Šta je novo?

Iris GO (ex mts TV GO) [nije tema o Iris TV box-u]

Izvinjavam se ali stvarno ne znam o kakvim blokadama pričate. Kući imam SBB internet, Iris Go instaliran na EON boxu. Godinama već tako, još od vremena kad se aplikacija zvala mts TV Go i nije postojala za smart TV već smo uz pomoć trikova instalirali verziju za telefone. Nijednom nisam doživeo "mrežnu" blokadu, kao što se recimo dešava sa UG kanalima na nekom drugom internetu (kućnom, ne mobilnom).

Ono gde ja i dalje imam problem je mobilna aplikacija, prekjuče sam prvu i pola druge četvrtine basketa dok nisam stigao kući morao da odgledam na telefonu i bio je blagi horor. I to na mts mreži, nema logike.
Vezano za to, pre par nedelja sam bio u prilici da vidim kako šljaka Yettelova TV aplikacija, zadesili smo se u pabu, takođe je bio prenos basketa. Ono je baš dobro i tečno, šteta što ne postoji mogućnost da se aplikacija uzme zasebno kao i sve ostale, nego je koliko vidim za sad samo u okviru njihovih internet/box paketa. Iris joj nije ni do kolena.
 
Poslednja izmena:
Nijednom (brojevima 0) mi nije Iris zabagovao na kućnom SBB netu, nazovi taj univerzum kako god ti je volja prijatelju. Od 2019. fercera i da nije tako sigurno ga ne bih plaćao i potražio bih neku alternativu jer su mi sportski kanali bitni i hoću da imam i SK i Arene.
Za Hipernet TV ne znam generalno kako šljaka i da li je aplikacija nedovršena ali u tom trenutku je tih sat i po ili dva koliko je trajala utakmica kod ortaka na fonu (Partizan-Cedevita Olimpija, prva, lako se može i datum proveriti) proteklo glatko, za razliku od mog Irisa koji jezivo secka.
 
Ne znam koji ti Iris Go koristiš. Onaj koji je besplatan uz Box 3 i Box 4 ne može da radi ni na SBB ni na bilo kojoj mreži koja nije MTS.

Jedino ako imaš Iris Go paket koji se plaća - on radi na svim mrežama.
 
Ne znam koji ti Iris Go koristiš. Onaj koji je besplatan uz Box 3 i Box 4 ne može da radi ni na SBB ni na bilo kojoj mreži koja nije MTS.

Jedino ako imaš Iris Go paket koji se plaća - on radi na svim mrežama.
Mislim da covek prica o desktop aplikaciji. Koliko znam IRIS mobile ne moze da radi ni na jednoj mobilnoj mrezi koja nije mts.
 
@Nikolape Ne postoji desktop aplikacija, postoji web sajt / web player na iris.mts.rs adresi. I ima identične IP restrikcije kao mobilna i SmartTV aplikacija.
 
Nemam mts internet niti box, u pitanju je Iris Go (Start) u okviru mobilnog paketa (Soko Lite). I dok sam bio na slabijim paketima (Omorika) sve je radilo normalno na SBB mreži. Kao što rekoh i ranije, da nije radilo i da ne mogu da gledam na TV-u ne bih se ni zamlaćivao sa njima i uzimao jači paket, potražio bih neku alternativu.
Ono što mi je najsmešnije je to da u poslednje vreme smart TV aplikacija (na SBB mreži, na EON boxu) radi bolje od mobilne aplikacije (na mobilnoj mts mreži), ali to je verovatno do same aplikacije a ne mreže, ali dobro sad. Logike svakako nema.
Zašto nekome radi a nekome ne, ne bih znao, mogu samo da potvrdim da kod mene od starta šljaka. Možda je od grada do grada (opštine, sela, regije, čega god) drugačije, nemam pojma. Kod nas u Zemunu nema blokade..mada mi tek to nema logike, ali ajde, može možda biti.
 
Poslednja izmena:
@Nikolape Ne postoji desktop aplikacija, postoji web sajt / web player na iris.mts.rs adresi. I ima identične IP restrikcije kao mobilna i SmartTV aplikacija.
Na to sam i mislio, samo kazem da server prepoznaje koji tip klijenta je u pitanju pa stim u vezi razlicito radi.
 
E pa nije do tipa klijenta (= aplikacije) nego očigledno do tipa korisničkog naloga. Sličan fazon kao "Eon van mreže" vs "Eon u mreži"...
 
Nemam mts internet niti box, u pitanju je Iris Go (Start) u okviru mobilnog paketa (Soko Lite). I dok sam bio na slabijim paketima (Omorika) sve je radilo normalno na SBB mreži. Kao što rekoh i ranije, da nije radilo i da ne mogu da gledam na TV-u ne bih se ni zamlaćivao sa njima i uzimao jači paket, potražio bih neku alternativu.
Ono što mi je najsmešnije je to da u poslednje vreme smart TV aplikacija (na SBB mreži, na EON boxu) radi bolje od mobilne aplikacije (na mobilnoj mts mreži), ali to je verovatno do same aplikacije a ne mreže, ali dobro sad. Logike svakako nema.
Zašto nekome radi a nekome ne, ne bih znao, mogu samo da potvrdim da kod mene od starta šljaka. Možda je od grada do grada (opštine, sela, regije, čega god) drugačije, nemam pojma. Kod nas u Zemunu nema blokade..mada mi tek to nema logike, ali ajde, može možda biti.
Ja sam u Zemunu i to nema veze gde si. Jedino moze da ima veze sa tvojim nalogom, ako placas nesto drugo.
Imam Iris i na Smart Tv i na mobilnom i nece da mrdne na SBB.
Btw aplikacija za TV je uzas.
 
Napisao sam da lokacija nema logike. Ne znam, nagađam ljudi, nemam od početka ama baš nikakav problem sa Irisom na SBB-u pa pokušavam da shvatim o čemu je reč, možda na kraju ovo naše pisanije nekome i pomogne. Dolazimo nekako do zaključka da je to zato što sam samo mobilni mts pretplatnik i nemam njihov box i kućni net. Ako neko ima isti setup kao i ja neka potvrdi, ili demantuje.
 
Neznam jel ova tema za Iris Smart ali drugu ne nalazim koja bi imala veze sa tim.
Na LG C1 od pre dva dana izbacuje gresku "proverite internet konekciju" ili tako nesto.
Restartovao tv ,ruter i deinstalirao pa instalirao app ne pomaze.
Sve drugo od app radi, npr netflix, amazon prime itd.
Jel ima neko ideju sta da uradim da to resim?
 
Neznam jel ova tema za Iris Smart ali drugu ne nalazim koja bi imala veze sa tim.
Na LG C1 od pre dva dana izbacuje gresku "proverite internet konekciju" ili tako nesto.
Restartovao tv ,ruter i deinstalirao pa instalirao app ne pomaze.
Sve drugo od app radi, npr netflix, amazon prime itd.
Jel ima neko ideju sta da uradim da to resim?
Reseno, ostavio TV 5min bez struje i sad sve radi.
 
I ja imam isti problem, al ni isključivanje tv iz struje ne pomaze, ni vraćanje na fabrička podešavanja. Koristim iris smart na lg televizoru u inostranstvu i do sad je sve radilo, ne znam dal su sad i to zabranili?
 
Napisao sam da lokacija nema logike. Ne znam, nagađam ljudi, nemam od početka ama baš nikakav problem sa Irisom na SBB-u pa pokušavam da shvatim o čemu je reč, možda na kraju ovo naše pisanije nekome i pomogne. Dolazimo nekako do zaključka da je to zato što sam samo mobilni mts pretplatnik i nemam njihov box i kućni net. Ako neko ima isti setup kao i ja neka potvrdi, ili demantuje.
Imao. Potvrđujem, radi.
 
I ja imam isti problem, al ni isključivanje tv iz struje ne pomaze, ni vraćanje na fabrička podešavanja. Koristim iris smart na lg televizoru u inostranstvu i do sad je sve radilo, ne znam dal su sad i to zabranili?
Imam isti problem i to na mts optici. Internet radi normalno, fox tv sa webos-om. Yt i sve ostale aplikacije na tv-u rade sem Iris Smart Tv aplikacije. Nakon pokretanja i nakon sto se poja i logo, izadhe greska "mr3zna greska proverite internet konekciju". Probao sam i sa lan kablom i sa wifi-jem, isto vec dva dana...
Reseno, ostavio TV 5min bez struje i sad sve radi.
Probao sam i to, i dalje imam istu gresku. Mts optika, fox tv webos.
Nece ni preko Wifi-ja ni preko Lan-a. Iris stb uredjaj radi normalno a aplikacija vec dva dana sa mreznom greskom ..
 
Ubedjen sam da je do aplikacije koja je uzas a i zadnja verzija iz 2021 za LG OS.
Ne bih rekao da je do update jer je posle njega radilo neko vreme normalno, ali sve je moguce.
@misha.milos93
Ja sam i deinstalirao aplikaciju skroz pa opet instalirao, sa gasenjem struje na 5min zajedno.
Jesi to probao?
 
Poslednja izmena:
Pozdrav,
Uveo sam MTS box pa sam dobio i IRIS Go.
Aktivirao sam putem Moj MTS, na PC-u i telefonu sve radi ( jeste da radi lose, ali radi - kanali seckaju non stop )
Skinuo sam na Samsung q60 tv iris smart, uneo login, ali me samo vrti, kad unesem password, on me vrati na unos username i sve u krug.

Da li je neko imao taj problem?

Hvala unapred
 
Nikakvih problema kod mene, MTS adsl pristup, mts mobilna mreza, sve radi na WebOS normalno, bez ikakvih seckanja..

Ljudi seckanje moze da bude HW limit a ne aplikacija koja je kako kazete iz 2021 godine. Meni sve radi perfektno na IOS-u i WebOS-u.
 
Neznam o kom HW limitu pricas kod LG C1 Oleda, da nije slab procesor za taj krs od aplikacije, MTS optika 400/150?
Do HW nije sigurno jel Netflix a i Amazon Prime aplikacije rade bezprekorno a kompleksnije su od Iris Smarta 10x.
Raduje me da tebi radi perfektno, meni nikad nije bilo perkektno ni na WebOS ni na Androidu a bogami ni na Iris Boxu gde je malo bolje.
Danas sam opet morao da cupam iz struje da bi odglavio Iris Smart (proverite internet konekciju blabla)
 
Pozdrav,
Uveo sam MTS box pa sam dobio i IRIS Go.
Aktivirao sam putem Moj MTS, na PC-u i telefonu sve radi ( jeste da radi lose, ali radi - kanali seckaju non stop )
Skinuo sam na Samsung q60 tv iris smart, uneo login, ali me samo vrti, kad unesem password, on me vrati na unos username i sve u krug.

Da li je neko imao taj problem?

Hvala unapred
Da javim da je proradila nakon prebacivanja mreze sa lan na wifi.
Ipak je supernova app mnogo bolja nego ovaj iris smart
 
Da javim da je proradila nakon prebacivanja mreze sa lan na wifi.
Ipak je supernova app mnogo bolja nego ovaj iris smart
Koliko sam razumeo, juce je resen problem koji je WebOS korisnicima pravio problem sa Iris smart app.. Sada bi trebalo da radi normalno, ako pricamo o mts mrezi, sto fixnoj sto mobilnoj.
 
Imam Samsung TV - Tizen OS, nije hteo login preko LAN-a. Kada sam prebacio na WIFI, prosao je login.
 
Da, i meni je proradilo. Morao sam da se samo opet ulogujem .
Ta aplikacija je malo problematicna, dosta ljudi se zali na performanse. Koliko sam dobio info u pripremi je nova aplikacija koja ce imati bolje funkcionalnosti.
 
Nazad
Vrh Dno