aw snap
Poštovan
- Učlanjen(a)
- 18.08.2015
- Poruke
- 647
- Poena
- 95
Moja oprema
- Mobilni telefon
- iPhone 13 Pro
- Pametni uređaji
- Apple Watch Series 7 45mm
- Pristup internetu
- Kablovski internet
Šta raditi u situaciji u kojoj Portrait mod zadnje kamere ne radi?
Može da slika kroz Portrait mod ali uređaj ne može da detektuje ivice objekta/osobe i kada se uslika, fotografija jednostavno ne bude Portrait nego regularna.
Recimo kroz 1x se vidi blur oko toga što slikam ali čim se uslika i ode u galeriju, fotografija nije Portrait.
Sa 3x brljavi, bluruje objekat/osobu i nikako ne uspeva da bluruje oko objekta/osobe i opet kada se uslika, fotka bude normalna, ne Portrait.
Apple dijagnostika ne pokazuje nikakve hardverske probleme.(radio ProMobi pre koji dan kada su manjeli ekran a i AppleSupport je remotely pokrenuo dijagnostiku).
Kontaktirao sam i Apple i objasnio sve, kao i to da sam radio clean install bez backup-a iOS-a i to probao sa 16.3.1, 16.4 i 16.5b1.
Rekoše da je najverovatnije hardverski problem i da je možda otišao LiDAR, međutim njihovo jedino rešenje je da ga šaljem na popravku.
Sve je to super međutim bojim se da je to gubljenje vremena, da će mi ovde u servisu reći "dijagnostika nije pokazala, sve je okej" ili tako nešto...
Je l ima neko neki savet ili da je imao sličnu situaciju? 🥲
13 Pro, Limited Warranty do juna
Može da slika kroz Portrait mod ali uređaj ne može da detektuje ivice objekta/osobe i kada se uslika, fotografija jednostavno ne bude Portrait nego regularna.
Recimo kroz 1x se vidi blur oko toga što slikam ali čim se uslika i ode u galeriju, fotografija nije Portrait.
Sa 3x brljavi, bluruje objekat/osobu i nikako ne uspeva da bluruje oko objekta/osobe i opet kada se uslika, fotka bude normalna, ne Portrait.
Apple dijagnostika ne pokazuje nikakve hardverske probleme.(radio ProMobi pre koji dan kada su manjeli ekran a i AppleSupport je remotely pokrenuo dijagnostiku).
Kontaktirao sam i Apple i objasnio sve, kao i to da sam radio clean install bez backup-a iOS-a i to probao sa 16.3.1, 16.4 i 16.5b1.
Rekoše da je najverovatnije hardverski problem i da je možda otišao LiDAR, međutim njihovo jedino rešenje je da ga šaljem na popravku.
Sve je to super međutim bojim se da je to gubljenje vremena, da će mi ovde u servisu reći "dijagnostika nije pokazala, sve je okej" ili tako nešto...
Je l ima neko neki savet ili da je imao sličnu situaciju? 🥲
13 Pro, Limited Warranty do juna