Šta je novo?

Samsung Galaxy S23

Ako iko uspe da dobije Gigatron i sazna sta je sa isporukama neka javi ovde, nisam ih uspeo dobiti celo jutro...
Nije da nisam rekao... "do kog ponedeljka?" :D ***. Posto se ne isplati da raskinete preorder sad jer cete izgubiti vecu memoriju i popust, ono sto vam ostaje jeste da ih urnisete mejlovima i zalbama, da se zalite i Samsungu isto pa bar neke poklone da dobijete.
Ja ne bih prihvatio nista ispod Watch 5 :D
 
Stigao update, težak je preko 500 MB.
 

Prilozi

  • Screenshot_20230220_112851_Software update.jpg
    Screenshot_20230220_112851_Software update.jpg
    77 KB · Pregleda: 38
Ako iko uspe da dobije Gigatron i sazna sta je sa isporukama neka javi ovde, nisam ih uspeo dobiti celo jutro...
Ne radi call centar, pa se tu ne mogu dobiti, već jedino da se zove neka njihova radnja. Ja sam prilikom poručivanja stavio da preuzimanje bude u radnji u tc Galerija, pa sam njih upravo zvao, dobih ih iz trećeg puta (nekad se ne jave odmah pa se uključi sekretarica na engleskom). Rekoše mi isto što i u petak, čak izgleda da ni nemaju fizički u radnji telefon koji sam poručio (S23 Ultra zeleni 12/512), a od nadređenih su bili dobili informaciju da će sistem proraditi od danas, ali se to nije desilo, pa oni nemaju uvid u sistem, niti im išta novo stiže od robe dok sistem ne proradi.
Nije da nisam rekao... "do kog ponedeljka?" :D ***. Posto se ne isplati da raskinete preorder sad jer cete izgubiti vecu memoriju i popust, ono sto vam ostaje jeste da ih urnisete mejlovima i zalbama, da se zalite i Samsungu isto pa bar neke poklone da dobijete.
Ja ne bih prihvatio nista ispod Watch 5 :D
Pitah ih za tako neku opciju, da oni sami reše sa Samsungom, da uz potvrdu i broj porudžbine koji smo dobili na mejl, da preuzmemo na drugom prodajnom mestu, ali od te priče očigledno nema ništa, nego čekajte dok ne proradi sistem, a kada će proraditi, ne znaju... A ne mogu da se urnišu mejlovima i žalbama, jer im ni mejlovi ne rade, ceo sistem im je pao (ako se mejl pošalje, vratiće se info da nije isporučen posle nekoliko sati), pa jedino se mogu zvati radnje pojedinačno ili otići fizički do njih i to je to.
 
^ ne verujem, kod ove serije su se bas potrudili i vratili Samsunga na staru slavu kakav i treba da bude
 
Ne radi call centar, pa se tu ne mogu dobiti, već jedino da se zove neka njihova radnja. Ja sam prilikom poručivanja stavio da preuzimanje bude u radnji u tc Galerija, pa sam njih upravo zvao, dobih ih iz trećeg puta (nekad se ne jave odmah pa se uključi sekretarica na engleskom). Rekoše mi isto što i u petak, čak izgleda da ni nemaju fizički u radnji telefon koji sam poručio (S23 Ultra zeleni 12/512), a od nadređenih su bili dobili informaciju da će sistem proraditi od danas, ali se to nije desilo, pa oni nemaju uvid u sistem, niti im išta novo stiže od robe dok sistem ne proradi.

Pitah ih za tako neku opciju, da oni sami reše sa Samsungom, da uz potvrdu i broj porudžbine koji smo dobili na mejl, da preuzmemo na drugom prodajnom mestu, ali od te priče očigledno nema ništa, nego čekajte dok ne proradi sistem, a kada će proraditi, ne znaju... A ne mogu da se urnišu mejlovima i žalbama, jer im ni mejlovi ne rade, ceo sistem im je pao (ako se mejl pošalje, vratiće se info da nije isporučen posle nekoliko sati), pa jedino se mogu zvati radnje pojedinačno ili otići fizički do njih i to je to.
Znaci, sedi, cekaj i moli se da se nesto nije zasralo sa poruzdbinom... Drugog izbora nema :ROFLMAO:
 
Evo uporedno slike i video snimci s23 vs iphone 13 pro. Prvi folder unutra po mraku, drugi folder napolju po danu.

outside

https://drive.google.com/drive/folders/1mzRFzwP6PVhW4vzM-BlGPssUH-WG1c8C?usp=sharing

indoor

https://drive.google.com/drive/folders/140KwfUTb4i4mw23SziOdbTuxb9uP1iNK?usp=sharing
Браво за поређење, сигурно си се презнојио добро док си истестирао оба.
Видео запис на S23 серији стварно озбиљно унапређењен, а боје су ми увек биле боље него на ајфону , јер људи изгледају као зомбији и да им је остало још 7 дана живота. Погледај само лице несрећног Гизмо - а на шта личи сликано ајфоном.
 
Super, znaci da pocnem polako sa nerviranjem zasto TOP kasni, kao i kod s22u. jeej.
 
Nigde ne piše oko kamere, da li će taj kasnije da stigne?
 
Kraj meseca za kamere.
 
Dvojica kolega imaju S23U i ni jedan se ne žali da ima neki problem oko kamera.
 
Браво за поређење, сигурно си се презнојио добро док си истестирао оба.
Видео запис на S23 серији стварно озбиљно унапређењен, а боје су ми увек биле боље него на ајфону , јер људи изгледају као зомбији и да им је остало још 7 дана живота. Погледај само лице несрећног Гизмо - а на шта личи сликано ајфоном.
Bukvalno sam okidao u setnji sa psima, stavio oba jedan do drugog i to je to. Real life test 🤣
 
^ aha, iskreno ne znam kako su kameru koristili. Samo znam da se nisu žalili
 
Komentar jedan na Alvinov status šta je ko novo primetio kod apdejta. Moguće da su malo i kameru peglali. Na A1 nema apdejt još uvek

 
Ja sam snimio update i samo Camera Assistant se update-ovao, ne i sama aplikacija za kameru.
 
Ne radi call centar, pa se tu ne mogu dobiti, već jedino da se zove neka njihova radnja. Ja sam prilikom poručivanja stavio da preuzimanje bude u radnji u tc Galerija, pa sam njih upravo zvao, dobih ih iz trećeg puta (nekad se ne jave odmah pa se uključi sekretarica na engleskom). Rekoše mi isto što i u petak, čak izgleda da ni nemaju fizički u radnji telefon koji sam poručio (S23 Ultra zeleni 12/512), a od nadređenih su bili dobili informaciju da će sistem proraditi od danas, ali se to nije desilo, pa oni nemaju uvid u sistem, niti im išta novo stiže od robe dok sistem ne proradi.

Pitah ih za tako neku opciju, da oni sami reše sa Samsungom, da uz potvrdu i broj porudžbine koji smo dobili na mejl, da preuzmemo na drugom prodajnom mestu, ali od te priče očigledno nema ništa, nego čekajte dok ne proradi sistem, a kada će proraditi, ne znaju... A ne mogu da se urnišu mejlovima i žalbama, jer im ni mejlovi ne rade, ceo sistem im je pao (ako se mejl pošalje, vratiće se info da nije isporučen posle nekoliko sati), pa jedino se mogu zvati radnje pojedinačno ili otići fizički do njih i to je to.
Kaze zaposleni u radnji u Pancevu da zovemo u sredu i da ce tek tad imati vise informacija, barem se on nada s obzirom da i njima nista ne radi u prodaji i imaju velikih problema. Cirkus Kolorado :ROFLMAO:
 
Ma užasna je situacija. Kao robu u radnjama prodaju offline, ali eto za ove telefone ne mogu tako. Kontaktirao sam i Samsung, pokušaće da provere u toku dana pa će mi javiti mejlom. Kažu da je isporuka telefona partnerima u toku, i standardno, nadaju se da će rešiti problem što pre. A u Galeriji nije spomenuo sredu, već da uopšte nema nikakvu pouzdanu informaciju i ako mi je lakše, eto može proizvoljno da kaže da će biti za 10 dana, šou...
 
Ma užasna je situacija. Kao robu u radnjama prodaju offline, ali eto za ove telefone ne mogu tako. Kontaktirao sam i Samsung, pokušaće da provere u toku dana pa će mi javiti mejlom. Kažu da je isporuka telefona partnerima u toku, i standardno, nadaju se da će rešiti problem što pre. A u Galeriji nije spomenuo sredu, već da uopšte nema nikakvu pouzdanu informaciju i ako mi je lakše, eto može proizvoljno da kaže da će biti za 10 dana, šou...
Cim dobijes jos neku novu info, zamolio bih te ako mozes da je ostavis ovde...
 
@2607marko Dobio sam odgovor od Samsunga da im se više ljudi obratilo u vezi sa problemom isporuke preko Gigatrona i da se nadaju da će im sistem proraditi ubrzo, a što se direktno Samsunga tiče, isporuka uređaja svim prodajnim partnerima je u toku, radi se uveliko na tome, nema zastoja na carini, predviđenih i nepredviđenih kašnjenja i slično. Navodno su prosledili upit višim instancama kako bi dobili najtačnije moguće informacije u vezi sa GT...
 
Ljudi, jel zna neko da li je usb kabl koji ide u fabričkom pakovanje uz S23 Ultra kompatabilan sa 45w punjenjem, odnosno sa li je deklarisan na 5A? Gledao sam jutros nekog youtube specijalca koji je rekao da taj kabl ne puni na 45W, pa pitam pošto se moja beskrajna nesreća pokazala prvog dana po kupovini telefona na kp-u, naime prodavac je nudio "nov" punjač original samsung od 45W koji sam priključio pri prvom punjenju na kabl koji je došao uz uređaj, telefon se punio 10-ak minuta i onda je počeo da pali i gasi (spamuje) obavestenje o punjenju, kao da je na pola sekunde palilo i gasilo punjenje, kabl sam odmah izvadio i posle nekoliko pokušaja punjač nije davao nikakve znake života. A pošto nemam drugi TypeC na TypeC kabl da testiram, pretpostavljam da mi ne gine kupovina novog adaptera.
 
Nazad
Vrh Dno