Šta je novo?

Laptop Molim pomoc - Lenovo ips ili Asus oled

Koji laptop kupiti?

ogilica

Zapažen
Učlanjen(a)
04.11.2023
Poena
15
Verovatno ce svi odmah izglasati Asus oled, ali ja zaista imam veliku dilemu izmedju ova dva laptopa:

ili

Naime, laptop mi je potreban za posao, PS i Canvu uglavnom. Budzet igra ulogu, radije bih uzela Lenovo, ali citajuci recenzije sam dosla do zakljucka da na IPS ekranima boje nisu verodostojne, a to mi je jako vazno. Trenutno koristim HP star 7-8 godina i potpuno me izludjuje taj bledunjavi, bezlicni ekran sa kojim nista ne mogu da radim napolju. Da li neko ko ima iskustva moze da me usmeri, jer ja sam poprilicno laik oko ovih stvari, a moram sto pre da se odlucim.

Hvala svima unapred 🙂

Lenovo je jaci laptop i ispunjava neki minimum rada u PS, ali njegov ekran ne. ASUS-u nedostaje minimum jos 8 GB RAM-a.. koje bi trebalo dokupiti pri kupovini laptopa.

Verovatno ce svi odmah izglasati Asus oled, ali ja zaista imam veliku dilemu izmedju ova dva laptopa:

ili

Naime, laptop mi je potreban za posao, PS i Canvu uglavnom. Budzet igra ulogu, radije bih uzela Lenovo, ali citajuci recenzije sam dosla do zakljucka da na IPS ekranima boje nisu verodostojne, a to mi je jako vazno. Trenutno koristim HP star 7-8 godina i potpuno me izludjuje taj bledunjavi, bezlicni ekran sa kojim nista ne mogu da radim napolju. Da li neko ko ima iskustva moze da me usmeri, jer ja sam poprilicno laik oko ovih stvari, a moram sto pre da se odlucim.

Hvala svima unapred 🙂
Боје су одличне на IPS лаптоповима али такви модели су сад скупи.
Asus има слабу израду, па не знам да ли си обратила пажњу на то ?

Hvala na odgovoru! Nije problem dokupiti RAM, meni je jedina dilema ekran, a po svemu sudeci IPS nije dobar izbor za ono sto meni treba. Vizuelno vise volim Lenovo laptopove, ali s obzirom da je ogranicen budzet, jedino mi ovaj Asus dolazi u obzir kad su OLED ekrani u pitanju 🤷‍♀️