Šta je novo?

GLOBALTEL - virtuelni mobilni operator

u kojim zemljama si koristio roming? 99% zavisi od mreze samog roming partnera a ne od globaltela. i imaju 4g u romingu
 
u kojim zemljama si koristio roming? 99% zavisi od mreze samog roming partnera a ne od globaltela. i imaju 4g u romingu
U Grckoj cim ode na 4g nema neta, jedina fora je bila da stalno drzim na 3g da bi net radio. U Austriji i Madjarskoj. Letos nisam imao u Turskoj. Pa realno lose je sve odradjeno i bonbon je virtualni operater pa sve sljaka kao bomba.
 
Meni je u Bugarskoj radio samo 3G na A1 BG sa sledecim podesavanjima:
STK - roaming profil
APN: globaltel

A sa ovim podesavanjima 4G i 5G isto na A1 BG:
STK - roaming profil
APN: vipmobile

Doduse, brzina na 4G i 5G je iz nekog razloga bila kao odsecena na 50/20Mbps. Svakako i vise nego dovoljno za bilo koji vid komunikacije. Jos aplikacija za prakticno besplatne dolazne pozive, i odlazne ka Srbiji po lokalnim cenama. I jos dolazni pozivi preko Globaltel SIM kartice u skoro svim A1 mrezama su ispod 2RSD/min. To isto provereno radi.
 
Bez problema radi na Globaltelu 5G u Bugarskoj:

1672770002885.png1672769969287.png
 
U septembru prošle godine sam koristio globaltel za roming, radio je svuda fino, Mađarska 4G, Austrija 4G, Minhen 5G, Berlin 5G, Češka 4G, Slovačka 4G. Jedino je bila fora da sam svaki put morao da unosim apn ručno, i da biram mrežu roming partnera takođe ručno. Ostalo je funkcionisalo bez greške.
 
Znas sta, proradilo bi i meni da se mucim kao magarac da podesavam. Nije to poenta. Napravi da firca bez problema. Sim toolkot kaze sim nije moguc uz ovu sim karticu, pa nema biranja roaming moda kod mene. Zezao sam se sa menjanjem apn i odustao na kraju. Lakse mi uvek da uzmem sim prepaid ili koristim neku drugu karticu koju imam, nego da se zlostavljam. Ok mogu otici do njih po novu sim, ali i to je zlostavljanje. Uvek nesto zeznu. Jesu ljubazni i sve, ali kao sa kruske da su pali. Nije ovo pljuvanja, hvaljenje vec realnost.
 
Znas sta, proradilo bi i meni da se mucim kao magarac da podesavam. Nije to poenta. Napravi da firca bez problema. Sim toolkot kaze sim nije moguc uz ovu sim karticu, pa nema biranja roaming moda kod mene. Zezao sam se sa menjanjem apn i odustao na kraju. Lakse mi uvek da uzmem sim prepaid ili koristim neku drugu karticu koju imam, nego da se zlostavljam. Ok mogu otici do njih po novu sim, ali i to je zlostavljanje. Uvek nesto zeznu. Jesu ljubazni i sve, ali kao sa kruske da su pali. Nije ovo pljuvanja, hvaljenje vec realnost.
Nestrucni su,najblaze receno.
 
Pre će biti da je to do mrtve a1 mreže, i to baš na tvojoj lokaciji, a ne do globaltela
Do Globaltela je svakako!
Koristio sam Globaltel i ujutro kada ustanem za posao nema mreze, nema signala i takoOo svaki treci dan a ucentru zivim i, sto bi babe rekle, golim okom gledam A1 antene. Onda moram u neku SIM/kartica aplikaciju da udjem pa da pozovem rucno mrezu pa ovo pa ono. Moja je sreca sto to znam ali obican korisnik ne zna i ne treba to da zna. Na zalbu upucenu Globaltelu dobio sam info da rade na poboljsanju usluga i da je to do toga i da ce biti sredjeno (jednog dana). Posle 3 meseca obaveznog zlopacenja napustio sam Globaltel i mirna Backa.
 
Da li svima stizu sve SMS na app za sve brojeve u nalogu ? Men sa globaltel brojeva u app stizu, a sa yettel samo na sim u app ne
 
Da li svima stizu sve SMS na app za sve brojeve u nalogu ? Men sa globaltel brojeva u app stizu, a sa yettel samo na sim u app ne
U aplikaciju skoro nikako.

Ono što sam primetio, probaj da pišeš poruku iz aplikacije ka nekom od brojeva, vrlo je moguće da će ti se pojaviti sve neisporučene poruke.

Takođe, još jedna zanimljivost iz globaltela, ako je broj nekad bio u globaltelu i nakon toga prebačen u drugu mrežu, 99% su ga blokirali za dolazne sms poruke iz globaltel mreže.
Rešenje je da se zove njihov korisnički servis da navedeni broj odblokiraju. Provereno na 3 primera.
 
Meni je proradilo reinstalacijom aplikacije. Ali opet nisam siguran za sve pozive /SMS.
Bezveze je sto dosta toga ne radi nakon 7 godina rada Globaltela. Dosta toga je u aplikaciji staro, nekorisno. Treba sve svesti na neki minimum pozivi i poruke. Jer ako to ne radi sta dalje vrede inovacije. Ja licno koristim sve ovo u Hrvatskoj pa mi nije toliko bitno ali verujem da svima koji tu zive i placaju uslugu da zele nesto zauzvrat, a to jeste ono sta su platili.
 
Meni je proradilo reinstalacijom aplikacije. Ali opet nisam siguran za sve pozive /SMS.
Bezveze je sto dosta toga ne radi nakon 7 godina rada Globaltela. Dosta toga je u aplikaciji staro, nekorisno. Treba sve svesti na neki minimum pozivi i poruke. Jer ako to ne radi sta dalje vrede inovacije. Ja licno koristim sve ovo u Hrvatskoj pa mi nije toliko bitno ali verujem da svima koji tu zive i placaju uslugu da zele nesto zauzvrat, a to jeste ono sta su platili.
Nova verzija nikako ne radi stara verzija nekako radi. . Bitno da ne bude gore od ovoga jer zamena nema ni jedna kao sto ima globaltel
 
Od pre 5-6 dana ne rade mi poruke u aplikaciji preko koje već godinama koristim broj. Znači niti mi stižu poruke niti moje poruke stižu kome pošaljem. Žalio sam se korisničkoj podršci. Prvo neki genetički odgovori da reinstaliram aplikaciju. Posle kao otvorili neki tiket i ne javljaju se već tri dana. Ovo mi pravi veliki problem jer mi je to poslovni broj i već par problema u organizaciji sam imao jer poruke ne rade. Ne znam šta da radim? Ne mogu da verujem da ovakav problem postoji u 2023. godini i još manje da jedan mobilni provajder koji ima dozvolu za rad može da ima ovakve fail-ove. Vredi li čekati da reše ili da prenosim broj?
 
Ako ti je bitno za posao prebacuj, ili koristi sim karticu, tu ne bi trebalo da bude mnogo zagubljenih poruka
 
Pa njihov broj sam i uzeo zato što mogu da ga koristim preko aplikacije odnosno na jednom telefonu. Koristim taj broj već par godina. Ovo je prvi put da imam ovaj problem. Već su mi napravili problem sa organizacijom. Ne znam da li je ovo neki bug koji će rešiti ili neka nova realnost. Ako je ovo drugo onda definitivno moram da selim broj, jer ne mogu da gledam u pasulj da li će mi stići poruka. Opet taj proces selidbe traje neko vreme pa će mi to napraviti dodatne probleme...
 
Tebi ko zna koliko poruka nije stiglo, ukoliko si se oslanjao samo na aplikaciju. Provereno.
Zato ili karticu u drugi slot, ili u drugi telefon, aplikacija nije pouzdana, naročito ako ti posao zavisi od toga.
 
Pa njihov broj sam i uzeo zato što mogu da ga koristim preko aplikacije odnosno na jednom telefonu. Koristim taj broj već par godina. Ovo je prvi put da imam ovaj problem. Već su mi napravili problem sa organizacijom. Ne znam da li je ovo neki bug koji će rešiti ili neka nova realnost. Ako je ovo drugo onda definitivno moram da selim broj, jer ne mogu da gledam u pasulj da li će mi stići poruka. Opet taj proces selidbe traje neko vreme pa će mi to napraviti dodatne probleme...
Da aplikaciju zaboravi i najavi... Prvo sve što ti je aktivirano u aplikaciji tipa primanje poziva i slično deaktiviraj. Karticu u telefon i radiće sve. Svi smo se žalili na rad aplikacije i od čini mi se Juna meseca ništa nije urađeno povodom toga. Ja imam globaltel postpejd i koristim je u drugom telefonu bez ikakvih problema i sve radi perfektno.
 
Uh, lepo ste me "utesili". :) Posebno za ovo da pitanje koliko sam poruka vec do sada propustio. Ne mogu da verujem da oni imaju dozvolu za rad, a da im ne rade ili rade povremeno, usluge kao sto su sms poruke. Ja sam njihov broj i uzeo zato sto mi telefon nema drugi slot, a hteo sam na jednom uredjaju da imam dva broja. Nisam do sada primecivao da ne radi. Fora je sto je sada totalno prestao da radi sms. Znaci probao sam vise puta da posaljem SA njega i NA njega i ni jedan SMS ne stize. Sada znaci moram da selim broj u drugu mrezu, ili da uzmem sim, ali u oba slucaju ova postavka koju sam zamislio mi onda ne radi... Jel nema neki drugi provajder neku foru sa virtuelnim brojem kao ovo na Globaltelu, ali da radi?

E i jos nesto. Ako odlucim da selim broj. Kako ja da dokazem vlasnistvo? Koliko se secam, kada sam pre nekoliko godina otvarao ovaj broj, otvorio sam ga preko aplikacije. Nemam nikakav papir da je broj moj. Ne secam se da li sam davao neke podatke kroz aplikaciju pa da je to mozda registrovano u sistemu. Ne znam da li je to uopste potrebno za selidbu broja?
 
Uh, lepo ste me "utesili". :) Posebno za ovo da pitanje koliko sam poruka vec do sada propustio. Ne mogu da verujem da oni imaju dozvolu za rad, a da im ne rade ili rade povremeno, usluge kao sto su sms poruke. Ja sam njihov broj i uzeo zato sto mi telefon nema drugi slot, a hteo sam na jednom uredjaju da imam dva broja. Nisam do sada primecivao da ne radi. Fora je sto je sada totalno prestao da radi sms. Znaci probao sam vise puta da posaljem SA njega i NA njega i ni jedan SMS ne stize. Sada znaci moram da selim broj u drugu mrezu, ili da uzmem sim, ali u oba slucaju ova postavka koju sam zamislio mi onda ne radi... Jel nema neki drugi provajder neku foru sa virtuelnim brojem kao ovo na Globaltelu, ali da radi?

E i jos nesto. Ako odlucim da selim broj. Kako ja da dokazem vlasnistvo? Koliko se secam, kada sam pre nekoliko godina otvarao ovaj broj, otvorio sam ga preko aplikacije. Nemam nikakav papir da je broj moj. Ne secam se da li sam davao neke podatke kroz aplikaciju pa da je to mozda registrovano u sistemu. Ne znam da li je to uopste potrebno za selidbu broja?
Ako je broj virtuelni, pretpostavljam da nije sim nema prebacivanja. To je probao moj drugar i ništa nije mogao. Barem tada proveri ne znam šta da ti kažem da bude 100% tačno.
 
Pretpostavljam da onda mora fizički sim pa onda prenos? A da li eSim radi normalno ili i tu imaju neke probleme?
 
Mislim da za taj virtuelni broj ne možeš dobiti ni sim, ni esim, a ne može se ni preneti u drugu mrežu
 
Pretpostavljam da onda mora fizički sim pa onda prenos? A da li eSim radi normalno ili i tu imaju neke probleme?
Ja koristim globaltelove kartice u prepaidu vec nekoliko godina, imam ih 3 komada i pratim sta se desava, kao i ovaj forum. Glavni broj koji koristim mi je godinama bio u prepaidu kod mts-a i posle sam ga preneo u telenor na postpaid i sa njim nisam nikada imao nikakav problem. Moramo biti realni, globaltel pokusava da trzistu ponudi nesto sto drugi nemaju i uz nizu cenu. Takodje i sa aplikacijom, u kojoj postoje i pozivi ka i iz inostranstva i tv, sto drugi nemaju, nebrisanje nepotrosenog kredita iz prethodnog meseca, sto takodje drugi nemaju. Da, imaju problema sa doterivanjem aplikacije. Medjutim ja se secam kada sam ranije bio kod mobtela, da su oni imali neke vece radove u mrezi, pretpostavljam da se radilo o zameni opreme, ali ja sam bio u postpaidu i u godini dana sam imao internet sve da se skupi ne vise od tri meseca. Sada kod globaltela jedan broj koristim sa paketom freepaid, iskljucio sam pozive preko aplikacije i sve radi ok, ali sam pre nekoliko dana imao problem da taj broj nisam mogao da doxovem ni sa jednog broja, jednostavno je izbacivalo, nije zvonilo. Posle nekoliko dana je opet proradilo, net je sve vreme radio bez problema. Mogu da zakljucim da se radi na aplikaciji (kakvu drugi nasi provajderi nemaju) i takodje nesto i u mrezi. Sve u svemu, ljudi rade i trude se da budu konkurentni, ali realno ni drugi provajderi nisu bas bez problema, cak nude manje. Da sve funkcionise 100% pouzdano, mogli bi da budu i najjaci sa cenama, a ovako treba imati i razumevanja zasto se desavaju neki bagovi.
 
Ja koristim globaltelove kartice u prepaidu vec nekoliko godina, imam ih 3 komada i pratim sta se desava, kao i ovaj forum. Glavni broj koji koristim mi je godinama bio u prepaidu kod mts-a i posle sam ga preneo u telenor na postpaid i sa njim nisam nikada imao nikakav problem. Moramo biti realni, globaltel pokusava da trzistu ponudi nesto sto drugi nemaju i uz nizu cenu. Takodje i sa aplikacijom, u kojoj postoje i pozivi ka i iz inostranstva i tv, sto drugi nemaju, nebrisanje nepotrosenog kredita iz prethodnog meseca, sto takodje drugi nemaju. Da, imaju problema sa doterivanjem aplikacije. Medjutim ja se secam kada sam ranije bio kod mobtela, da su oni imali neke vece radove u mrezi, pretpostavljam da se radilo o zameni opreme, ali ja sam bio u postpaidu i u godini dana sam imao internet sve da se skupi ne vise od tri meseca. Sada kod globaltela jedan broj koristim sa paketom freepaid, iskljucio sam pozive preko aplikacije i sve radi ok, ali sam pre nekoliko dana imao problem da taj broj nisam mogao da doxovem ni sa jednog broja, jednostavno je izbacivalo, nije zvonilo. Posle nekoliko dana je opet proradilo, net je sve vreme radio bez problema. Mogu da zakljucim da se radi na aplikaciji (kakvu drugi nasi provajderi nemaju) i takodje nesto i u mrezi. Sve u svemu, ljudi rade i trude se da budu konkurentni, ali realno ni drugi provajderi nisu bas bez problema, cak nude manje. Da sve funkcionise 100% pouzdano, mogli bi da budu i najjaci sa cenama, a ovako treba imati i razumevanja zasto se desavaju neki bagovi.
Jasno ali se ne pomicu, ja koristim globaltel vec 3 + godine u HR. Dolazni mi nisu skupi preko SIM oko 1.6 din/min. Odlazni preko app rade. Jedino me SMS brine, sto je prestao da radi na pojedinim brojevima, na SIM redovno stizu, ali preko app povezanim brojevima ne. Kontam da se rade neka preusmjerenja na brojeve i da to moze da kasni ali da ne stize opste je malo problem. Pozivi dolazni mi nisu radili donedavno. Interkonekcija treba da se osigura. Sve super i stoji za naprednost, ali treba da se poradi na osnovnim stvarima
 
Pa nije lako napraviti aplikaciju. Pogledaj bilo koju drugu, stalno neka azuriranja.
 
U aplikaciju skoro nikako.

Ono što sam primetio, probaj da pišeš poruku iz aplikacije ka nekom od brojeva, vrlo je moguće da će ti se pojaviti sve neisporučene poruke.

Takođe, još jedna zanimljivost iz globaltela, ako je broj nekad bio u globaltelu i nakon toga prebačen u drugu mrežu, 99% su ga blokirali za dolazne sms poruke iz globaltel mreže.
Rešenje je da se zove njihov korisnički servis da navedeni broj odblokiraju. Provereno na 3 primera.
Мој случај је такав.Поруке из Глобалтела на број у А1 који је изворно 0677 не стижу.Њих за сваку ситницу треба зивкати и жалити се и указивати на грешке.Прилично заморно и фрустрирајуће.
 
Vrh Dno