Šta je novo?

BeotelNet

Ja internet nisam imao od subote do sinoć, tako da..... Njihov poslovni odnos sa telekomom me ne zanima, ja telekomu nista nisam platio.
 
Danas po prvi put ne mogu da pristupim ni forumu ni sajtu LinuxMint.com
Sve cesce imam slucaj da mi je IP adresa black-listed (npr Wikipedia) ali nikad na Linuxmint sajtu.

Screenshot 2022-11-17.jpeg

Ne bavim se nikakvim ilegalnim aktivnostima, naravno.
 
Danas po prvi put ne mogu da pristupim ni forumu ni sajtu LinuxMint.com
Sve cesce imam slucaj da mi je IP adresa black-listed (npr Wikipedia) ali nikad na Linuxmint sajtu.

Pogledajte prilog 364311

Ne bavim se nikakvim ilegalnim aktivnostima, naravno.
To su poznati problemi jer ip adresa nije statička, rešava se tako što ih nazoveš i kažeš da ti promene trenutnu ip adresu ili ugasiš modem preko noći i ujutro upališ.
 
^ poznato mi je. Ne pamtim da smo ovako često (domaće IP adrese) bili black-listovani.:unsure:
 
mislim da bi i gasenje rutera od 30 do 60min promenilo ip tako je meni menjalo dok sam nekad koristio beotel adsl.
 
↑15 do 20 sekundi pauze je sasvim dovoljno
 
Pozdrav, nedeljama mi secka beotelov adsl net narocito uvece kada je vece opterecenje. Rekli mi da eliminisem spliter i da povezem ruter direktno sa kablom iz zida, sada secka mnogo redje ali i dalje zna da pukne na par minuta povremeno.
Preporucuju.mi da zamenim i taj veliki kabal koji stvatno nije menjan godinama. Je li moguce da to zaista bude resenje ili je njihova usluga.postala mnogo losija nego pre. Lolacija je Novi Beograd.
 
Daj parametre DSL linije iz rutera?
 
@Milance75 Moguce i da Telekom 'dere ovna'. Meni su zeznuli liniju i umesto stabilnih 18,5 DL imam 13,5
Tretnuto se sudimo preko RATEL-a jer Beotel nema 'cohones' da natera Telekom da sredi parametre linije.
Ma, duga prica.

*Sve mi se cini da ce novim Pravilnikom o kvalitetu javnih komunikacija da obore kvalitet ka korisniku i da mogu po ceni za 20Mbps da isporucuju i ovih 13.
Predlagao sam da onda naplacuju po ceni za 15. Ali DP ovde zivi od kriminala.
 
Evo parametara kao i speed test na wi fi mrezi. To je neki skromniji paket tj brzina, meni sasvim ok sve dok cena ne prelazi hiljadu. Ali ne znam zasto secka net (mada puno redje) cak i sada kada je spliter eliminisan.
 

Prilozi

  • Screenshot_2022-11-20-13-03-02-525_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2022-11-20-13-03-02-525_com.android.chrome.jpg
    44 KB · Pregleda: 55
  • Screenshot_2022-11-20-13-05-47-908_com.internet.speedtest.check.wifi.meter.jpg
    Screenshot_2022-11-20-13-05-47-908_com.internet.speedtest.check.wifi.meter.jpg
    71.5 KB · Pregleda: 69
Margine su ti do dobre, proveri telefonski kabl da li je negde savijen, moguće da on previ problem gubitka konekcije.
 
Prosle godine sam nabavio kabal radi mreznog povezivanja od rutera u laptop, kapiram da je takva veza uvek bolja nego bezicna. Sada je izgleda vreme da se zameni i telefonski kabal koji godinama nije menjan, nadam se da ce to resiti problem, ako nije do linije tj mts-a.

Nego vidim da ona dobra radnja Nebo u YuBC centru vise ne radi, gde je sada najbolje nabavljati opremu a da nisu vin vinovi, tehnomedije i sl?
 
Ma i telekom je bezobrazan, da bi ljudi prešli kod njih. Sticajem okolnosti čuo razgovor. Pa zato znam.
 
@Milance75 Zameni splitere, za pocetak. To ti je najjeftinije.
I oni se mogu "pokvariti".
 
Pročitao sam. Bez uskličnika molim.

Možda je jedan od korisnika koji ne zna da spliter ide na svaki telefon.
Dosta ljudi to ne zna, pa postavlja spliter samo kod veze sa ruterom. U paketu se i dobija samo jedan komad. E onda se desi da pozvoni telefon , neko digne slušalicu van tog mesta i poremeti vezu.
Lično imam fiskne telefone na 2 lokacije u kući a desilo se da je jedan spliter bio defektan nakon neke grmljavine. I tek kad sam sve opcije prošao palo mi je na pamet da to proverim.

Inače retko koristimo fiksnu liniju za pozivanje, tu je za aDSL.
 
Imao je problem i bez splitera!
Imam jos uvek, evo i danas na kratko pukla veza, tj izgubi se ona treca od cetiri lampice na par minuta. Sumnjam da su tako cesti "radovi" mts-a da bi to skoro svaki dan ispadalo iz mreze. Mada ponavljam se, ipak redje u ovih par dana kada sam eliminisao spliter nego pre toga kada su ti ispadi postajali nepodnosljivi narocito uvece. Ostaje da kupim par metara kabla koji ide iz zida u ruter/spliter (kada mi daju novi iz Beotela) pa da eliminisem sve uzroke koji mogu biti do mene. Mada koliko citam, adsl usluga u srbiji postaje sve losija iz godine u godinu.

Meni fiksni bas nista ne znaci, ovih par dana ga i ne koristim.
 
Može li neko da mi objasni šta se dešava sa internetom... Svakodnevno mi se poslednje dve nedelje pojavljuju zabrane posećivanju bilo kojoj stranici na određeno vreme zbog navodno krađe podataka (https protokol)... Ova stvar je postala učestalija na svakom uređaju se pojavljuje isti problem... Ruter je restatovan "milion" puta izvlačen kabl iz struje na neko vreme i šta sve ne kako bi promenio ip adresu i ostalo... Preko plaćenog VPN nema tih problema. Sumnjam da neko pokušava phishing attack ili nečim sličnim da pristupi svim uređajima na mreži.(podaci, kartice i slično). Koji god sajt, forum itd. posetim povremeno se pojavi taj problem, sada već počinje jako da iritira. Da napomenem nikakvi malware i nelegalni programi nisu skidani. Imam osećaj kao da se dodeljene IP adrese napadaju (veza nije privatna)... Trenutno uslikane slike u prilogu.
 

Prilozi

  • IMG_20221204_122746.jpg
    IMG_20221204_122746.jpg
    90.6 KB · Pregleda: 33
  • IMG_20221204_122728.jpg
    IMG_20221204_122728.jpg
    92 KB · Pregleda: 32
Koristis ADSL?

TP-Link ruteri koje daju ADSL korisnicima imaju prastar firmware koji je podložan exploitima čak i sa WAN strane. Treba proveriti za početak koje DNS servere koristi ruter. Postoji mogućnost da su "podmetnuti" zlonamerni DNS serveri koji rade DNS poisoning radi - prvenstveno substitucije reklama.

Proveri prvo koje DNS servere imas podesena na ruteru.
 
Koristis ADSL?

TP-Link ruteri koje daju ADSL korisnicima imaju prastar firmware koji je podložan exploitima čak i sa WAN strane. Treba proveriti za početak koje DNS servere koristi ruter. Postoji mogućnost da su "podmetnuti" zlonamerni DNS serveri koji rade DNS poisoning radi - prvenstveno substitucije reklama.

Proveri prvo koje DNS servere imas podesena na ruteru.
Lepo si mu rekao to treba prvo proveriti.Drugaru je tako ludelo pa smo zakacili hg531 sa unetim pppoe jer su mu upadali nonstop i tako koristi vec par meseci i tad konekcija radi ok.
 
Ja predlazem da se taj TP-Link ADSL ruter stavi u bridge mode i onda se PPPoE konekcija napravi na nekom novijem - boljem ruteru. Ili da se PPPoE podaci unesu u neki Huawei recimo (nadjes ih polovne). Imam iskustva sa ovakvim slucajevima na bar 3 lokacije (Beotel, Posta net, i Orion ADSL). Svuda je boljka "bušan" firmware na ADSL ruteru, i nije izolovan problem kod konkretnog provajdera.
 
Jeste, ADSL(na žalost). Ruter je TP Link. Firmware je poslednja verzija. DNS serveri nisu menjani, ni u ruteru ni u uređajima takoreći "factory". Ostaje jedino da dokupim još jedan ruter. Druga opcija je da pređem na kablovsku, ali mi se ne prelazi jer je veoma stara infrastruktura a par ulica od mene je optika koja nema dozvolu da provlači kroz moju ulicu.
Što se tiče rutera, koji mi preporučuje (poželjno sa 5ghz)?
 
Može li neko da mi objasni šta se dešava sa internetom... Svakodnevno mi se poslednje dve nedelje pojavljuju zabrane posećivanju bilo kojoj stranici na određeno vreme zbog navodno krađe podataka (https protokol)... Ova stvar je postala učestalija na svakom uređaju se pojavljuje isti problem... Ruter je restatovan "milion" puta izvlačen kabl iz struje na neko vreme i šta sve ne kako bi promenio ip adresu i ostalo... Preko plaćenog VPN nema tih problema. Sumnjam da neko pokušava phishing attack ili nečim sličnim da pristupi svim uređajima na mreži.(podaci, kartice i slično). Koji god sajt, forum itd. posetim povremeno se pojavi taj problem, sada već počinje jako da iritira. Da napomenem nikakvi malware i nelegalni programi nisu skidani. Imam osećaj kao da se dodeljene IP adrese napadaju (veza nije privatna)... Trenutno uslikane slike u prilogu.
Ove probleme sa slika ja imam povremeno na Vivaldi browseru (na Androidu), na kompu sve regularno.
U poslednje vreme sve češće inače ne bih ni zapamtio.
 
Pozdrav svima!
Muke koje imam na relaciji Beotelnet - Telekom (u smislu prelaska sa ADSL na VDSL) mozete ispratiti ovde

A konkretno me ovde zanima kako je moguce ovo...

Imao sam TP-Link TD-W8901N ADSL ruter te su mi poslali TP-Link VN020-F3 VDSL ruter da bi proverili tehnicke mogucnosti za VDSL prikljucak... Line Attenuation se drasticno razlikuje izmedju ta dva rutera, kako je to moguce?

VDSL ruter:
VN020-F3.png

ADSL ruter:
W8901N.png
 
Ovih 14.6 je normalno za dužino od oko 1.5km sa kvalitetnim žicama. SNR 9 na brzini od 20Mbps na ADSL-u je dobra stvar.

Mada to kaže VDSL ruter, a ADSL kaže samo 6.1 (što je na granici).

VDSL bi morao da radi profil 20/4 čak i 30/4Mbps, dok onaj od 50/8 je već vrlo upitan.

Čudno je da VDSL modem daje bolji SNR za download od ADSL modema, a da u isto vreme daje podatak da je slabljenje signala mnogo veće...
 
Svaku konverzaciju sa Beotelom obavljajte mail-om. Samo tako imate dokaze i sansu da ih RATEL pritisne.
Iz iskustva.

Srecno.
 
Ubrzo posle onih ucestalih problema sa njihovim adsl-om, presao sam na Yettel optiku i to je nebo i zemlja. Mogla je optika odavno, na Nbg sam ali kao nezahtevan korisnik, adsl mi je godinama bio ok dok nisu ucestala svakodnevna pucanja veze iz nejasnih razloga. Citah da adsl iz godine u godinu kod nas postaje sve losiji, sustina je da svako ko moze - predje na nesto bolje.
 
Da li su ovi iz BeotelNet normalni vise... Svaki put kad cimam support traze mi da ugasim ACL i da vratim sifru rutera na admin:admin... Svaki put ih pitam da li su svesni koliko je to opasno i da se time ruter otvara public i preko defaultne sifre svako moze da udje u njega - odgovor je da, svesni su... Svesno mi traze da ucinim tako nesto?! I odbijaju da mi pomognu dok ne vratim defaultnu sifru i ne otvorim ruter na public...

Na kraju jedini nacin da mi pomognu je da preko telefonskog poziva budem sa njima na vezi i ugasim ACL na 3 minuta da bi oni videli ADSL parametre iako sam im to vec dostavio putem mejla...

Tacno cu preci u MTS, ovo je nemoguce vise...
 
Kako to misliš? Evo probao da ukucam WAN IP u browser-u na telefonu dok sam prikačen na Yettel internet, i ne može da otvori stranicu rutera.
 
Nazad
Vrh Dno