Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

vip A1 sad nudi da preneš broj kod njih isto sa 50 % popusta bez da kod njih moraš biti pripejd kao kod jetela:

Neo Surf ispadne oko 1000 din
40 GB net + 400 min/sms
jedino što A1 ne nudi džabe HBO i dizer

ili jetel bilo koji Total sa HBO i dizerom i neograničenim min i sms
Ali treba ti promo kod da bi dobio 50% na pretplatu u A1.
 
Super, nisam znao. Ja bio do poslovnice rekao da bi prebacio broj odmah ako bi mi dali promo kod, rekli nemoguca misija. Sutra kontaktiram virtualnu prodavnicu 🤘.
 
A na kodu piše da je samo za prenos broja ili može i postojeći korisnik da iskoristi?
 
Mali off:
Ima li neki roaming paket za Tunis ili idu redovne cene roaminga?
 
Meni su pre slali u 8.00.
Sada sam im u poslepodnevnoj grupi. Sve stiže posle 16h.
 
Ja sam jednom prilikom dobio sms u pola 2 ujutru, sreca pa imam namesten DND pa je nisam cuo.
 
Preneo sam broj u Yettel, trenutno je to prepaid broj dok ne dobijem ponudu za 50%.
Da li mogu za ovaj broj da kupim nekako ovaj "5x vise" prepaid paket za 400 dinara?
Dopunio sam broj sa 400 dinara kredita ali mi ne nudi taj bonus (5 GB neta i 2000 dinara).
Verovatno ne moze to da se aktivira na ovom mom prenetom prepaid broju?
 
Ne moze prva 2 dana nista da se aktivira...

Posle ce ti se pojaviti to sto si naveo za 0 din. Tj treceg dana...

Takodje i 50%.

Aktiviras taj za 0 din, ako u medjuvremenu predjes na post, tih 400 din ce ti umanjiti sledeci racun...
 
Podneo sam zahtev za prenos broja iz yettela, standarno tek tada te zovu sa famoznih brojeva da bi ti ponudili 50% da ostanes kod njih, i vec 5 dana posto sam u romingu i slabo dostupan vidim od njih propusten poziv, ne zanima me da ostanem pod bilo kakvim uslova ali ne mogu ih pozvati na taj broj posto je fantomski. Po zakonu je rok da ako nema prepreka odgovore dva dana clan 7. Da li je neko imao slicna iskustva posto ce pored toga sto mi oduzimaju vreme i naplatiti svaki dan dodatni kod njih. Razmisljam se da ih prijavim ratelu ili u najmanju ruku da ne naplate nista od ovog meseca...?
 
Ja sam prelazio sa pripejda iz mts u telenor u postpejd i zvali su me u medjuvremenu iz mts da mi nude povoljnosti da ostanem kod njih, pa su verovatno i tebe zbog toga zvali. Inace ceo postupak prelaska zavrsavaju za 5 dana.
 
Ja sam prelazio sa pripejda iz mts u telenor u postpejd i zvali su me u medjuvremenu iz mts da mi nude povoljnosti da ostanem kod njih, pa su verovatno i tebe zbog toga zvali. Inace ceo postupak prelaska zavrsavaju za 5 dana.
J znam da su zbog toga zvali, poenta je sto imaju rok dva dana oni i dva dana provajder koga prelazis to je tih pet dana, ne mogu oni da cekaju da se ja javim ako ne zelim ili sam nedostupan ovlastio sam novog provajdera i to je to mogu i da vadim karticu, oni ce uredno naplatiti meni po punoj ceni svaki ovaj dan prolongiranja sto ne postuju zakon i pokusavaju tek nakon zahteva da me ubede da ostanem, nema pravila da ja moram sa njima da pricam da bi preneli broj...
 
ne volim ni ja da se ubedjujem, ali sam im se javio i nasao izgovor da prelazim da bih se umrezio sa porodicom. To mi je lakse bilo da navedem kao izgovor, a pravi razlog je bio nezadovoljstvo njihovim ponasanjem. Ustedeo sam i na vremenu i na nerviranju, a rekao bih im svasta.
 
J znam da su zbog toga zvali, poenta je sto imaju rok dva dana oni i dva dana provajder koga prelazis to je tih pet dana, ne mogu oni da cekaju da se ja javim ako ne zelim ili sam nedostupan ovlastio sam novog provajdera i to je to mogu i da vadim karticu, oni ce uredno naplatiti meni po punoj ceni svaki ovaj dan prolongiranja sto ne postuju zakon i pokusavaju tek nakon zahteva da me ubede da ostanem, nema pravila da ja moram sa njima da pricam da bi preneli broj...
Nisi napisao kada si podneo zahtev za prenos broja.
Ne verujem da oni mogu tu bilo sta da odugovlace. Ti u roku tih 4-5 dana treba da dobijes sms u kome ce pisati da li je zahtev prihvacen ili odbijen.
Pisem ovo zato sto sam upravo izvrsio prenos broja i sve je manje vise automatizovano. Mozda i previse automatizovano ako mene pitate, jer sam imao poprilicnu zezanciju oko prenosa broja jer je u tom automatskom procesu doslo do softverske greske i broj je ostao da mi visi u limbu - prenos je dozvoljen od strane RATEL-a, A1 mi iskljucio broj, a u Yettelu broj jos nije bio dostupan.
 
Nisi napisao kada si podneo zahtev za prenos broja.
Ne verujem da oni mogu tu bilo sta da odugovlace. Ti u roku tih 4-5 dana treba da dobijes sms u kome ce pisati da li je zahtev prihvacen ili odbijen.
Pisem ovo zato sto sam upravo izvrsio prenos broja i sve je manje vise automatizovano. Mozda i previse automatizovano ako mene pitate, jer sam imao poprilicnu zezanciju oko prenosa broja jer je u tom automatskom procesu doslo do softverske greske i broj je ostao da mi visi u limbu - prenos je dozvoljen od strane RATEL-a, A1 mi iskljucio broj, a u Yettelu broj jos nije bio dostupan.
Imas sve informacije peti dan je od kada je zapoceta zahtev od drugog privajdera svaki dan imam jedan propusten poziv od njih , nemaju oni pet dana rok vec dva, a drugi provajder jos dva, ako ti nesto znaci u ponedeljak su me zvali da je upucen zahtev ka yetelu racunajmo od utorka ta dva dana znaci četvrtak ...
 
Evo kako je teklo kod mene:

Proslog vikenda podnosim zahtev Yettelu da prenesem broj kod njih iz A1. Medjutim tokom podnosenja zahteva isti biva odbijen i procedura podnosenja zahteva ne moze biti zavrsena u poslovnici Yettela. Radnica me savetuje da odem u poslovnicu A1 da vidim zasto su odbili.
Odlazim u A1 i tamo mi kazu da oni nisu odbili. Kazu da u statusu zahteva kod RATEL-a stoji "Pending 8. February", sto je sreda. (Moja prerpostavka - RATEL za svaki zahtev daje tacno 2 radna dana operateru iz cije mreze se prenosi broj da na zahtev odgovori pozitivno ili negativno)
Vracam se u Yettel i kazem radnici da A1 nije odbio zahtev i sta pise kod njih u sistemu. Ona mi kaze da ona u svom softveru ne moze da kompletira podnosenje zahteva jer joj isti to ne dozvoljava s obzirom da je prikazao da je zahtev odbijen. Dogovorimo se da sacekam sta ce se desiti u sredu u skladu sa RATEL-ovim statusom.
U sredu dobijam sms da je prenos broja odobren i da ce biti aktiviran u petak ujutro u 6h.
U cetvrtak odlazim u Yettel poslovnicu da uzmem sim karticu jer je nisam dobio prilikom podnosenja zahteva (posto softver nije hteo da kompletira zahtev). Radnica mi kaze da i dalje ne moze da mi da karticu jer ona u sistemu jos uvek ne vidi moj broj. Kaze mi da dodjem sutra ujutro kada broj bude deaktiviran u A1.
U petak ponovo odlazim u Yettel poslovnicu. U tom trenutku vise nemam signal jer mi je A1 deaktivirao broj. I dalje ne moze da mi izda karticu jer sistem prijavljuje da mi je broj neaktivan ili sta vec. Prijavljuje slucaj "MNP timu" i daje mi besplatno prepaid karticu sa aktiviranim bonusom od 5GB neta i 2000 dinara kredita kako ne bih ostao bez telefona ceo dan i kako bi mogla da me kontaktira kad rese problem.
Nakon 4 sata me zove i kaze da je problem resen i da dodjem po sim karticu. Kasnije tog dana odlazim po karticu i to je to.

Iz ove gore situacije ja sam izvukao par zakljucaka:
  • Softver koji Yettel koristi u okviru svoje organizacije je upitnog kvaliteta
  • Operateri imaju tacno definisane rokove tokom kojih mogu da odgovore na zahtev RATEL-a (2 radna dana) gde mogu da odobre ili odbiju zahtev. Ne verujem da postoji treca opcija koja omogucava odugovlacenje.
  • Ceo proces je potpuno automatizovan uz minimalno ukljucivanje ljudskog faktora.
  • Kad se desi problem, kao u mom slucaju, tesko ga resavaju jer su svi u fazonu "ne mozemo mi tu nista, sve ide automatski". Zaposleni u filijalama se ustrucavaju da kontaktiraju tehnicku podrsku (koja verovatno bolje zna da kako da resi ove probleme) sve dok bas ne zagusti.
 
ne volim ni ja da se ubedjujem, ali sam im se javio i nasao izgovor da prelazim da bih se umrezio sa porodicom. To mi je lakse bilo da navedem kao izgovor, a pravi razlog je bio nezadovoljstvo njihovim ponasanjem. Ustedeo sam i na vremenu i na nerviranju, a rekao bih im svasta.
Ja nisam u mogućnosti da se javim nije ni bitno taj deo price pitam dal neko zna ili je imao slicnu situaciju da ih je tuzio zbog krsenja zakona da se nauce pameti, a i da svate da te pozive treba da obave ranije gde nude povoljnosti a ne kad vec uputis zahtev plus sto naplacuju uredno svaki produzeni dan odugovlacenja, tako ucare pola meseca pretplate kao da su poslednja sirotinja.
 
Izgleda da nemas iskustva sa nasim sudovima, dzabe se nerviras. Ako ti se toliko zuri urgiraj, komuniciraj sa njima, od inata nema goreg zanata.
 
Ja nisam u mogućnosti da se javim nije ni bitno taj deo price pitam dal neko zna ili je imao slicnu situaciju da ih je tuzio zbog krsenja zakona da se nauce pameti, a i da svate da te pozive treba da obave ranije gde nude povoljnosti a ne kad vec uputis zahtev plus sto naplacuju uredno svaki produzeni dan odugovlacenja, tako ucare pola meseca pretplate kao da su poslednja sirotinja.
Jedva cekam da procitam ako se budes pohvalio posto vidim da si sujetan i vise nego uveren,kako ces da ih naucis pameti..😀
Vidim da si "biznis man" 😬,potenciras da si stalno u romingu,ne mozes da se javis,trose ti vreme ako prihvatis poziv sa njima,pozivas se na zakone i clanove..😂
Evo navijamo na tebe da ih naucis pameti..😀😃
 
Jedva cekam da procitam ako se budes pohvalio posto vidim da si sujetan i vise nego uveren,kako ces da ih naucis pameti..😀
Vidim da si "biznis man" 😬,potenciras da si stalno u romingu,ne mozes da se javis,trose ti vreme ako prihvatis poziv sa njima,pozivas se na zakone i clanove..😂
Evo navijamo na tebe da ih naucis pameti..😀😃
Navijas za mene kao sto i znas sta je sujeta ne znam odakle toliko licnog unosis u nesto sto nisam ni pitao ako ne mozes da pomognes odgovorom tj nisi upucen u materiju ne treba ni da komentarises , mene licno ne zanima tvoje misnjenje oko necega sto se ne razumes , ni sta sam ja a to bi trebalo admini da regulisu vec na forumu, pitanje je vise pravne prirode
 
Jedno pitanje.
Otisao bih iz Yettel-a, isplatio sam telefon i nemam vise ugovornu obavezu, to sam proverio, i tu sam cist.
E sada, uzeo sam neki smart watch, koji placam mesecno, i ostalo je jos 12 rata.
Kakva je procedura, oko tog placanja, ako trazim prelazak iz njihove mreze?
Da li placam, preostali iznos od jednom, ili nastavljam njima da placam u ratama, posto nije vezano za ugovor?
U MTS-u mi kazu, da im to ne predstavlja problem, i da mogu odmah da krenem u proceduru, prebacivanja broja.
 
Odjednom moraš da isplatis sve preostale rate za dodatnu opremu...
 
Nazad
Vrh Dno