Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Zdravo, imao sam kod SBB-a ugovor na 2 godine za total 'TV. Nikada u mom gradu nije postojala SBB poslovnica, i nakon potpisivanja ugovora dosao je njohov radnik koji montira, i ujedno poneo ugovor.
Sada je istekao ugovor, i ja zelim da raskinem, i oni od mene traze da dodjem licno.. sto bi mene kostalo put i sve ostalo dosta, i nije mi to nekako normalna opcija, jer sam ja ugovor sklopio u Vranju, a ne u nekom drugom gradu.
Da li bi oni mogli da mi posalju raskid ugovora kurirom, kao sto neki rade, i da to vratim.
Hvala unapred na odgovoru.
 
@hallonsaftt
mora lično koliko ja znam.
ako imaš nekog ko često ide u mesto gde postoji sbb poslovnica, onda može varijanta da tu osobu ovlastiš kod notara da podnese zahtev za raskid u tvoje ime, a posle 30 dana bi trebalo da opremu može da vrati bilo ko.
 
Зато не волим ни куповину без продавнице. Ако нема бар пословнице мораш да се цимаш и за рекламацију ако се поквари у гарантном року, и за било шта.
 
Pa ovlasticu nekog, cekam da me pozovu, jer nigde u ugovoru niti me bilo ko upozorio na to..
 
Trenutno koristim koristim SBB, samo televizija. Tako se vuče još od IKOM-a.

U ulicu je stigla Orion optika i htedoh da uzmem internet preko njih, a da koristim SBB televiziju preko EON aplikacije.
Upravo testiram kako radi EON, pa ovo je katastrofa. Pustim SBB preko kabla (imam karticu u TV-u, nije preko boxa) i onda isti kanal preko EON. Na ovom drugom upadljivo lošija slika, čak i kajron štuca.

Zbog IP adrese, SBB sam pustio kroz VPN, pa sam mislio da ga to guši, ali speed test je 40mbps, jedino je ping 150 jer je TV na WiFi.
Probao sam i bez VPN (rade kanali sem N1, SK i slično). Ista stvar.
Svejedno da li sam podesio maks kvalitet ili onaj 4mbps, kvalitet EONa zaostaje.

Da li je EON uvek lošiji od kabla? Ili da probam da prebacim na UTP, pa da testiram? Imam kabal kod TV-a, nego moram na tavan, da iskrimpujem konketor, pa da ne idem, ako je ovo standard.
 
Trenutno koristim koristim SBB, samo televizija. Tako se vuče još od IKOM-a.

U ulicu je stigla Orion optika i htedoh da uzmem internet preko njih, a da koristim SBB televiziju preko EON aplikacije.
Upravo testiram kako radi EON, pa ovo je katastrofa. Pustim SBB preko kabla (imam karticu u TV-u, nije preko boxa) i onda isti kanal preko EON. Na ovom drugom upadljivo lošija slika, čak i kajron štuca.

Zbog IP adrese, SBB sam pustio kroz VPN, pa sam mislio da ga to guši, ali speed test je 40mbps, jedino je ping 150 jer je TV na WiFi.
Probao sam i bez VPN (rade kanali sem N1, SK i slično). Ista stvar.
Svejedno da li sam podesio maks kvalitet ili onaj 4mbps, kvalitet EONa zaostaje.

Da li je EON uvek lošiji od kabla? Ili da probam da prebacim na UTP, pa da testiram? Imam kabal kod TV-a, nego moram na tavan, da iskrimpujem konketor, pa da ne idem, ako je ovo standard.
Skoro uvek je bolja slika kada je kartica u televizoru nego kada se gleda preko boksa ili aplikacije.
 
Upravo testiram kako radi EON, pa ovo je katastrofa. Pustim SBB preko kabla (imam karticu u TV-u, nije preko boxa) i onda isti kanal preko EON. Na ovom drugom upadljivo lošija slika, čak i kajron štuca

Jel to znači da za sve godine koje si bio SBB korisnik od kad postoji Eon platforma ti nisi do sad nikada?? premotao neku emisiju u nazad? Pošto da jesi ovo "šokantno" otkriće bi doživeo prvi put kad si nešto premotao.

Naravno da je DVB-C varijanta primetno kvalitetnija od stream varijante, naročito upadljivo za sport.
 
^Nije bilo potrebe 😄
Slabo ja gledam TV, a ženi nikada nisam rekao da imamo aplikaciju 😇
Pošto za pokretanje aplikacije mora da uključi VPN, a to je već cimanje.

Besmisleno bi bilo da sav Netflix/HBO/Deezer saobraćaj vučemo kroz VPN.
 
Eto ideje :)
Videću da tako uradim. Uzmem Orion NET + TV, pa neka gleda sve preko njih, osim ovih kanala što su vezani za SBB, to neka ide preko EON.

Druga opcija je da ostavim SBB takav kakav je, 15xx dinara, a preko Orion uzmem samo net, to je nešto smešno jeftino.
 
@ben roj odgovoriću ti par stvari u vezi sa iznešenim činjenicama u drugoj temi: ako se ugovor vodio na osobu koja je preminula, doneseš izvod iz matične knjige umrlih i odbiješ prenos ugovorne obaveze na sebe, tako da se taj ugovor sa ugovornom obavezom raskida. Pošto pretpostavljam to nije bio slučaj, a ugovorna obaveza je bila na snazi, do datuma isteka biste svakako morali da plaćate. Međutim, ukoliko je bio isključen kompletan signal u toku otkaznog roka, a koji je bio van ugovorne obaveze, za taj račun je postojala mogućnost podnošenja reklamacije i prepuštanja na milost i nemilost njihove odluke. S obzirom da je najverovatnije izvršeno plaćanje i za taj račun prilikom razduženja opreme, postoji mogućnost tumačenja da je platilac priznao dug, ali opet, mogućnost podnošenja reklamacije po tom računu nije isključena. Sve to bi uradio bilo koji operator bez izuzetka, jer su to mahom obezbedili ugovorom i opštim uslovima. Situaciju dodatno otežava i novi zakon o elektronskim komunikacijama, gde je zakonodavac uveo otkazni rok, a što je protivno opštim načelima. Ono što se može objektivno reći o SBB-u jeste da korisniku koji je pod ugovornom obavezom podneo zahtev za raskid zbog povećanja cene je isti bio odbijen, te su popustili tek nakon pritiska medija i institucija, što znači da se takođe ponašaju istovetno poput konkurenata (Telekoma, Oriona, Jotela i drugih).
 
sbb geo blok maltretiranje korisnika sluzi da bi kukali kako su ugrozeni placanje jos jednog meseca preko ugovora da pilicare i ostave gorak ukus kod bivseg korisnika i ne kapiraju da time sebi prave najgoru mogucu reklamu koja posle ide od usta do usta. oterali su dosta korisnika pametna konkurencija im otima korisnike infrastruktura se ne odrzava jer nema vise dovoljnog priliva i SBB lagano ide u propast. takodje uskracuju sve ostale koji nisu na njihovoj mrezi da cuju i drugu stranu politicke scene i prosto sticem utisak da je to dogovor sa vlascu mi kukamo vi nas blatite ali nam platite da drzimo u neznanju ostatak srbije.
ja sam posle 20 godina napustio sbb zbog cestih prekida loseg interneta i preganjanja od godinu dana sa njima da nesto poprave urade. sada sam na mts optici 8 meseci i nije se desilo da moram da pozovem korisnicki servis ni jedan prekid brzina konstantno dobra i onolika koliko placam. nisam od ljudi da jurim popuste i 1 dinar samo zelim da ono sto platim radi besprekorno.
 
ovo je na nivou United Group-e, kojoj pripada SBB. i, to svi rade, UG nije izuzetak
što se otkaznog roka tiče, najavi se mesec dana ranije pred istek ugovorne obaveze (ili kako se već pravnički zove)
 
Uji, sve je tako kako si opisao.
Nema signala , ugovor istice i dalje nema signala. Dodatno sto kazem , a znam nije bitno formalno pravno, ali u poslovnom razmatranju moze da ima uticaja, nismo kuci da bi otkazali ugovor. Kada smo dosli kuci i odmah se obratili poturili raskid za mesec dana.
Ono sto je lose od strane SBB , oni ne zele ni da razmatraju bar prva sledeca stepenica od salterskog radnika, nase argumente.
Da se razumemo, jedna mesecna obaveza ne predstavlja meni nikakav finansijski problem, vec ceo taj pristup, niste otkazali ugovor, morate platiti i to je po propisu. A ja bez signala a ugovor istekao.
I naravno hocu da to sto sire prezentujem, jer mislim da pristup nije korektan i poslovan.

Bas je to sto Raca govori.
Od kako imamo kablovsku je bio SBB , ali ocito ne zasluzuju da budu moj izbor.
 
Није ми баш најјасније шта треба да платиш ако нема сигнала. Извињавам се ако ми је нешто промакло. Иначе, тих фамозних месец дана 'отказног рока' је први увео Телеком, и ја сам их напустио и због тога и због безобразно упорне наплате 3Г (3-4 године након увођења). Било је баш мучно слушати службеницу како 'објашњава' старцу који хоће да искључи фиксну линију да мора још један месец да плати, јер је закаснио за један дан. А претходног дана су му рекли да не може да поднесе захтев јер месец још није завршио. Срамно!
 
Poslednja izmena:
Ако нема сигнала онда нема ни услуге, шта се онда плаћа?
Ако уговор није раскинут зашто нема сигнала?
Колико је мени познато, уговор нема рок и не може да истекне, може само уговорна обавеза. Ако је она истекла, морало би да има сигнала. Нешто је ту побркано.
 
Ma nisi procitao od pocetka.
Dva meseca nisam bio kuci, nisam platio racun, pa su obustavili signal, posle toga ugovor od 2 godine istice, odnosno ugovorna obaveza, mi se vracamo kuci i nema signala i ugovorna obaveza je istekla , hocemo da vratimo opremu, kazu mora da raskinete ugovor, sto cinimo, a otkazni rok je mesec dana, i mi ni taj mesec nemamo signal. Posle tog meseca vracamo opremu i placamo sve racune , sem taj zadnji mesec, jer nije bilo signala a ugovorna obaveza je istekla .
E oni to ne priznaju.
 
Koliko si platio na kraju? ben roj
 
Dva meseca nisam bio kuci, nisam platio racun, pa su obustavili signal, posle toga ugovor od 2 godine istice, odnosno ugovorna obaveza, mi se vracamo kuci i nema signala i ugovorna obaveza je istekla , hocemo da vratimo opremu, kazu mora da raskinete ugovor, sto cinimo, a otkazni rok je mesec dana, i mi ni taj mesec nemamo signal. Posle tog meseca vracamo opremu i placamo sve racune , sem taj zadnji mesec, jer nije bilo signala a ugovorna obaveza je istekla .
E oni to ne priznaju.
Signal su ugasili jer nisu bili plaćeni računi. E sad, da ste zaostale račune platili odmah kada ste bili u poslovnici da zatražite raskid ugovora, imali bi ste signal tog poslednjeg meseca (dok traje otkazni rok).
 
Ma nisi procitao od pocetka.
Dva meseca nisam bio kuci, nisam platio racun, pa su obustavili signal, posle toga ugovor od 2 godine istice, odnosno ugovorna obaveza, mi se vracamo kuci i nema signala i ugovorna obaveza je istekla , hocemo da vratimo opremu, kazu mora da raskinete ugovor, sto cinimo, a otkazni rok je mesec dana, i mi ni taj mesec nemamo signal. Posle tog meseca vracamo opremu i placamo sve racune , sem taj zadnji mesec, jer nije bilo signala a ugovorna obaveza je istekla .
E oni to ne priznaju.
Ako dobro shvatam vi niste platili zaostale racune u tom trenutku kada ste otisli ma razgovor u poslovnci, i nakon toga sve do isteka otkaznog roka? Omda je sasvim razumljivo sto niste imali signal, i sasvim je normalno da vam traze da platite taj poslednji mesec, nije do njij problem sa signalom vec vi niste izmirili obaveze koje ste preuzeli ugovorom. Ja bih na vasem mestu se bunio isto kao i vi, ali nisam siguran da mozete da pobedite.
 
Ja sam jako blizu odluke da gasim sve na SBB kriminalno loše radi internet u zadnje vreme, mreža nije optika naravno nego valjda coax 300mbit Koji skoro nikad ne rade tom brzinom niti stabilno.
Matori je uzeo Supernova zbog Arena i dali su mu net džabe 2g, mreža optika, svi serviseri što su bili do sada oko toga su radili u SBB. Za divno čudo sve radi super stabilno.
SBB ima ispred moje kuće u zemlji optiku i ne žele da nam uvedu već verovatno 2g ima kako su to radili, kažu skupite 20 zainteresovanih...
Stvarno su propast živa iako mi se ne daju pare državnim firmama ali def bolje rade
 
Pa nisam jos platio taj jedan mesec posle istega ugovorne obaveze.
Onda verovatno neće ni obračunati taj deo, jer ranije je bila praksa da van UO ne naplaćuju ni pretplatu, već samo naknadu za uključenje. Naravno, nije na odmet da budeš na oprezu i eventualno reklamiraš račun zbog toga što usluga u tom periodu nije bila pružena.
Apropo otkaznog roka podeliću jedno svoje iskustvo: otišao sam sa bivšim stanodavcem 2018. da raskine ugovor tog avgusta, rekli su mu da mora otkazni rok. Kaže on da je već bio februara i onda je radnik potražio u sistemu i našao da još tada postoji zabeležba o najavi raskida, te na osnovu toga je odmah raskinuo ugovor i razdužio opremu. Možda je to moguće i sad.
 
Poslednja izmena:
internet mi se "preporodio" otkad je super nova zamenjena ssb-om pre par meseci. jedino mi fali ipv6 support. ali sta je, tu je
 
Ако ћемо право, требало је да вам наплате таксу за пуштање сигнала јер је искључење због неплаћених рачуна, оног момента кад сте те рачуне платили, ако сте платили и да омогуће услугу. Па тек онда да вас условљавају са отказним роком.
 
Pre neki dan me pozvala ljubazna teta iz SBB-a i ponudila mi sve pakete 14 meeseci za din, uz UO na 24 meseca.
Trenutno imam Orion Tv i net, pri cemu net optika radi savrseno, pu pu, dok tv nije los ali je korisnicki interfejs na nivou srednjeg veka.
Resih da uzmem SBB tv i sve je bilo sredjeno posle 2 dana.
Slucajno sam bacio pogled na ugovor, kad tamo stoji da je UO na 30 meseci, sto svakako nije dogovoreno.
Zvao sam call centar, gde oni naravno tvrde, da da to je akcija na 30 meseci UO.
Malo sam oduzio uvod...
Pitanje je, da li ja mogu sad da raskinem ugovor i platim taj jedan mesec, ako se i dalju budu pravili pametni?
Koliko se secam, po novom zakonu je to omuguceno.
 
Mozes u roku od 14 dana se pozdravite bez penala.
 
Pre neki dan me pozvala ljubazna teta iz SBB-a i ponudila mi sve pakete 14 meeseci za din, uz UO na 24 meseca.
Trenutno imam Orion Tv i net, pri cemu net optika radi savrseno, pu pu, dok tv nije los ali je korisnicki interfejs na nivou srednjeg veka.
Resih da uzmem SBB tv i sve je bilo sredjeno posle 2 dana.
Slucajno sam bacio pogled na ugovor, kad tamo stoji da je UO na 30 meseci, sto svakako nije dogovoreno.
Zvao sam call centar, gde oni naravno tvrde, da da to je akcija na 30 meseci UO.
Malo sam oduzio uvod...
Pitanje je, da li ja mogu sad da raskinem ugovor i platim taj jedan mesec, ako se i dalju budu pravili pametni?
Koliko se secam, po novom zakonu je to omuguceno.
Uvek možeš da raskineš ugovor ako platiš beneficije koje si koristio. U tvom slučaju, ako si koristio uslugu 1 din mesečno i to 1 mesec, dovoljno je da platiš punu cenu za taj mesec.
Druga stvar je, ako si potpisao ugovor van njihove poslovnice, možeš raskinuti u roku 14 dana bez ikakvog plaćanja
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno