Šta je novo?

Orion Telekom (nije tema za Orion TV aplikaciju)

Obrisao app, skinuo ponovo i instalirao... Ista priča. Samo sam uspeo da upropastim mesto za još jedno brisanje uređaja.

Konektovao sam se preko scrcpy da bih snimio kako to izgleda: https://gofile.io/d/E9uAQI
Videh da si mi pisao u inbox po ovom pitanju, nisam nista updejtovao od prosle godine i dalje super brzo radi mnogo bolje od klasicne app, fakticki kao vec ugradjena app na smart lg tvima, nema nikakvog seckanja i menjane kanala je momentalno bez prekida ... izgleda se tebi bas neda sa tehnikom a mozda ti je povezano sa kvalitetom same mreze
 
Mreža je ok, na laptopu uglavnom nemam problema. Na Laki boxovima radi super. Ne znam što zeza na ovom Firesticku, nije mi jasno.
 
Ako moze mala pomoc ko se razume ili imao slicno iskustvo..

Naime, imam Orion i jako sam zadovoljan njihovim internetom obzirom na brzine koje nude i za koje pare (optika).

Radi se o tome da se selimo uzeli novi stan i da sam ih kontaktirao da preselim internet sa trenutne adrese na novu ali jos uvek nisu prosli tamo sa optikom, da li postoji bilo koji nacin da raskinem ugovor obzirom da ne mogu da ga preselim na novu adresu ili moram da ga otplatim do kraja ili prevremeno isplatim sve od jednom... hvala unapred na informacijama.
 
Ja sam kod MTS tako raskinuo optiku.
Selim se, hoću da prenesem, nije dostupno, raskid.
Uz optiku sam imao i fiksni telefon (koji sam otkazao) i mobilni broj (koji sam prebacio na novi ugovor i ostala ugovorna obaveza samo za mobilni telefon).
 
Mislim da je samo potrebno da imaš prebivalište na toj adresi gde je usluga nedostupna i onda moraju da ti omoguće raskid ugovora.
 
Gospoda mi je dala mesec dana gratis usluge zbog problema koje imam, lakse im je izgleda da daju kompletan ugovor gratis nego da rese problem. (Naravno uz intervenciju RATEL-a)
 
@shamanNS morao sam da saljem dopunu predmeta i iskreno sam digao ruke, al racunam otprilike 2 meseca od drugog odgovora priheftanog sa zvanicnim odgovorom Oriona.
 
Dali neko iz Niša ima problema sa seckanjem TV kanala i slabog protoka interneta
Imam, vec dve nedelje od kada su ga uveli. Dolazili su, nesto su petljali, zapomagali, promenili media converter, ethernet kablove i nista posebno nisu napravili. O nominalnim brzinama nema ni govora, latency je los. Nemam vremena da se bavim time ovih dana, ali sam prilicno razocaran.

I moze li se nekako izbaciti skroz njihov STB iz price, ono je katastrofa? Sporo, nejasno. Taj stan koristi starija zena ponekad, lakse mi je da joj prebacim na obicnu antenu i prati nacionalne kanale nego da je ucim da koristi onaj uzas. Ja se iznerviram kada hocu da pogledam spisak kanala.
 
Dali neko iz Niša ima problema sa seckanjem TV kanala i slabog protoka interneta
Da da... Evo gore vidi koje EXTREMNE brzine dobijam 😂 a i kanali vise ne rade nego sto rade. Jako jadan operater, mora da postoji nacin da se ugovor raskine bez penala, inace izdrzati dve godine, teska prica.
 
veljkoka

Nisam imao vremena pre, da ispisem svoje iskustvo sa ovim banditima, mozda ce nekome biti korisno, elem..
Ja imam ugovor na 24m optika je u pitanju. pre nego sam zakljucio ugovor pregovarao sam sa njima i dobio da prvih 12m placam 1099, a drugih 12m 1619din. E sada krece zaplet, u novembru prosle godine sam video da uvode tu famoznu stavku "odrzavanje mreze" u vrednosti 350 din i reagovao, poslao im e mail i dobio povratnu info da sam ja izuzet od poskupljenja. Sledeci mesec iako su obecali poskupe mi ugovor, ja opet reagujem i oni isprave i to je trajalo tih prvih 12m gde sam zaista placao 1099 din. Oni su jednostavno tu stavku odrzavanja ubacili u cenu paketa pa mi je paket kostao 750 + odrzavanje i dobijao sam tu zagarantovanu cenu.
U avgustu mi je istekla prva polovina ugovora i na prvom racunu gde sam trebao da platim 1619 vidim da mi je stiglo 1969din, otvorim ja racun i vidim da su uveli opet odrzavanje, posaljem e mail i objasnim da sam ja izuzet i screen shotu-ijem im njihov e mail iz novembra gde lepo pise da sam izuzet. Stigne mi odgovor da je sve u redu i da to tako treba, ja im opet posaljem e mail i kazem da cu da zovem ratel odmah ako ovo ne isprave, posle dan dva mi se javi neka njihova radnica, i steta sto nisam snimio taj razgovor, toliku kolicinu gluposti i vredjanja zdravog razuma, izvrtanja cinjenica nikada nisam doziveo. Ja sam izmenjao sve operatere, imao sam natezanja i sa MTS-om, SBB-om, ali tamo nikada nisam ovo doziveo, pazite objasnjenje njihove radnice, "Gospodine Veljko, vi ste imali ugovor podeljen na 2 dela, prva polovina veci popust, e kada je istekla prva polovina gde ste bili izuzeti od placanja odrzavanja u drugoj polovini placate odrzavanje". Rekoh gospodjo, da li ste vi citali moj ugovor i njega sam vam poslao e mail-om, u drugoj polovini ja treba da placam 1619din a ne 1969, ugovor je ugovor i traje 24m kakve bre polovine ?" Ne ne, sve je u redu sa nase strane, to vam je stavka u ugovoru, imali ste rok za zalbu mesec dana od objave da raskinete ugovor. JA sam prvo cutao jedno 10sec da dodjem sebi, jer mi nije bilo jasno dal se zena sprda samnom, rekoh gospodjo to je bilo pre 10 meseci i reagovao sam, poslao sam vam e mail gde trazim raskid, jeste li vi uopste procitali moj email gde sam vam sve dokumentovao, pa naravno da je istekao period od mesec dana za zalbu kada je to bilo pre 10 meseci, kako objasnjavate da sam tih 10m placao 1099 kako i pise u ugovoru, ona se opet vraca na podelu ugovora na 2 dela, tu sam vec poceo da ispaljujem, rekoh aman zeno u ugovoru mi pise 1619 kako onda saljete fakturu na 1969 je li vi mene to *****avate, ugovor traje 24m kakve bre podele. Uglavnom ona je sve vreme bezobrazno drvila o podelim na 2 dela i da imaju pravo da uvedu odrzavanje, na to sm ja rekao da sto se mene tice neka uvedu sta god hoce i da mi daju raskid, ona je rekla moze ali da platim sve do kraja, e tu sam skroz ispalio i rekao da cu da im platim pippp i da cemo se cuti opet vrlo brzo i zalupio klosarki telefon.
Napisao sam prigovor ratelu, poslao im sve e mail-ove i prepiske sa orionom, objasnio detaljno situaciju, isti e mail sam poslao i efektivi. Ovo je skraceno, mi smo se natezali dobrih 10 min i toliki bezobrazluk i izvrtanje cinjenica nisam doziveo nikada, ja jednostavno ne dozvoljavam da mi niko dira ugovor, dok mi traje ugovor, toliko ima da placam kada on istekne, onda vi odredite cenu a ja cu da se izjasnim da li mi to odgovara...
u Medjuvremenu sam im platio jos jedan uvecan racun za 350 din da mi klosari ne iskljuce net dok ne stigne odgovor ratela, ko ne zna kako funkcionise ratel, oni prvo salju vas e mail operatoru na koga imate prigovor i oni imaju neki period da se izjasne pa onda oni presudjuju i salju vam odgovor na kucnu adresu, valjda posle 15 dana od dana njihove presude.
Elem, posle 15-tak dana zvoni mi telefon, javi se neki lik i predstavi se kao radnik oriona u racunovodstvu, kaze "gospodine pretreski smo vas slucaj i uvideli smo da smo pogresili i bice vam vraceno 700 din koliko ste vise platili kroz pretplatu". Rekoh znas kako, hocu da mi to saopsti gospodja koja je razgovarala samnom proslog puta, imam neodoljivu potrebu da mi bas ona to saopsti, ovaj lik je poceo da vrda kako oni nisu u istom odeljenju, pa dobro rekoh, imate vi mogucnost sigurno da je obavestite, samo da mi ona to saopsti, uglavnom on je rekao da stvarno ne moze to da obavi i da je on samo ovlascen da mi kaze da cu dobiti pare nazad.
Uglavnom, kada smatrate da ste u pravu, a opeter odbija da saradjuje, odmah se zalite regulatornom telu jer su ovde operateri naucili da vecina stvari moze da prodje nekaznjeno jer su krajnji korisnici neobavesteni i dobrim delom nepismeni, pa ne umeju da ostvare svoja prava i bukvalno idu djonom na vas, meni je orion 3 puta pokusavao da digne cenu i dobili su da ne kazem sta...
Odgovor od ratela mi nije nikada stigao, zvacu ovih dana da vidim sta je sa tim, ako budem imao odobrenje za raskid ima da ih oladim za ovih 10-tak meseci ugovora da se puse. A sigurno je da je pozitivan inace se lopovi sigurno ne bi setili da sam ostecen i da mi vrate pare.
Evo da citiram sam sebe, elem danas stigao odgovor od ratela, pa ajde da napisem sta se desilo mozda ce nekome koristiti. Ovako, ratel je sacekao odgovor oriona, napisao sa gorw da su me zvali i da su mi saopstili da je doslo do greske i da ce mi biti vracen iznos za koji su me zakinuli. E sada da sam ja i tom telefonskom razgovoru odbio da mi vrate ta dugovanja i zahtevao raskid mozda bi se situacija drugacije odvijala. Meni je ratel odgovorio da sam u pravu i da su trazili proveru ugovora koji sam im poslao u orionovoj bazi, tamo su videli ono sto sam i ja , da su mi neosnovano digli pretplatu i nalozili verovatno ovim klosarima da to isprave, orion se vadio na administrativni propust hahaha, da nije tuzno bilo bi smesno. Sloka u dole ratelov odgovor. Znaci da napisem redosled dogadja ja kada se zalite ratelu, da ljudi ubuduce znaju kako to funkcionise:

1.Podneo sam elektronski prigovor ratelu prilagajuci sliku ugovora, i e mail prepiski sa orionok kao dokaz svojih tvrdnji.
2. Posle nekog vremena, tipa 15-20 dana zbao me je orion izvinjavajuci se i tvrdeci da je doslo do greske i da ce mi biti vracen iznos od 700 din za dva meseca kolilo sam placao odrzavanje. Ja sam rekao da vrate novac i da nije doslo do nikakve nenamerne greske vec da su to namerno uradili jer tako varaju neobavestene korisnike.

3.Elem ja sam znao da je rok za odgovor ratela 20-tak dana, ali sam mislio da ovo vracanje novca nema nikakvog uticaja na ratelov odgovor, koji nikako nije stizao, pa sam ja mislio da je to do poste tj do strajka. U stvari ratel je poslao orionu zahtev za izjasnjavanje, ovi nemajuci kud potvrdili su da su krivi i poslali ratelu odgovor da su vratili pare i da je doslo do administrativne greske. E tek je onda ratel meni poslao odgovor, i evo slikacu vam taj odgovor. Tako da ako neko hoce raskid ugovora na stetu operatora, u tel razgovoru valjda treba da trazi to od operatoraz jer ako ne trazi ovi salju odgovor ratelu da su ispravili gresku i ugovor ide do kraja.
 

Prilozi

  • IMG_20231215_114037.jpg
    IMG_20231215_114037.jpg
    293.5 KB · Pregleda: 51
  • IMG_20231215_114026.jpg
    IMG_20231215_114026.jpg
    237.5 KB · Pregleda: 56
Mislim..."administrativni propust" sta to tacno treba da znaci?

valjda danas racunari automatski kreiraju racune, a ne rucno administrativni radnici, pa se napravi slucano "greska" i tako par puta ponovi.

aljkavo, nema sta...
 
Bitno da si potvrdio u telefonskom pozivu da si zadovoljan 😂😂
Nisam potrvdio nista, samo su me obavestili da ce mi pare biti vracene, u telefonskom razgovoru sam im rekao da su prevaranti, ali izgleda da to pravno nije bitno, mozda ima pravnika ovde koji mogu da nam kazu kako to ide, ali generalno orion je meni vratio pare i obavestio ratel, e tek onda je ratel meni poslao odgovor. To je bitno u celoj prici, ta procedura, ja nisam znao da to tako ide, ovo je i stvari jako slicno otvaranju disputa na paypal-u ili aliexpresu, prvo idu arhumenti,pa ako nema dogovora ondanide presuda, ovde ratel smatra da je dogovor postignut samim vracanjem novca, sto po meni nije ok jer ako sam ja u pravu traba orion da snosi neke sankcije tipa da ja imam pravo na opcije, recimo da imam opciju raskida ugovora bez obzira na vracen novac jer oni su samo vratili sto je moje...
Mislim..."administrativni propust" sta to tacno treba da znaci?

valjda danas racunari automatski kreiraju racune, a ne rucno administrativni radnici, pa se napravi slucano "greska" i tako par puta ponovi.

aljkavo, nema sta...
Ma to je samo pravni izraz, u principu probali smo da ga *****emo, ovoga ne mozemo da *****emo, ajde da ispeglamo. Kazem lose radi ratel, treba da snosi operator neke sankcije za ovakve stvari, a ne vratimo se na staro i to je to. Zato sam i napisao gore post da bi ljudi bili obavesteni kako ovo ide...
 
Има ли неко да се играо са овим лаки боксом модел M6CW? Неки кастом фирмвер? Ако сам добро видео - у питању је S905X3 чипсет.
Ja sam se igrao sa prvim lakijem sa s905w mislim da sam ga otkljucao sa romom od A95x boxa sa s905w koliko se secam a pre toga atv expirience da sam vrteo na njemu.Nije box kod mene vise.Ostao mi samo daljinac box prosledjen sa daljincem od tanix tx6 posto je radio i sa njim bez problema
 
Kad krene da se blizi istek ugovoa koja je najbolja opcija za sklapanje novog?

Da li da cekas da ti istekne? Da li si onda "nov" klijent i mora da ti daju uslove kao i novima ili da trazis isto ako imaju neke popuste?

Meni istice Maja 24. pa se polako spremam jer su lopovi zesci, proslo sklapanje su me zeznuli ono kad krenu da zovu da produzis ugovor+ onaj lopovluk koji su svi provajderi uradili sa povecanjem cena kasnije,

Ja sam hteo jos na leto da predjem na njihow WiFi6 ali kao ne moze jer bilo jos ostalo dugo do isteka ugovora. Da li sada daju svima kad sklapas nov ugovor ili samo "novim" clanovima?

I da li bi naplatili uslugu promene lokacije rutera u stanu i koliko?

Posto ja nisam znao kad su mi radili instalacije oni su ga stavili uz ulazna vrata a trosoban je stan. Da bi imao 1GB najlakse bi mi bilo da je u sobi pored 1 kompa da ga povezem kablom a drugi wi-fi.
 
Има ли неко да се играо са овим лаки боксом модел M6CW? Неки кастом фирмвер? Ако сам добро видео - у питању је S905X3 чипсет.
Има - ја.
Убацио слимбокс од H9-X3. Наравно, wi-fi не ради, али то није ни чудо обзиром да су кинези убацили UNISOC-ов вај-фај чип :rolleyes: . Живо ме интересује где њега нађоше поред гомиле рилтек и рокчип чипова? Али добро, битно је да остало ради.
 
ja planiram sledece nedelje da ih zovem da mi bace prepaid eltex u bridge i da stavim ac58u iza njega i to je to
 
Има - ја.
Убацио слимбокс од H9-X3. Наравно, wi-fi не ради, али то није ни чудо обзиром да су кинези убацили UNISOC-ов вај-фај чип :rolleyes: . Живо ме интересује где њега нађоше поред гомиле рилтек и рокчип чипова? Али добро, битно је да остало ради.
Решен и вај-фај.
 
Решен и вај-фај.
Може ли нека додатна информација, јел си нашао неки Слимбокс који пасује, или мора нешто да се буџи да би вај-фај радио?
Ја сам дао тај један Лаки ѕ905х3 бокс рођаку, користи га са Wolf лаунчером, нисам смео да се коцкам са другим системом, јер сам чуо да је тај неки леви вај-фај чип...
 
Да, нашао који пасује - Magicsee N5 Max X3.
 
Nazad
Vrh Dno