Šta je novo?

Ananas (za potraznju i zamenu vaucera postoji posebna tema - deljenje ananas linkova = instant ban)

Ogroman je problem otkazivanje porudzbina, cak 30% koje nisu direkt, zato i razmisljaju da uvedu neke kazne za prodavce ( na moje pitanje kako ce da kazne Spark kada im je on najveci problem, ostadose nemi :ROFLMAO: sem sto ce da grade jos dva distributivna centra )... Ali evo vec koji put im se desava da im vauceri pokidaju, bukvalno im je promet 3 puta vise od ocekivanog...
 
Meni stigo paket i pre roka od pc practica (mislim da su videli sta sam sve kod njih ranije kupio pa mi dali prednost) :D

A spark mi ni fiskalni nije poslao za ssd, samsung kaze da daje 5 godina garancije za ovaj ssd, sad cu da pokusam da resim to, za ram mi iz pc practica rekli da garancija traje po racunu (znaci 24m) iako patriot daje 20god..
- primera radi, psu sam uzeo u gig, stigo garanti na 2 godine a trebao na 2+3, pisao meil oni rekli da prosledili kolegama kome vec tamo, proslo vec 5-6 dana danas mi bez najave stigla koverta za dodatnu garanciju
 
Izvinjavam se na duplom postu ALI.....

Da pojasnim situaciju, ja sam nakon porucivanja pitao ananas na fb-u za dostupnost porizvoda koje sam porucio (rekli da jeste) ali da meni to bude sigurno ja pitam i pc practic (na njihov meil, oni mi potvrde) i pitam spark na meil koji sam nasao u apr-u ([email protected]), dobijem odgovor sa meila [email protected] "prema trenutno dostupnim informacijama artikal dostupan na stanju" kao i "Nažalost, nismo u mogućnosti da garantujemo dostupnost artikla, jer se nakon uspešno kreirane porudžbine, obrađivanje porudžbine vrši od strane trgovca, koji ima direktan i precizan uvid u dostupnost artikla."

Ja sam tu poslao odgovor/pitanje za kontakt od sparka, 5 dana nema odgovora, kako mi uz paket nije stigo ni fiskalni (njega imam u meilu to nije sporno) a treba mi dodatna garancija (5 godina od proizvodjaca) ja sam upravo sada pitao i ananas na fb (gde brzo odgovaraju) i evo sta sam dobio (slika dole)..

Tacno sam znao da ne treba kupovati od firme koja je pre par meseci osnovana -.-
 

Prilozi

  • Screenshot_1.jpg
    Screenshot_1.jpg
    160.9 KB · Pregleda: 131
Sto se tice garancije, mozda vas u startu otkace ali ih samo podsetite da krse zakon i da su duzni da vam posalju uredno popunjen garantni listi i poslace vam.
Mene tako otkacili za onaj Fox TV pa su posle prepiske poslali (skeniran i fizicku kopiju kurirskom sluzbom).
 
Meni stigao juče, bez fiskalnog i bez garantnog lista, koji mi je potreban jer proizvod ima garanciju od 60 meseci.

Pisao i njima i PC Practic, sad čekam.

Doduše, sa vaučerom, je koštao jeftinije nego na Aliju, pu, pu, da ga ne ureknem...
Moja greška, fiskalni je iza dostavnice, sad sam pogledao.
 
Fiskalni imate na sajtu da skinete u svakom trenutku.
U mom slučaju nije bilo, već samo specifikacija kupovine.

Mislim da fiskalni ima da se skine sa sajta samo kada je Spark prodavac, što je i logično jer ga oni (Ananas) i izdaju.

Ne znam kako bi izdavanje fiskalnog bilo u njihovoj nadležnosti u situacijama gde su samo posrednici u prodaji.
 
Npr Arabika DOO, agromarket, kod njih imam fiskalni račun na sajtu ananasa, znaci moze i u nadležnosti su da izdaju račun, pitanje je dogovora sa trgovcem
 
Ja nisam obracao paznju, ali za svaki proizvod sam dobio fiskalni, neke fizički uz proizvod, neke na mail...
 
Pre će biti da ako trgovci drze robu u skladistima ananasa, onda ananas izdaje račun a ako šalju iz svog magacina, onda ide fiskalni od njih u paketu.
 
Ne drzi niko robu kod njih... Tj na lageruje u njihovom magacinu
Tamo je samo Sprak, koji je njihov.
Ne bih reko. Narucivao sam od drugih prodavaca a slali iz magacina. Sad narucio od sparka ni fiskalni nisam dobio.

Da pitam jos jednom, da li neko ima sparkov kontakt ovde?
Firma je registrovana pre par meseci, a kako iz ananasa nemaju konakt sparka meni to mirise da ce oberemo zelen bostan
 
Ne drzi niko robu kod njih... Tj na lageruje u njihovom magacinu
Tamo je samo Sprak, koji je njihov.
Kako da ne drzi, to im je deo biznisa koji pokusavaju da proguraju, zele da prodavci kod njih drze robu i da isporuka bude sto brza i da se sve zavrsava u okviru Ananasa. Prodavac samo treba da dostavi robu u Ananas magacin. Ali to kosta prodavca, i dodatni lager i usluge Ananasa (magacinski prostor, hendlovanje i pakovanje, slanje, itd). Cilj Ananasa je da sto vise proizvoda ima oznaku Ananas Direct, ne samo Sparkovi.
 
Jel ima neko da je stavio da mu stigne paket u paketomat u Jurija Gagarina bb ili da li je neko iz tog kraja uopste nesto narucivao da mu stigne na adresu? Evo meni jos nista ne donose, u petak ce biti 2 nedelje.
 
Ovo si mogao i na PP da ga pitaš
 
Kako da ne drzi, to im je deo biznisa koji pokusavaju da proguraju, zele da prodavci kod njih drze robu i da isporuka bude sto brza i da se sve zavrsava u okviru Ananasa. Prodavac samo treba da dostavi robu u Ananas magacin. Ali to kosta prodavca, i dodatni lager i usluge Ananasa (magacinski prostor, hendlovanje i pakovanje, slanje, itd). Cilj Ananasa je da sto vise proizvoda ima oznaku Ananas Direct, ne samo Sparkovi.
Mislim da gresis nije tako jednostavno da dobavljači imaju dva lagera, kod Ananasa i svoj, pogotovo sto su i asortimani razliciti. Sto bi Ananas navlacio robu kod sebe, kad i svoje imaju previse, a svakako dobijaju % od prodajem, a nemaju manipulacije po skladištu.
 
Otkazali su mi deo porudzbine koji sam platio karticom, posle koliko dana obicno vrate sredstva na karticu?
Trebalo bi da ti u rezervisanim sredstvima stoji pun iznos, a kada ti konacno naplate, proporcionalno ce ti biti umanjen iznos otkazane porudzbine (nekih 3-4 dana)
 
Mislim da gresis nije tako jednostavno da dobavljači imaju dva lagera, kod Ananasa i svoj, pogotovo sto su i asortimani razliciti. Sto bi Ananas navlacio robu kod sebe, kad i svoje imaju previse, a svakako dobijaju % od prodajem, a nemaju manipulacije po skladištu.
U pravu je lurkerr.
Sve sto je sa oznakom Ananas Direct se nalazi kod njih u skladistima.
Obaveza dobavljaca je da dostavi robu na lager i da im virtuelni bezbednosni element za fiskalnu kasu.
Ananas izdaje racune u ime prodavca.
 
Piše na svakoj narudžbini iz kog magacina/prodavca ide pošiljka.
 
Ima fiskalni na sajtu cak i kad Ananas nije prodavac.
 
Odlucih da pogledam i ja i izgleda da nisam dobio ni jedan fiskalni u email niti ga ima u nalogu Anansa za proizvode kupljene od PC Practica. Recimo neka druga tehnicka roba od Computer Landa ima fiskalni u emailu i na portalu. Od PC Practica sam dobio uz neke fiskalni papir ali bi rekoa da uz neke i nisam.
 
Poslednja izmena:
Ja sad gledam za neki proizvod koji mi danas stize a koji nije od Sparka (prodavac je Biostar trade) dobio sam juce na mejl i specifikaciju i fiskalni racun.
 
Imam taj papir, pogledaću kad dođem kući, možda se fiskal zalepio za njega pa ga nisam video...

Garantni list, svakako treba tražiti za svaki proizvod čija je garancija duža od dve godine.
Poslali mi i garantni list od EWE uvoznika, 60 meseci garancije.
Na kraju je sve prošlo kako treba, bambi za Ananas i PC Practic.
 
Nazad
Vrh Dno