Šta je novo?

Cyberpunk 2077

Nisam testirao jos, a rekli su da valjda kada udjes u sajberpsihozu to traje odredjeno vrijeme.

Sto se Path tracinga i Ray tracinga tice mislim da je to i dalje sve u nekoj ranoj fazi razvoja, nisam bas preterano odusevljen jer i dalje je nekako scena mutnjikava i pored DLSS 3.5, jeste mnogo bolje u odnosu na prethodnu verziju DLSSa ali opet PT sam po sebi je cudan, narocito kada se svetla brzo pale ili gase - na primer kod mene, dok je ukljucen PT, rotaciona svetla od policije se uopste ne prikazuju. Takodje neke scene meni izgledaju lepse bez PT a neke su odlicne.


Da, izgleda da je to to. Ocekivao sam vise. Makar je voznja koliko toliko bolja.

RT nije u ranoj fazi jer se koristi vec vise od 30 godina.
Jednostavno je prezahtjevan za video igre, i kada se svede na upotrebljiv nivo pomocu raznih trikova, vise se i ne moze nazvati raytracingom. Zato u nekim situacijama i izgleda lose.
 


Mi na Series S takođe možemo očekivati vrhunske performanse, ne RT, ali za kutiju od 300€ ovo je zaista sjajno.
Igra ima podršku za glodara i tipkovnicu!
Kad ova igra može da radi u 60 fps-a može svaka.
Kad pogledam Cyberpunk tako mi je žao što RED engine neće biti iskorišten za neki first person fantasy RPG. Mislim da bi pokidao!
 
RT nije u ranoj fazi jer se koristi vec vise od 30 godina.
Jednostavno je prezahtjevan za video igre, i kada se svede na upotrebljiv nivo pomocu raznih trikova, vise se i ne moze nazvati raytracingom. Zato u nekim situacijama i izgleda lose.
Jasno, ma mogu da reklamiraju oni koliko hoce meni je sve to idalje previse muljavo sve, jednostavno koliko god bili dobri dlss i ai cuda meni nekako to nije to. Jednostavno suludo visoka hardverska zahtjenost ne opravdava vizuelni boljitak. Jos ako se ukljuci Frame Generator Vsync mora biti iskljucen, pa bez obzira sto igra pici na 80+ fps sve deluje kao da secka, Jednostavno vratim podesavanja na hig i bez RTa, vizuelno je opet vrhunska igra i nista joj ne fali a radi smooth.
Lumen mi je dosta dobar, ako ne i bolji od ovih RT ******, a i manje je zahtjevan.
 
Poslednja izmena:
Sjajan update. Novi skill tree je odličan, dosta zanimljivih opcija, lepo su unapredili i implante koji sada imaju upgradeove. Vožnja osetno bolja.
Vidim da ću je prelaziti po treći put, samo da pređem napokon Elden Ring i kupim ovu ekspanziju :)
 
Kod mene na gsync monitoru nista ne secka kada je ukljucen FG, slika ko staklo, nema cepanja, nema nikakvih anomalija.
I to se da resiti na free sync monitorima. Ukljuci se frame generation u Cp2077, VSync je naravno tada na OFF, u NVidia controm panelu se za konkretnu igru Cp2077 podesi framerate limit na pola max refresh ratea -2 fps. recimo ako je max refresh rate 144Hz stavi se 70fps, ako je 165hz stavi se 80fps. U tom slucaju ce sa "DLSS frame generation" biti tih maximalnih 70x2=140fps i to je ono sto ce grafika "poslati" monitoru, a to je u freesync opsegu i sve ce biti OK i bez seckanja.
 
Pošto mi je nastavio save od nekih pola igrice i resetovao perkove, 2 sata sam sigurno utrošio koji ću da upgrade-ujem, znači do 3 ujutru sam igrao kako mi je zarazna igra. Izgubim se u onom svetu, nekako mi bas legla igrica.

Verujem da će i phantom liberty da bude baš dobar.
 
Prvi put da mi se desi da zabode igra a da sistem i dalje radi, tj da nije cela konzola zakucala.
 
Ehh, i dalje ne rešava ghosting koji postaje sve primetniji što više gledam. Pogotovo u pokretu, oko glavnog lika, oko oružja, itd. Rešen je shimmering refleksivnih površina i puteva, što mi je mnogo išlo na onu stvar već godinama, ali ovaj ghosting je baš gadan takođe.
 
Ehh, i dalje ne rešava ghosting koji postaje sve primetniji što više gledam. Pogotovo u pokretu, oko glavnog lika, oko oružja, itd. Rešen je shimmering refleksivnih površina i puteva, što mi je mnogo išlo na onu stvar već godinama, ali ovaj ghosting je baš gadan takođe.
ray reconstruction pravi probleme, barem kod mene dodaje previse blura/ghotinga, preporucujem da ugasis to i da ubacis najnovije dlss verzije sa techpowerup sajta
 
Prvi put da mi se desi da zabode igra a da sistem i dalje radi, tj da nije cela konzola zakucala.
Verovatno nije povezano, ali meni se sinoć na XBX prvi put desilo da mi se pri pokretanju igre (CP 2077 2.0) restartuje TV skroz. Kada se ponovo pokrenuo, sve je normalno radilo, igrao sam jedno 2 sata.

Inače, nedavno sam završio igru sa jednim od mogućih krajeva, ali sam onda izabrao opciju da me vrati na Save pre poslednje misije, pa sam krenuo lagano da čistim sporedne zadatke. Jeste velika promena 2.0 naročito što se tiče sistema sposobnosti i sajbervera, posebno za mene kojem je to i u standardnoj verziji bilo prekomplikovano :D Ali igra je lepša sada, prebacio sam je na Ray Tracing režim i sad sakupljam one tarot karte i uživam u razgledanju :)
 
ray reconstruction pravi probleme, barem kod mene dodaje previse blura/ghotinga, preporucujem da ugasis to i da ubacis najnovije dlss verzije sa techpowerup sajta

Well, yeah al kao što rekoh, RR je rešio shimmering problem koji me je nervirao, a onda dodao ghosting problem, koji me podjednako nervira ali je pitanje šta više mogu da ignorišem :D
Performanse jesu bolje sa RR jer nema milion algoritama koji uklanjaju šum i time mute sliku. Oštrija jeste, definitivno, ali ghosting je ozbiljan problem. Dodati novi DLSS fajlovi, ne znači ništa za to, treba RR unaprediti.
 
Iju a ja tripovao da mi je monitor loš zbog tog gostinga sve vreme...sad vidim da nisam jedini.

Inače sam probao sat vremena igru; nisam hteo da se cimam i gubim vreme/raspoređujem svih onih 60 perkova opet. Uradio samo onu misiju sa Garijem Prorokom koju nikad ranije nisam, tako da sada imam 256 kompletiranih...vidim da se pojavile još 1-2 nove pa ću i to kad stigne da pretrčim.

Možda na zimu ako budem imao vremena da uzmem pa da pređem sve ispočetka ili eventualno samo phantom liberty kupim, i ovako sam već 100h spucao na igru.

Sviđa mi se novi način na koji su Perkovi urađeni.
Vožnja je i dalje žali bože, kamera karambol (bar na kontroleru kad igram, na tastaturi i mišu nisam probao).
 
Cyberpunk2077_2023_09_23_14_54_53_817.jpgCyberpunk2077_2023_09_23_14_38_16_947.jpg
 

Prilozi

  • Cyberpunk2077_2023_09_23_14_48_59_337.jpg
    Cyberpunk2077_2023_09_23_14_48_59_337.jpg
    240.3 KB · Pregleda: 24
  • Cyberpunk2077_2023_09_23_14_46_04_313.jpg
    Cyberpunk2077_2023_09_23_14_46_04_313.jpg
    287.8 KB · Pregleda: 26
Igra je stara 3 godine. Ko je imao sta reci, vec je pisao. Ista je kao i 2020. O cemu bi ti. Izasao gigantski update koji cini igru "poptpuno novom" i onda tema sa screenshotovima i benchmarkom popularnija od ove. Dovoljno govori.
Daleko od toga da je "potpuno nova" ali jeste drugi osecaj, potpuniji je u svakom slucaju.

E sad, nakon ponovnog startovanja kampanje, ono sto sam definitivno skontao jeste da je main story jako dosadan, razvucen narocito kada krene Heist misija kada kradu relic cip. Sve je super do trenutka kada ukradu relic, nakon toga krece smaranje. Previse skriptovanih katscena iz prvog lica, previse dijaloga i *****nja, V koji se ponasa kao najobicnija pizdica kada sazna svoju sudbinu, i tako neki detalji narocito sto se tice glume, dijaloga... Ne znam bas sve ima nekako preterano "lozacki" vajb, ali ono lozana za klince vise nego neka ozbilja prica, iako se trude da to bude zrelo i ozbiljno. Ne znam, mozda *****m, ali i da ne pricam o tom delu igre jednostavno gameplay je ogranicen, nema tu pravoe imerzivne simulacije - kao sto je lik u PC gamer recenziji dobro napisao.
Mislim da je Glenn napisao da treba ovo igrai kao linearnu igru, a bas tada mi postane dosadna, vise mi je zanimljivo da lutam gradom, slusam dobru muziku, uzivam u vizurama grada, tu i tamo opalim koji metak, eto sada mogu i da se normalnije vozim i jurim sa policjiom pa taj neki eskejpizam moze da potraje. :)
 
Vrh Dno