Šta je novo?

GLOBALTEL - virtuelni mobilni operator

Čitajući komentare, od lošeg su došli na gore? Gajim tanku nadu da će zadržati postojeće pakete, a da će se mreža i problemi koje su imali stabilizovati prelaskom na mts, ali to će očigledno teško ići. Videćemo kako će biti za 3 meseca kad se stabilizuje prelazak, ali mislim da nema šanse da mts zadrži postojeće pakete, tipa Freepaid, jer su za njihove lopovske standarde previše povoljni.
 
Mogu odmah katanac na vrata jadni....
Elem seriozno sad,meni npr od prebacaja na mts sve radi u fullu.
Nisam vise nedostupan,poruke ne kasne,verifikacioni kodovi rade.Za razliku od vecine ovde ja zadovoljan :)
 
Hoće kako da nece. Po ovome do sada yettel je trebalo da ostane bez pola korisnika... Bas me zivo zanima kad ukinu da li ce i 5 posto da predje....
 
Hoće kako da nece. Po ovome do sada yettel je trebalo da ostane bez pola korisnika... Bas me zivo zanima kad ukinu da li ce i 5 posto da predje....
Ma kako da necu da ostanem po mnogo losijim uslovima,a oni koji su na Globaltelu da su hteli mts bili bi kod njih,a ne na Globaltelu.
 
Da li je neko pitao u vezi opcije podeli kredit na call centru ?
 
Posle migracije na mts prikazuju mi se razlicite vrednosti interneta na globaltel stranici i na ussd meniju, takodje mi ne radi call centar. Da li zvati njih, ili da pustim par dana da proradi samo?
 
Ja sam ih takođe putem mejla zatrpao sa različitim problemima koji su se pojavili pa čekam da reše. Od momenta kada je kartica migrirana, ne mogu da se ulogujem u Moj Globaltel niti na sajtu.
 
Dolazni poziv u Bugarskoj sada 1.67din/min naplaćen.
 
Upravo prebačen na mts infrastrukturu.
Stigla poruka sa podešavanjima,
sačuvao,
radi sve kako treba.
U podešavanjima mreže stoji a1 zabranjen tako da to je to.
Nokia 5.4 je u pitanju.
 
Prebacen danas na mts mrezu, u aplikaciji ne vidi paket, na *100# vidi da ima minuta i GB al nema dokle vazi i koja promocija se koristi, dal ce to da se vrati ?
Poz!
Upravo sam proverio, na aplikaciji kod mene redovno prikazuje sve.
U moj nalog prikazuje da imam 50 dinara kredita i kad mi ističe, a u paketima mi lepo piše freepaid i kolko mi je preostalo gb, i kad ističe.
 
Upravo prebačen na mts infrastrukturu.
Stigla poruka sa podešavanjima,
sačuvao,
radi sve kako treba.
U podešavanjima mreže stoji a1 zabranjen tako da to je to.
Nokia 5.4 je u pitanju.
I kod mene upravo prošlo isto. Radi isti USSD meni, aplikacija,4g+ iako ovo poslednje i nije mnogo avanzovalo u "najboljoj mreži i Srbiji"...
IMG_20231214_150504.jpg

IMG_20231214_150217.jpg
Prebacen danas na mts mrezu, u aplikaciji ne vidi paket, na *100# vidi da ima minuta i GB al nema dokle vazi i koja promocija se koristi, dal ce to da se vrati ?
U ovoj novoj aplikaciji ne piše tačan datum isteka paketa nego samo koliko je dana preostalo. Iz USSD menija upitom na stanje se dobije tačan datum,, za sada.
 
Poslednja izmena:
Jel neko ima problem sa registracijom na novu aplikaciju? Ukucam kod i i vrati nazad na pocetni korak i tako stalno vrti u krug.
 
Hoće kako da nece. Po ovome do sada yettel je trebalo da ostane bez pola korisnika... Bas me zivo zanima kad ukinu da li ce i 5 posto da predje....
Nemoj da si pesimista. Neće da ukinu,nego malo razrade pa će da preprodaju vlasniku Mančester Sitija da pokriju debeli minus. Šta, ko da je on sinoć bio ovde da gleda fudbal??? Nego lisac bacio okce na Globaltela pa došao da šuruje...
 
I kod mene upravo prošlo isto. Radi isti USSD meni, aplikacija,4g+ iako ovo poslednje i nije mnogo avanzovalo u "najboljoj mreži i Srbiji"...
Pogledajte prilog 418379

Pogledajte prilog 418380

U ovoj novoj aplikaciji ne piše tačan datum isteka paketa nego samo koliko je dana preostalo. Iz USSD menija upitom na stanje se dobije tačan datum,, za sada.
Trenutno na računu imaš 500.46 RSD i kredit ističe: 25.02.2024
Preostalo ti je 429 min/SMS, 34.30 GB
Aktivni paketi (važi do):
Trenutno nema aktivnih paketa.

Kod mene tako stoji na *100# a u aplikaciji
 

Prilozi

  • Screenshot_20231214-160840.jpg
    Screenshot_20231214-160840.jpg
    37.4 KB · Pregleda: 53
Trenutno na računu imaš 500.46 RSD i kredit ističe: 25.02.2024
Preostalo ti je 429 min/SMS, 34.30 GB
Aktivni paketi (važi do):
Trenutno nema aktivnih paketa.

Kod mene tako stoji na *100# a u aplikaciji
Nzm, kod mene na upit stanja stiže SMS sa punom informacijom.
IMG_20231214_161734.jpg
 
Prebacen danas na mts mrezu, u aplikaciji ne vidi paket, na *100# vidi da ima minuta i GB al nema dokle vazi i koja promocija se koristi, dal ce to da se vrati ?

I kod mene isti problem. Pisao sam podršci, još čekam odgovor.


U novembru smo isti problem imali na dva broja (Freepaid paketi) i za jedan broj smo telefonom prijavli problem.

Nakon 7-8 dana je ispravljeno i aplikacija i USSD meni prikazuju tačno stanje - za oba broja.
 
I mene prebacili danas, i meni su obrisali i aktivan freepaid i poklon od 200GB, pisao sam im na Fb, nadam se da će rešiti što pre, ovo je vise stvarno neizdrzivo.
 
U novembru smo isti problem imali na dva broja (Freepaid paketi) i za jedan broj smo telefonom prijavli problem.

Nakon 7-8 dana je ispravljeno i aplikacija i USSD meni prikazuju tačno stanje - za oba broja.
Da li na *106# vidi preostali saobracaj za zapadni balkan?
 
Operaterka sa 06771234:

Cenovnik za roaming je tačan, cene se neće menjati. Cena dolaznog poziva u Bugarskoj je 1.67din/min. Da li ste sigurni? Da. Da li mogu koristiti idalje dolazne pozive po toj ceni? Da.

Ajde, u četvrtak sam tamo, pa testiram.

30.11. 2023. odlučeno da se cene roaminga menjaju od sledeće godine.
 

Prilozi

  • Globaltel FAQ.PNG
    Globaltel FAQ.PNG
    36.5 KB · Pregleda: 69
Trenutno na računu imaš 500.46 RSD i kredit ističe: 25.02.2024
Preostalo ti je 429 min/SMS, 34.30 GB
Aktivni paketi (važi do):
Trenutno nema aktivnih paketa.

Kod mene tako stoji na *100# a u aplikaciji
Poz!
Upravo proverio preko *100 i piše lepo kad dobijem poruku sve uredno, na aplikaciji takođe.
Pošto je meni freepaid lepo piše koliko mi je ostalo gb, kad ističe, neograničeni minuti sms, roming zona 1 i to da imam na računu 50 dinara i da mi ističe 24.02.2024
Tako da...
 
Moguce da su im freepaid korisnici bitni pa im to ispeglaju odmah, a mi sto koristimo jeftinije promocije ono ....
Pisali su drugi da imaju iste probleme, tako da to postoji vec neko vreme al njima nije bitno da ispeglaju sa prebacivanjem novih korisnika na mts, mene tek danas prebacili a dosad su taj bag u sistemu vec mogli da ispeglaju
 
Prebacio sam majku nedavno na globaltel mrezu zbog povoljne cene freepaida koji i sam koristim.Hoce da me ubije sad jer joj ne radi nista kako treba ...:rolleyes:
Inace ovo sto pisu mnogi ovde kako nece dozvoliti da izgube korisnike je pogresna pretpostavka.Firma osnovana na krajnje sumnjiv nacin.Privukli ljude povoljnim cenama.Zasto prodaju?Briga ih za necijih 1000 din mesecno,milioni su u pitanju kojima ce pojedinci napuniti dzepove.Osnujes nesto za dzabe,a onda prodas za milione.....
 
Ok, samo pravo pitanje je kako će ovi što su platili milione, zaraditi milione kojima će napuniti džepove, ako rasteraju postojeće korisnike?
 
Nazad
Vrh Dno