Šta je novo?

Exe Net - iskustva

Da, ovo je tačno, bio sam na EXE optici i ostao na istoj nakon akvizicije od strane SN. Doduše koristim samo net iako su pokušavali da ubeđuju da se uzme i tv. Od opreme ništa nisam menjao/vraćao.
Lokacija Branka Krsmanovića.
U pocetku ove koje su primoravali da predju sa EXE-a su terali na coax, tj. nisu koristili EXE optikcku mrezu i za SN opticke pakete, ali kada su shvatili da se tako degradiraju krenuli su ovako...
 
Sto ti je to zivotna greska? Oni daku premotavanje na svakom tv u daju Cinestar Premiere kanale uz osnovni paket ako trazis
 
@vialle, podrazumevaju novi ruter - Huawei HG8245W5-6T i zavisno od paketa - Move Box, CAM, DVB-C prijemnike, za onoliko televizora kolko idu po ugovoru.

Bez nove UO na 24 meseca "uvođenje" za uslugu interneta naplaćuju 5000, i još 5000 za uslugu televizije. Uz novu UO na 24 meseca, je besplatno "uvođenje".
Ja sam danas prešao sa Exe na super, i nisam ništa promenio, ostala mi ista oprema koju sam imao kod Exe, samo sam im vratio dve kartice koje sam imao zbog HBO, a dobio jednu karticu i jedan move stb, i povećao mi internet brzinu, pošto sam uzeo jači paket u odnosu na onaj koji sam imao kod Exe.
 
Ja sam danas prešao sa Exe na super, i nisam ništa promenio, ostala mi ista oprema koju sam imao kod Exe, samo sam im vratio dve kartice koje sam imao zbog HBO, a dobio jednu karticu i jedan move stb, i povećao mi internet brzinu, pošto sam uzeo jači paket u odnosu na onaj koji sam imao kod Exe.
A jer su Vam uzimali Sky master uređaje ili ne ?
 
Ne znam da je ExeNet ikada imao akymaster uređaje...
 
Od kada su me prebacili na Supernovu stalno mi izbacuje ovaj ekran.
Ranije se dešavalo samo ako ide jedan kanal neko vreme tipa par sati. Od prebacivanja ovo se dešava više puta u sat vremena.
Ne znam dal je do TVa ili do kablovske
IMG_20230831_221641.jpg
 
Pa i ja bih rekao ali svakako prvo da proverim pre nego sto uspem da ih dozovem
 
Pa i ja bih rekao ali svakako prvo da proverim pre nego sto uspem da ih dozovem
Oni neće razmišljati puno kao Vi ...kada žele da isključe pretplatnika za dinar naprave problem ...
Kada korisnik prijavi problem prođe po pet dana da otvore tiket ...pa tek onda iz Bgd šalju ovde u Niš za rešavanje problema...i tako u krug ...
Stoga s njima samo kako oni sa nama 😃
 
Taj je mejl, ali je.najbolje da na supernovinoj strani za podrsku popunite tiket pa kada Vam odgovore (a odgovaraju u kratkom roku) krenete u prepisku putem mejla.
 
Evo, i ja da se javim. Ja kad sam uvodio Supernovu, ponudili su mi ExeNet jer je optika bila Exeova kod mene u Donjem Komrenu, i rekli su mi da je sve otključano za SuperExe Par 3 24 mjeseca upola cjene, i sada su kao što je na prethodnoj strani rekao još neko iz Komrena prebačeno na SN kao akvizicija, i sada nemam HBO kanale otključane. Međutim kada sam razgovarao sa agentom kada sam uvodio rekla mi je da kada dođe do prelaska na Supernovu ostaće vam ugovorena obaveza na 24 mjeseca samo što ćete morati da potpišete nov ugovor sa Suernova paketom ekvivalent je Super Plan 2 L. Međutim sad kada sam otišao do MTS poslovnice ona mi tamo pominje nov ugovor na 24 mjeseca od toga pošto ste već ušli u 5ti mjesec biće vam 20 mjeseci upola cjene a ostatak tj 4 mjeseca 3750. Ja je gledam i ne znam dal da j**** sve mrtvo ili živo. Dakle ako sam dobiu u ugovoru paket sa svim otključanim želim tako i da imam do kraja UO sa popustom koji smo ugovorili kao nov korisnik, Da imam Orion optiku kod mene u Donjem Komrenu bez razmišljanja bih kod njih isprva otišao, apsolutno sve kanale imaju kao SN čak i Discovery Science i RT i RT Doc koji su mi isto bitni kao i Arene Sport imaju koji nemaju baš svi operateri, a uz to su i jeftiniji od konkurencije.
 
Da li neko zna kako da podesim parametre za pretragu kanala ?
Naime , gospoda su se setila da završe digitalizaciju pa sada naravno treba da podesimo ručno naše uređaje 😃
 
I kod mene su pustili Supernova šemu, evo sada sam skenirao, mada kod mene je radilo i automatsko skeniranje posao, ali evo parametara:
Frequencies490-522; 538–770 MHz
Modulation256-QAM
Symbol rate6900 kS/s
 
Preskenirao sam i kod mene nema ništa od kanala. Uglavnom su pronađeni radio kanali (identifikovani kao DTV, ne radio), a čak i oni seckaju (signal weak i poor). Komren je u pitanju.

Pretpostavljam da će zvati u toku dana da bi se potpisao novi ugovor.
 
Jesi li pred istekom ugovora? I jesi li stavio automatsko skeniranje ili baš po ovim parametrima koje sam slao?
Ja imam još 17 meseci do isteka, a 5 meseci gratisa još, kontam da neće terati da se potpisuje novi...
 
Skenirao sam full. Ali čačkaju još uvek, vidim da su se pojavili dodatni kanali u odnosu na sken od malopre. Signal je svakako loš i slab, ništa nije gledljivo.

Nisam pred istek ugovora. Samo što mi je istekao gratis od 6 meseci. Koliko sam shvatio iz teme, traže da se potpiše aneks po novim uslovima.
 
Za pretragu kanala ja sam stavio zemlju Madjarska ili Bugarska ne mogu se setim i sve je našo i sortirao kako treba.
 
^ Ma jok, sad sam probao. Nema razlike da li sam odabrao Srbiju, Mađarsku ili Bugarsku kao zemlju. U suštini, nema gledljivih kanala za sada.
 
^ Ma jok, sad sam probao. Nema razlike da li sam odabrao Srbiju, Mađarsku ili Bugarsku kao zemlju. U suštini, nema gledljivih kanala za sada.
Ja sam stavio bio i Symbol rate 6950 kS/s. Preskenirao još prije nedjelju dana kada su prebacili sa EXEneta na SN šemu... Samo što su sada zaključani HBO kanali
 
Kod mene nije moguće definisati symbol rate, stoji na auto. Nema svakako.
 
Znači TV nema mogućnost da se to promeni ili da probaš da staviš na fabrička pa da sve novo podešavaš? Ja sam isto tako pokušavao pa sam ga na kraju stavio na fabrička i podešavao sve iznova.
 
Da li neko ima ugovor još sa Exe net-om i Sky master uređaje da mi pomogne da nađem ove " digitalizovane " kanale !?
 
Da li ima neko kontakt od nekog promotera Supernove da mi pusti na PM da vidim da li može da mi ponudi neke bolje uslove za produženje ugovora koji mi ističe za 10-ak dana.
Pokušao sam kao ranije da preko "dopisivanja" mailom dobijem nešto više ali slaba vajda. Kako je prepiska išla dalje, tako sam dobijao sve lošije uslove.
Totalno drugačije informacije sam dobijao za broj televizora, benefite u vidu 50% popusta mailom, telefonon kad su me oni zvali pre 10-ak dana i lično u poslovnici.
Jedni kažu 2, drugi 3, treći 4 tv uređaja + jedan sa doplatom.. Jedni kažu 50% popusta 6 meseci, drugi 1 mesec 50% a u poslovnici 12 meseci 50% popusta za Super Plan 2L.
Zatim, doplata za dodatni TV 300 dinara a u poslovnici 150 dinara.
Zadnje što su mi ponudili (kao TOP ponudu odobrenu od "nadležne službe") za paket Super Plan 2L je 6 meseci 50% za 3 televizora i da plaćam još jedan ugovor za druga 3 televizora (znači nema doplate za dodatne televizore nego još jedan nov ugovor).
Do sada sam plaćao 2.670 din Super Exe Sve 1 (internet 100/40, fiksni i kablovsku na 7 televizora). A sada kad se "digitalizujem" trebam sve to ali bez fiksnog (doduše internet bi sada bio 400/200) da plaćam 7.500 dinara mesečno?!?
 
Jesi li tražio raskid? Kao postojeći korisnik nećeš dobiti ništa značajno ni preko Teledirekt promotera. Nešto bolje promocije će ti se otvoriti tokom otkaznog roka, ali opet, mogu da te cenzuliraju dokle god ne možeš mesec dana posle raskida bez interneta da opet budeš novi korisnik. Otkazni rok od 30 dana se svakako primenjuje i nakon isteka ugovorne obaveze. Jedino ako se u zahtevu za raskid pozoveš na član 131 zakona o elektronskim komunikacijama, onda mogu uz dosta natezanja da ti daju dobru ponudu. U ovom slučaju, problem je što neki članovi prijavljuju ukidanje TV kanala, a do zvaničnog obaveštenja nije došlo.
 
Nazad
Vrh Dno