Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Mene direkno ne interesuje jer nemam telefon na ugovor ali mislim da bi bilo korisno da neko, ko zna, ovde napiše šta se dešava sa dve opcije koje su moguće po zakonu.
Da li korisnik može da bira koju će od dve opcije ili je operater u obavezi da mu ponudi samo jednu.
Da bi bilo jasno, prva opcija je da se isplate preostale rate telefona, a druga je da se vrati telefon a oni da vrate novac koji je uplaćen za telefon.
Neko?
 
Ja sam posetio Yettel u Ada Mallu i rekli su da je potrebno da otplatim sve rate (Yettel rate) i da knjiženje traje oko pola sata. I onda nakon knjiženja mogu da zatražim raskid ugovorne obaveze, tj. prelazak na prepaid.
Za opciju vraćanja telefona nisam znao, pa nisam ni pitao.
 
  • Like
Reagovanja: M J
Mene direkno ne interesuje jer nemam telefon na ugovor ali mislim da bi bilo korisno da neko, ko zna, ovde napiše šta se dešava sa dve opcije koje su moguće po zakonu.
Da li korisnik može da bira koju će od dve opcije ili je operater u obavezi da mu ponudi samo jednu.
Da bi bilo jasno, prva opcija je da se isplate preostale rate telefona, a druga je da se vrati telefon a oni da vrate novac koji je uplaćen za telefon.
Neko?
Slažem se, ali mislim da te informacije još uvek ne možemo da dobijemo tako da budu pouzdane već će još neko vreme varirati od poslovnice do poslovnice, od operatera do operatera gde će svako manje ili više to tumačiti na svoj način. Ili što bi meteorolozi rekli "mestimično - delimično"...
 
Raskinut ugovor uz deaktivaciju broja. Uzeo uređaj preko Mobi bank i njega nastavljam mesečno plaćati. Zvali danas i nudili Total 40 za 2000 din, nisam pristao, dosta je bilo da manipulišu sa klijentima. Samo sam pitao zašto ste povećali cenu tarifa, a sada nudite i jeftinije od prvobitne cene,dosta je bilo. Znači ko ima uređaj uz Mobi bank bez problema može raskinuti ugovor,a uređaj nastavlja i dalje mesečno plaćati do otplate...
 
Da li si mogao da pređeš na pre paid? Kako si formulisao zahtev za raskid ugovora?
 
Ja se pripremam da podnesem zahtev za raskid (a tek sam poceo 23.01.) pa prebacaj broja na prepaid do 23. Februara a odatle transfer na Globaltel. Poenta je sto je Yettel signal kod mene na poslu polovican tj. los. Od, recimo, 50 poziva samo 5 uspostavim a 45 propustim. Internet radi sve vreme (slabije ali radi). Tako ne mogu. Fon mi naivise na poslu treba :(
 
Jok.
Radim u Henkel proizvodnim halama koje dodju kao odlican Faradejev kavez.
Unutar hala A1 nema ni za lek, Yetel tu i tamo ali mt:s pokriva 90% i tadi kao Doxa (na zalost).
Yettel korisrim na iP13 koji je jako nezan sa signalom. Sutra Yettel ide na probu u S23 pa cu videti sta se desava sa signalom.
 
Poslednja izmena:
Raskinut ugovor uz deaktivaciju broja. Uzeo uređaj preko Mobi bank i njega nastavljam mesečno plaćati. Zvali danas i nudili Total 40 za 2000 din, nisam pristao, dosta je bilo da manipulišu sa klijentima. Samo sam pitao zašto ste povećali cenu tarifa, a sada nudite i jeftinije od prvobitne cene,dosta je bilo. Znači ko ima uređaj uz Mobi bank bez problema može raskinuti ugovor,a uređaj nastavlja i dalje mesečno plaćati do otplate...

Данас био у две пословнице и у обе су ми рекли да морам да отплатим телефон преко Моби банке ако хоћу да пређем на припејд, без обзира на ово мењање цена.
 
To nije tačno. Uređaj možeš nastaviti da plaćaš preko Mobi banke kao i do sada bez obzira na to da li ćeš raskinuti ugovornu obavezu na tarifnom paketu. Ti si podigao kredit u Mobi banci i Jetelu je tako odmah isplaćen tvoj uređaj, a ti sada otplaćuješ kredit. To je bar moja logika o tome, ali bez obzira da li je tačna, to što su ti rekli nije tačno.

Nego mene zanima - je li neko pitao hoće li na novu punu cenu paketa da se primenjuje 50% popusta, ili će na trenutnu cenu sa 50% popusta da se linearno uveća 200-250 dinara? Ja sam mislio da je ovo drugo, ali nisam siguran, pošto neki ovde imaju i drugačija mišljenja.
 
Trebalo bi na novu cenu paketa da ide 50% ali za nove korisnike. Već zaključeni ugovori idu linearno.
 
Imam broj i u yetelu i u a1 i mts...mts za sada ubedljivo vodi sto se tice signala ...ali vodi i sa cenama takodje :D
 
Jel neko raskidao zbog njihove jednostrane promene ugovora isti sa telefonom? Mislim da nisam video da je neko pisao a pročitao sam temu mada možda sam prevideo.
 
Kada podneti zahtev za prenos broja u Yettel ? Ugovor u A1 mi istice 20.02.
Planiram na prepaid i onda da uzmem kroz aplikaciju 50%.
 
Kada podneti zahtev za prenos broja u Yettel ? Ugovor u A1 mi istice 20.02.
Planiram na prepaid i onda da uzmem kroz aplikaciju 50%.

21. feb odeš u bilo koji jetel i podnosiš zahtev za prenos broja SA OBAVEZNOM napomenom da broj u jetelu bude na pripejd dopuni.
Nakon dva puna dana, trećeg dana se učitava promo i sve završiš odmah sa 50% popusta.

U vipu A1 ništa ne treba da radiš.
 
Evo da potvrdim šta je ovde već napisano, keva je imala Total 20 (pod ugovorom, bez telefona), podnela danas u 9h zahtev za raskid u poslovnici (opcija 3), već u 14h je zvali, rekla da je zaintersovana sada za Total 10, a čovek joj odmah ponudio naredna 24 meseca za po 1299din mesečno (to je tih 50% popusta koji su već pomenuti ovde u diskusiji). Sve je rađeno po uputstvu iz ove diskusije, tako da hvala na kvalitetnim savetima. Inače u međuvremenu sam zvao agenta preko koga sam uzeo Hipernet u decembru (usput i dalje važi ponuda 12 po 1din +18 meseci po 2299din) i ona je nudila za Total 10 paket 6 meseci po dinar + 18 meseci po 1999din (od 1. marta 2199din). Nije ni to loša ponuda, to je bila kao varijanta B, ali ova prva je ipak bolja.
 
Jel neko raskidao zbog njihove jednostrane promene ugovora isti sa telefonom? Mislim da nisam video da je neko pisao a pročitao sam temu mada možda sam prevideo.
Ja sam jutros bio u poslovnici i raskinuo ugovor na 2 broja. Prvo se operaterka pravila luda i nudila mi da otkupim za 2 i kusur hiljade ugovornu obavezu, nakon cega sam joj ponovio razlog raskida ugovora i rekao da ako ima problema da zove sefa poslovnice. Nakon toga je promenila pricu kako su bas danas dobili uputstva za raskid i kako sam prvi koji je trazio, da ne duzim, izabrao sam trecu opciju tj. prelazak na prepaid i to je to. Takodje mi je rekla da ce me neko od kolega zvati.
 
Je l telefon bio preko mobi banke ili yetel rata?

Kakve su to instrukcije od jutros, ako ima neko detalje, dok ne odem do poslovnice...

Danas ne stižem.
 
Ja bio danas do poslovnice u TC Banjica da se malo kao informišem šta i kako međutim tamo bio solidno veliki red tako da me je mrzelo da čekam. Ne znam samo jesu li red napravili oni koji su hteli da raskinu ugovor i pređu kod nekog drugog ili neko ko želi od tih drugih da pređe u Yettel.
 
Ne znam da l si video, ali citao si post i odgovorio u kome je bilo postavljeno pitanje oko raskida ugovora ko je uzeo telefon...
 
Izvinjavam se, prevideo sam zeleci da pomognem i podelim svoje iskustvo.
 
Kada podneti zahtev za prenos broja u Yettel ? Ugovor u A1 mi istice 20.02.
Planiram na prepaid i onda da uzmem kroz aplikaciju 50%.
Meni je pisalo da ističe 17.01. i ja tada svratio do poslovnice i rekoše mi da je istekao, a mislio sam 18 da idem.
Probaj i ti 20tog. Ne košta te ništa.
 
Vrh Dno