Ne postoje njihove poslovnice više. Za sve oko SN se obraćaš Telekomu (MTS), račune ti isto šalje Telekom.A dal postoji njihova poslovnica igde u Beogradu? Na sajtu kad odem na poslovnice mi pokazuje mts poslovnice. Dal treba da udjem u mts poslovnicu a trazim da preko supernove sklopim ugovor?
Izgleda da ni tehnicari vise ne postoje. Cetvrti dan kako mi kvar nije resen, cetiri dana zivkanja i cetiri dana slusam njihova izvinjenja i obecanja i niko se nije poavio na vratima. Prosto mi neverovatno da nema niko da dodje, a prispojili su sve moguce firme u SrbijiNe postoje njihove poslovnice više. Za sve oko SN se obraćaš Telekomu (MTS), račune ti isto šalje Telekom.
Jedino što dobiješ od SN su "njihovi" uređaji i moguće koji hipi tehničar ako ih još ima.
na ovom tvom spisku se vidi da si dobio samo modem, ne znam sta te muci oko toga?E sad, da li sam ja jedini ili ne kome u ugovoru ( koji sam obnovio pre 2 godine) stoji poveći spisak opreme koji nije ni ugradjen kod mene. Sećam se da sam pitao momka koji je bbio na montaži i dobio odgovor da su svi ugovori isti i da ne obraćam pažnju na to. Međutim, pre dva dana , prijatelj, koji je od prilike u isto vreme kad i ja obnovio ugovor, otišao do poslovnice supernove(mts-a) ,vratio kablovski modem i optički resiver, koji su jedini i bili ugradjeni, dobio potvrdu o vraćenoj opremi sa celokupnim spiskom opreme iz onog prvog ugovora, a štiklirane samo dve stavke kao vraćene. Modem i resiver. Da li je to neka "zamka" supernove da kasnije nekom malverzacijom pokuša od bivših korisnika da izvuče još koji dinar?
Sve je u redu ne boj se.Ćao društvo. Vidim da već neko vreme korisnici masivno napuštaju Supernovu.
Bioo sam početkom decembra da podnesem zahtev za raskid, jer uz otkazni rok od 30 dana, trebao bih sledeće nedelje da vratim opremu. E sad, da li sam ja jedini ili ne kome u ugovoru ( koji sam obnovio pre 2 godine) stoji poveći spisak opreme koji nije ni ugradjen kod mene. Sećam se da sam pitao momka koji je bbio na montaži i dobio odgovor da su svi ugovori isti i da ne obraćam pažnju na to. Međutim, pre dva dana , prijatelj, koji je od prilike u isto vreme kad i ja obnovio ugovor, otišao do poslovnice supernove(mts-a) ,vratio kablovski modem i optički resiver, koji su jedini i bili ugradjeni, dobio potvrdu o vraćenoj opremi sa celokupnim spiskom opreme iz onog prvog ugovora, a štiklirane samo dve stavke kao vraćene. Modem i resiver. Da li je to neka "zamka" supernove da kasnije nekom malverzacijom pokuša od bivših korisnika da izvuče još koji dinar?
Da nije možda otišao bogu na ispoved modem, YT radi aplikacija, KP isto radi sad proverio, stremio radi sve probano na wifi.Приметио сам чудан проблем са бежичним нетом у кући код супернове. Вадио сам каблове на 10 секунди неколико пута,ресетовао сам рутер чачкалицом на оно мало дугменце али проблем је ту.
Значи ово се дешава само на бежичној мрежи и иста прича на 3 мобилна телефона у кући.
Прво је проблем примећен на youtube.
Отворим апликацији на телефонима и неће да се учита почетна страна.
Отворим апликацију од КП или од половних аутомобила и неће да ради. У оба случаја почетна страница килави и неће да отвори а на половним аутомобила неће да ми ради претрагу.
Имам неку апликацију за серије/филмове,кад је покренем неће да се учита почетак. Апликација се зове JustWatch,а кад одем на сајт преко Хрома ради.
Такође проблем са Stremio-om,покушам да гледам нешто и неће да учита нека 2 адона.
Сви ови проблеми се дешавају на 3 различита телефона. Кад се угаси бежични нет и кад се повежем на мобилну мрежу све ово ради без грешке. Проблем је само на wifi.
Где може да буде проблем?
KORIŠĆENA OPREMA IDE NA REPARIRANJE SVAKAKO A NEKA SE TOTALNO IZBACUJE IZ UPOTREBEA naznačeno je i da se oprema treba vratiti u ispravnom stanju.
Kad sam vratio MOVE box i modem (sve čisto, složeno i u kompletu sa kablovima i adapterima), momak je izvadio opremu iz kutija, ukucao broj modela u računar i posle sve bacio u korpu sa strane.
Eto kako oni tretiraju svoje đubre, tj. terminalnu opremu.
To i jeste kampanja za prenos. možže da se desi da te zovu sa spiska i nemaju pristup sistemu za proveru pa ti pričaju za usluge po spisku. to ti je najbolja ponuda koju možeš da dobiješ svakako prihvati jePozdrav, korisnik sam Supernove gde imam TV+Net i to plaćam 2.340 rsd mesečno. Ne mogu da nađem ugovor sa njima trenutno ali koliko se sećam isti ističe upravo sada u januaru.
Nekada sam koristio EXE net za internet i Kopernikus za TV.. Juče sam dobio poziv sa nepoznatog broja iz Supernove, nude ugovor na 24m sa 50% popusta tokom trajanja ugovorne obaveze dok upravo kao razlog navode prelazak sa starog EXE neta. Ne znam kakve veze sada ima EXE net kada je ugovor sa njima odavno istekao. Taj deo nisam najbolje razumeo, agent nije ulazio u detalje oko toga.
Da li je neko dobijao ovu ponudu, u pitanju su paketi Super plan 2M ili Super plan 2L? Gledao sam sajt i čitao iskustva kolega sa foruma i mislim da je ovo dobra ponuda? Danas će da zovu ponovo oko dogovora.
Moja ti je preporuka da od provajdera od koga si ga i kupio zatražiš specifikaciju, tačnije u kojim uslovima radi i šta je potrebno da bi radilo. Teško da bi bilo ko u srbiji ko radi kod provajdera znao da ti pomogne oko uređaja jer je stvar specifična i znaće samo neko ko je probao. Provajder može samo oko podešavanja njihovog rutera da ti pomogne oko uređaja koji nisu iz njihovog portfolia ne pomažuDobar dan drustvo, na prolece se vracam u Srbiju i sa sobom nosim Ubiquiti Dream Machine Pro koji mi je ovde (Kanada) spojen direktno na optiku od provajdera. Sa podatcima za PPPoe i VLAN Id mi sve radi kako treba. Jel to moguce sa Supernova optikom?
A što bi tako gledao kada ima aplikacija?Koristiš coreelec?Da vidim šta ti je ideja...Mali iskorak prema Kodi-ju. Postoji li način da se supernova TV gleda preko Kodi-ja, odnosno postoji li odgovarajući add-on?
Ja sam putem maila odjavio 11.01. i dobio odgovor da je evidentiran zahtev i da će ga ugasiti u roku od 48 h. Sinoć je još bio,a sada ga više nema.Tako da ćeš i ti za koji dan verovatno 😉Odjavio sam HBO u nedelju 14 januara.Medjutim danas i dalje ga imam,kao i pornjave.Jel se to jos nekom desilo da je odjavio a da mu nisu ukinuli?
Zasto ljudi napustaju supernovu? Nisam upucen a jurim ih vec par dana da izadju na teren i pogledaju jel moze kuca da mi se spoji na optiku. Pa necu toliki trud da ulazem i uvalim se u ugovor ako nesta nije kako treba sa njihove strane.Ćao društvo. Vidim da već neko vreme korisnici masivno napuštaju Supernovu.
Bioo sam početkom decembra da podnesem zahtev za raskid, jer uz otkazni rok od 30 dana, trebao bih sledeće nedelje da vratim opremu. E sad, da li sam ja jedini ili ne kome u ugovoru ( koji sam obnovio pre 2 godine) stoji poveći spisak opreme koji nije ni ugradjen kod mene. Sećam se da sam pitao momka koji je bbio na montaži i dobio odgovor da su svi ugovori isti i da ne obraćam pažnju na to. Međutim, pre dva dana , prijatelj, koji je od prilike u isto vreme kad i ja obnovio ugovor, otišao do poslovnice supernove(mts-a) ,vratio kablovski modem i optički resiver, koji su jedini i bili ugradjeni, dobio potvrdu o vraćenoj opremi sa celokupnim spiskom opreme iz onog prvog ugovora, a štiklirane samo dve stavke kao vraćene. Modem i resiver. Da li je to neka "zamka" supernove da kasnije nekom malverzacijom pokuša od bivših korisnika da izvuče još koji dinar?
Mikroprekidi su tzv "sum na mrezi"Не знам каква је оптика, али кабловски интернет има неке иритантне микро-прекиде који ометају нормално коришћење.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari