А1 је već godinama u Sloveniji, Hrvatskoj, Makedoniji sa TV uslugom. Šta je problem da i kod nas pokrenu tu uslugu
niko ne spominje problem,konkurencija nije na odmet
А1 је već godinama u Sloveniji, Hrvatskoj, Makedoniji sa TV uslugom. Šta je problem da i kod nas pokrenu tu uslugu
Definitivno je do kombinacije telefon / aplikacija, malo sam se igrao i pazi sad:Moguće je da ostali rade dobro, ali oni programi koje si pomenuo su meni najpotrebniji, nisam ostale verovatno i gledao jer me jako nervira što u okviru kanala koji gledam ne mogu da menjam ostale kanale nego svaki put moram da se vraćam na početni meni..
Ne vidim svrhu provere na drugom telefonu, sve i da radi, imam jedan telefon koji nosim sa sobom, mobilnu aplikaciju gledam samo na poslu ili kad sam napolju, želeo bih da mi tada i radi![]()
A pa da. I ja mislim ako se ažurira aplikacija kako treba da će raditi dotle ništa. Pomoći nema.Definitivno je do kombinacije telefon / aplikacija, malo sam se igrao i pazi sad:
Honor 50, OnePlus Nord 2 5G - sve radi kako treba
Samsung A50 - seckaju FilmBox i RTS kao nenormalni, ostalo radi kako treba
Samsung A40 - osim što sve radi do zla boga usporeno - a i kako ne bi, jer je telefon krš, ne seckaju kanali...
Kontam da bi to trebalo da se reši ažuriranjem aplikacije...
Nikada mi ni jedan kanal na mobilnoj aplikaciji nije seckao - ni pre 3-4 meseca a ni sada. A ova zadnja 4-5 dana sam čak gledao TV češće na telefonu nego ranije zbog silnih događaja. Ne secka ni na kućnoj WiFi mreži, ni na mobilnoj 4G ni na WiFi-u na poslu. Jedino što i meni smeta što dok gledam neki kanal ne mogu da se prebacim na neki drugi nego moram da izađem iz tog kanala u glavni meni pa onda tu da ponovo odaberem neki drugi. Može to i elegantnije da se napravi.E isti model telefona imam potpuno, da i to samo na kanale koje sam pomenuo ostali rade perfektno. Da nebitno koji net je u pitanju sve isto.
E šteta što ne mogu da snimim pa bi ste svi videli kako secka i nervira. S moje strane aplikacija krš i neispravna dok se ne sredi. Nešto tu nisu dobro uradili na neke telefone secka na nekima ne secka. Tako da je polu upotrebljiva.Nikada mi ni jedan kanal na mobilnoj aplikaciji nije seckao - ni pre 3-4 meseca a ni sada. A ova zadnja 4-5 dana sam čak gledao TV češće na telefonu nego ranije zbog silnih događaja. Ne secka ni na kućnoj WiFi mreži, ni na mobilnoj 4G ni na WiFi-u na poslu. Jedino što i meni smeta što dok gledam neki kanal ne mogu da se prebacim na neki drugi nego moram da izađem iz tog kanala u glavni meni pa onda tu da ponovo odaberem neki drugi. Može to i elegantnije da se napravi.
Evo sad će, samo što nijeJel ovo hipernet nema aplikaciju za android tv? Mora da se skida apk verzija mobilne?
Davali su promoteri drugi box besplatno, ja dobio. I srećom što sam ga uzeo, jer Android TV aplikacije nema... Reci ti meni, ta 2.17.2 koju si skinuo sa APK Pure ti radi, regularno (osim što je spora)? Ne pravi druge probleme?Njihov promoter dok me ubedjivao je bio u fazonu da dobijam mozda moze da mi sredi drugi box besplatno, ali i ne treba mi jer ako imam smart tv mogu da instaliram aplikaciju. Danas mi instalirali optiku u stanu i provalim da uopste nema aplikacija na play store-uskidoh na apkpure neku verziju 2.17.2 koja je uzasno spora, moram posle da vidim koja je verzija na samom boksu, ona deluje malo pristojnije.
Ovaj je bio u fazonu ma mogu ja da pitam da ti daju ali kao ni ne treba ti ako imas smart tv. Teorijski radi, ali je toliko sporo sve da kao da ne radi.Davali su promoteri drugi box besplatno, ja dobio. I srećom što sam ga uzeo, jer Android TV aplikacije nema... Reci ti meni, ta 2.17.2 koju si skinuo sa APK Pure ti radi, regularno (osim što je spora)? Ne pravi druge probleme?
Eventualno sideload aplikacije za mobilne uređaje, korišćenje uz pomoć miša i gledanje u 480p (SD) kvalitetu.Kako skinuti i instalirati Netflix aplikaciju?
Ne kažem da nije tako i da ti ne verujem, čak naprotiv, samo navodim da kod mene, kao i kod mnogih nema takvih problema. Što inicira da je problem kod tebe lokalnog karaktera - ili je nešto do interneta na mestima gde ga koristiš , ili je loš signal, ili ti je podešen 3G umesto 4G za mobilni internet, ili nedovoljno slobodnog mem.prostora u fonu (RAM svakako nije problem), ili je do nagomilanog keša, ili neka aplikacija koja ti radi u pozadini, ili kodeci, ili do ažuriranja aplikacije,... javi kada rešiš problem šta je bilo u pitanju.E šteta što ne mogu da snimim pa bi ste svi videli kako secka i nervira. S moje strane aplikacija krš i neispravna dok se ne sredi. Nešto tu nisu dobro uradili na neke telefone secka na nekima ne secka. Tako da je polu upotrebljiva.
Čuti, pre godinu dana ista nije ni postojala...@Yettel Srbija Odlicna vam je podrska![]()
E sad ću ponovo na fabrička znači klot i probaću ako secka rešenje je da programer sredi i popravi, mada sve ostale aplikacije ostalih provajdera rade bez ikakvih problema, kad resetujem fon javljam se sa rezultatima.Ne kažem da nije tako i da ti ne verujem, čak naprotiv, samo navodim da kod mene, kao i kod mnogih nema takvih problema. Što inicira da je problem kod tebe lokalnog karaktera - ili je nešto do interneta na mestima gde ga koristiš , ili je loš signal, ili ti je podešen 3G umesto 4G za mobilni internet, ili nedovoljno slobodnog mem.prostora u fonu (RAM svakako nije problem), ili je do nagomilanog keša, ili neka aplikacija koja ti radi u pozadini, ili kodeci, ili do ažuriranja aplikacije,... javi kada rešiš problem šta je bilo u pitanju.
Čuti, pre godinu dana ista nije ni postojala...Sad je "super" 🤣🤣
Problem je definitivno do aplikacije, lepo sam vratio telefon na fabrička podešavanja i ništa nije pomoglo isti kanali seckaju. Da je do telefona seckali bi svi kanali. Aplikacija nije optimizovana za sve modele (ako bude u nekom ažuriranju) dotle uživancija u seckanju kanala i nerviranju. 😡Ne kažem da nije tako i da ti ne verujem, čak naprotiv, samo navodim da kod mene, kao i kod mnogih nema takvih problema. Što inicira da je problem kod tebe lokalnog karaktera - ili je nešto do interneta na mestima gde ga koristiš , ili je loš signal, ili ti je podešen 3G umesto 4G za mobilni internet, ili nedovoljno slobodnog mem.prostora u fonu (RAM svakako nije problem), ili je do nagomilanog keša, ili neka aplikacija koja ti radi u pozadini, ili kodeci, ili do ažuriranja aplikacije,... javi kada rešiš problem šta je bilo u pitanju.
Čuti, pre godinu dana ista nije ni postojala...Sad je "super" 🤣🤣
Zdravo,Jel ovo hipernet nema aplikaciju za android tv? Mora da se skida apk verzija mobilne?
Pa čekaj, zimus je bila u produkciji, pa je u međuvremenu ispala iz produkcije?Zdravo,
TV smart aplikacija još uvek nije u produkciji, a ukoliko dođe do promene, blagovremeno ćemo obavestiti korisnike. Trenutno je na raspolaganju mobilna Hipernet TV aplikacija koja može da se instalira i koristi na mobilnim i tablet uređajima.![]()
Čisto da vas podsetimA ono što je najzanimljivije je da su u Češkoj, Mađarskoj i Slovačkoj javno dostupne aplikacije za Tizen (Samsung), WebOS (LG i drugi) i Android TV, sa najavom na češkom sajtu za Apple TV. Andoid TV linkovi: (Mađarska (Yettel), Češka (O2), Slovačka (O2)
Promoteri su eksterna firma, obećavaju kule i gradove samo da bi prodali i ispunili budžet, a posle ćao zdravo.Znate sta je jos jace, ja zovem Yettel promotera koji me zeznuo i kazem mu covece pa ti meni rece da moze aplikacija da se instalira na 4 tv-a a vi uopste nemate aplikaciju za android tv, postoji samo za mobile. On kao ma jeste li sigurni, mozda ste promenili region pa ne mozete da je nadjete, kod nas u poslovnici smo skinuli. Covek radi u yettelu godinama...
Nisi trebao da vracas na fabricka, nije do toga. App radi kako navode na android 11, 12 i 13 i za te verzije garantuju da ce raditi bez problema. Sve verzije ispod toga mogu da imaju poteskoca u radu. Mozda je to kod tebe ako ti je android 10.Problem je definitivno do aplikacije, lepo sam vratio telefon na fabrička podešavanja i ništa nije pomoglo isti kanali seckaju. Da je do telefona seckali bi svi kanali. Aplikacija nije optimizovana za sve modele (ako bude u nekom ažuriranju) dotle uživancija u seckanju kanala i nerviranju. 😡
Toliko o garancijama, nego nije optimizovana za sve modele telefona.Nisi trebao da vracas na fabricka, nije do toga. App radi kako navode na android 11, 12 i 13 i za te verzije garantuju da ce raditi bez problema. Sve verzije ispod toga mogu da imaju poteskoca u radu. Mozda je to kod tebe ako ti je android 10.
Veoma moguce, to kod yettela nije cudno da nije za sve modele optimizovana. Na samsungu radi ok, testirao sam. Najbolje da prijavite u kontakt centar, pa da oni proslede kome treba.Toliko o garancijama, nego nije optimizovana za sve modele telefona.
Odrađeno, sad kad se programer smisli može da prođe i 2 godine. Još jedan kolega ovde na forumu ima isti telefon i isti problem.Veoma moguce, to kod yettela nije cudno da nije za sve modele optimizovana. Na samsungu radi ok, testirao sam. Najbolje da prijavite u kontakt centar, pa da oni proslede kome treba.
Zdravo,@Yettel Srbija nikako ne mogu da povežem yettel daljinski sa televizorom. Pratio sam ovo uputstvo https://forum.benchmark.rs/threads/digitalna-tv-predlozi-sugestije-i-pitanja.484116/post-6498370
Da li se nešto u medjuvremenu promenilo, tv je hisense 55U7HQ, dodjem do 150 koda i kao da vrti ispočetka, konkretno ne rade dugmad za levo,desno,gore, dole i OK u sredini.
Pokušavam da povežem svoj VOX televizor. Ali daljinski je sve izmešao.@rafiki i @Protke! su pominjali upravljanje TV uređaja Hipernet daljinskim, pa ću u nastavku opisati kako se to radi.
- Ukoliko koristite TV jednog od sledećih proizvođača:
Samsung - 1
Panasonic - 2
LG - 3
Sony - 4
Philips - 5
Toshiba - 6
Sharp - 7
Orava - 8
JVC - 9
Grunding - 0
Potrebno je da se istovremeno pritisne i zadrži dugme TV + broj proizvođača, dok led lampica pored dugmeta TV ne krene da svetli zeleno. Npr. ako se pokreće povezivanje sa LG TV-om, zadrži se dugme TV i dugme broja 3. Kad lampica krene da treperi zeleno, potrebno pritisnuti dugme OK. Tada daljinski kreće da odašilja "Mute" opciju.
Ako je TV odreagovao, odnosno isključio zvuk, potrebno je proveriti i ostale komande pritiskom na njihovo dugme. Ovde je savet da se proveri da li TV reaguje na dugme za pojačavanje i smanjivanje zvuka, dugme za promenu ulaza (Source, sa desne strane pored Extra dugmeta), promenu kanala itd. Ukoliko TV odreaguje ispravno na sve komande, potvrđuje se klikom na dugme Play/Pause i tada je daljinski podešen.
Ako TV nije odreagovao na isključivanje zvuka ili ako TV ne odreaguje na sve komande ispravno, potrebno je promeniti kod klikom na dugme za premotavanje sadržaja unapred (desno od Play/Pause taster), sve dok TV ne odreaguje isključivanjem zvuka. Kada se zvuk na TV-u isključi, potrebno je proveriti i ostale komande. Ako su odgovarajuće, klikom na Play/Pause se potvrđuje kod. Ukoliko se ne poklope sve komande, potrebno je ponovo promeniti kod, dok se ne pronađe odgovarajući, odnosno dok se ne pronađe kod na kojem će svi tasteri imati odgovor na TV-u.
- Ukoliko koristite TV proizvođača koji nije nabrojan u prethodnoj stavci:
Potrebno je da se istovremeno pritisne i zadrži dugme TV i sledeći kanal (Channel UP), dok led lampica pored tastera TV ne krene da treperi zeleno. Kada lampica krene da treperi, potrebno je da se pritisne dugme OK i daljinski odašilja "Mute" opciju.
Ako je TV odreagovao na komandu, odnosno isključio zvuk - proveriti da li će TV odreagovati i ostale komande pritiskom na njihovo dugme (promena jačine zvuka, dugme za promenu ulaza, promena kanala itd.). Ako se sve komande poklapaju, klikom na dugme Play/Pause se potvrđuje podešavanje.
Ako TV nije odreagovao na komandu isključivanja zvuka, potrebno je promeniti kod. Kod se menja klikom na dugme za premotavanje unapred, nalazi se sa desne strane pored dugmeta Play/Pause. Potrebno je kliknuti dugme za premotavanje unapred, dok TV ne odreaguje isključivanjem zvuka. Kada se to dogodi, proveriti ostale komande. Ukoliko se one poklapaju, odnosno TV ispravno odreaguje na svaku, klikom na taster Play/Pause se potvrđuju podešavanja. Ako se ne poklope sve komande, potrebno je promeniti kod pritiskom na dugme za premotavanje unapred, dok se ne dođe do koda koji odgovara modelu TV-a. U daljinski je ugrađen veliki broj kodova, pa postoji mogućnost da je potrebno proći veliki broj kodova kako bi se došlo do onog odgovarajućeg.
- Vraćanje daljinskog na fabrička podešavanja se vrši pritiskanjem i zadržavanjem tastera Power i tastera broja 0, dok LED lampica pored TV tastera ne počne da sija zeleno, nakon čega je potrebno pritisnuti dugme OK.
Nakon reseta, daljinski će komunicirati sa STB-om isključivo putem IR. Kako bi daljinski koristio i BT konekciju, potrebno ga je ponovo povezati u odeljku "Remotes and Accesories" na meniju Android podešavanja.
Napomena: Kada se daljinski upari sa TV-om, kako bi se upravljao STB, potrebno je kliknuti dugme STB. Svaka dalja komanda će biti zadata STB-u. Klikom na taster TV, dalje zadate komande će upravljati TV-om. Tasteri za pojačavanje i smanjivanje zvuka će automatski upravljati TV-om. Ako je potrebno promeniti zvuk na STB-u, potrebno je istovremeno pritisnuti dugme STB i dugme za smanjivanje, odnosno pojačavanje zvuka.
~Dejan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari