Šta je novo?

Usluga pomoći na putu

Mislim da pravno ovako nešto ne može biti ispravno, čak i da tako nešto stoji u uslovima korišćenja jer se ovo svodi pod nefer poslovanje. Mislim da čak i naše zakonodavstvo prepoznaje ugovore koji su vidno na štetu jedne strane pa čak i ako su potpisani smatra ih pravno ništavnim. Ni jedan ugovor ne može jednostrano da se menja bez saglasnosti druge strane. Šta ovo znači, da mogu da kažu i da skroz ukidaju šlepanje iz inostranstva, ili recimo da pokrivaju samo 50% vrednosti šlepanja u Srbiji i ja moram da budem saglasan sa tim? Bitna promena stavki u ugovoru je osnov za raskid ugovora ukoliko se druga strana ne slaže sa izmenama. U tom smislu su dužni da ostave rok za izjašnjenje, makar i ono da ukoliko se druga strana ne žali u određenom roku da će se smatrati da je saglasna sa izmenama uslova ugovora. U slučaju raskida ugovora, dužni su da vrate iznos proporcionalno vremenu od trenutka raskida ugovora do kraja roka osnovnog ugovora do kojeg usluga više neće biti korišćena. Iskreno, veoma neprijatno i neprofesionalno ponašanje od strane kompanije.
Nece nikome vratiti novac ukoliko korisnik sam ne zahteva raskid na stetu pruzaoca usluge i insistira na povracaju sredstava. A jednostrana izmena uslova je svakako solidan osnov za takav raskid.
 
Nece nikome vratiti novac ukoliko korisnik sam ne zahteva raskid na stetu pruzaoca usluge i insistira na povracaju sredstava. A jednostrana izmena uslova je svakako solidan osnov za takav raskid.
Upravo to. Naravno da neće vratiti novac. Potpuno je legalno pokušati promeniti ugovor ako dođu do zaključka da usled promenjenih okolnosti trpe znatnu finansijsku štetu, ali to mora biti uz saglasnost druge strane. Ukoliko druga strana nije saglasna i ako pokrene zahtev za raskid ugovora to su dužni da ispune, ne može i jare i pare. Ne mogu odmah u startu da sugerišu nekome da se unapred saglasio sa njihovom samovoljom, u smislu ako prođe, prođe... Taj ton mi se nikako nije svideo. Uslovi ugovora svakako nisu u skladu sa onim kako je paket i dalje predstavljen i na osnovu čega se velika većina ljudi i odluči da ga kupi:
"Usluge u Evropi

1x Bilo gde u Evropi da se zadesiš, čak i na ostrvu
Paketom su pokrivene sve zemlje Evrope uključujući i ostrva, bez ikakvih dodatnih troškova.
1x Brza popravka da odmah nastaviš svoj put
Obezbeđena je manja mehanička popravka na lokaciji gde je zatražena usluga (zamena/punjenje akumulatora, popravka/zamena gume, dopuna goriva) na teritoriji pokrivenoj paketom.
1x Ako to ne rešava stvar, šlepamo te do našeg servisa
Ukoliko nije moguće otkloniti kvar na licu mesta, obezbeđen je šlep vozila do najbližeg partnerskog servisa koji može otkloniti kvar, sa prevozom svih putnika.
1x U servisu ti pokrivamo popravku do 200€
Plaćena popravka vozila u vrednosti do 200 EUR (rad servisera plus delovi). Ukoliko trošak popravke prelazi 200 EUR, korisnik može doplatiti. Ukoliko cena ili vreme popravke ne odgovara korisniku, vrši se povratak vozila i putnika na željenu adresu u Republici Srbiji, bez dodatnih troškova.
1x Dok popravka traje, ti i putnici odmarate u hotelu
Hotelski smeštaj do 48h u maksimalnom iznosu do 50 EUR po osobi na dan, u toku trajanja popravke vozila.
1x Ako ne želiš popravku, šlepamo auto a tebe vozimo kući
Ukoliko cena ili vreme popravke ne odgovara korisniku, vrši se povratak vozila i putnika na željenu adresu u Republici Srbiji, bez ograničenja u kilometraži i dodatnih troškova.
1x Ko želi dalje, VOZZi pokriva troškove putovanja
Nastavak putovanja vozom, autobusom, avionom, ili bilo kojim drugim prevoznim sredstvom, VOZZi pokriva troškove za sve putnike u vrednosti do 50 EUR po putniku."

Prema onom gore podvučenom, da se zaključiti da je povratak vozila u Srbiju bezuslovan, a prema uslovima koriščenja baš i nije. Plus, u uslovima koliko vidim se ne spominje mogućnost povratka vozila u Srbiju ukoliko niste zadovoljni cenom, nego isključivo ukoliko popravka nije moguča.

I da ne idem preduboko u temu, odnosno da skrećem sa osnove moje ideje. Kupio sam što sam kupio, nisam čitao, i da sam pročitao verovatno bih kupio. Nije poenta to iako mi se ne sviđa taj model poslovanja, da se ne ponavljam. Poenta je što se ne slažem sa tim da korisnicima usađuju u glavu unapred da je potpuno legalna jednostrana promena ugovora i na taj način ih podsvesno obeshrabruju da ostvare svoja legitima prava.
 
Uđeš u podešavnja svog profila, tamo gde ti piše ime, prezime i broj telefona na prvoj strani..treća stavka od gore ti je SNNP kartica
ako je sve dobro uneto ona će biti tu sve sa slikom i prikrivenim celim brojem xxxx-xxxx-xxxx-zadnja 4 broja. Možeš eventualno da
probaš da deisntaliraš app, restartuješ telefon i ponovo je instaliraj. Na samom startu bi trebalo da bude polje gde ćeš uneti podatke
od SNNP kartice...Naravno uvek ih možeš i pozvati telefonom ako imaš problema oko instalacije app ili bilo kakvog podešavanja.
Tnx, morao je da padne reinstall nije moglo drugacije.
 
Vozzi se bahati, a paketi ce poskupeti po 1000-1500din...
 
Zamolio bih pojedine članove da ne pišu netačne informacije i ne unose paniku bez proverenih informacija a na osnovu "vaših ideja"!?
Znači imate broj 19919 opcija 3 javi vam se neko iz Vozzi i sve što imate lepo pitate i ljudi vam sve lepo objasne, ok?
 
Zamolio bih pojedine članove da ne pišu netačne informacije i ne unose paniku bez proverenih informacija a na osnovu "vaših ideja"!?
Znači imate broj 19919 opcija 3 javi vam se neko iz Vozzi i sve što imate lepo pitate i ljudi vam sve lepo objasne, ok?
"Ideja" je lapsus u kucanju nastao tako što mi u trenutku nije pao na pamet adekvatniji termin, ali je svima jasno šta sam hteo da kažem. Ko hoće da priča na telefon neka priča, nemam ništa protiv, a ti ako misliš da je nešto od informacija netačno ispravi me, možda sam pogrešio.

Izneo sam svoj stav o načinu pisanja obaveštenja o izmenama uslova i sugestivnom delovanju na korisnike, a i sve što sam citirao u prethodnoj prepisci preuzeto je sa javno dostupnih informacija na njihovom zvaničnom sajtu. Ko se slaže sa mojim mišljenjem, slaže se, ko ne , ne mora. Jedno je rekla kazala preko telefona, a drugo je pisana reč na "papiru".
 
U uslovima je stidljivo napisan rok za izjašnjenje:

"XV – PRELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Član 75.


Kompanija ima pravo da u svako doba izmeni ili dopuni ove Uslove korišćenja, tako što će izmene i dopune u prečišćenom tekstu objaviti na Internet prezentaciji ili će poslati e-mail svim korisnicima najmanje osam dana pre dana početka njihove primene ili će o izmenama i dopunama ovih Uslova korišćenja Korisnike obavestiti putem Platforme.


Član 76.


Ukoliko Korisnik u roku navedenom u članu 75. ovih Uslova korišćenja ne da izričit odgovor, smatraće se da je saglasan sa novim Uslovima korišćenja. Ukoliko Korisnik izričito ne prihvati ove Uslove korišćenja, smatraće se da mu je prestao korisnički status, da se gase sva dosadašnja prava i obaveze po prethodnim Uslovima korišćenja. Stupanjem novih korisničkih uslova na snagu ne diraju se stečena prava korisnika."

Osim što se gase prava i obaveze, ukoliko dođe do raskida ugovora zbog jednostrane izmene uslova koji eventualno više nisu odgovarajući korisniku, trebalo bi da se refundira novac proporcionalno periodu koji je preostao do kraja ugovorne obaveze za uslugu koja je kupljena po prepaid sistemu ukoliko u prethodnom periodu nije došlo do aktiviranja neke od stavki paketa koji je kupljen.
 
Evo posle 2 pretplate iskoriscen je deo paketa Evropa.
Usled kvara bio je potreban slep, iskoriscen deo vezan za RS i slep do 40km.
Kad sam pokrenuo uslugu kroz aplikaciju, za manje od 2 minuta me zvao lik iz servisa, a potom i korisnicki servis da potvrdimo intervenciju.
Objektivno treba reci da je intervencija bila u toku radnog vremena i to podrucje BG-a, ali bez obzira sve pohvale za reakciju.
 
Ne znam koliko je tema za forum mada vidim da se u poslednje razne teme otvaraju. U svakom slučaju ako nije u skladu sa pravilima brišite.
Koju uslugu pomoći na putu preporučujete, interesuje me Srbija+inostranstvo? Vidim da ima AMSS, Tesla, Atlas, Vozzi... Ima li neko konkretno iskustvo?
Atlas, možda imaju dobre kamione al zato lažu i izmišljaju na računima da će te platiti 500e za 100km, dok drugi sa normalnim šlepom vam naplati 100e i to obračunava po km, a ne ko atlas da izmišlja samo da bi nabio cenu. To rade apsolutno svima jer imaju i porez plavcima! E to su vam te firme "POŠTENE" u najvećem problemu da vas oderu dok više ni kožu nemate! Iskustvo više ljudi koji su rekli ni da su mi jedini spas neće ih zvati! Pa vi vidite.
Atlas, drugarovo iskustvo. Šlepanje iz Mađarske do Beograda sa Atlasom.

Stao auto na 200km od naše granice. Došao neki lik sa Mercedes "SUV-om" i prikolicom koju vuče. Naš lik, prešao granicu i dovezao njega i suprugu do Beograda (oni sedeli na zadnjem sedišta, auto na prikolici).

Inače, za njih radi bilo ko. Dođe ti AMSS lik sa AMSS šlepom. Čovek valjda završio svoj posao, pa radi dodatno. :)
Prevaranti, samo mute i kradu!
 
Džabe i da je 100% istina to što kažeš, kada je ovde na forumu neki cenzus utvrđen da kad se neko nov registruje da blati nekoga, mahom bude neko od konkurencije.
 
Ne, vec se neko registrovao da bi okacio dugotrajno skupljanih 30 skrinsotova sa fejsbuka (nezadovoljni korisnici) gde se kritikuje konkurencija, a ujedno iskoriscen post da se pohvali mislim bas Atlas. Naravno da postove novih korisnika treba uzeti sa rezervom, ali taj je ocito bio "posebno motivisani" post.
 
Ja sam isao na put sada za ng i crkao mi alternator na pola puta izmedju Beca i Salcburga, negde oko 7 ujutru.

Od sada bukvalno razmisljam vozzi max paket. Ne da nije skupo nego vredi svaki dinar.
 
Kum uzeo juče Atlas nacionalni paket. Vidim da imaju i neki guma paket, vredi li uzimati to uz ovo što već ima? Na nekoj akciji je sada, oko 1300 din valjda...
 
Imao sam neki paket za evropu kod AM Cluba, pukla mi guma, subota 23h, Crna Gora, zovem, niko se ne javlja, sa tri različita telefona. Srećom bio sam blizu vulkanizera koji izlazi na poziv i rešio problem za 30€. Dođem u Srbiju napišem mejl, ni posle dve nedelje ne dobijem odgovor. Pozovem "SOS" broj i javi mi se neka devojka, objasnim situaciju i kažem šta mi se desilo, ona kaže poslaću vam mejl, pa ćemo rešiti preko mejla. Nakon prepiske nekoliko mejlova dobijem odgovor "Ako smatrate da mi nismo ažurni, budite Vi ažurni i pročitajte ugovor, u kom piše da posle 30 dana ne vršimo povrat novca." To što mi nisu pomogli je veliki problem, al' to što su bahati to je katastrofa, posle toga sam im napisao mejl i više mi nisu odgovarali. Krivo mi je što nisam imao vremena da se teram sa njima.

Danas pogledao temu i setim se šta mi se desilo, pa da podelim svoje iskustvo ovde...

Ovih dana sam gledao neku drugu pomoć na putu, pošto idem po evropi uskoro (naravno izvršio sam provere na automobilu, al' opet lakše mi kad nešto imam) i rešim da kupim pomoć Atlas24 paket "Sezonska akcija". I tako kroz priču sa operaterom dobijem info da mogu i "Guma paket" da kupim. Ništa mi nije jasno rekoh... Ako sam kupio "Sezonska akcija" paket i dao vam 8,5k ja neću da dobijem pomoć na putu ako mi se izbuši guma?...Naravno, naši serviseri će doći i zameniti gumu ako imate rezervnu. (Inače sam dovoljno spretan sam da je zamenim i sigurno ne bih čekao da neko dođe da mi zameni gumu na taj način, Ako ne znaš da zameniš sebi gumu, nemoj ni da voziš ili čekaj na putu) Dobro ali šta ako mi se izbuše dve gume? Pa mala je verotnoća, ali možete da kupite guma paket i osigurate se i na takve situaceije. Ok uzeću i taj paket da se osiguram da ne razmišljam pošto je 1500 dinara uz ovaj paket koji sam već uzeo. Znači sve skupa 10k.
Onda pitam kako ja javljam gde sam ako mi se desi neki problem pu pu pu?
Pozovete taj i taj broj i objanite gde ste.
Ok, ali ja sam negde u Turskoj, ili italiji i mrak je, nemam pojma gde sam, kako da objasnim gde sam?!?
Približno nam objasnite i onda Vas mi spojimo sa najbližim agentom, onda njemu možete da pošaljete lokaciju na viber npr.
Ok, a zašto ne mogu vama da pošaljem isto to, da vi vidite gde sam i na osnovu toga da mi pošiljete asistenta.?
Zato što je politika firme da mora prvo poziv, pa onda sve ostalo. Svi razgovori se snimaju, pa moramo imati prvi kontakt tako.
Znači Vi želite meni da napravite dodatni trošak, da vas zovem iz rominga i da vičem ALO POŽEGA, pa da nekako uspem da vam objanim gde sam i onda isto tako vi nekome da objasnite gde sam, pa malo gluvi telefoni itd...
Slatko sam se ismejao...
I dalje sam pod utiskom i tek sad ništa ne znam.
Kažem u jednom trenutku, zar nije bolje da imate neku app, pa samo pošaljem lokaciju i vi dalje delate... Nije nam se dobro pokazao taj način rada, pa više nemamo aplikaciju...
Baš sam se raspisao, onako na brzinu. Nisam mnogo vodio računa o pravopisu i redosledu, al' morao sam da napišem da ostane negde, ne mogu da verujem šta ljudi prodaju za 10k.
Rekoše mi da će sutra da me zovu, pa ću videti šta će mi još napričati.
 

Prilozi

  • AMC-POMOĆ-NA-PUTU-SRBIJA-I-EVROPA-gmail-com-Gmail.png
    AMC-POMOĆ-NA-PUTU-SRBIJA-I-EVROPA-gmail-com-Gmail.png
    22.9 KB · Pregleda: 103
Za 10k trebaju da ti ne kažem šta. Ja da sam na tvom mestu uzeo bi vozzi upravo iz razloga koje si pomenuo. Aplikacija, javiš gde si i ćao. A oko usluge ne znam kakvi su i daj bože da nikom ne zatrebaju. Ali ovo za atlas teška psihijatrija. Dinar im me bi dao posle ovoga
 
Za 10K treba kurvu da ti pošalju, da te zanima dok čekaš pomoć.
Nego, par godina sam član AMSS.
Koji je danas najbolji, odnos cena-kvalitet?
Vozzi?
 
Hvala, sad sam pročitao sve strane i najverovatnije cu nastaviti kod njih osiguranje
 
Sa ili bez osiguranja, ja bez par 000 deviza u dzepu ne izlazim iz zemlje. To je jedino pravo putno osiguranje. Takodje preporuka za VOZZI.
 
Naravno, ja gledam da sve bude ispravno i da ne razmišljam da će mi oni popraviti auto, ali opet može da se desi nešto, ili jedostavno lakše čoveku bude kad zna da ima neku "pomoć".
Vozzi je dobar za ono što sam pročitao, jedino mi se ne sviđa što nemaju mogućnost brze aktivacije, to je verovatno zbog toga što je bilo zloupotreba.
 
To sa aktivacijom he i u AMSS, pitao sam ih pre par godina zašto je tako.
Kažu da nekome stane auto i umesto da plati šlep 50evra on plati članarinu 1.500din(u to vreme) i odvezu ga.
 
Pa jeste, ali mogli su da skrate period aktivacije na 36h recimo.
 
20% popusta na vozzi paket dok traje sajam automobila, srb plus evropa 4400. Pošto mi službeni telefon nema roaming niti odlazne pozive da li mogu npr na ženin tel da mi podeli net da se povežem i onda preko app da javim gde sam?
 
Šteta što niko ne daje na dan, verujem da bi mnogi ljudi uzimali i da bi osiguravajuće kuće imale još veću zaradu.meni ne odgovara na 12 meseci jer pređem do 4500 ali ko te pita hoćeš nećeš
 
Dobro je imati pomoć na putu, čak iako ne voziš često. Desi se da ne možeš da pokreneš motor, jer se ispraznio akumulator, a onda pomoć dobro dođe.
 
Šteta što niko ne daje na dan, verujem da bi mnogi ljudi uzimali i da bi osiguravajuće kuće imale još veću zaradu.meni ne odgovara na 12 meseci jer pređem do 4500 ali ko te pita hoćeš nećeš
Predjem i ja 6.000km ali mi se isplati. Vozim adolescent, jednom da stane pokriće šlepku. Uvek može nešto nepredviđeno da se desi i sa novim autom.
Ja plaćam članstvo u AMSS da mi se nista ne desi., 😁
 
Nazad
Vrh Dno