Šta je novo?

Digitalna TV: predlozi, sugestije i pitanja

Moji utisci za sada su, veliki potencijal ali nedovoljno angažovanje. Ne može se polu proizvod plasirati pa makar i po ok cenama. Neke standardne opcije fale, to je nedopustivo. I koristi se mts mreža za optiku, a mts zabranio pristup Irisu, što je glupo u oba smera. Da je to uradio Eon pa da razumem zbog eksluzive, ovako je to pucanje sebi u nogu.
 
Našao sam. Mora preko weba da se gleda, kao što kaže renne.

Vaša pretplata vam omogućava da registrujete najviše 10 uređaja, možete da se odjavite sa svojih registrovanih uređaja
Vaša pretplata vam omogućava do 6 strimova odjednom, 2 uređaja trenutno strimuje.
 
Hej zdravo,
@Yettel Srbija,
Zašto se smanjili maksimalni broj uređaja sa 8 na 6????
I u tih 6 računate 2 stb boxa na kojima su nam priključeni televizori. Znači da imamo 4 slobodnih mesta.
Ako vec nešto dajete lepo je i da ispoštujete to a ne da smanjujete.
Od mene veliki minus zbog toga

Našao sam. Mora preko weba da se gleda, kao što kaže renne.

Vaša pretplata vam omogućava da registrujete najviše 10 uređaja, možete da se odjavite sa svojih registrovanih uređaja
Vaša pretplata vam omogućava do 6 strimova odjednom, 2 uređaja trenutno strimuje.
Maksimalan broj registrovanih uređaja na kojima korisnici mogu biti istovremeno prijavljeni je 8, maksimalan broj istovremenog gledanja na više uređaja je 6, maksimalan broj gledanja na STB uređajima istovremeno je 5, takođe i gledanja na mobilnom/tabletu. Dok je maksimalan broj istovremenog gledanja na WEB platformi PC/laptop/Mac 3 :)

Lep pozdrav!
 
Kako Hipernet plaćaš 1 dinar, i on ti je “free”, a čak i po punoj ceni od 2000 din. košta koliko samo npr. Eon box.
Tako da imaš opciju da platiš npr. Eon aplikaciju koju možeš da instaliraš na Android TV i da ti i dalje sve zajedno bude značajno povoljnije.
Svako ko je kadar da sabere 2+2, shvatiće da mu je Hipernet trenutno najpovoljnija opcija, čak i da se odluči da dokupi TV drugog provajdera.
A da ne govorim u slučaju poput tvog da mu TV nije ni presudan. 😉

Sto se mene tice tek kad sam kliknuo na "https://www.telenor.rs/tv-portal/" uspeo sam da ukljucim da radi na tabletu i pc-u web tv.
Eto ako neko me znaci
 
Verovatno od danas, pošto je 1.2. pa su nešto čačkali
Vidim da su dodali NG i BBC Earth zaseban katalog
 
Hej zdravo,



Maksimalan broj registrovanih uređaja na kojima korisnici mogu biti istovremeno prijavljeni je 8, maksimalan broj istovremenog gledanja na više uređaja je 6, maksimalan broj gledanja na STB uređajima istovremeno je 5, takođe i gledanja na mobilnom/tabletu. Dok je maksimalan broj istovremenog gledanja na WEB platformi PC/laptop/Mac 3 :)

Lep pozdrav!
Za sada ponekad secne na tv box prenos.Valjalo bi da video bude preko celog ekrana.
 

Prilozi

  • Screenshot_2023-02-02-00-17-11-113_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2023-02-02-00-17-11-113_com.android.chrome.jpg
    79.1 KB · Pregleda: 58
  • Screenshot_2023-02-02-00-20-10-324_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2023-02-02-00-20-10-324_com.android.chrome.jpg
    98.4 KB · Pregleda: 57
Jel to hipernet tv preplata bez optike/interneta? Vidim da je manji broj dozvoljenih uredjaja, 6/3 umesto 10/6.
 
Update, možda će nekome značiti...

Ključ je (kao što se negde i dalo predpostaviti) bio ulogovati se na https://www.yettel.rs/nalog/app/dashboard preko broja ugovora (pošto broj telefona nije u Yettel-u). Broj ugovora sam slučajno pronašao kliktajući ponovo na linkove iz mejlova dobijenih prilikom registracije usluge - konkretno preko https://www.telenor.rs/tv-portal/
Sada radi sve (web i mob aplikacija), i u rubrici 'Moje povezane aplikacije' saada se pojavio još jedan unos (ostala 3 su već bila tu od dana instalacije)...
Pogledajte prilog 373598

Ne znam, možda je i do instalatera koji su malo zbrzali stvari pri povezivanju i nisam ja lično sve prošao, ali da je baš intuitivno - pa i nije.
Uz to, nigde ne piše da za tel.brojeve van Yettel MORA ugovor. U mojoj situaciji se barem pokazalo da mora.
Bravo majstore!
Bukvalno je i meni bilo potrebno samo da kliknem na taj link da bi gledao tv.

@Yettel Srbija Kako je moguce da niko a pricao sam sa 4-5 operatera preko svih nacina komunikacije, cak i u shopu ne znaju da objasne ovaj korak i proslede ovaj link i problem se resava za sekundu. Neverovatno je da je svima lakse pricati kao papagaj saljite zalbe i mejlove koji su takodje bez konkretne pomoci..
 
Nisam toliko upucen u sve usluge. Da li se planira ukljucivanje tv aplikacije za korsnike mobilne telefonije u sklopu dostupnih slotova, kao hbomax ili deezer?
 
Ja još uvek ne mogu da instaliram Netflix.
 
Nema potrebnu sertifikaciju taj box. I da nekako uspeš da side-loaduješ netflix, radiće u 480p rezoluciji ili tako nešto.
 
Može da se instalira Netflix aplikacija, ali ćeš morati da koristiš miša i tastaturu jer daljinac ne upravlja aplikacijom.
Kvalitet slike je koliko su platio pretplatu, meni je HD slika, ista kao i kad pustim preko Chromecast.
Edit. Može i samo mišem da se upravlja
 
Meni se ne pojavljuje uopšte među aplikacijama na Google play. Odakle da instaliram?
 
Nije tačno. Danas većina provajdera daje 12 meseci po jedan dinar. Eto ga i najveći MTS daje 12 meaeci po 1 din, kod sbb-a se isto može dobiti 10 meseci, supernona i da ne nabrajam dalje. A svi oni imaju gotovo rešenje koje radi a ne "work in progress"
Pričaš napamet, izmišljaš, možda mts daje to ali njih ne bih uzeo iz principa plus dobijaš net 1:10 odnos dl:ul.
SBB daje 50% popust i to tek sad kad su videli da gube korisnike i to samo u februaru. 1700 din nije isto što i 1 din. a nakon promocije ti je cena 3750 din za Eon full duo. Znači još su podigli cene, do skora je to bilo 3600.
Plus SBB ti u životu ne daje dva eon boxa #besplatno za dva TVa nego za drugi dobiješ D3 Mini.
Pa ti izvoli, ko ti brani.
 
Poslednja izmena:
@Yettel Srbija: šta se to dešava sa TV uslugom poslednjih par dana? Opet je počelo da secka, zastajkuje, pojavljuje se plavi kružić, slika na momente gubi na kvalitetu (izgleda kao da gledam kroz mutno staklo) pa se vrati na uobičajen kvalitet... Ovo se dešava na svim kanalima, bez pravila. Pri tom, sam sam kod kuće, internet niko ne koristi, osim Hipernet TV box-a.
Prošlo je skoro godinu dana od kad ste pustili uslugu, po kvalitetu deluje kao da ste još u fazi testiranja. Sramota.
Pozdrav
P.S. I molim Vas da odgovorite konkretno, bez besmislenih floskula tipa "konstantno radimo na unapredjivanju usluge...". Možda i radite, ali mi korisnici do sada retko smo imali prilike da primetimo rezultate tog rada.
 
Nazad
Vrh Dno