogu da se ugovore postojeći paketi, ali automatska promena može od onda da se sprovede na aktuelni skuplji. Exe paketi su trenutno važeći, ali i njih će da eliminišu skremblovanjem kanala, što na nekim područjima već jesu, a za njih ne daju CA module i Connax kartice, odnosno novije resivere, dok dodatno otežava izostanak pismenih obaveštenja o svakoj promeni kod njih i to je rešivo isključivo kroz upravni spor (pretplatnik bi morao da dokaže da mu Telekom nije omogućio zaduživanje dekodera, iako po novom ugovoru sa logotipom mts i Supernova potencijalno ima pravo na to).
 
Kod svih ovih naših provajdera postoji jedna sistemska greška a to je obuka onih glavnih menadžera prodaje kojima niko izgleda nije objasnio da je podjednako važno zadržati postojeće korisnike, kao što je važno pridobiti nove. U stvari to se može reći za sve uslužne delatnosti, ali ovde se konkretno odnosi na na NET i tv. Ovim podizanjem cena u toku trajanja UO to svakako nije ispravan put.
Kod nas se to ne uči, samo motiviše bonusima… ukoliko nisu motivisani, a nemaju normu koliko moraju da zadrže… e, tad sede i čekaju platu…
 
  • Like
Reagovanja: uji
Zato sam im ja tražio ako hoće da ostanem korisnik da potpišemo novi ugovor na šta su oni odgovorili sledeće.
Hvala sibasd što deliš sve razgovore sa njima, i čestitke ako su ti prihvatili raskid ugovora (ako sam dobro razumeo taj drugi paragraf)!

Po toj poruci što su ti poslali, liči mi da raskid ugovora bez penala može biti prihvaćen bez problema, i da te (valjda) neće vrteti da te vrate na staru cenu do kraja UO, pogotova kod korisnika koji imaju više od tri meseca do kraja UO.

E, sad, da li ličim previše optimističan u vezi ovoga, ni sam ne znam.
 
@Mission_AD ne znam još uvek da li su prihvatili bez penala, videćemo.
Ne prihvatam opciju da plaćam po staroj ceni, kao što sam rekao može samo nov ugovor ali sa novim benefitima jer tri opcije postoje koje su daleko jeftinije od njihovog paketa.
Neko je napisao da ne razume njihove menadžere, što se potpuno slažem, nemaju ni trunke osećaja za biznis, profit i da se bore za korisnike.
 
@Mission_AD ne znam još uvek da li su prihvatili bez penala, videćemo.
Zaista se nadam da će ti sve proći bez problema. Nemogu da verujem koliko čovek mora da se zaje'ava u vezi ovoga samo da raskine ugovor :sleep:

Ne prihvatam opciju da plaćam po staroj ceni...
Ovo je šta mene brine. Ako te pokušaju vratiti na staru cenu tokom UO, i ti im kažeš ovako nešto, dal' mogu iskoristiti ovo kao neki izgovor da prevrnu raskid da bude sa penalom, umesto bez?
 
Spominju neke kanale komunikacije gde nemaju odgovor ni na jedno postavljeno pitanje (ili im je odgovor obavezno netačan).
Najzanimljivije je da o eventualnim penalima možemo razgovarati tek nakon realizacije raskida ugovora, nikako sad.
Znači, i dalje maštaju o nekim produžecima i penalima.
 
Spominju neke kanale komunikacije gde nemaju odgovor ni na jedno postavljeno pitanje (ili im je odgovor obavezno netačan).
Najzanimljivije je da o eventualnim penalima možemo razgovarati tek nakon realizacije raskida ugovora, nikako sad.
Znači, i dalje maštaju o nekim produžecima i penalima.
Ja ne placam penale 😝 nije mi to stiklirano u zahtevu za raskid 🙈
 
Maštaju o penalima jer im izgleda baš trebaju šuške, a možda i mene prte jer sam ih ja mnogo jahao za svaki problem koji sam imao.
Meni supernova stvarno radi savršeno sve tri usluge, ali uspeo sam da ih nateram da odrade komplet novu liniju (čak mi i plaćaju struju za neke njihove pojačivače), svaki put kada su menjali modem morao je da bude nov u celofanu (ne korišćen kod nekog korisnika) pa makar i adapter kad vrisne.
 
Mada, kada se pročita ovaj članak na sajtu "Efektive", sve je savršeno jasno, čak štaviše Supernova krši pravila regulisana zakonom jer nisu nigde istakli informaciju da korisnici imaju pravo na raskid UO bez ikakvih troškova.
 
Ja ne placam penale 😝 nije mi to stiklirano u zahtevu za raskid 🙈
Tako i meni. E sad ostalo samo da vidimo kako će reagovati.

@Naci Jel' su tebe možda kontakirali u vezi raskida preko maila, ili telefona?

Znam da si ranije rekao da ti nije ništa stizalo, pa pošto vidim da i meni ne stiže ništa ni na mejl ni na telefon, gledam da li je bolje da ih pozovem ili da nastavim čekati...
 
Evo jedne interesantne informacije:

Juče iz Supernove zvali mog prijatelja (koji inače pojma nije imao o ovom poskupljenju, septembra prošle godine obnovio ugovor), i ponudili mu obnovu ugovora na novom, skupljem Super Plan 2 M paketu, uz pogodnost 50% popusta na pretplatu prvih 6 meseci.
 
Tako i meni. E sad ostalo samo da vidimo kako će reagovati.

@Naci Jel' su tebe možda kontakirali u vezi raskida preko maila, ili telefona?

Znam da si ranije rekao da ti nije ništa stizalo, pa pošto vidim da i meni ne stiže ništa ni na mejl ni na telefon, gledam da li je bolje da ih pozovem ili da nastavim čekati...
ne ne niko me nije zvao jos imam jos fore 26 dana pa se razduzimo izljubimo i tako dalje lol :LOL:
 
A sta je sa nama koji smo potpisali nove ugovore na 24 meseca uz obavezu placanja samo fiksnog telefona i besplatan internet i tv dve godine?
 
Pa na jednoj adresi pre nekoliko meseci, mozda 3-4, na drugoj ove nedelje
 
A sta je sa nama koji smo potpisali nove ugovore na 24 meseca uz obavezu placanja samo fiksnog telefona i besplatan internet i tv dve godine?
Ako ti fiksni poskupljuje, plaćaćeš fiksni skuplje, dok benefit (internet i TV) ostaje do kraja ugovorne obaveze. 🙄 Internet i TV pojedinačne usluge ti migriraju i posle isteka od dve godine važiće viša cena nego u ugovoru.
 
Meni su juče rekli da će moj paket (Super Plan M) umesto 3850 dinara koliko je dogovoreno aneksom, koštati 4199 dinara uz eračun. Poskupljenje od 350 dinara bez povećanja brzine neta. Stoka.
 
8.фебр. сам поднео захтев за раскид због поскупљења и сутрадан су ми јавили да услугу имам до 8.марта и да до тада вратим шта треба од уређаја. Јел нема везе ако вратим тад почетком марта, битно да је у фебруару поднет захтев (мсм због пенала)?
 
Mozes vratiti opremu do poslednjeg dana trajanja usluge, sto je u ovom slucaju 8. Mart. Bitno je da je podnet zahtev za raskid ugovora, od tog trenutka jedina tvoja obaveza prema njima je razduzenje opreme i izmirenje svih racuna.
 
Ja tek sad ovde videh ovo poskupljenje .Jel još može da se podnese raskid ?Imam gpon super plan 3xl ,bila akcija 12m za 1 din (tako imam još 2 meseca free).
Drugo pitanje ,jel su nesto menjali što se tiče vpn ,tj zabranili korišćenje uz vpn ?Ja imam u ruteru ubačen zbog eona ,i dosad je radilo odlično (do juče valjda ) i movengo aplikacija i eon naravno .Sad vidim kad sam zakačen na taj ruter ,neće movengo ,dok ne iskljucim vpn ..
 
Ljudi ubiste temu sa raskidima, pa raskidajte, kolege su već sve objasnile, sve ista pitanja postavljate, a nimalo da pročitate temu.
 
Ljudi ubiste temu sa raskidima, pa raskidajte, kolege su već sve objasnile, sve ista pitanja postavljate, a nimalo da pročitate temu.
Izvini **** lud zbunjenog hahahaha meni uporno govore da trebam da platim penale lol 😂 a od 1 marta poskupljuju 🙈
 

Prilozi

  • Screenshot_20240211_095747.jpg
    Screenshot_20240211_095747.jpg
    82.3 KB · Pregleda: 102
Izvini **** lud zbunjenog hahahaha meni uporno govore da trebam da platim penale lol 😂 a od 1 marta poskupljuju 🙈
Ne plaćaš penale jer oni kvare slovo ugovora, a ne ti. Prošle godine kada sam raskinuo sa SBB-om isto zbog povećanja cene bio je član 107. Sada vidim da je promenjen.
 
Pa šta ovo trućaju onda?
 
Ovako je tačno glasilo:
U odredbama člana 107. Zakona o elektronskim komunikacijama ("Sl. glasnik RS", br. 44/2010, 60/2013 - odluka US i 62/2014) stoji drugačije.

Tamo je propisano da je operater dužan da pretplatnika najmanje mesec dana unapred obavesti na pogodan način o nameri jednostrane izmene uslova ugovora, kao i o pravu pretplatnika na raskid ugovora pre isteka perioda na koji je zaključen. Ovo je kablovski ispoštovao.

Međutim, kako je dalje propisano, "pretplatnik ima pravo po prijemu obaveštenja o jednostranoj izmeni uslova ugovora, da raskine ugovor bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom, ako se najavljenim jednostranim izmenama bitno menjaju uslovi pod kojima je ugovor zaključen na način koji nije na korist pretplatnika, a naročito u pogledu specifikacije usluga odnosno sadržaja paketa i uslova korišćenja usluga u vezi sa ponuđenim promotivnim aktivnostima", što i stoji u uslovima ugovora ovog kablovskog operatera

Tako da sada ovo novo dobro proveriti, kažem ovako je bilo prošle godine i pozvao samm se na član 107.
 
Da da sad je to clan 131 😅😝
 

Prilozi

  • Screenshot_20240211_110459.jpg
    Screenshot_20240211_110459.jpg
    163.2 KB · Pregleda: 100
Evo i novog člana što znači bez penala jer je na štetu korisnika i lepo kaže i kada se plaćaju penali.

Izmena uslova ugovora

Član 131.

Pružalac javno dostupne elektronske komunikacione usluge, osim pružaoca komunikacione usluge između osoba koja nije zasnovana na korišćenju numeracije i pružaoca usluga komunikacije između mašina, dužan je da krajnjeg korisnika, najmanje 30 dana unapred, na jasan i razumljiv način, na trajnom nosaču podataka ili na drugi odgovarajući način koji omogućava krajnjem korisniku da sačuva obaveštenje na trajnom nosaču podataka, obavesti o nameri jednostrane izmene uslova ugovora, kao i pravu krajnjeg korisnika na raskid ugovora pre isteka perioda na koji je zaključen, bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom.

Pružalac usluge iz stava 1. ovog člana je dužan da vodi evidenciju o dostavljenim obaveštenjima iz ovog člana, koja obuhvata ime i prezime potrošača, korisnički broj, kao i vreme dostavljanja obaveštenja.

Krajnji korisnik ima pravo na raskid ugovora, bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom, u roku od 30 dana od dana prijema obaveštenja o nameri jednostrane izmene uslova ugovora od strane pružaoca javno dostupne elektronske komunikacione usluge, osim pružaoca komunikacione usluge između lica koja nije zasnovana na korišćenju numeracije, ako se najavljenim jednostranim izmenama bitno menjaju uslovi pod kojima je ugovor zaključen, na način koji nije u korist krajnjeg korisnika, a naročito u pogledu specifikacije usluga i uslova za korišćenje usluga u vezi sa ponuđenim promotivnim pogodnostima.

Krajnji korisnik nema pravo da raskine ugovor, bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom, kada je jednostrana izmena uslova ugovora od strane pružaoca usluge iz stava 2. ovog člana administrativne prirode i nema negativnih posledica na krajnjeg korisnika ili je posledica zakonskih i regulatornih promena.

Shodno članu 129. st. 2. i 6. ovog zakona pravo na raskid ugovora bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom podrazumeva i pravo krajnjeg korisnika da zadrži terminalnu opremu uz plaćanje preostalog iznosa do povlašćene cene terminalne opreme utvrđene u momentu sklapanja ugovora ili plaćanje mesečnog iznosa naknade za preostali period važenja ugovora, ako je to povoljnije za krajnjeg korisnika.

Pružalac usluga iz stava 3. ovog člana dužan je da bez naknade ukloni sva ograničenja u korišćenju terminalne opreme, a najkasnije prilikom isplate iznosa iz stava 5. ovog člana.

Za usluge prenosa signala koje se koriste za usluge komunikacije između mašina, prava krajnjih korisnika iz st. 3–6. ovog člana se odnose samo na potrošače, mikro i mala pravna lica i neprofitne organizacije.

Regulator bliže propisuje sadržaj obaveštenja iz stava 1. ovog člana.
 
Jel im ima ovaj move box neko reset dugme ili slično ,od juče mi javlja neke greške ,nema kanala niti bilo kog menija(slike dole ) ..?
 

Prilozi

  • IMG_20240211_125300868.jpg
    IMG_20240211_125300868.jpg
    130.8 KB · Pregleda: 70
  • IMG_20240211_125245717.jpg
    IMG_20240211_125245717.jpg
    80.5 KB · Pregleda: 54
  • IMG_20240211_115637645.jpg
    IMG_20240211_115637645.jpg
    127.6 KB · Pregleda: 74
Mozes vratiti opremu do poslednjeg dana trajanja usluge, sto je u ovom slucaju 8. Mart. Bitno je da je podnet zahtev za raskid ugovora, od tog trenutka jedina tvoja obaveza prema njima je razduzenje opreme i izmirenje svih racuna.
Da li ovo znači da sve što treba da uradimo kada podnesemo zahtev za raskid ugovora je da vratimo opremu u tih 30 dana od podnošenja zahteva i ništa drugo?

Ja sam kao @stevan10 podneo zahtev 8. februara, ali za razliku od njega, mene i dalje nisu kontaktirali, niti preko maila, niti preko telefona.

Svi računi su plaćeni, a što se opreme tiče, ne znam šta da radim u vezi toga.

Pošto me nisu kontaktirali i rekli šta tačno da im vratim, da li je bolje nastaviti čekati da me kontaktiraju, ili samo da odem u MTS poslovnicu i predam sve što mi dali kada su montirali net?
Evo i novog člana što znači bez penala jer je na štetu korisnika i lepo kaže i kada se plaćaju penali.
...
Hvala na informaciji Muki!

Kakva prava imaju korisnici kojima Telekom pokušava vratiti na istu cenu? Očekujem tipa da će nazvati one koji su podneli zahtev za raskid i reći nešto kao - "Vama kao našem vernom korisniku izlazimo u susret i nećemo Vam menjati uslove do kraja UO".

Da li oni smeju da rade ovo? I da li mogu preko ovoga da ti ponište prava za raskid ugovorne obaveze bez penala (npr. član 131. ZEK), ili drugih zakona, čak i ako si ti podneo zahtev za raskid pre nego što su oni odlučili da ćeš ostati na istoj ceni do kraja UO?

Isto tako, da li mi možemo odbiti njihovu ponudu da nas vrate na istu cenu i reći da nastavljamo sa raskidom bez penala?
 
Vrh Dno