Šta je novo?

Orion Telekom

Obično par sati. Kad su bile one oluje, tada je bilo par dana.
Nekoliko poruka iznad...

Da li ima svrhe da ih zovem i skačem im po glavi ili nema razlike kada će da reše problem?
Kod mene u ulici postoji SBB, ali svi žživi su immali problem i nisam ih razmatrao. Možda nije do provajdera, možda je do moje ulice....
 
Meni se desio prekid cim sam presao na orion. Monter nije lepo odradio splajsovanje u kutiji pored rutera, prekinuo se spoj...
Cekao sam ih 2 dana a u međuvremenu sam imao i supernovu pa sam morao da vracam opremu nazad i povezujem... A ostale prekide nisam imao.
 
Nekoliko poruka iznad...

Da li ima svrhe da ih zovem i skačem im po glavi ili nema razlike kada će da reše problem?
Kod mene u ulici postoji SBB, ali svi žživi su immali problem i nisam ih razmatrao. Možda nije do provajdera, možda je do moje ulice....
Ja sam ih zvao svaki dan. U stvari, bio sam siguran da me lažu da je grupna smetnja, jer sam imao info da drugi ulazi moje zgrade rade, a nisam imao info za moj ulaz. Na kraju su sredili nakon 4 dana (tražio da mi umanje pretplatu za to, što su i uradili). Imam alternativni net, jedino što je taj drugi CG-NAT-ovan, pa ne mogu VPN-om da se nakačim na kućnu mrežu. To je jedini put da se prekid merio danima, inače su sređivali istog dana, eventualno sutradan, ako se prekid desio kasno uveče.
 
Telefonom ih više nije moguće dobiti, izgleda da sam prvi put imao sreće ili me jednostavno ne puštaju do operatera, jer vide da ja zovem. Danas su me po identifikaciji broja telefona oslovili sa imenom i prezimenom.

9 punih sati nemam internet, sad sam poslao mail i dobio automatski odgovor
Department: KorisniÄ ka zona
Type: Incident
Status:Open
Prioritet:Very low

I portal preko koga mogu da pratim status tiketa, a na taj portal ne mogu da se logujem, jer ne posdujem korisničko ime i šifru, pošto je to isti nalog kao za TV aplikaciju, ali moj paket nema TV uslugu. Dfak?!
Very low priritet....

Ajde da ne trčim pred rudu, možda ovo uskoro reše i više se ne ponovi, ali su u jednom danu sa 4/5 servisa pali na ocenu 1/5.
 
Korisnička zona nalog je totalno odvojena priča od Orion TV naloga i login podataka. Kreriraj novi nalog za to samo na istu mail adresu sa koje si im pisao (i koju su naveo kao kontakt pri sklapanju ugovora?? ).
 
  • Like
Reagovanja: PJ
Hvala, registrovao sam se.
To je sada tri različita logovanja za Orion mrežu. Plus ja imam neke domene regaotorvane preko njih, pa je hosting log četvrti.

Posle 24 minuta čekanja na operatera, javila se neka devojčica, kaže sačekajte da proverim, pa sam čekao još 7-8 minuta, da bi mi rekla da se radi na otklanjanju kvara i da ne zna kada će biti rešeno.
Kaže, ako ste nezadovoljni, obratite se korisničkom servisu. Znam da pucanje mreže nema veze sa njom, pa nisam pokušao da joj objasnim da se ona javila na telefonski broj pored koga piše "korisnički servis".
 
@PJ ti me ozbiljno plasis sa tvojom pricom, a imam instalaciju za nedelju dana.
 
Kada su stigli kod mene u ulicu, pratio sam ovu temu i došao do zaključka da problem imaju samo ljudi koji su na starijim instalacijama, a kod mene potpuno nova optička mreža, pa sam računao da neću imati problem. Greška prva.

Žalili su se i na korisnički servis, ali nekako sam računao, neću ih ni zvati, jer u poslednjih nekoliko godina sam imao 2 poziva SBB korisničkom servisu, prvi put su mi resetovali modem i rešili problem, a drugi put poslali servisera i trajno rešili problem. MTS i Telenor podršku nikada nisam imao potrebe da zovem. Neće to biti problem. Greška druga.

Žalili su se na oscilaciju brzine i to se i meni dešava, ali kao što sam očekivao, to ne doživljavam kao problem.

I kažem idemo na Orion.

Evo upravo gledam gde mi je Globaltel kartica, da probam kako će da radi internet na mojoj lokaciji i da prepakujem mrežu tako da kada nemam signal na optici, prebaci na 4G. To će da me košta 3.600 godišnje, ali bar neću biti u situaciji da mi pola uređaja u kući nema funkciju.
 
Za dve i po godine par puta, najduže 2 sata...
 
Pozdrav svima. Koristim Orion optiku već nekoliko godina i u principu sve radi sasvim pristojno. Internet od 2,5gbs i Full TV paket za 2200 din mesečno, što je više nego korektno. Jedino sporno kod njih je što svaki put kad treba da kontaktiram sa njima, imam osećaj kao da se dogovaram i pregovaram na pijaci, bukvalno cenjkanje. To ostavlja utisak neozbiljnosti, ali za tu cenu...
 
Uskoro ulazim u 24h bez nternet konekcije na Orion optici.

Info od jutros - "premeštanje većeg broja korisnika na novo čvorište", ne znaju kada će biti rešeno, očekuju što pre.
Da su nas fizički prenoslili, jednog po jednog, za 24h bi nas preneli.

Samo se nadam da je to zbog poboljšanja usluge, a ne zbog havrije, pa da nas prikrpe, a posle vrate nazad.

I naravno, opet ono "uložite žalbu za umanjenje računa", koje me em ne interesuje (tipa 50 dinara po danu?!), em sam u besplatnom periodu, pa je račun nula.
 
da li im priča ima smisla, da wifi 6 modemi nisu kompatibilni na optici za Borču...?
 
Navodno to pričaju zbog toga što nemaju dovoljno rutera. Kod mene su prvo postavili jedan, pa nije radio, pa je monter zvao nekoga i rekao "za ovaj serisjki boroj sam vam već rekao da ne radi, nemoj više da ga postavljamo", pa su stavili drugi, isti model i to je proradilo.

Ali evo, sada već više od 24h NE RADI i nemaju pojma kada će da reše.
Ako imaš alternativu - razmotri je.
 
Jedino SN, ali ni sa njima nisam bio zadovoljan. Ništa, dogovoreno je sa Orionom ranije već, sutra montiraju DualTV Hypersonic, pa daj Bože da bude sve OK.
 
Navodno to pričaju zbog toga što nemaju dovoljno rutera. Kod mene su prvo postavili jedan, pa nije radio, pa je monter zvao nekoga i rekao "za ovaj serisjki boroj sam vam već rekao da ne radi, nemoj više da ga postavljamo", pa su stavili drugi, isti model i to je proradilo.

Ali evo, sada već više od 24h NE RADI i nemaju pojma kada će da reše.
Ako imaš alternativu - razmotri je.
pa verovatno nemaju poste ne rade a oprema je na carini haha svi postari strajkuju :oops:
 
^^Ne. Malopre sam pozvao i devojku iz prodaje sa kojom sam dogovorio paket, uz izvinjenje, jer znam da nije njen deo posla. Kaže, nije probem, proveravam i javljam se. Evo proverava već 25 minuta.

^ @Naci nadam se da se šališ. Naravno da im oprema ne stiže poštom. Bez obzira što im internet radi kao golub pismonoša. S tim što izgleda da je mog goluba juče neko upucao.
 
^^Ne. Malopre sam pozvao i devojku iz prodaje sa kojom sam dogovorio paket, uz izvinjenje, jer znam da nije njen deo posla. Kaže, nije probem, proveravam i javljam se. Evo proverava već 25 minuta.

^ @Naci nadam se da se šališ. Naravno da im oprema ne stiže poštom. Bez obzira što im internet radi kao golub pismonoša. S tim što izgleda da je mog goluba juče neko upucao.
:p koji si kraj u Bg-u?
 
Znam da veliki prekidi nikom ne prijaju ali ovo "ako mozes trazi alternativu...." za prvi prekid koji si imao je bzvz stvarno, biznis korisnici koji imaju "zagaranotvano" po ugovoru uptime od 98% u praksi znaci da mozes da imas preki od preko 7 dana na period od godinu dana. Ocigledno je veci problem, mora da je neko pocupao opremu, ili preorao glavni vod negde, resice se....
 
I ja verujem da je pocupan kabl negde sve drugo bi bilo nenormalno.
 
Znam da veliki prekidi nikom ne prijaju ali ovo "ako mozes trazi alternativu...." za prvi prekid koji si imao je bzvz stvarno, biznis korisnici koji imaju "zagaranotvano" po ugovoru uptime od 98% u praksi znaci da mozes da imas preki od preko 7 dana na period od godinu dana. Ocigledno je veci problem, mora da je neko pocupao opremu, ili preorao glavni vod negde, resice se....

S obzirom da si stavio navodnike, trebalo bi da bude citat, a evo šta sam zapravo napisao:
Ako imaš alternativu - razmotri je.

Prekid je jedno, ali tehnička podrška koja mi kaže da se obratim tehičkoj podršci (?!) i koja nakon više od 24h i 3 poiziva ne može da mi da ama baš nikakvu smernicu kada će problem biti rešen i još uvek pokušavaju da provere da li mi radi WiFi je nešto potpuno drugo. Tiket otvoren preko maila još uvek nikome nije dodeljen (ako im to asigne polje išta i znači) i sve se uklapa sa prethodnim iskustvima.

Mene zapravo brine da oni nemaju pojma zašto nemam pristup internetu, jer da je do kablova, prekopčali bi to valjda za 2 radna dana.
 
Ja sam sa 1000/200 (valjda, ne sećam se više) spao na 100/100. Još uvek sam zadovoljan, ***a jeftino je...

Apsolutno nemam snage da se ganjam sa njima. Poslednji call centar koji mi je preseo je od osiguravajuće kuće...
Jedino rešenje za sve ove bolesti vidim tek za mesec dana, na jednom mestu, jednim potezom...
 
Najcrnji deo je što meni i 20/20 radi posao, generalno, jer većinu posla od kuće obavljam preko VPN-a gde više nas deli protok, a valjda maks možemo da povučemo 20mbps.

Ušao sam u 28. sat prekida Orion optike.
Pustio sam Globaltel, za sada preko wireless, kasnije cu da ga stavim u mrežu da bude default gateway, ide 30/30, jer je to limit ovog rutera.

Čim uhvatim neki dan, idem da kupim neki najjeftiniji ruter sa failover opcijom. Tipa Cudy R700 ili tako nešto. U jedan port Orion, u drugi Globaltel 4G.

Update: 15:57 - proradio Orion posle malo preko 28 sati prekida. Nadam se da je ovo bio jednokratni, havarijski događaj. U svakom slučaju stavljam jedan failover ruter.
 
Poslednja izmena:
Još ste dobri. Meni je jednom, pre oko godinu dana, nestao net na 72h. Nakon mog upornog zivkanja podrške i traženja da me prebace kod nekog iznad ovih običnih radnika iz podrške poslali su radnike da srede kvar. Nakon popravke net je poradio čitavih 18h. Nakon toga je bio novi prekid od nekih 48h. Isti momci se vratili nakon dva dana i zamenili antenu sa nekom polovnom koju su već servisirali. Od onda su se još "samo" dvaput dešavali prekidi od po 24-30h.
Inače jedina alternativa u zgradi mi je SBB (komšije ne daju da se uvede optika) ali neću ih zbog bezobrazno skupih paketa i zbog toga što mi samo treba net. Sad sam na prepaidu tako da mi ne drže ugovor nad glavom. Kad radi net ne zeza i stabilan je, čak mi se čini sada i po lošem vremenu, što ranije nije bio slučaj pošto sam na famoznom GPON Light.
 
Nazad
Vrh Dno