Pozovi korisnicki i pitaj ih zasto ili posalji email sa screenshotom i trazi povracaj.Hvala na odgovorima, ipak mi je naplaćeno 900din za ono sto je navedeno u SMSu.
Hvala, pokušaćuPozovi korisnicki i pitaj ih zasto ili posalji email sa screenshotom i trazi povracaj.
Moguca je. Nakon podnosenja zahteva realizuje se sa prvim presekom stanja. Za promenu tarife moze se pozvati korisnicki servis. Ukoliko postoji uzet uredjaj na ugovoru, prelazak na nizu tarifu ima naknadu. Tacnu informaciju o naknadi takodje je moguce dobiti putem korisnickog servisaDa li je moguca promena tarife dok sam jos pod ugovorom tipa iz NEO SURF u NEO NEO i obrnuto
Ja sam dobio uz prenos broja i ugovor na dve godine.Kako se dobijaju kodovi za prenos broja u A1?
Jel to vazi za onu nizu cenu il na onu visu precrtanu?
Ako imaš pismeni odgovor od A1 da se kod njih ne vide dodatne uplate, isti taj pošalji banci.Ne moze, ne znam sto. Rekli su mi da zovem a1
Da nisi sad u pretplati? Zovi ih opet ili im pisi da imas zvanicno. Mozda oni u sistemu vide pod jednom uplatom(ipak si uplacivao po istim pozivom na broj) i sad imas viska sredstava.Ne moze, ne znam sto. Rekli su mi da zovem a1
Ja sam dva puta platio isti racun, otisao do banke da mi daju izvod, ujedno mi je i zena koja radi u banci sve to zaokruzika i tacno se vidii da je dva puta proslo. Nakon toga u A1 odneo to oni poslali negde, sl mesec sam bio u pretplati.Desila se greska prilikom uplate racuna preko a1 aplikacije, uplatilo mi je 4 racuna umesto jednog. Isao do banke, dve nedelje mi niko nista ne javlja. Zvao a1 rekli da oni te uplate ne vide, da vide samo jednu. Sta mi je ciniti?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari