Muki.Beograd
Slavan
- Učlanjen(a)
- 10.11.2019
- Poruke
- 2,167
- Poena
- 235
Mene su prebacili na mts odavnoGlobaltel se još uvek vozi preko A1. Kažu, prvo da se portuju baze korisnika i druge stvari pa tek sama mreža.
I takoOo.
Mene su prebacili na mts odavnoGlobaltel se još uvek vozi preko A1. Kažu, prvo da se portuju baze korisnika i druge stvari pa tek sama mreža.
I takoOo.
Nisam.Zaboravio si 0677 pre 1234
Onda su ga definitvno dokrajčili, mada poziv iz mts mreže ka korisničkom servisu prolaziNisam.
Sad radi,sinoc haos. Ma totalni amateri. Jos cekam da srede preusmeravanje poziva koje ne radi vec par nedelja...Onda su ga definitvno dokrajčili, mada poziv iz mts mreže ka korisničkom servisu prolazi
Vec u decembru su prešli na mts, kad uradiš test brzine piše ti mts ip adresa.Virio sam ali to nisam video. U Decembru su još uvek išli preko A1, koliko znam.
Upravo probao i sa mts, i sa globaltel broja da pozovem korisnički servis, bez problema radi.Onda su ga definitvno dokrajčili, mada poziv iz mts mreže ka korisničkom servisu prolazi
Sinoc je bilo problema.Upravo probao i sa mts, i sa globaltel broja da pozovem korisnički servis, bez problema radi.
Pogledah mahinalno u aplikaciji tab usluge, vratile su se ali još nema preusmeravanja.Sad radi,sinoc haos. Ma totalni amateri. Jos cekam da srede preusmeravanje poziva koje ne radi vec par nedelja...
Dopuna kredita sa kartice i dalje ne radi... Smarači jedni.Pokusavam sa platne kartice...
LM dobio sam ih najzad na telefon
Placanje i aktivacija sa platnih kartica ne radi do daljneg, to je deaktivirano valjda svima.
ni dopuna kredita sa kartice ne radi vise.
aplikacija takodje ne radi.
Preporucuju da se plati dopuna na trafici i zove podrska da se odradi rucna aktivacija paketa, navodno jedino to sada radi.
pre neki dan sam video MTS reklamu za globaltel u kome bas reklamiraju dopunu karticama.Dopuna kredita sa kartice i dalje ne radi... Smarači jedni.![]()
Da,vratilo se ali ne vidi se da li je usluga aktivna ili nije,a preusmeravanje se podesava iz telefona,ali i dalje ne radi.Pogledah mahinalno u aplikaciji tab usluge, vratile su se ali još nema preusmeravanja.
Dopunio sam uspešno kredit... Doduše, koristio sam sada drugu karticu.Dopuna kredita sa kartice i dalje ne radi... Smarači jedni.![]()
Koliko se sećam preusmeravanje je usluga operatera. Takođe je koštalo dosta sa mobilnog na fiksni.Da,vratilo se ali ne vidi se da li je usluga aktivna ili nije,a preusmeravanje se podesava iz telefona,ali i dalje ne radi.
Meni radi. Preko Postanske stedionice sam,ako nesto znaci.Dopuna kredita sa kartice i dalje ne radi... Smarači jedni.![]()
Jeste,pa? A kosta te toliko koliko imas minuta u paketu,to je sve.Koliko se sećam preusmeravanje je usluga operatera. Takođe je koštalo dosta sa mobilnog na fiksni.
U pravu si. Postoje podešavanja u telefonu. Nego možda broj na koji se prosleđuje treba da bude u nekom posebnom formatu, da bi radilo? Šta ti je rekla podrška?Jeste,pa? A kosta te toliko koliko imas minuta u paketu,to je sve.
Broj na koji prosledjujes ne kosta ga nista,samo tebe,tvoj broj sa koga prosledjujes. Ako imas npr.200 minuta svaki put kada se javis skida tebi sa tih 200 minuta i to je to.Nije bitno fixni ili mobilni,a format koji se ukucava je +381 i posle redom.U pravu si. Postoje podešavanja u telefonu. Nego možda broj na koji se prosleđuje treba da bude u nekom posebnom formatu, da bi radilo? Šta ti je rekla podrška?
Edit: a što se tiče koštanja, pošto sam preusmeravao na fiksni, dolazio je uvećan račun i tamo. Otprilike, kao da sam pozivao mobilni sa njega a tada to nije ispadalo ni malo povoljno.
Onda je usluga evoluirala u pozitivnom smeru. Nego, možda treba još nešto obzirom da je virtuelni operater ako radi?Broj na koji prosledjujes ne kosta ga nista,samo tebe,tvoj broj sa koga prosledjujes. Ako imas npr.200 minuta svaki put kada se javis skida tebi sa tih 200 minuta i to je to.Nije bitno fixni ili mobilni,a format koji se ukucava je +381 i posle redom.
Meni se na početku tranzicije isto počelo dešavati da sam nedostupan a pri tom mi je glanc nov telefon prijavljivao da nema sim u ležištu.imam dve globaltel kartice, i danas primetim, da na jednom uređaju prestala sa radom, probam posle par sati umesto LTE, samo r, kad pozovem broj, kaže da je korisnik možda isključio telefon, da poziva ne može. probam malopre u drugom telefonu, podesim pristupnu tačku, i mrtva., pitanje je gde mogu da hzamenim karticu, ako je do nje, pre par dana sam jspešno dopunio kredit na kiosku, imam oko 1000 minuta na.njoj, koristio je samo za net.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari