Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Koleginicu pitaju iz SBB da li mogu da joj postave "ormar sa optikom" na betonsku ogradu.
Navodno bi joj plaćali mesečno.

Zna li neko o čemu se tačno radi? Koji su uslovi?
 
Koleginicu pitaju iz SBB da li mogu da joj postave "ormar sa optikom" na betonsku ogradu.
Navodno bi joj plaćali mesečno.

Zna li neko o čemu se tačno radi? Koji su uslovi?
moje iskustvo sa metalnom kutijom i prikljuckom struje.

umanjenje racuna je minimalno neisplativo jednostavno. dovuku gomilu kablova do i od kutije. kada raskinete ugovor sa njima i zelite da se to ukloni jednostavno se prave da ih nikada niste pozvali. ja sam po raskidu iskljucio struju jer nisu hteli da je placaju opcija je samo umanjenje racuna na toj adresi. zvao sam ih 50 puta da demontiraju, nikada je nisu uklonili i danas stoji na tom mestu ima 2 godine. kada sam rekao da cu je ja ukloniti rekli su mi da ce prijaviti policiji unistavanje opreme.
iz mog iskustva ne potpisujte takve ugovore sa njima jer nemate nikakva prava posle a oni imaju sva prava. ja sam pristao iz razloga sto je u tom momentu bila jedina opcija da imam internet. a
 
Да ли има неко ЕОН Мини пакет који није део комерцијалне понуде и јесу ли му повећали рачун за 150дин након 1.Феб ?
To je svima uvećano 1. februara, pisalo se o tome. Šta sadrži i koliko košta taj EON mini paket?
 
Istekla nam je ugovorna obaveza za Box 4 i sada bih prešao na SBB i mobilni prebacio u yettel na pripejd, pa na postpejd sa 50% popusta. U stanu već imamo priključak za SBB.
Koliko obično traje cela procedura od momenta podnošenja zahteva do realizacije? Da li se računamo kao novi korisnici (zbog 12 meseci po dinar), bez obzira što je nekada u tom stanu bio aktivan SBB priključak?
 
To je svima uvećano 1. februara, pisalo se o tome. Šta sadrži i koliko košta taj EON mini paket?
Да цитирам из обавештења следеће: ,,Povećanje cena se ne odnosi na EON mini pakete, koji nisu deo trenutne komercijalne ponude.”
Дакле корисницима мини пакета су рекли да нема повећања. Имам ли ја основа за раскид уговора на основу овог њиховог обавештења ?

Иначе мини пакет има канале као лајт , нема видео клуб и брзина је 20/2.
 
Istekla nam je ugovorna obaveza za Box 4 i sada bih prešao na SBB i mobilni prebacio u yettel na pripejd, pa na postpejd sa 50% popusta. U stanu već imamo priključak za SBB.
Koliko obično traje cela procedura od momenta podnošenja zahteva do realizacije? Da li se računamo kao novi korisnici (zbog 12 meseci po dinar), bez obzira što je nekada u tom stanu bio aktivan SBB priključak?
Računa se kao novi korisnik ako je prošlo 6 meseci od raskida ugovora. Nakon podnošenja zahteva za priključak prođe 2-3 dana dok vam ne dođe ekipa i postavi opremu i pusti uslugu.
Jedino ne znam za otkaz kod mts-a, da li mora da prođe onih famoznih 30 dana otkaznog roka
 
Meni ističe ugovor krajem meseca, danas me zvali iz sbb službe i ovo mi nude (koristim najjeftiniji paket mislim da se zove eon light):
-da produžim ugovor da pređem na jači eon paket (brži net i cinestar hd kanali), da 14 meseci plaćam istu cenu (3650 din) i ostatak 500 din skuplje. Takođe proverila bi da l bih mogao da sačuvam tidal (ali bi u tom slučaju prešao sa premium na hifi paket)

Moja zamisao je bila da zadržim postojeći paket i da dobijem koji mesec za din, to su mi rekli da više nije opcija. U slučaju da raskinem UG, tek posle 2 godine postajem novi korisnik (?!)
Nisam još ništa prihvatio, razmišljam dalje. Al realno nemam mnogo opcija, jer samo SBB ima infrastrukturu u zgradi.
Zvaće oni ponovo, u to sam siguran:)
 
Meni ističe ugovor krajem meseca, danas me zvali iz sbb službe i ovo mi nude (koristim najjeftiniji paket mislim da se zove eon light):
-da produžim ugovor da pređem na jači eon paket (brži net i cinestar hd kanali), da 14 meseci plaćam istu cenu (3650 din) i ostatak 500 din skuplje. Takođe proverila bi da l bih mogao da sačuvam tidal (ali bi u tom slučaju prešao sa premium na hifi paket)

Moja zamisao je bila da zadržim postojeći paket i da dobijem koji mesec za din, to su mi rekli da više nije opcija. U slučaju da raskinem UG, tek posle 2 godine postajem novi korisnik (?!)
Nisam još ništa prihvatio, razmišljam dalje. Al realno nemam mnogo opcija, jer samo SBB ima infrastrukturu u zgradi.
Zvaće oni ponovo, u to sam siguran:)
Mogao bi da pregovaras, ja sam kao stari korisnik posle 3 poziva dobio 6 meseci po dinar, za eon full paket. S tim sto je razlika da u zgradi imam i mts i yettel, sto sam i naglasio kad sam razgovarao sa operaterima, pa je mozda i to imalo udela.
 
Istekla nam je ugovorna obaveza za Box 4 i sada bih prešao na SBB i mobilni prebacio u yettel na pripejd, pa na postpejd sa 50% popusta. U stanu već imamo priključak za SBB.
Koliko obično traje cela procedura od momenta podnošenja zahteva do realizacije? Da li se računamo kao novi korisnici (zbog 12 meseci po dinar), bez obzira što je nekada u tom stanu bio aktivan SBB priključak?
imaš dve opcije:
ili da ostaneš na telekomu BOX 4 uz 50 % popusta pune dve godine nove ugovorne obaveze ( što mu dođe isto kao i prvih 12 meseci po 1 din )

ili da prebaciš fiksni broj u SBB pa da imaš prvih 14 meseci po 1 din pa onda preostalih 10 meseci izabranu cenu paketa - ali ti je u ovoj varijanti mob linija odvojena za plaćanje uz 50 % popusta bez uređaja u jetelu.

Stavi sve na papir, vidi šta ti se više isplati.
 
Koleginicu pitaju iz SBB da li mogu da joj postave "ormar sa optikom" na betonsku ogradu.
Navodno bi joj plaćali mesečno.

Zna li neko o čemu se tačno radi? Koji su uslovi?

Neka traži da pogleda ugovor.

Ugovor definiše obaveze obe strane, kao i naknadu.
Tako da u slučaju da nema jasno definisane obaveze prilikom raskida ugovora, neka ne potpisuje.
 
Да цитирам из обавештења следеће: ,,Povećanje cena se ne odnosi na EON mini pakete, koji nisu deo trenutne komercijalne ponude.”
Дакле корисницима мини пакета су рекли да нема повећања. Имам ли ја основа за раскид уговора на основу овог њиховог обавештења ?

Иначе мини пакет има канале као лајт , нема видео клуб и брзина је 20/2.
Baš čudno što piše da nisu deo komercijalne ponude kada u akcijskom cenovniku i dalje nude Trio mini paket. Mada on osim TV i interneta sadrži i fiksni. Ima osnova za raskid, ali to je trebalo podneti u januaru pa verovatno sad neće da uvaže.
 
Pre neki dan su me zvali iz SBB-a sa sledecom ponudom:
Kako mi istice ugovor za nekih 10-ak dana,dali su mi na razmatranje opciju da mi povecaju internet 100 mb,da mi dodaju jos neki paket filmskih kanala,da mi na vec postojeci EON Smart Box daju jos jedan na koriscenje i sve to uz obnovu ugovora na 24 meseca po istoj ceni.U pitanju je EON Full paket.
I inace imam Tehnicolor uredjaj,da li da trazim zamenu za Ubee ili ne?
Pozdrav.
 
moj savet ti je da u poslovnici podneseš zahtev za raskid ugovora kako bi dobio mnogo bolju ''save-desk'' ponudu zadržavanja korisnika.
Ovo što su ti ponudili kao postojećem korisniku je ništa spec osim dodatnog EON boxa. Kaži da ti mts nudi 12 meseci po 1 dinar.

crni ubee se pokazao za nijansu boljim.
 
moj savet ti je da u poslovnici podneseš zahtev za raskid ugovora kako bi dobio mnogo bolju ''save-desk'' ponudu zadržavanja korisnika.
Ovo što su ti ponudili kao postojećem korisniku je ništa spec osim dodatnog EON boxa. Kaži da ti mts nudi 12 meseci po 1 dinar.

crni ubee se pokazao za nijansu boljim.
Aha ok,a ako ipak ostanem kod njih,da li mi preporucujes da zatrazim Ubee uredjaj?I znas li mozda da li se isplati uzeti onaj Wi Fi Mesh?
 
Naravno, reci im da ti beli CGA modem radi loše, pa da ti zbog poteškoća u radi zamene modem. Jer ovako ako ti sam na zahtev tražiš zamenu modema, ne znam dal bi jednokratno naplatili zameni opreme.

Ne treba ti wifi mesh ako je neka manja kvadratura do 50ak kvadrata.
 
Naravno, reci im da ti beli CGA modem radi loše, pa da ti zbog poteškoća u radi zamene modem. Jer ovako ako ti sam na zahtev tražiš zamenu modema, ne znam dal bi jednokratno naplatili zameni opreme.

Ne treba ti wifi mesh ako je neka manja kvadratura do 50ak kvadrata.
Na mestu gde je stacioniran Tehnicolor mi je ok wi fi,ali vec po spavacim sobama skoro pa nikakav.Imam oko 100 kvadrata povrsine stana.
 
Ako imaš mogućnost da premestiš modem negde na sredinu stana ( a gde imaš beli coax kabl ) probaj prvo tu varijantu gde bi trebalo da ti baca svuda signal.
Naravno, proveri prvo jel koristiš običan wi-fi na 2,4 GHz ( koji ima veći domet ali manje brzine ) ili wi-fi na 5 GHz ( manji domet, a veća brzina )
 
Ako imaš mogućnost da premestiš modem negde na sredinu stana ( a gde imaš beli coax kabl ) probaj prvo tu varijantu gde bi trebalo da ti baca svuda signal.
E to je problem,nema opcije za tako nesto,jer mi je kabl u dnevnoj sobi,a dugacko predsoblje mi deli spavace sobe,tako da slaba vajda.Videcu vec s njima sta i kako,a tebi hvala svakako na pomoci.Ziv bio.
 
moje iskustvo sa metalnom kutijom i prikljuckom struje.

umanjenje racuna je minimalno neisplativo jednostavno. dovuku gomilu kablova do i od kutije. kada raskinete ugovor sa njima i zelite da se to ukloni jednostavno se prave da ih nikada niste pozvali. ja sam po raskidu iskljucio struju jer nisu hteli da je placaju opcija je samo umanjenje racuna na toj adresi. zvao sam ih 50 puta da demontiraju, nikada je nisu uklonili i danas stoji na tom mestu ima 2 godine. kada sam rekao da cu je ja ukloniti rekli su mi da ce prijaviti policiji unistavanje opreme.
iz mog iskustva ne potpisujte takve ugovore sa njima jer nemate nikakva prava posle a oni imaju sva prava. ja sam pristao iz razloga sto je u tom momentu bila jedina opcija da imam internet. a
Moja iskustva su sasvim drugačija.
Ja njima plaćam uslugu, a oni meni potrošnju struje (u najskupljoj tarifi) + 20€ pa se nakupi na oko 5100din mesečno - što mi je taman za moj paket. Potrošnja struje je oko 100W pa mesečno ne pređe trošak od oko 700din.
U ugovoru piše da nose opremu na pisani zahtev jedne strane.
Po meni, isplati se
 
Aha ok,a ako ipak ostanem kod njih,da li mi preporucujes da zatrazim Ubee uredjaj?I
Ja ti ne bih preporucio, iz pouzdanih izvora znam da nemaju nove Ubee, dobio bi polovan sigurno. Nemaju ni Tehnicolor vise na stanju. Od novih rutera imaju samo SDMC NE1611. Jedan SBB tehnicar ga bas hvali, dok ovde na forumu su sareni komentari u vezi SDMC
 
Ja ti ne bih preporucio, iz pouzdanih izvora znam da nemaju nove Ubee, dobio bi polovan sigurno. Nemaju ni Tehnicolor vise na stanju. Od novih rutera imaju samo SDMC NE1611. Jedan SBB tehnicar ga bas hvali, dok ovde na forumu su sareni komentari u vezi SDMC
Ja sam sa Ubee HG imao bas lose iskustvo, i to ne samo jedan uredjaj, dve zamene i bilo je isto. TC mi je daleko bolji, sa njim nijedan problem i brzine u skladu sa paketom. Mada, za sve sto imaju u ponudi su misljenja krajnje podeljena ovde
 
Kod mene obrnuta situacija, sa prvobitno dobijenim CGA2121 imao je neki bag da se restartuje kad se ulogujem u njega, verovatno taj mi se samo zalomio taj falični, pa čim su doneli ubee, sve radilo top.
Što se tiče ovog novog SDMC NE1611 ja nemam iskustva s njim, mada kako kaže kolega @kokpit možda i jeste pametno insistirati na tom novom SDMC NE1611 da se vidi kako se ponaša pošto ima raznih iskustva a poprilično je nov, tj. skoro uvršten u SBB opremu. Mada kapiram da ga nabavljaju za 3 dinaLa u odnosu na dosadašnji CGA2121 i ubee
 
Ma iskreno,ne razumem se bas najbolje u sve to,samo mi je bitno da veza bude stabilna.Ranije se desavalo da se svaki 2-3 dan TC restartuje sam od sebe,tj ja sam morao da ga gasim i palim da bi opet dosla konekcija.Sada se to redje desava,ali opet desi se s vremena na vreme.
 
E to je problem,nema opcije za tako nesto,jer mi je kabl u dnevnoj sobi,a dugacko predsoblje mi deli spavace sobe,tako da slaba vajda.Videcu vec s njima sta i kako,a tebi hvala svakako na pomoci.Ziv bio.
Imao sam slican problem, naime ruter je morao blizu tv-a a slab signal je dobacivao do dve prostorije u kuci u kojima mi je signal trebao. Resenje sam nasao u vidu kacenja archera na njihov ruter, beli cga. Dobio sam vece brzine interneta a signal mi se pojavio cak i u dvoristu 😅
 
za pitanja poput 'da li uzeti mash', 'gde postaviti ruter/gateway', 'kako poboljšati signal' itd postoji deo

hvala na razumevanju
 
Istekla mi je UO i naravno SBB nudi samo neke sitne gluposti za produzetak. Vidim da novim korisnicima daju 12m za dinar. Jel jos uvek prolazi ono da ja raskinem ugovor a da neki drugi ukucanin postane "novi korisnik"?
 
Ne da prebacis. Raskines ugovor, a ona potpiše kao novi korisnik.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno