Šta je novo?

Digitalna TV: predlozi, sugestije i pitanja

2.6.4 je ista kao i 2.6.2. Ne znam sta je promenjeno, sve je isto. Elem, i dalje nedostaje “brza programska sema” na D-pad za koju je najavljeno da ce mozda biti vracena u nekom obliku.

Sto se tice sporosti EPG to izgleda kao da aplikacija pravi po jedan sekvencijalni http zahtev za ucitavanje podataka za svaki kanal pojedinacno, pa onda to sporo ide. Umesto da povuce vise ili sve informacije u samo jednom zahtevu na EPG endpoint, ili da to obavi asinhrono za vise kanala odjednom.

Za pocetak moze barem da prikazuje programsku semu za “Trenutno”, a ne da ostane tamo gde je bilo sa prethodnim pregledom EPG od juce. To je sve iritantno i glupo ponasanje aplikacije.
 
Poslednja izmena:
Ja više ni ne pokušavam da koristim Yettel, koristim samo Supernova WebOS aplikaciju.
Box koristim samo za Stremio.
Kada bi mogao da se instalira čisti android na ovaj ZTE box, bar bi bilo neke koristi od njega.
 
Već se sama ažurirala, hvala puno,da znam za sledeći put! Pozdrav!
 
Poslednja izmena:
Kada bi mogao da se instalira čisti android na ovaj ZTE box, bar bi bilo neke koristi od njega.
Instaliraj neki od launchera sa play prodavnice ako ne koristis hipernet tv apk. Ima box da ti prodiše, stvarno korektno radi tako.
 
Ima li neko problem sa neprestanim seckanjem tona. Verzija aplikacije je 2.6.4. Nakon par minuta normalnog tona kreće seckanje, na svakih par sekundi, sekunda bez tona. Onda naidje blok od 3-5 sekundi bez tona, pa ponovo trokira i secka. Interesantno, kad krenu reklame, ton odjednom postaje normalan, čim se završe reklame, opet po starom...
 
Pozdrav,
nov sam na ovom forumu, imam malo više godina, i nisam baš stručnjak za ovu tehniku. Hteo bih da iznesem svoj problem nije baš uobičajen možda mi neko pomogne. Uzeo sam digitalnu TV i internet Yettela. Na mojoj lokaciji internet je jako loš, vratim posle nekoliko dana internet bez problema i uzmem A1 200GB. Stabilna veza, radi mnogo bolje i bio sam zadovoljan. Stiže ažuriranje softvera v2.6.4 ( ne znam koja je verzija pre bila, verovatno 1.6.2 ) gde ne mogu da menjam rezoluciju ( nema zupčanika ) . Ruter A1 registruje protok TV programa kao svaku internet vezu i ako je visoka rezolucija GB se jako brzo troše. Prosek je oko 1.0 do 1.3 na 576p pa do 2.5 GB na 1080p za 1 sat programa. Čak ni svi kanali ne troše isto GB iako su na istoj rezoluciji za 1 sat. Odem u poslovnicu - ništa, kažu zovite 063 9000. Probam i to naravno niko se ne javlja sem snimljenog ,,resetujte sistem,, Sada nemam više v2.6.4 ali zato imam 0.9.0 verziju, fabričku. Ne radi EPG, ne radi Menu, isto dugme za vraćanje, radi samo ton i stoji na RTS-1. Ako probam da ažuriram u softveru Box-a izbaci poruku,, softver je ažuriran,, Najrađe bih vratio prethodnu verziju koja je verovatno bila v1.6.2 ali ne znam kako to da uradim. Sve je to čudna kombinacija sa A1 netom ali kod mene je to radilo fino, TV je Panasonic 55 inča, UHD. Ako neko ima ideju šta uraditi, ili se jave iz Yettela sa savetom tu sam. Hvala na pomoći.
 
Ima li neko problem sa neprestanim seckanjem tona. Verzija aplikacije je 2.6.4. Nakon par minuta normalnog tona kreće seckanje, na svakih par sekundi, sekunda bez tona. Onda naidje blok od 3-5 sekundi bez tona, pa ponovo trokira i secka. Interesantno, kad krenu reklame, ton odjednom postaje normalan, čim se završe reklame, opet po starom...
Svakakvih problema imam, ali taj ne
 
Vidim da im je TV zivo s***e.
Jel mogu na taj njihov box da instaliram Kodi, postavim odgovarajuce addinove i gledam filmove?
Da li radi sideload?
 
možeš
Radi sve klasično
 
Meni da budem iskren ova 2.6.4 verzija radi odlično
Vidim da je dodata i mogućnost snimanja
 
I kod mene na prvi pogled 2.6.4. dobro radi.
Fali 'zipper' ili kako se vec zove onaj brzi spisak kanala...
 
Pohvale za 2.6.4. Imam na dva STBa i nisam imao problem do sad. Doduse nisam zahtevan korisnik. Aplikacije inace lepo rade na Yettel STBu i jedina mana sto nema Netflixa da se skine ali sta sad :)
 
Dakle oni definitivjo nemaju dovolnjo kapaciteta na streaming serverima.

Očigledno da hipernet TV radi kroz HTTP live streaming (klasičan OTT servis). I još očiglednije je da se klijenti ne dele dinamički po EDGE serverima, već da postoji određen kapacitet za strimovanje jednog tv programa, pa kad se mnigo njih "nakači" na taj jedan stream za jedan tv program, prvo dođe do "obaranja rezolucije i kvaliteta" jer server uspe da pošalje video u manjem bitrejtu, ali u jednom trenutku potpuno "pukne".

Ovo je klasična početnička greška. Jedan server sa čak 40Gbps uplinkom može maksimalno 8000 paralelnih strimova sa 5Mbps da pošalje.
Sigurno imaju više EDGE servera koji serviraju recimo RTS1, ali je pitanje koliko.

Ovo se rešava tako što napravite da EDGE serveri dinamički menjaju koji(e) tv program(e) imaju kod njih, pa se lepo u zavisnosti od gledanosti nekog sadržaja aktiviraju dodatni.

Prosto neverovatno da toliko loše radi.

Ne mogu da nađem originalni tekst na Srpskom, ali evo kako to kod SBB-a radi:
 
Meni, OTT (klasičan streaming) ima smisla samo za pristup sa Internet mreža dok Multicast u internim (STB), što bi Yettel trebao imati preko optike i zasebnom VLANu za TV uslugu.
 
Dakle oni definitivjo nemaju dovolnjo kapaciteta na streaming serverima.

Očigledno da hipernet TV radi kroz HTTP live streaming (klasičan OTT servis). I još očiglednije je da se klijenti ne dele dinamički po EDGE serverima, već da postoji određen kapacitet za strimovanje jednog tv programa, pa kad se mnigo njih "nakači" na taj jedan stream za jedan tv program, prvo dođe do "obaranja rezolucije i kvaliteta" jer server uspe da pošalje video u manjem bitrejtu, ali u jednom trenutku potpuno "pukne".

Ovo je klasična početnička greška. Jedan server sa čak 40Gbps uplinkom može maksimalno 8000 paralelnih strimova sa 5Mbps da pošalje.
Sigurno imaju više EDGE servera koji serviraju recimo RTS1, ali je pitanje koliko.

Ovo se rešava tako što napravite da EDGE serveri dinamički menjaju koji(e) tv program(e) imaju kod njih, pa se lepo u zavisnosti od gledanosti nekog sadržaja aktiviraju dodatni.

Prosto neverovatno da toliko loše radi.

Ne mogu da nađem originalni tekst na Srpskom, ali evo kako to kod SBB-a radi:
Kad se desi preopterecenje kao sad, ne trokira samo taj jedan najgledaniji program vec i svi ostali kanali, uz primetnu sporost u interakciji kao sto je promena kanala i slicno.

Ekipa koja se bavila razvojem TV platforme u Telenoru, verovatno nije ista u Yettelu, mislim ocigledno je da se ne snalaze bas najbolje.
 
2.6 4., Utakmica CRO - CAN, padovi u rezoluciji.... Koji je zvaničan mail za yettel TV reklamacije??

@Yettel Srbija, što je dosta, dosta je.
Ako misliš na one digitalne artefakte i kad se onako zamuti slika (loša kompresija) kad kamera brzo panuje, to je do RTS emisije, tako isto je svuda, meni i na SBB uvek tako bilo sećam se prošlog Mundijala.

Elem, Yettel treba da izađe sa preporučenim postavkama za prikaz slike, moraju pre svega da reše seckanje slike jer iako se dosta smanjilo kad sam stavio 1080p/60Hz prikaz, i dalje je prisutno seckanje. Nije pomoglo ni stavljanje na 1080i.
Prikaz mora biti besprekoran da bismo pričali o drugim stvarima.
Džaba sve i softverska rešenja i ovo i ono ako slika secka. Ovo može donekle da se toleriše ali nije to to, ne želim da tolerišem želim da uživam.
 
@Yellow Pinky i onda svi kukaju kako mts iris ne radi dobro preko wifi-ja jer im je komplikovano da razvlače kablove, a super im je što Orion TV, EON OTT, pa i Hipernet mogu da rade kroz wifi...

IP multicast saobraćaj kroz wifi standardno radi na najnižem butrejtu bilo kog klijenta na wifi-ju (da bi svi mogli da prime multicast paket - kao i broadcast uostalom) - pisao sam o tome.

Svakako Multicast rešava sve ove probleme oko kapaciteta mreže, ali svetu ne možeš ugoditi.

Ako su već rešili da idu OTT putem, napravi dovoljno kapaciteta na EDGE serverima da i u peak-u imaš dovoljno. Ljudi plaćaju tu uslugu, uračunaj troškove striminga za sve korisnike.

Neverovatno da to oni toliko dugo ne mogu da reše.
 
Meni je pucao WebTV na utakmici, otprilike koliko i živci zbog utakmice.
 
Meni pucalo danas na poslu, na laptopu, SBB internet... Tako da, da, do njihovih servera je ili sta god... negledljivo je sve ovo postalo
 
Da li je neko imao ovaj problem sa Hipernetom za Web, ne radi od pocetka izbacuje ove greske.20221128_185257.jpg
 

Prilozi

  • 20221128_185302.jpg
    20221128_185302.jpg
    81.6 KB · Pregleda: 18
Nazad
Vrh Dno