Šta je novo?

GLOBALTEL - virtuelni mobilni operator

Nismo se razumeli.
Providing Globaltela tj. mobilni saobraćaj Globaltela da se kompletno prebaci sa A1 kao pružaoca usluga na mt:s.
 
Hmmm.
Maločas me je zvala Globaltel/mt:s operaterka i u razgovoru mi kategorički tvrdi da Globaltel više ne koristi A1 usluge već rade preko sopstvene tj. mt:s infrastrukture.
Eto. Misterija je rešena, iskreno se nadam.
 
To je poznato bilo kome ko je zavirio u ovu temu mesec dana unapred...
 
Virio sam ali to nisam video. U Decembru su još uvek išli preko A1, koliko znam.
 
Meni prestao da radi internet. Probao sam opet ono podešavanje sa Globaltel sajta, ali neće. Birao sam i neki drugi apn iz liste, mts-ov, ali neće ni to. Jel se dešavalo nekome?

EDIT: Proradilo posle restarta
 
Poslednja izmena:
Onda su ga definitvno dokrajčili, mada poziv iz mts mreže ka korisničkom servisu prolazi
Sad radi,sinoc haos. Ma totalni amateri. Jos cekam da srede preusmeravanje poziva koje ne radi vec par nedelja...
 
Što se tiče poziva ka call centru, dešavalo se već da se dobija obaveštenje o nepostojećem broju. Ko će ga znati zašto.
 
Ja sam juce zvao call centar ali sa mts mreze kako bi prebacio dva postpaid broja na Globaltel. I kazem zeni, dzabe ih zovemo nece se niko javiti, na formu toliko price da ih ljudi dobijaju samo nocu. Kako sam to izgovorio tako se javlja operater. Ja u cudu. Aj sto su se prvi put javili odmah nego sam morao opet da ih zovem posto nisam imao zapisao maticni broj osobe na koje se vodi ugovor pa sam ih zvao ponovo. I opet posle dva minuta javlja se operater. Podnet zahtev za prenos broja pa cemo videti kako ce to proci.
 
Pokusavam sa platne kartice...

LM dobio sam ih najzad na telefon
Placanje i aktivacija sa platnih kartica ne radi do daljneg, to je deaktivirano valjda svima.
ni dopuna kredita sa kartice ne radi vise.

aplikacija takodje ne radi.

Preporucuju da se plati dopuna na trafici i zove podrska da se odradi rucna aktivacija paketa, navodno jedino to sada radi.
Dopuna kredita sa kartice i dalje ne radi... Smarači jedni. :mad:
 
meni juce odradio automatsku obnovu sa sacuvane kartice, bez problema...
 
Pogledah mahinalno u aplikaciji tab usluge, vratile su se ali još nema preusmeravanja.
Da,vratilo se ali ne vidi se da li je usluga aktivna ili nije,a preusmeravanje se podesava iz telefona,ali i dalje ne radi.
 
Jeste,pa? A kosta te toliko koliko imas minuta u paketu,to je sve.
U pravu si. Postoje podešavanja u telefonu. Nego možda broj na koji se prosleđuje treba da bude u nekom posebnom formatu, da bi radilo? Šta ti je rekla podrška?

Edit: a što se tiče koštanja, pošto sam preusmeravao na fiksni, dolazio je uvećan račun i tamo. Otprilike, kao da sam pozivao mobilni sa njega a tada to nije ispadalo ni malo povoljno.
 
Poslednja izmena:
U pravu si. Postoje podešavanja u telefonu. Nego možda broj na koji se prosleđuje treba da bude u nekom posebnom formatu, da bi radilo? Šta ti je rekla podrška?

Edit: a što se tiče koštanja, pošto sam preusmeravao na fiksni, dolazio je uvećan račun i tamo. Otprilike, kao da sam pozivao mobilni sa njega a tada to nije ispadalo ni malo povoljno.
Broj na koji prosledjujes ne kosta ga nista,samo tebe,tvoj broj sa koga prosledjujes. Ako imas npr.200 minuta svaki put kada se javis skida tebi sa tih 200 minuta i to je to.Nije bitno fixni ili mobilni,a format koji se ukucava je +381 i posle redom.
 
imam dve globaltel kartice, i danas primetim, da na jednom uređaju prestala sa radom, probam posle par sati umesto LTE, samo r, kad pozovem broj, kaže da je korisnik možda isključio telefon, da poziva ne može. probam malopre u drugom telefonu, podesim pristupnu tačku, i mrtva., pitanje je gde mogu da hzamenim karticu, ako je do nje, pre par dana sam jspešno dopunio kredit na kiosku, imam oko 1000 minuta na.njoj, koristio je samo za net.
 
Broj na koji prosledjujes ne kosta ga nista,samo tebe,tvoj broj sa koga prosledjujes. Ako imas npr.200 minuta svaki put kada se javis skida tebi sa tih 200 minuta i to je to.Nije bitno fixni ili mobilni,a format koji se ukucava je +381 i posle redom.
Onda je usluga evoluirala u pozitivnom smeru. Nego, možda treba još nešto obzirom da je virtuelni operater ako radi?
imam dve globaltel kartice, i danas primetim, da na jednom uređaju prestala sa radom, probam posle par sati umesto LTE, samo r, kad pozovem broj, kaže da je korisnik možda isključio telefon, da poziva ne može. probam malopre u drugom telefonu, podesim pristupnu tačku, i mrtva., pitanje je gde mogu da hzamenim karticu, ako je do nje, pre par dana sam jspešno dopunio kredit na kiosku, imam oko 1000 minuta na.njoj, koristio je samo za net.
Meni se na početku tranzicije isto počelo dešavati da sam nedostupan a pri tom mi je glanc nov telefon prijavljivao da nema sim u ležištu.

Pozovem podršku i oni mi kažu kartica vam je stare generacije, poslaćemo vam gratis novu. I za tri dana, rešeno... Od onda a posebno od kad je poslata i konfiguracija za MTS, nije bilo problema.
 
Poslednja izmena:
zanimmljivo, od jutros, opet "R", nema interneta, ali može da poziva, i da prima pozive. od dve globaltel kartice koliko imam, ova što zeza je mlađa. (sad je pitanje, da li je i proizvedena kao mlađa). sačekaću još neko vreme, možda se i samo popravi.
 
Nazad
Vrh Dno